Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, Line skrev:

Skal alt innholdet i skapene spises først? :P 

@Malamuten God bedring!

Yes, og så skulle det stirres tomt ut i lufta og sånt. *fnis* 

Ble gaver til slutt. Beste var barnehagegavene :ahappy: 

Får gaver fra min familie når vi møtes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Jeg er helt overveldet over alt både jeg og mannen har fått!

Vannkoker, tekanne, 6 termoglass, kari traa ullundertøy til meg og mannen, tynn turbukse, fleecejakke, Bergans jakke, teppe, Anastasia dipbrow pomade pluss børste til den, r2-d2 vekkerklokke, mary lou-manizer, krukke med lys og kjærligheter, krukke med masse hundegodt, hundene fikk hvert sitt lys pluss godbiter, fikk kubbelys av min søster, ullsokker, poul pava krukke og salt og pepper børse.

mannen fikk Hugo boss parfyme og deo, boba fett figur, skikkelig ull/tur genser, og ullsokker, bula ullundertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg luftet tispene og hannhundene (hver for seg.) og de har fått frokost.Kattene fått litt mat før jeg kastet dem ut, og skal legge meg igjen da hele huset er veldig stille :)

Hadde en utrolig fin dag igår! Fornøyde slitne unger, god mat og godt selskap av @JeanetteH. Trodde jeg hadde spist meg mett til neste år, men klarer bare ikke å stoppe å spise :aww: Jeg stresset ikke overhodet igår, mat ble mat, julekaker fra butikken og ferdig frossen riskrem blandt annet :lol:  Spilt frozen kortspill (Med en veldig fornærmet frøken første omgang :lol: ) Og tror dette er et at de fineste julaften jeg har vært med på. Har kommet frem til at godt selskap er det viktigste, så skal jeg prøve å stresse ned de neste årene også. Bra blir det uansett :D 

Nei, sove litt igjen før neste spisegilde starter :aww: 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Line skrev:

Liker holdningen din :lol: Skal ta meg en prat med gammelveilederen min, finne ut litt mer hva det innebærer før jeg eventuelt søker. Mener hun der er go, så er det go. Må uansett snakke med henne før jeg søker, for jeg må jo spørre om hun vil være referanse. Regner med det ikke er dumt å ha prodekanen for utdanning ved NTNU som referanse i en slik sammenheng :lol:

Gjør det! Nei, det er neppe dumt å ha prodekanen for utdanning som referanse i en slik sammenheng! :D 

9 timer siden, Malamuten skrev:

Ja, veldig. Jeg stakk handa rett fremfor Varga som fikk skikkelig tak med jekslene i det hun trodde var vims.. så inn til beinet og sener og full pakke *spy* 

Åh, neimen au! Håper det går bra med armen, at du får nok smertelindring, og mest av alt at du slipper sånne ting med jentene dine igjen :hug: 

--

Jeg forspiste meg i går, så jeg har slitt med magen i natt. Men, den som gir seg er en dritt, så i dag skal jeg forspise meg igjen til julelunsj :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut som jeg bare blir sykere og sykere. Det når liksom nye nivåer hver dag. Nå har jeg selvsagt fått øyebetennelse. Og dundrende hodepine. Urk. Ellers har jula vært ganske så som så. Jeg og eksen har bestemt at vi begge skal være tilstede på julaften for ungenes skyld, så langt det er mulig. Og i år har vi vært hos hans familie. Det går veldig fint å være med eksen, vi har veldig fin tone og godt samarbeid. Men det er tydeligvis ikke alle i familien hans som liker meg noe særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ut på tur før mørket forsvant og fikk med oss soloppgangen fra en topp her i nærheten :) Skikkelig godt ute, og jentene fikk rase litt løse i skauen og. Ble en god time, så nå er det tilbake i pysjen igjen og A Christmas Carol på tv'en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Tinkie skrev:

Apropos! @Margrete, var du ute med to schäfere oppe i det ene hjørnet av parken her om dagen? I går eller forgårs eller noe? Isåfall gikk vi forbi dere!

Jeg gikk gjennom parken i på mandag og tirsdag morgen ja :) Var det bråk var det oss :P Beklager for at jeg ikke hilste eller noe, men jeg fanget ikke opp at ett lite flash av hint en gang om jeg burde kjent dere  :icon_redface: Så ditt oppdrag heretter er å vekke den sure gamle tanten med de bråkere bikkjene og si hei! Forøvrig driter den lille i andre hunder, og Asti tar kjapt hintet om intim-soner og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Wednesday skrev:

Kjennes ut som jeg bare blir sykere og sykere. Det når liksom nye nivåer hver dag. Nå har jeg selvsagt fått øyebetennelse. Og dundrende hodepine. Urk. Ellers har jula vært ganske så som så. Jeg og eksen har bestemt at vi begge skal være tilstede på julaften for ungenes skyld, så langt det er mulig. Og i år har vi vært hos hans familie. Det går veldig fint å være med eksen, vi har veldig fin tone og godt samarbeid. Men det er tydeligvis ikke alle i familien hans som liker meg noe særlig. 

God bedring :hug:

Folk er rare.  Jeg har fått negative kommentarer på at jeg har et godt samarbeid med x'n. Ja, jeg svelger kameler til tider, men det er en del av det å ha barn med noen , uavhengig av om det er x eller ei. 

Folk går liksom ut i fra at man må krangle hvis man  har  gått i fra hverandre.  

 

Var hos svigers i går. Hadde med bikkjene.  De syntes ikke Toddy ser skummel ut lengre :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Da har jeg luftet tispene og hannhundene (hver for seg.) og de har fått frokost.Kattene fått litt mat før jeg kastet dem ut, og skal legge meg igjen da hele huset er veldig stille :)

Hadde en utrolig fin dag igår! Fornøyde slitne unger, god mat og godt selskap av @JeanetteH. Trodde jeg hadde spist meg mett til neste år, men klarer bare ikke å stoppe å spise :aww: Jeg stresset ikke overhodet igår, mat ble mat, julekaker fra butikken og ferdig frossen riskrem blandt annet :lol:  Spilt frozen kortspill (Med en veldig fornærmet frøken første omgang :lol: ) Og tror dette er et at de fineste julaften jeg har vært med på. Har kommet frem til at godt selskap er det viktigste, så skal jeg prøve å stresse ned de neste årene også. Bra blir det uansett :D 

Nei, sove litt igjen før neste spisegilde starter :aww: 

Det var utrolig koselig :ahappy: Kjøpe eller laget selv, spiller ingen rolle. METT ble jeg, veldig mett! Deilig julaften, og gøy feire med barn. 

(ps til resten av sonen: det var jeg som KNUSTE frøken fornærmet i Frozen spillet :lol: :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Line skrev:

Men jeg vet ikke om jeg tør, for jeg vet ikke om jeg kan nok til å undervise lærerstudenter i pedagogikk :lol:

Jeg vet ikke om det virker oppmuntrende, men det er ment sånn :P :

Vi har hatt noen forelesere i pedagogikk som har hatt veldig, veldig varierende utdanning og erfaring. Både forelesere som er mye yngre enn meg og som nettopp har påbegynt en master og i utgangspunktet også har lite erfaring fra praksisfeltet.

Du virker, og det er jo selvsagt bare et bilde jeg har laget meg utfra det du skriver på et forum, reflektert, faglig interessert og engasjert i det du driver med. Og du har erfaring fra feltet. Sånne forelesere burde alle profesjonsutdanninger ikke bare ønske seg men kjempe for å skaffe seg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, god bedring @Malamuten:)

Jeg henger med på @Siri , jeg koste meg glugg ihjæl helt alene i går. De to siste åra har jeg jobbet på julaften (frivillig selvfølgelig) så det var digg med en dag der alt kunne skje når jeg selv ønsket det. Tror jeg så ca sånn ut i hele går -->:blissysmile:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mud skrev:

God bedring :hug:

Folk er rare.  Jeg har fått negative kommentarer på at jeg har et godt samarbeid med x'n. Ja, jeg svelger kameler til tider, men det er en del av det å ha barn med noen , uavhengig av om det er x eller ei. 

Folk går liksom ut i fra at man må krangle hvis man  har  gått i fra hverandre.  

 

Var hos svigers i går. Hadde med bikkjene.  De syntes ikke Toddy ser skummel ut lengre :P 

Jeg synes det er så fint å høre at man har et godt samarbeid! Noe som "irriterer" meg grønn er skilte foreldre som ikke kan legge uenigheter til side og kun tenker på seg selv! Når det er barn involvert så er man nødt til å ta seg selv i nakken og oppføre seg, for det går bare utover barna, og det er fryktelig synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var gutta mine ute på tur i halvannen time. 
I følge appen på mobilen gikk jeg (og Aragon som plutselig er blitt så voksen og seriøs...) 5,5 km. Tviler på at det var tilfellet for Sjef siden han løper i 120 km/t frem og tilbake og aldri står i ro :P 
Vurderer å gjenta det i dag siden det i det minste ike høljregner i dag! 

Ellers så var det en koselig kveld med pinnekjøtt og gaver. Ødelegger litt stemningen når det blåser kuling og hagl og regn smeller i vinduet da :thumbsdown:

Gaver til oss voksne var noen vinflasker, penger, ei sånn skål med ansikt på, og et par finere vinglass. Og ellers noe småtterier. 
Lurer på hva gjennomgangstemaet i årets gaver egentlig viser jeg... :huh:

Hva ungene fikk har jeg mistet helt oversikt over. Av en eller annen grunn så er det alltid stappfullt av gaver til dem og de vet ikke selv hva de har en gang :P 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, Perfect Image skrev:

Jeg stresset ikke overhodet igår, mat ble mat, og ferdig julekaker fra butikken og frossen riskrem blandt annet :lol:  Spilt frozen kortspill (Med en veldig fornærmet frøken første omgang :lol: ) Og tror dette er et at de fineste julaften jeg har vært med på. Har kommet frem til at godt selskap er det viktigste, så skal jeg prøve å stresse ned de neste årene også. Bra blir det uansett :D 

Flink pike :D. Alt trenger ikke å være hjemmelaget og perfekt og tradisjonelt :). Det viktigste er at man har det hyggelig! 

3 timer siden, 2ne skrev:

Og forspiste meg i går, så jeg har slitt med magen i natt. Men, den som gir seg er en dritt, så i dag skal jeg forspise meg igjen til julelunsj :D 

Jeg liker attituden :lol: 

58 minutter siden, LØJ skrev:

Jeg henger med på @Siri , jeg koste meg glugg ihjæl helt alene i går. De to siste åra har jeg jobbet på julaften (frivillig selvfølgelig) så det var digg med en dag der alt kunne skje når jeg selv ønsket det. Tror jeg så ca sånn ut i hele går -->:blissysmile:

Alensomhet er deilig, det :D

Vi har hatt en litt urolig natt - et par firbeinte forspiste seg visst på bein i går, så de har hatt en del som måtte ut igjen... to turer ut i løpet av natta - også stod jeg opp til et uhell i andre etasje (hva er greia med at de går DIT dersom jeg ikke greier å fange opp at de må ut?). Og bare kort etter at jeg hadde spiste frokost kjente jeg igjen en umiskjennelig "duft"... Enda et uhell i andre etasje - at jeg ikke greide å få det med meg? Stakkars Willy.... :( 

NÅ skal vi ta oss en skikkelig langtur i det deilige været :) . Hadde det ikke vært for vinden, skulle jeg jammen tatt kaffen min på trappa ute også  :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

Alensomhet er deilig, det :D

Men jeg stresser litt med at andre skal synes synd på meg fordi jeg er alene. Jeg får liksom ikke beroliget (nok) enkelte med at jeg jo ønsker dette selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tekopp skrev:

Hvor mye kokesjokolade kan hunden spise Før man begynner å stresse?

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

 

 

Spørs hvor mye hunden veier. Hadde ringt giftinformasjonen 22591300. 

Om den akkurat har spist så få hunden til å kaste opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år var første året mine foreldre feiret sammen med oss begge to på 11(?) år. Hadde gruet meg veldig, de har mildt sagt ikke alltid vært like enige eller respektfulle, så ville ikke havne i den virvelvinden(tornado er vell mer riktig) igjen. De fikk ganske klar beskjed om å oppføre seg, inkludert småfrekkheter. Det gikk veldig fint, vi hadde en utrolig koselig dag med masse familie. Det sagt, neste år og videre håper jeg det feires her og der, for min del ble det alt for merkelig :) 

Nå skal Keo og jeg ta fatt på litt oppoverbakker innover skogen bak huset, krysser fingrene for at elgen holder seg for seg selv :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tekopp skrev: Hvor mye kokesjokolade kan hunden spise Før man begynner å stresse?

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

 

 

https://helsenorge.no/Giftinformasjon/forgiftning-hos-hund-og-katt/sjokolade-kan-gi-forgiftning-hos-hund

Takk! Får holde et øye med henne fremover.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minstemann skrev:

Jeg vet ikke om det virker oppmuntrende, men det er ment sånn :P :

Vi har hatt noen forelesere i pedagogikk som har hatt veldig, veldig varierende utdanning og erfaring. Både forelesere som er mye yngre enn meg og som nettopp har påbegynt en master og i utgangspunktet også har lite erfaring fra praksisfeltet.

Du virker, og det er jo selvsagt bare et bilde jeg har laget meg utfra det du skriver på et forum, reflektert, faglig interessert og engasjert i det du driver med. Og du har erfaring fra feltet. Sånne forelesere burde alle profesjonsutdanninger ikke bare ønske seg men kjempe for å skaffe seg.

Det var oppmuntrende :D Det er bare det at jeg er vant til å ha full faglig kontroll innen det jeg underviser i, og det er jo straks vanskeligere på et så stort felt som pedagogikk. 

Sovet lenge, men snart skal vi ut på tur :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...