Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

Jeg kjente i familiebesøket i går at eneste måten å overleve denne kvelden på blir med litt promille...  

Det er jo jeg som må jobbe med at familien går meg på nervene, men skjønner ikke hvordan. Møter de så skjeldent jeg klarer, men det hjelper ikke.

God jul og SKÅL :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

6 minutter siden, HeleneFS skrev:

Jeg kjente i familiebesøket i går at eneste måten å overleve denne kvelden på blir med litt promille...  

Det er jo jeg som må jobbe med at familien går meg på nervene, men skjønner ikke hvordan. Møter de så skjeldent jeg klarer, men det hjelper ikke.

God jul og SKÅL :P

 

:hug: 

4 minutter siden, Wednesday skrev:

Har aldri sett den der Askepott-filmen jeg.

:o 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Meg skrev:

det forklarer det hele!  (men de ligner ikke helt på det heller?)

Jeg synes det var litt vanskelig å se, men på hodet lignet de afghaner.. Det lille jeg så av resten av kroppen, så lignet det taigan.. 

Men igjen, filmen er fra 1973. Jeg vet ikke helt hvor mye pelspels det var på afghanerne da.. 

 

@Line : ut fra pelsen på hodet, var ikke dette valper.. afghanervalper er helt annerledes i prisen på hodet..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Jeg synes det var litt vanskelig å se, men på hodet lignet de afghaner.. Det lille jeg så av resten av kroppen, så lignet det taigan.. 

Men igjen, filmen er fra 1973. Jeg vet ikke helt hvor mye pelspels det var på afghanerne da.. 

 

@Line : ut fra pelsen på hodet, var ikke dette valper.. afghanervalper er helt annerledes i prisen på hodet..

Unghund da :) 

12342852_10153818059682265_5993861287242

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, puddellover skrev:

Tusen takk alle sammen! Jeg blir skikkelig glad av både likes og gratulasjoner (tyner ut all oppmerksomhet jeg kan få på denne dagen). :jump: Håper dere har en nydelig dag, alle som én! 

Gratulerer med dagen :) 

37 minutter siden, Wednesday skrev:

Har aldri sett den der Askepott-filmen jeg.

Jeg var ganske voksen før jeg så den også... jeg trodde da det var noe nytt NRK hadde begynt å sende, men så sier folk at NRK sendte den allerede på 70-tallet? Jeg antar at jeg da heller var ute og lekte i snøen enn satt inne og så en rar film med mannsstemme :lol:. Jeg har derfor heller ikke noe nostalgisk forhold til den filmen. 

Sov lenge i dag, luftet hunder og støvsuget og vasket gulv før jeg nå har spist frokost. Nå skal jeg ut med hundene igjen før jeg setter pinnekjøttet på ovnen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente i familiebesøket i går at eneste måten å overleve denne kvelden på blir med litt promille...  

Det er jo jeg som må jobbe med at familien går meg på nervene, men skjønner ikke hvordan. Møter de så skjeldent jeg klarer, men det hjelper ikke.

God jul og SKÅL [emoji14]. 

 

Bra du kan reise hjem til deg selv etterpå da, ikke må være der over flere dager

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var rabba skrelt, pinnekjøttet satt på komfyren (men setter den ikke på enda) og sticky toffe puddingen lagd, så den er bare å sette i ovnen en eller annen gang, prøver en oppskrift fra Jamie Oliver iår, røra var ihvertfall sinnsyk god! :drool: Ikke akkurat slankemat da, bruker jo nesten en hel pakke med meierismør, og nok brunt/hvitt sukker og fløte :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmet hunder, eller mer luftet en sving. Bare 5km. Men med ekstra ballast. Vogna er mildt sagt ikke beregnet på 7 hunder foran, men med 70-75kg ekstra så gikk det greit for en liten juletur :)

1003238_10153320754467108_92385430810936

 

 

angående afghanere og pels, dette er en afghaner som en smålig bekjent fra min kattetid har, og hun har flere med samme type pels. Dette er en voksen og fullpelset hund.

10615639_10203330698040516_7162909952490

 

 

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnnikenK skrev:

Nå har jeg vært og tent lys på graven til mamma og da jeg startet opp bilen kom Kurt Nilsen med "Himmel på jord" på radio. Da ble det litt vanskelig å kjøre bil på en stund.

God jul, alle sammen☃?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Pringlen skrev:

:lol: Den var gøyal den! Det så kaldt ut, men jeg er frossen av meg jeg da.. hehe

13 timer siden, Line skrev:

Hmm, søke seg ny jobb? Dukket opp en spennende stilling på lærerutdanningen...

Kjør på! :D 

12 timer siden, puddellover skrev:

Jeg har bursdag! Skamløs:bananas:God jul dere, kos dere masse!:D:jump:

Gratulerer med dagen :jump::banana: 

9 minutter siden, AnnikenK skrev:

Nå har jeg vært og tent lys på graven til mamma og da jeg startet opp bilen kom Kurt Nilsen med "Himmel på jord" på radio. Da ble det litt vanskelig å kjøre bil på en stund.

God jul, alle sammen☃?

:hug: God jul, AnnikenK :ahappy: 

--

Her begynner jeg å bli klar for å feire jul. Datterbarn er avlevert hos eksen, juleklem er stjålet av guttebarnet som var hos eksen, jentene mine ligger fornøyd og sover og gaver er levert hos mamma. Da må jeg bare pynte meg, lufte bikkjene og gi de noe godt før jeg går over til mamma og pappa for middag om noen timer :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Kjør på! :D 

Men jeg vet ikke om jeg tør, for jeg vet ikke om jeg kan nok til å undervise lærerstudenter i pedagogikk :lol: 

Inne fra tur i blæsten. Hentet med meg Audi, og der var det sjukdom i heimen. Kan se ut som det blir en litt amputert julefeiring, men det blir nok bra likevel :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mardina skrev:

Pøh, sånne fancy ting er bare for pyser.... :P Hilsen hun med 18 år gammel bil, som ikke har sånne ting montert. Bare lar bilen gå litt jeg, så fikser det seg :) 

Uff, jeg skulle ønske jeg kunne gjøre sånt :lol:  Men jeg tør ikke helt å la bilen stå og gå midt på Marjostua...

 

Kuro og jeg har vært en deilig, lang tur ute i Frognerparken. Vi møtte et par veldig søte hunder som han fikk løpe litt med. Det forundrer meg alltid hvor ukritiske noen folk er til hvordan hundene deres oppfører seg og hvem de hilser på... 

 

Apropos! @Margrete, var du ute med to schäfere oppe i det ene hjørnet av parken her om dagen? I går eller forgårs eller noe? Isåfall gikk vi forbi dere!

 

I går satte vi i gang julen med ribbe og lefse hos mamma og pappa med et vennepar av dem. Det er første gang hele familien har vært samlet på månedsvis! Og det viser seg at Kuro forguder søstrene mine, og han er nærmest uendelig tålmodig med dem. Bare se. :lol:

635864845685556595.thumb.jpg.435c7cf0ba1

Verdens søteste, da. :heart: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Har aldri sett den der Askepott-filmen jeg.

Raring :P 

1 time siden, Siri skrev:

Gratulerer med dagen :) 

Jeg var ganske voksen før jeg så den også... jeg trodde da det var noe nytt NRK hadde begynt å sende, men så sier folk at NRK sendte den allerede på 70-tallet? Jeg antar at jeg da heller var ute og lekte i snøen enn satt inne og så en rar film med mannsstemme :lol:. Jeg har derfor heller ikke noe nostalgisk forhold til den filmen. 

Sov lenge i dag, luftet hunder og støvsuget og vasket gulv før jeg nå har spist frokost. Nå skal jeg ut med hundene igjen før jeg setter pinnekjøttet på ovnen :)

Jeg kan ikke huske et liv uten Askepott. Jeg er født i 75.

----

Nå er ribba i ovnen, og det lukter JUL! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser jeg på nrk og kjenner julestemningen stige på. Føles litt merkelig å ikke skulle reise hjem til mamma og resten av familien, men jul blir det allikevel kjenner jeg. :) I år droppa jeg tre nøtter til Askepott til fordel for 2 timer ute på tur med hundene i dagslys. Oppholdsvær jo! Skikkelig deilig å traske i skogen nå altså. De firbeinte fikk frest godt fra seg, gikk ei rute hvor de kunne være løse hele tiden bortsett fra når vi måtte krysse vei. De løp og løp og var helt villmann. :ahappy: Avslutta turen ved en stor vanndam med rent vann, så da fikk de vaska av seg gjørma fra skog og åker også. Nå gjenstår egentlig bare å ordne seg og dra til svigers på middag, og siden den ikke er før klokka 17 trenger jeg ikke å stresse.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...