Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

11 timer siden, Raksha skrev:

 

Takk! Det skal jeg gjøre. Sykehuset er i en annen kommune da, men de kan vel kanskje sette ting igang. 

 

 

Det er jo de færreste kommuner som har sykehus. De skal likevel ha ansvar for å koordinere hjelp i hjemmene når en innlagt pasient behøver det. Det er vel nokså tydelig at han trenger avlastning snart og kanskje trenger litt hjelp selv, om ikke annet så litt tilsyn og støtte. Så det bør sykehuset absolutt kunne ordne med. De har ikke akkurat ansvar for å ordne med hjelp til henne så lenge det ikke er hun som er innlagt, tror jeg, men det bør kunne være en begynnelse at han får tilsyn etter hjemkomst. Så vil hjemmesykepleien forhåpentligvis se hva slags behov det vil være for merhjelp i hjemmet. Jeg håper av hele mitt hjerte at dere får hjelp med dette :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Akkurat nå, Tricolor skrev:

Det er jo de færreste kommuner som har sykehus. De skal likevel ha ansvar for å koordinere hjelp i hjemmene når en innlagt pasient behøver det. Det er vel nokså tydelig at han trenger avlastning snart og kanskje trenger litt hjelp selv, om ikke annet så litt tilsyn og støtte. Så det bør sykehuset absolutt kunne ordne med. De har ikke akkurat ansvar for å ordne med hjelp til henne så lenge det ikke er hun som er innlagt, tror jeg, men det bør kunne være en begynnelse at han får tilsyn etter hjemkomst. Så vil hjemmesykepleien forhåpentligvis se hva slags behov det vil være for merhjelp i hjemmet. Jeg håper av hele mitt hjerte at dere får hjelp med dette :) 

Takk, nå ble det jo operasjon, så da er det jo ingen som tror på at han kan hjelpe henne så mye som før, hvertfall ikke i starten, så det må bare løses. :) Skal huke tak i en sykepleier om han sendes til sykehuset nærmest her før han kommer hjem, nå ligger han i trondheim. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Caroline skrev:

Akkurat nå føler jeg at jeg er helt alene i landet om å ikke ha sett på håndball. :lol: 

Billett bestilt til Star Wars på søndag! Weee!

Her også! Vi blir fire personer som går og spiser Star Wars-burger og så går på kino. Gler mæ!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Caroline skrev:

Akkurat nå føler jeg at jeg er helt alene i landet om å ikke ha sett på håndball. :lol: 

 

Akkurat nå, Raksha skrev:

You are not alone :aww: 

Akkurat hva jeg hadde tenkt å si... og jeg kjenner det kanskje var like greit at jeg ikke så på - blodtrykket mitt hadde nok ikke likt det :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Caroline skrev:

Akkurat nå føler jeg at jeg er helt alene i landet om å ikke ha sett på håndball. :lol: 

Billett bestilt til Star Wars på søndag! Weee!

 

19 minutter siden, Wednesday skrev:

Du er ikke alene! :lol: 

 

16 minutter siden, Pringlen skrev:

Godt det er flere med vettet i behold :D

 

13 minutter siden, Raksha skrev:

You are not alone :aww: 

 

 

12 minutter siden, Siri skrev:

 

Akkurat hva jeg hadde tenkt å si... og jeg kjenner det kanskje var like greit at jeg ikke så på - blodtrykket mitt hadde nok ikke likt det :D

 

4 minutter siden, Snoffe skrev:

Jeg også trodde et øyeblilk at jeg var helt alenr om å ikkr se håndball :P 

 

Jeg så heller ikke noe håndball, og ikke er jeg interessert i den slags heller. Greit å vite at vi er flere :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i klubben "Hva? Har det vært håndballkamp i kveld? Hvem spilte?" :lol:

Du vet du savner julesnø når du nesten klarer å innbille deg at regnet høres ut som hagl. Slapsete hagl ville vært en millimeter i riktig retning.

Nå tar jeg med meg bedbugsen og hopper i seng.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et langt innlegg, men det ble borte...

Jaja, da var det vel ikke viktig nok til å bli publisert. Men det ville blitt publisert på TV2 Livsstil, for der sender den en helt idiotisk film, som er kategorisert som komedie, og jeg har ikke en gang fnist litt inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Terven syns snø er det beste som fins i verden. Når vi ikke har noe snø så måtte hun oppsøke det nest beste som fins: søledam!

Vann nesten opp til albuene, og trynet under vann. Det blir ikke noe bedre enn det :aww: 

image.jpg1_zpsgxduzybz.jpg

SÅ fornøyd etterpå da :ahappy: 

image.jpg1_zpsfwxiijsc.jpg

En skulle tro bildene ble tatt i september - ikke desember. Jeg vil ha snø :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Snøfrost skrev:

 

 

 

 

 

Jeg så heller ikke noe håndball, og ikke er jeg interessert i den slags heller. Greit å vite at vi er flere :)

 

Er ikke interessert i sånt jeg heller :) 

Vi har sett Narnia: Løven, Heksa og Klesskapet (2005) :) fin film! 

Casper har løpt tulling ute på golfbanen i dag, deilig å ha en hund som liker å aktivisere seg selv :D Typen trente litt sitt, ligg og kom med han, og det gikk overaskende bra (så lenge casper så godbiten :lol: ). Litt overasket over at han la seg på det søkkvåte gresset :o hadde jeg faktisk ikke trodd :P 

Vi er ferdig med alt som heter julegavehandel, og alt er pakket inn :ahappy: juletreet blir nok kjøpt på søndag eller mandag, litt usikker på hvor lenge jeg tør å vente :P 

Gleder meg veldig til å pynte treet! :ChristmasTree::santa-s-sleigh::santa-smiley-ho-ho-ho:

Jo, må huske å kjøpe en fin blomsterbukett til typen sin bestemor. Vet ikke når det er lurt å kjøpe det da.. skal ikke se dem før 1.juledag, så bør vente så lenge som mulig.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten og vondt i kroppen! Men er ferdig med stuen utenom listingen, og den er det noen andre som tar på mandag og ferdig med halve kjøkkenet. Tilbake imorgen og få hele ferdig, også organisere litt mer og fylle bilen med esker og diverse :)        På søndagen tenkte jeg å ta turen igijen med juletre og julepynt bare for å pynte stuen og treet med ungene :P Det blir godt. Og så utrolig fornøyd med meg selv, og hva jeg har klart til tross for at jeg virkelig ikke trodde jeg kom til å klare å pusse opp selv, spesielt etter så mye styr som det har vært.

 

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge ønsket meg en hoodie med kengurulomme, en sånn real kosegenser til å gå i hjemme. Jeg har alltid gått mye i singleter, men her i huset er det for dårlig isolert til at det går, så ønsket om en slik genser har økt, siden garderoben min har lite langermede plagg.

Så dumper det en nyhetsmail inn i innboksen fra en av mine favoritter, som skal slippe sin første single, og i den anledning tilbyr hoodie, long-sleeve eller t-skjorte med hele teksten på ryggen og logoen på brystet. Så da ble det 40-dollars julegave til meg selv - da får jeg hoodie OG single, og støtter en lovende artist.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har lenge ønsket meg en hoodie med kengurulomme, en sånn real kosegenser til å gå i hjemme. Jeg har alltid gått mye i singleter, men her i huset er det for dårlig isolert til at det går, så ønsket om en slik genser har økt, siden garderoben min har lite langermede plagg.

Så dumper det en nyhetsmail inn i innboksen fra en av mine favoritter, som skal slippe sin første single, og i den anledning tilbyr hoodie, long-sleeve eller t-skjorte med hele teksten på ryggen og logoen på brystet. Så da ble det 40-dollars julegave til meg selv - da får jeg hoodie OG single, og støtter en lovende artist.


Ekstratips om du ønsker deg flere og bor i nærheten av en slik butikk. Hoodie "jakke" med teddyfleece inni hos New Yorker for 250kr. (Og hetta har ører :lol: ) Måtte ha den selv, sååååå myk, varm og god! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler dere er litt altvitende, så slenger ut en spørsmål til dere, førstemann til å svare! :lol:

Jeg er litt småglemsk av og til, så om kvelden når jeg ligger i senga kommer jeg gjerne på noe jeg skal huske til dagen etter! Skriv det opp på mobilen? Lurt! ..Neste morgen har jeg glemt det, å sjekker ikke noe på mobilen. Noen som vet om en slags notisapp der valgt notat legger seg på forskjermen/startsiden? Så jeg ser det når jeg låser om mobilen? Husker jeg hadde det på en gammel-gammel mobil, genialt etter min mening! Btw, android her i gården. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler dere er litt altvitende, så slenger ut en spørsmål til dere, førstemann til å svare! :lol:

Jeg er litt småglemsk av og til, så om kvelden når jeg ligger i senga kommer jeg gjerne på noe jeg skal huske til dagen etter! Skriv det opp på mobilen? Lurt! ..Neste morgen har jeg glemt det, å sjekker ikke noe på mobilen. Noen som vet om en slags notisapp der valgt notat legger seg på forskjermen/startsiden? Så jeg ser det når jeg låser om mobilen? Husker jeg hadde det på en gammel-gammel mobil, genialt etter min mening! Btw, android her i gården. [emoji4]

 

Forrige Samsungen min (4 år siden) hadde slikt. Men aner ikke om de har det enda. Ble brukt flittig her, ihvertfall. Små, gule lapper på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rocket skrev:

Ekstratips om du ønsker deg flere og bor i nærheten av en slik butikk. Hoodie "jakke" med teddyfleece inni hos New Yorker for 250kr. (Og hetta har ører :lol: ) Måtte ha den selv, sååååå myk, varm og god! :D 

Takk for tips, den butikken har jeg aldri hørt om, men jeg ser den er i Hamar. Har de store størrelser? 2/3 av alle klesbutikker går jeg rett forbi, fordi jeg i så fall må kjøpe et skjørt til hvert lår om jeg skal ha på meg noe derfra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SFX skrev:

Takk for tips, den butikken har jeg aldri hørt om, men jeg ser den er i Hamar. Har de store størrelser? 2/3 av alle klesbutikker går jeg rett forbi, fordi jeg i så fall må kjøpe et skjørt til hvert lår om jeg skal ha på meg noe derfra :P

Ikke helt sikker hvor store størrelser de har, men denne genser/jakken er i hvertfall opp til XL. (Er det jeg har, ca 160 høy og noen og 80kg. Kunne hatt L også, men foretrekker at man ikke  får helt pølseskinn feeling. :P ) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...