Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

9 minutter siden, Line skrev:

Michale Fassbender som Harry Hole? Ja, det kan fort bli severdig det :D 

Måtte google, nja, jo, kanskje, ok godkjent.

Tok en kjapp halvtimes tur baki skauen med alle 3 før C kommer hjem og vi skal handle litt. Trym fikk litt panikk en stund da han gikk over på andre siden av elva mens vi fortsatte på den siden vi var, det var tydeligvis fryktelig vanskelig for han å komme seg over til oss igjen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Skrek på gubben att stå på bromsen på bilen när vi passerade postlådestativet och jag såg något som såg ut som ett paket som stack upp ur vår låda.
Och nog var det ett paket alltid, ett paket med ett jättefint julkort och en bild på världens finaste lilla aussiekille. Jag blev så rörd så jag fällde en liten tår faktiskt. Jag har inte bara haft turen att få köpa världens goaste lilla aussie, jag har dessutom fått en otroligt fin människa som vän på köpet. Tusen tusen tack snälla @Caroline

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harr Hole har alltid vært skikkelig ARISK i mitt hode, kritthvitt hår, høy, kraftig ansikt hvitaktig skjeggstubb. Fassbender må farge håret sitt for at det skal funke for meg. Han er vel egentlig a red-head? Helt feil ifht Harry IMO. Fassbender er litt for lite arisk (ironisk siden han kommer fra Tyskland, men mora er vel irsk, which explains that nasty red hair :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Line skrev:

Fassbender er styggsexy, akkurat som Harry er inni hodet mitt :lol: 

Han er sånn inni mitt og :D Egentlig så er Jo Nesbø Harry Hole for meg :Laugh: Men Fassbender funker han og! Litt sliten og hot liksom :teehe:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, TrasselTrollet skrev:

Skrek på gubben att stå på bromsen på bilen när vi passerade postlådestativet och jag såg något som såg ut som ett paket som stack upp ur vår låda.
Och nog var det ett paket alltid, ett paket med ett jättefint julkort och en bild på världens finaste lilla aussiekille. Jag blev så rörd så jag fällde en liten tår faktiskt. Jag har inte bara haft turen att få köpa världens goaste lilla aussie, jag har dessutom fått en otroligt fin människa som vän på köpet. Tusen tusen tack snälla @Caroline

Det var da ikke store greiene, men synes du fortjente litt ekstra som takk for hjelpen med Lupin. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Stine skrev:

Han er sånn inni mitt og :D Egentlig så er Jo Nesbø Harry Hole for meg :Laugh: Men Fassbender funker han og! Litt sliten og hot liksom :teehe:

 

Exactly!!! :D Jo Nesbø på steroider har vært Harry Hole for meg og :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lokale sparbutikken  her har satt opp en handlevogn ved utgangen hvor man kan putte oppi varer eller ting man ønsker å gi til de som ikke har så mye. Synes det var så fint gjort, og da er det så mye lettere å gi også! Kjøpte selv med litt ekstra og la oppi, og fra før lå det en hel kransekake, brus, godis og mye annet godt! Alt går til "hjelp oss å hjelpe vestfold"  som gir det til familier med dårlig råd. 

Er alltid for å støtte lokalbutikken men nå er jeg enda mer for det! Har ikke sett det på noen andre butikker. 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at arbeidsgiver har i løpet av to siste år betalt meg ca 200 000 kr (brutto) FOR LITE.... og det å få dem til å gjøre noe med det har vært som å snakke til en vegg. Nå har de omsider registrert rett lønn på meg. Så gjenstår det å se om jeg får tilbakebetalt "manglende"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Du verden. Tydelig at medisinene virker, ja. Timmy ble med på tur i dag, det gikk ikke så aller verst. Han synes det var alldeles fantastisk å være ute igjen, så han ville ikke bli med inn. 

Bizi fikk hoppe litt løs ute på plenen, og på verandaen, og setter stor pris på det. Venter til nysingen er helt ferdig før hun får rase fra seg som før.

Nå har jeg lempet 3 paller ved i kjelleren, fått blomst av mine søte foreldre, luftet hunder igjen, pakket inn julegaver, og nå skal T og B kose seg med hver sin oksemuskel hjemme mens jeg skal på middag til noen venner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, enna skrev:

Det viser seg at arbeidsgiver har i løpet av to siste år betalt meg ca 200 000 kr (brutto) FOR LITE.... og det å få dem til å gjøre noe med det har vært som å snakke til en vegg. Nå har de omsider registrert rett lønn på meg. Så gjenstår det å se om jeg får tilbakebetalt "manglende"....

det er så vannvittig frustrerende, håper det løser seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SFX skrev:

Jeg har to ganger snakket med NAV for å orientere dem om at jeg har flyttet, og fått beskjed om at det oppdateres automatisk med folkeregisteret. Og det har jeg jo forlengst fikset. Jeg forsøker denne uka å få tak i min nye saksbehandler i Stange, men guess what, i NAV-systemet bor jeg fortsatt i Ullensaker! I går gikk garantien ut, i forhold til å bli kontaktet innen 2 arbeidsdager, så jeg ringte opp igjen i dag, til en på sentralbordet som var supersnøt og hjelpsom, og skulle sende en purring. Jeg glemte å spørre om jeg får gratis pizza eller hva som skjer når de ikke ringer innenfor garantien :D Men altså, hvor lett er det for MEG å sørge for at jeg har ny aktivitetsplan innenfor tidsfristen, når DE ikke klarer å flytte saken min til nytt kontor? Jeg gjør alt jeg blir bedt om, men må jo gjøre det tre-fire ganger før det sitter...

:lol: Ja, sånn har det vært for meg noen ganger også, helt uten bytte av NAV-kontor, det har gått usedvanlig smertefritt, faktisk :ahappy: Ullensaker skal være et vanskelig NAV-kontor å forholde seg til, så vi kan jo krysse fingrene for at ting går usedvanlig smertefritt for deg også? :)
- Jeg har og lurt på hva man får hvis de ikke overholder garantitiden sin.. Pizza funker sikkert fint det :D

--

AN har jeg stått og sett på at pappa har saget opp 40 kg V&H for meg, bare fordi han er verdens beste og snilleste pappa :heart: Jentene har fått kose seg med kjøttflisa etter saginga, så de er passe fornøyde, og jeg har kjøtt til langt ut i neste år ( :P ). Da burde jeg egentlig begynne å børste puddel, men fremfor å bare gjøre det, så foretrekker jeg åpenbart å utsette det og utsette det til jeg ikke har noe annet valg lenger :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, enna skrev:

Det viser seg at arbeidsgiver har i løpet av to siste år betalt meg ca 200 000 kr (brutto) FOR LITE.... og det å få dem til å gjøre noe med det har vært som å snakke til en vegg. Nå har de omsider registrert rett lønn på meg. Så gjenstår det å se om jeg får tilbakebetalt "manglende"....

Oj, det høres ut som potensiale for litt av en julegave til deg - håper det løser seg kjapt med så mye penger til gode!

Jeg har vært på dynga og kastet masse pappa og papir etter flyttinga og litt til, sendt julegaver som skal avgårde, sendt et par julekort (flere må skrives i kveld...), og handlet noe mat. Nå skal jeg lage en julegave og bake julemenn. Jeg skal bare litt i sofaen først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Kangerlussuaq skrev:

Harr Hole har alltid vært skikkelig ARISK i mitt hode, kritthvitt hår, høy, kraftig ansikt hvitaktig skjeggstubb. Fassbender må farge håret sitt for at det skal funke for meg. Han er vel egentlig a red-head? Helt feil ifht Harry IMO. Fassbender er litt for lite arisk (ironisk siden han kommer fra Tyskland, men mora er vel irsk, which explains that nasty red hair :P )

Harry Hole ligner på en litt råere utgave av Jo Nesbø, han... litt som broren til Jo Nesbø, egenlig... :D 
978x.jpg

Har jeg støttet lokalbutikken med helgehandel - mest fordi jeg måtte sende en gave egentlig, men jeg liker å handle der, jeg :). De har  ikke veldig stort utvalg liksom, og det er dyrt - men det er veldig verdifullt å ha en slik butikk i nærområdet :)

Har jeg spist en deilig viltgryte, og nå skal jeg straks ta turen ut i skogen med hundene. Jeg håper det er ok for dem i skogen, for på vegen er det ikke hundevennlig akkurat nå. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Den lokale sparbutikken  her har satt opp en handlevogn ved utgangen hvor man kan putte oppi varer eller ting man ønsker å gi til de som ikke har så mye. Synes det var så fint gjort, og da er det så mye lettere å gi også! Kjøpte selv med litt ekstra og la oppi, og fra før lå det en hel kransekake, brus, godis og mye annet godt! Alt går til "hjelp oss å hjelpe vestfold"  som gir det til familier med dårlig råd. 

Er alltid for å støtte lokalbutikken men nå er jeg enda mer for det! Har ikke sett det på noen andre butikker. 

Er sånn i Skien også, ikke sett det i Bø eller på Ulefoss. 

 

Raksha håper det går bra med svigerfar og svigermor. ! 

 

 

AN er jeg på siste skift før 28. gleder meg til juleferie :) 

I helga skal jeg kose meg med å bake,  pynte og pakke inn gaver. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå kom jeg brått på at jeg egentlig ikke har fikset mer enn to julegaver... jeg har bare tenkt ut tre av dem - og har igjen to.. en til min eldste bror og en til min yngste niese. Da må jeg vel på shopping i morgen, da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra stjal noe som hun passet veldig godt på oppi sofaen, Pippin sto ved siden av og var kjempemisunnelig. Jeg hadde bange anelser om hva hun kunne ha fått tak i, hadde jeg glemt å legge julepålegget inn i kjøleskapet? Neida, hun hadde fått tak i et brukt snytepapir.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, SFX skrev:

Oj, det høres ut som potensiale for litt av en julegave til deg - håper det løser seg kjapt med så mye penger til gode!

Jeg har vært på dynga og kastet masse pappa og papir etter flyttinga og litt til, sendt julegaver som skal avgårde, sendt et par julekort (flere må skrives i kveld...), og handlet noe mat. Nå skal jeg lage en julegave og bake julemenn. Jeg skal bare litt i sofaen først...

Jeg synes ikke det var noen fin måte å behandle pappaen sin på, og så rett før jul da!

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Siri skrev:

 

Harry Hole ligner på en litt råere utgave av Jo Nesbø, han... litt som broren til Jo Nesbø, egenlig... :D . 

Harry ser definitivt ut som Jo Nesbø, i større og råere utgave. Men siden vi snakker Hollywood her, så er Fassbender et særs utmerket valg :D

giphy.gif

 

Inne fra tur i regnet. Har satt på ovnen, så snart blir det middag :D 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lange runden på hundene etter jobb, det hølja ned igjen. De fikk være med i bilen etterpå mens jeg fikk handlet litt da. Fant faktisk noen julegaver i løpet av den lille timen så slipper jeg å kjøpe så mange i morgen. Skulle funnet meg noen fine klær også, og det kommer til å ta mye lengre tid enn å finne gaver, kjenner jeg meg selv rett...

Nå skal jeg bare slappe av bittelitt før jeg skal lage taco til samboern kommer hjem. Hundene får en rolig dag i dag, men i morgen blir det lang skitur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange julegaver som ikke er kjøpt ennå. Vet hva jeg skal ha, bortsett fra en. Så bare jeg finner det jeg vet at jeg skal ha så går det greit. Men den ene, å hildrande du. Ung mann på 35 som har alt og ikke ønsker seg noe. Han ender alltid opp med en kjedelig, myk pakke fra tante Heidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...