Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Da har du mange valgmuligheter :D  Love Rosie, Happythankyoumoreplease, Thar awkward moment, 10 years, In your eyes, What if, two night stand. 

Er det jeg klarer å komme på nå :P 

Sett flere av de, men What if så litt koselig ut da :) 

 

Ted :D 

Næh :P Ikke min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Da har du mange valgmuligheter :D  Love Rosie, Happythankyoumoreplease, Thar awkward moment, 10 years, In your eyes, What if, two night stand. 

Er det jeg klarer å komme på nå :P 

Sett flere av de, men What if så litt koselig ut da :) 

 

Ted :D 

Næh :P Ikke min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Nei, nå altså, sklir det helt ut her.

Gjørmelappen min har bada, og Timmiansen som vanligvis er så nysgjerrig på hva som skjer på badet, holdt seg inni huset sitt, og sa ikke et pip. Han var vel redd det ble hans tur etterpå. Han var heldig, og slapp unna i dag.

Bizi har jo havnet i senga mi stadig vekk i det siste, og det er jo svært så trivelig, det. Hvis vi ser bort fra at hun ligger midt oppå dyna mi, da. Og nå, når jeg sitter i min egen verden på pc'en, og ikke får med meg noenting, så hører jeg et meget tilfreds høyt sukk ved siden av meg. Det hørtes jo ikke ut som Timmy, og det er ingen andre her, så hvem har sniki seg opp i sofaen også nå, og ligger der og sover så søtt? Bizi. Hun skulle ikke ligge hverken i senga eller sofaen, hun.:ahappy:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare en liten tur innom "bondens marked" for å støtte lokalbøndene.... 4 timer slo jeg ihjel plutselig! Kom hjem med ny jakke og lokalprodusert saft, regnbueørret, sveler og eplechips :D . Traff en veninne med baby og fikk kosemose den også.

Kom akkurat inn døren og nå slo uværet til for fullt, så da blir det sofa resten av dagen! Har dårlig samvittighet for mangelfull lesing, men satser på å ta det igjen i morgen :) .

Bondens marked er så koselig! :ahappy:

Flaks for lommeboken at jeg noen ganger har jobbehelg  når det er, ellers hadde det blitt mye god mat og skranten konto :lol:

 

 

...er det skikkelig drittvær ute, er vel bare å hoppe i regntøyet også på jobb!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Paranomia Jeg ville ha ringt og forhørt meg. Jeg hadde like symptomer som deg da jeg fikk hjernerystelse, og det skal man ikke spøke med. 

Akkurat nå vil jeg se film, men jeg har enorm beslutningsvegring og greier ikke å finne en jeg virkelig vil se. Help??

Did you hear about the morgans sendes på tv3 nå kl.21.30 :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernerystelse kan det ha blitt så jep ring legevakten og snakk med dem. Hjernerystelse skal taes alvorlig så tv pc og sant er off limit. Jeg har hatt bivirkninger etter hjernerystelse i 6 måneder, men jeg hadde ikke klassiske symptomer som du ahr

Nå er dette litt på siden; men faktisk så er det ikke SÅ strengt med null TV osv lengre.. Det spiller en mye større individuell faktor enn feks TV, slik at man ser ingen sammenheng med at feks TV gjør det værre.. Det som faktisk er viktig er at man føler kroppen sin egen behov osv.. 

 

det hadde blitt undersøkt en gruppe som fikk null TV, mørkt rom og en gruppe som hadde fritt frem. Og det var ingen forskjell på gruppene.. Men det var store forskjeller mellom individene.. 

Sa en lege som forsker på hodetraumer for tiden :P 

Når du får tårer i øya av Trine Rein liksom..... :aww:

da er det jaggu på tide å ta allergiøyendråpene sine :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Nå er dette litt på siden; men faktisk så er det ikke SÅ strengt med null TV osv lengre.. Det spiller en mye større individuell faktor enn feks TV, slik at man ser ingen sammenheng med at feks TV gjør det værre.. Det som faktisk er viktig er at man føler kroppen sin egen behov osv.. 

 

det hadde blitt undersøkt en gruppe som fikk null TV, mørkt rom og en gruppe som hadde fritt frem. Og det var ingen forskjell på gruppene.. Men det var store forskjeller mellom individene.. 

Sa en lege som forsker på hodetraumer for tiden :P 

da er det jaggu på tide å ta allergiøyendråpene sine :aww:

Jippi det likte jeg veldig godt å høre :) Fikk den beskjeden i mars i fjor faktisk. Men jeg fikk ingen symptomer før det hadde gått 5 dager da. Og tipper det var jobbingen som gjorde utslaget selv om jeg hadde to dager helt i ro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi det likte jeg veldig godt å høre :) Fikk den beskjeden i mars i fjor faktisk. Men jeg fikk ingen symptomer før det hadde gått 5 dager da. Og tipper det var jobbingen som gjorde utslaget selv om jeg hadde to dager helt i ro

jeg tipper man fortsatt vil få den beskjeden nå, og særlig hvis man har mistanke om at vedkommende ikke roer ned.. 

Men ut fra legen på sykehuset, så var det ikke så mye hold i det som man tidligere trodde.. medisinstudentene som ordner prøvene osv til et pågående prosjekt ang hodetraumer jobber nemlig på samme lab som meg, så da kan man jo spørre og snoke litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

jeg tipper man fortsatt vil få den beskjeden nå, og særlig hvis man har mistanke om at vedkommende ikke roer ned.. 

Men ut fra legen på sykehuset, så var det ikke så mye hold i det som man tidligere trodde.. medisinstudentene som ordner prøvene osv til et pågående prosjekt ang hodetraumer jobber nemlig på samme lab som meg, så da kan man jo spørre og snoke litt :lol:

Hyggelig å høre for jeg satt i ro men måtte snoke litt på pcn de to dagen jeg satt i ro. Det var bare det at jeg jobba i produksjonen på et sagbruk de tre neste dagene og da ble det mange smådunk  som jeg ikke skulle hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ble sendt hjem til slutt. Egentlig ville han legge meg inn men da hadde bikkjene blitt alene hjemme. Fikk dra hjem mot at jeg lovet å ringe ambulanse ved minste tegn til forverring :) 

God bedring og håper det går fort over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, nå har det vært konstant høy støy fra naboen i flere dager fordi de har pusset opp - og i kveld har de fest. Jeg har hodepine og er utslitt, og det blir liksom aldri stille rundt meg. Jeg gleder meg sånn til å flytte herfra. Nå er selv svak basslyd og høy latter dritirriterende, og det er ikke en gang sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppbrukt.  Ble spontantur til kvikne av alle plasser. Lillemor har storkosa seg, og jeg har ikke hatt så mye å klage over selv heller :) 

så gøy! Jeg skal til Kvikne i romjula! En tur på hytta :) håper de har fine skiløyper der, har ikke vært der siden 2006 tror jeg...

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! Jeg skal til Kvikne i romjula! En tur på hytta :) håper de har fine skiløyper der, har ikke vært der siden 2006 tror jeg...

 

Og en tur til byen kanskje? :D

Hjemme, litt rødvinsmarinert :ahappy: Kom hjem til henvendelse på hjemmesiden - "kan jeg reservere en valp?" Eh - nei, det blir litt vanskelig når hunden ikke engang er paret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umenneskelig tidlig :yawn:

Våknet til småboff etterfulgt at desperat piping fra Keo, rennaræv ja. Bursdagsbarnet har funnet ut at det var greiest å slippe han inn til meg i natt når han var slik, jeg som er hun i huset som lett sover over hans desperate søk på å få komme ut i motsetning.

Jaja, vært ute og gådd en halvtimes tid i småørka. To stk veldig klare stjerner på himmelen i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amice :hug: :hug:

Det er veldig vanskelig å være positiv til klokkestilling når det betyr at du brått blir vekt 04 i stedenfor 05. 

Møkk.. Det tar opp til en uke å stille podens indre klokke. 

I dag skal vi i bursdagen til den nest yngste nevøen min. Blir tenåring :| 

I morgen har vi feriedag.  Yey! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...