Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Flytting er skikkelig hat! Masse lykke til! Hvor flytter dere? :D 

 

Ikke så langt unna meg :D Velta :)

Ja flytter ikke så langt heldigvis! Nærmere hundeklubben, nærmere Frida ( :D ) og får litt mer omgivelser jeg vil ha. Fikk plass i barnehagen fra 1 desember også så da gikk det fort i boks :) Håper vi har klart å flytte inn ordentlig til jul!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

 

Jeg har også en mac jeg kan skryte av er fra 2009, midten av 2009 faktisk :P Men nå er den sykt oppbrukt, jeg har byttet harddisk og batteri -- men nå har den svarte plastikken mellom skjermen og alubodyen begynt å gå i oppløsning fordi jeg har mistet den i gulvet x antall ganger, tastaturet har 5 løse knapper og ladde-socketen er nesten umulig å bruke. Så jeg må også si det; INGEN pc har overlevd så lenge som macbook pro'en min <3 Kommer til å kjøpe nøyaktig samme maskina når jeg må kjøpe ny. Antakeligvis til neste år. Meh.

Min er og mid 2009 :D
Det står jeg burde bytte batteri, men den varer et par timer med å se netflix likevell, og jeg bruker kun min med lader!

Ellers er min hel, og ingen åpninger ellernoe. En liten bulk i siden etter x antall ganger i møte med en dørkarm. Men utover det fin og hel heldigvis! :)
Jeg har en iMac og, og neste blir nok Macbook Pro igjen når jeg skal ha laptop! Jeg liker apple jeg <3

Endret av Wachita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, etter grevlingbesøket så begynner jeg å få lyst på STOR, rolig, snill, gårdshund som ikke er vaktsom ovenfor folk. Funker leonberger til det? (vi er ganske langt unna valp altså :lol: Men lov å drømme. :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å flytte er grusomt! Herlighet, er jo neverending story jo! Tror jeg nærmer meg slutten på et rom og egentlig har jeg bare skrapt på overflaten :aww: 

Vi kan bytte hus å pakke ned for en dag, for atspredelsens skyld?

Å, du aner ikke hva all julepynten veier :lol:

Det er fire esker med juleservice også...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til jobb! 

Blir muligens en litt lang natt siden noen glemte å legge seg.... :P Fikk tatt en kort cowboystrekk men burde strengt tatt hatt en time til. 

 

Hmmm, etter grevlingbesøket så begynner jeg å få lyst på STOR, rolig, snill, gårdshund som ikke er vaktsom ovenfor folk. Funker leonberger til det? (vi er ganske langt unna valp altså :lol: Men lov å drømme. :aww:

 

Berner :wub: 

(Kjenner ikke noe særlig til leonberger,bare håper at de få jeg har møtt ikke er representative for rasen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Berner :wub: 

(Kjenner ikke noe særlig til leonberger,bare håper at de få jeg har møtt ikke er representative for rasen.)

Hmm...  Kun kjent en leonberger, han var helt super :wub:  Eiern var på canis, husker ikke nick, men husker Shirak utrolig godt. Passet han endel.  Kunne tenke meg enda hakket større enn berner egentlig. Men berner er jo helt klart en god kandidat! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

 

Ja flytter ikke så langt heldigvis! Nærmere hundeklubben, nærmere Frida ( :D ) og får litt mer omgivelser jeg vil ha. Fikk plass i barnehagen fra 1 desember også så da gikk det fort i boks :) Håper vi har klart å flytte inn ordentlig til jul!

Har dere kjøpt?  I så fall får jeg gratulere. I flyttingen finner man ut av hva man egentlig har da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til jobb! 

Blir muligens en litt lang natt siden noen glemte å legge seg.... :P Fikk tatt en kort cowboystrekk men burde strengt tatt hatt en time til. 

 

 

Berner :wub: 

(Kjenner ikke noe særlig til leonberger,bare håper at de få jeg har møtt ikke er representative for rasen.)

Den eneste leonbergeren jeg har møtt er den kuleste hunden! Svært dråg som elsker å leke med Khal! Og Khal elsker å leke med han, for da kan han løpe alt han kan mot hunden og bumpe borti han og leker videre, siden Khal bare er en liten flis i forhold!:D
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens noen pakker flyttelass, pakker jeg elgkjøtt. De har snart skutt hele kvota, så da blir det bare sånne enkle småvilt og kanskje et rådyr til som skal fikses utover høsten/vinteren. Vi har for liten fryseplass også, så må låne litt av svigers til vi får fatt på en fryser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...  Kun kjent en leonberger, han var helt super :wub:  Eiern var på canis, husker ikke nick, men husker Shirak utrolig godt. Passet han endel.  Kunne tenke meg enda hakket større enn berner egentlig. Men berner er jo helt klart en god kandidat! 

Tibetansk mastiff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er fire esker med juleservice også...

Du må nok bestille enda en bil, tror jeg :lol:

Nå har jeg.... ehhhhh.... nei, det gidder dere ikke høre mer om, men jeg har spist Anthon Bergh Bringebær i appelsinlikør.. Mmmmmmm... Og siden jeg har bestemt at vi skal ha en liten fotoshoot i morgen om det er fint vær, så må prinsessen snart til pers. Huset er heldigvis også støvsugd og ordnet til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart legge meg med sur gubbe. Han må jobbe overtid i morgen. Greit at det er kjipt, men må han ødelegge kvelden for meg også? Så sur er han at jeg kom til en dorull med to tørk på isted, for det var for mye innsats å fylle på dopapir.  Mannfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elghund-damen som er her på besøk har fått løpetid...Heldigvis er gutta siviliserte og bryr seg ikke om henne, får bare håpe det varer slik til mandag :ermm: Måtte ut og kjøpe tispetruse da, jeg takler ikke blodflekker rundt om på gulvet. Tispe skal jeg med andre ord ikke ha :P

Vi gikk en nitrist tur på nesten tre timer i dag, så og si hele veien gikk jeg i noe som kjentes ut som en kliss våt svamp MED gjørme...Gode dammer i skoa etterpå for å si det sånn. Heldigvis er jeg lagd sånn at jeg holder meg varm så lenge jeg beveger meg, for både bukse og jakke var også våte. Da jeg satte meg inn i bilen derimot holdt jeg på å fryse på meg lausunger :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernere er så søte :wub: Får nesten litt lyst på en når @SFX legger ut bilder av trioen sin! Må bli den gangen jeg skal ha  stooor hund :D Kanskje når jeg blir stor og får eget hus med stooor hage :D  Berner og whippet er vel god match? :P :lol: 

Så koselig å høre! Men en trenger ikke stor hage, bare stor sofa :D

En berneroppdretter har to whippeter, så det går sikkert strålende - en annen oppdretter jeg kjenner til hadde greyhound med sine bernere i hundre år.

Endret av SFX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...  Kun kjent en leonberger, han var helt super :wub:  Eiern var på canis, husker ikke nick, men husker Shirak utrolig godt. Passet han endel.  Kunne tenke meg enda hakket større enn berner egentlig. Men berner er jo helt klart en god kandidat! 

Den eneste leonbergeren jeg har møtt er den kuleste hunden! Svært dråg som elsker å leke med Khal! Og Khal elsker å leke med han, for da kan han løpe alt han kan mot hunden og bumpe borti han og leker videre, siden Khal bare er en liten flis i forhold!:D
 

Som sagt, håper de få jeg har møtt ikke er gjennomsnittlige. Dessverre så er nok mitt inntrykk av rasen ødelagt på grunnlag av de.  Men bare flott om mitt inntrykk er helt feil :)

Bernere er så søte :wub: Får nesten litt lyst på en når @SFX legger ut bilder av trioen sin! Må bli den gangen jeg skal ha  stooor hund :D Kanskje når jeg blir stor og får eget hus med stooor hage :D  Berner og whippet er vel god match? :P :lol: 

Selvfølgelig! Whippeten kan varme seg på Bernere når den fryser :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre! Men eEn trenger ikke stor hage, bare stor sofa :D

En berneroppdretter har to whippeter, så det går sikkert strålende - en annen oppdretter jeg kjenner til hadde greyhound med sine bernere i hundre år.

Har du ny hjemmeside/blogg, eller er den bare ikke oppdatert? Tenkte jeg skulle snoke litt på nykomlingen og sånn ( :D ), men sto at siden var sist oppdatert i januar.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sa Jo Nesbø, på tv, at det kommer en ny Harry Hole bok:banana::banana:.

Han sa det på P4 for noen uker siden :fish:

I min TV har jeg Hugh Jackman og Jimmy Fallon, som er my kind of eyecandy - også ødelegger de det med å ha på seg hockeysveisparykker!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre! Men en trenger ikke stor hage, bare stor sofa :D

En berneroppdretter har to whippeter, så det går sikkert strålende - en annen oppdretter jeg kjenner til hadde greyhound med sine bernere i hundre år.

Stor sofa har jeg :D Må muligens vurdere litt større bil :P 

Selvfølgelig! Whippeten kan varme seg på Bernere når den fryser :D 

Du sier noe i det :D 

 

Noen tidligere venner av familien hadde verdens nydeligste berner tispe, hun var helt fantastisk. Så snill og god! Var alltid med i stallen, og var bare snill og grei :ahappy: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...