Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Ja, første gang han hadde den vakta spurte han om det ble kompansert for med lønn eller plusstid, men neida, det pleide nemlig alltid å gå seg til at man like ofte endre med vår-vakta. Yeah right :lol: Så kanskje neste år :P

En to tre, på det fjerde skal det skje..? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun kommer til å gifte seg på Østlandet selv om hun for tiden bor i Bergen, så jeg har store planer om å involvere meg så mye som mulig. Det er mulig det blir et bittelite bryllup på grunn av økonomi, og da har jeg sagt at jeg betaler min egen plass altså, for jeg kan ikke gå glipp av bryllupet hennes når det betyr så mye for henne. 

Jeg hadde aldri turt å planlegge et utdrikningslag uten å spørre andre venner av bruden om hvem som burde inviteres! :lol:  

En kan jo faktisk også spørre bruden, de fleste bruder vet at de skal ha utdrikningslag, så det spolerer ingenting.

Akkurat nå er jeg ganske lei meg, for jeg har de siste dagene tatt mange fine høstbilder av hundene, men minnekortet er føkka, så verken kortleser eller overføringskabel finner noen bilder der. Jeg så de på kameraet i stad, men når jeg skrur på kameraet nå står det at minnekortet er tomt. Dritkjipt. De bildene var i grunnen ekstremt viktige for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan jo faktisk også spørre bruden, de fleste bruder vet at de skal ha utdrikningslag, så det spolerer ingenting.

Akkurat nå er jeg ganske lei meg, for jeg har de siste dagene tatt mange fine høstbilder av hundene, men minnekortet er føkka, så verken kortleser eller overføringskabel finner noen bilder der. Jeg så de på kameraet i stad, men når jeg skrur på kameraet nå står det at minnekortet er tomt. Dritkjipt. De bildene var i grunnen ekstremt viktige for meg.

Kan hende du allerede gjør det, men du bør formatere minnekort i kamera hver gang du har lagt inn bilder på harddisk. Og formatere nytt minnekort i kamera før du begynner å ta bilder. Synd hvis du har mistet bildene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende du allerede gjør det, men du bør formatere minnekort i kamera hver gang du har lagt inn bilder på harddisk. Og formatere nytt minnekort i kamera før du begynner å ta bilder. Synd hvis du har mistet bildene dine?

Jeg vet ikke om kortet ble formattert da jeg kjøpte det, for det skjedde på en ferie da jeg oppdaget at minnekortet sto igjen i minnekortleseren hjemme, og jeg løp inn på første og beste fotobutikk med kameraet. Ekspeditøren satte kortet rett i kameraet. Dette var for 26 måneder siden.

Jeg har ikke formattert kortet hver gang jeg overfører bilder, men rimelig ofte.

Dritt altså, jeg har hatt dette kameraet i ti år, og det er første gang det skjer noe sånt. Jeg må forsøke i fotobutikk i morgen om noe kan gjøres. Også lurer jeg på hvor jeg har de andre minnekortene til kameraet.

Jeg lovte meg selv nytt kamera hvis jeg satt igjen med en del penger på hussalget, men jeg lovte meg også ny TV, ny sofa, ny mobil, ny oppvaskmaskin, ny bil, nye klær, frossen sæd, ny laptop, og litt sånn :P Jupp, det er lett å bruke imaginære penger :D Jeg gikk cirka i null, så jeg tenker jeg skal kjøpe et par flaxlodd :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå hvorfor har vi ikke jula i nærheten.  Hmpf. Ikke sender dem lenger og en dørlukker til 79kr blit fryktelig dyr å få tilsendt 

Fikk du noen til å sende deg det båndet fra hööks da? Hvis ikke det er sendt ennå, kan man jo kanskje sende en dørlukker i samme slenga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere får ta dere en bytur da.. Handle inn litt diverse ;)

jaa, men blir dyrt da. Garantert mer enn den ene tingen.

Fikk du noen til å sende deg det båndet fra hööks da? Hvis ikke det er sendt ennå, kan man jo kanskje sende en dørlukker i samme slenga. 

@Malinka jobber med saken, men en sånn dørlukker blir veldig mye større og tynger enn båndet :/ jeg mååååå jo ikke ha den, bare irriterende dør her.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lupin syntes det var en skikkelig god plan å gå på jordet før jeg dro. For en fjasekopp! De to andre syntes det var surt og kaldt og alt for tidlig :lol: 

Våknet med sår hals og bommul i hodet. Håper jeg slipper lettere enn sist. 

Endret av Raksha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor sorg i heimen.. Kjempe stor faktisk.. Dere skjønner det at "valpene" har tatt over hundesenga til Hippy, så hvordan får man til å sove duppen sin etter frokost da? 

Jeg har bredd over henne et teppe i sofan nå, så det hjalp litt.. Men uff så trist hippy ser ut :lol: :lol: 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor sorg i heimen.. Kjempe stor faktisk.. Dere skjønner det at "valpene" har tatt over hundesenga til Hippy, så hvordan får man til å sove duppen sin etter frokost da? 

Jeg har bredd over henne et teppe i sofan nå, så det hjalp litt.. Men uff så trist hippy ser ut :lol: :lol: 

OMG :frantics:Også bare et teppe i sofaen liksom... tsk tsk tsk... 

Hodet mitt har store logistikkproblemer denne uka... Det lager bare kaos og stresser meg, for hvordan skal jeg få alle "viktige" ting til å gå opp liksom? Hundene må jo få sin trim, men de må også holdes i orden i pelsen siden vi skal til Danmark i helgen, og trim/trening + pelsstell samme kveld er ikke helt kompatibelt dersom hundene blir skitne etter tur, og det blir de jo, så da må jeg ha en egen kveld for pelsstell, men dette må jo gjøres tettest mulig inntil avreise på fredag, dvs helst torsdag, men da er jeg på styremøte i raseklubben. Onsdag er dermed mest aktuell dag, men da BURDE hundene fått seg en skikkelig tur siden de blir liggende litt inaktive både torsdag (pga styremøte) og fredag (pga reise)... og tirsdag er vi på "unghundkurs" (ja, for tenk at Yasmine er fortsatt bare unghund... en drøy måned i hvert fall :aww:) og da blir det jo ikke særlig aktivitet på Willy da heller... Tror jeg bare må slutte å jobbe, jeg... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :frantics:Også bare et teppe i sofaen liksom... tsk tsk tsk... 

Hodet mitt har store logistikkproblemer denne uka... Det lager bare kaos og stresser meg, for hvordan skal jeg få alle "viktige" ting til å gå opp liksom? Hundene må jo få sin trim, men de må også holdes i orden i pelsen siden vi skal til Danmark i helgen, og trim/trening + pelsstell samme kveld er ikke helt kompatibelt dersom hundene blir skitne etter tur, og det blir de jo, så da må jeg ha en egen kveld for pelsstell, men dette må jo gjøres tettest mulig inntil avreise på fredag, dvs helst torsdag, men da er jeg på styremøte i raseklubben. Onsdag er dermed mest aktuell dag, men da BURDE hundene fått seg en skikkelig tur siden de blir liggende litt inaktive både torsdag (pga styremøte) og fredag (pga reise)... og tirsdag er vi på "unghundkurs" (ja, for tenk at Yasmine er fortsatt bare unghund... en drøy måned i hvert fall :aww:) og da blir det jo ikke særlig aktivitet på Willy da heller... Tror jeg bare må slutte å jobbe, jeg... 

jeg var snill og ba valpene om å stikke, så nå har balansen falt til ro og man kunne sove duppen sin :lol:

 

og du burde bli naver :P de fleste "store" utstillere er det vistnok :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var snill og ba valpene om å stikke, så nå har balansen falt til ro og man kunne sove duppen sin :lol:

og du burde bli naver :P de fleste "store" utstillere er det vistnok :lol:

Åååå. så du HAR et hjerte langt der inne like vel altså :lol:. Det var enda godt å høre :D

Ja, tanken har slått meg, men på den annen side: da hadde jeg vel neppe hatt råd til å ta den turen til Danmark... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :frantics:Også bare et teppe i sofaen liksom... tsk tsk tsk... 

Hodet mitt har store logistikkproblemer denne uka... Det lager bare kaos og stresser meg, for hvordan skal jeg få alle "viktige" ting til å gå opp liksom? Hundene må jo få sin trim, men de må også holdes i orden i pelsen siden vi skal til Danmark i helgen, og trim/trening + pelsstell samme kveld er ikke helt kompatibelt dersom hundene blir skitne etter tur, og det blir de jo, så da må jeg ha en egen kveld for pelsstell, men dette må jo gjøres tettest mulig inntil avreise på fredag, dvs helst torsdag, men da er jeg på styremøte i raseklubben. Onsdag er dermed mest aktuell dag, men da BURDE hundene fått seg en skikkelig tur siden de blir liggende litt inaktive både torsdag (pga styremøte) og fredag (pga reise)... og tirsdag er vi på "unghundkurs" (ja, for tenk at Yasmine er fortsatt bare unghund... en drøy måned i hvert fall :aww:) og da blir det jo ikke særlig aktivitet på Willy da heller... Tror jeg bare må slutte å jobbe, jeg... 

:lol: Nav neste på deg :D 

Hjemme igen. En hel dag uten store planer :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på plantasjen og fikk handla inn litt blomster og lyng til å friske opp litt hjemme. Lurer på hvor lang tid potterosene klarer seg denne gangen før jeg dreper dem. :P Lyngen uttafor ble veldig pen da synes jeg.

 

AwaKETom.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...