Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Funderte på å skrive om middags planer og/eller familiære ting, men ingen av delene frister. Så da skriver jeg dette i stede :P 

Casper er noe rastløs, men han roer seg nok snart. Og med rastløs mener jeg at han går rundt å snuser på ting i leiligheten :P Krevende unghund gitt :lol: 

Nå slåss vi litt :super: Casper og jeg altså :lol:  Er kjekt det, helt til jeg får vondt fordi han kommer borti huden min med kloen. Litt veldig ømfintlig hud. Er grådig fint med hund man kan leke slåss med, og når man så sier "nå er det nok" så stopper han med en gang og er helt rolig :)  Koda var sånn også egentlig, helt til han syntes at slåssing var får valper :P sære gubbe :lol: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig å synes jeg det er litt skummelt at "slike" får ytre seg for mye, her var det en oppegående eier som ville unngå et uønsket kull, og så er han den store slemme ulven som dreper babyene til den stakkars hundemammaen.

110% enig, enkelte burde vært beskyttet mot seg selv. Helsikes kvinnemenneske.

 

Stakkars Sissel, hun må få mye triste følelser i løpet av dagen:icon_cry: Akkurat nå mottar hun nok verdens tristeste følelse fra Ganzie, som mener at hun dør om hun ikke får knekkebrødet jeg spiser:icon_cry:

 

I går fikk hun også sikkert masse vonbrotne følelser fra Thorvald fordi jeg FLYTTA senga hans ut av soverommet for å støvsuge der inne. Han la seg oppå den med det tristeste blikket i manns minne og logret forsiktig :teehe: 

12181977_10156222437035341_1266118462_n.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er en som det jeg leide for den var utrolig grei å flytte med

Er en Mercedes Benz Sprinter i lang og høy utgave - med løftelem :P Kan kjøres på B såfremt møblene ikke veier 3,5 tonn :P 

..er said bil pakket klar for å kjøre til Kongsvinger... ørn øøøøøørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at jeg har god inkalling på Lupin, men at jeg skulle klare å stoppe han i kattejakt med fremdeles synlig katt, DET hadde jeg virkelig ikke trodd. :o  Reservebåndet jeg tok frem etter at kasko slet ut sitt, viste seg å være like slitt som kasko sitt, og jeg hadde tilfeldigvis det på Lupin. Kodak lurte på om hun kunne komme inn, ombestemte seg og begynte å løpe. Gutta etter, og snap! der stod jeg igjen med resten av båndet hans. Brølte LU! Og han bråstoppet, tittet på meg "lu kom hit" - og da kom han pilende så jeg fikk på han bånd, katten kunne bare være katt. :aww: *stolt* :wub: 

 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel mye til for at du har over 3,5 tonn i møbler ;) 

Jeg tror det primært er at det føles sånn, når jeg har flyttet og båret og skjøvet og dyttet og løftet alt sammen de siste ukene, gjerne flere ganger :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en oppdretter i Sverige som nettopp har importert en hund fra en eller annen plass i Europa (er jo en nordisk rase, så det er vanligere med eksport enn import), så tenkte jo først at det sikkert er annerledes linjer som har blitt litt borte i Norden. Så gikk inn og kikket når den ble omregistrert i dag, og ble overraska og nesten skuffa :teehe: Er linjer som man virkelig har flust av her i Norden (og som tenderer til overbrukt), oppdretteren som importerte har jo til og med nær slekt selv allerede. Det må jo være mye mer jobb den importen enn å kjøpe en hund (valp eller voksen) med akkurat de samme linjene i Sverige (som det allerede finnes flere av og sikkert blir flere av etterhvert) ser jeg for meg :teehe: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Mac kjøpte jeg i 2009 for å bruke på media. Den er blitt brukt til å spille tunge spill med og på skolen hvor vi brukte 2-3 Adobe programmer samtidig nesten hver dag. Den lever i beste velgående enda, kun byttet harddisk for jeg hadde behov for større plass. Aldri vært noe galt med den før nå, men det fikset seg av seg selv og ikke større problem enn at jeg satte en internettkabel i så funket den.

 

Mannen sin er 5 år gammel og han bruker den til å mikse album på :P

Denne mac'en ble kjøpt i 2011, for å bruke på media, og som er brukt til å mikse låter på de siste årene :lol: Det er helt sikkert en fin maskin, men jeg har ikke helt skjønt hypen med Appel-produkter. Vi får se om det forandrer seg om/hvis/når jeg overtar den, den var visst klar for overtagelse om en måneds tid, og så lenge veit jeg ikke om jeg orker å klampre på denne i noe som kommer til å føles som en evighet :) 

--

AN venter jeg på at sjokoladekaka skal bli ferdig. Fikk ikke kake i går, da malte vi og spiste pizza i stedet, men får Tropisk Aroma i dag. Nei så trist a gitt :ahappy:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min Mac kjøpte jeg i 2009 for å bruke på media. Den er blitt brukt til å spille tunge spill med og på skolen hvor vi brukte 2-3 Adobe programmer samtidig nesten hver dag. Den lever i beste velgående enda, kun byttet harddisk for jeg hadde behov for større plass. Aldri vært noe galt med den før nå, men det fikset seg av seg selv og ikke større problem enn at jeg satte en internettkabel i så funket den.

 

Mannen sin er 5 år gammel og han bruker den til å mikse album på :P

Jeg har også en mac jeg kan skryte av er fra 2009, midten av 2009 faktisk :P Men nå er den sykt oppbrukt, jeg har byttet harddisk og batteri -- men nå har den svarte plastikken mellom skjermen og alubodyen begynt å gå i oppløsning fordi jeg har mistet den i gulvet x antall ganger, tastaturet har 5 løse knapper og ladde-socketen er nesten umulig å bruke. Så jeg må også si det; INGEN pc har overlevd så lenge som macbook pro'en min <3 Kommer til å kjøpe nøyaktig samme maskina når jeg må kjøpe ny. Antakeligvis til neste år. Meh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helg!! 

Og å flytte er grusomt! Herlighet, er jo neverending story jo! Tror jeg nærmer meg slutten på et rom og egentlig har jeg bare skrapt på overflaten :aww: 

Bestiller kalendergave til ungene, er jo snart jul jo! Ungene ser på shrek og tror jeg skal poppe oss litt popcorn snart. Er ikke heeelt ferdig med helgvasken egentlig, men det får bare være for nå :) 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helg!! 

Og å flytte er grusomt! Herlighet, er jo neverending story jo! Tror jeg nærmer meg slutten på et rom og egentlig har jeg bare skrapt på overflaten :aww: 

Bestiller kalendergave til ungene, er jo snart jul jo! Ungene ser på shrek og tror jeg skal poppe oss litt popcorn snart. Er ikke heeelt ferdig med helgvasken egentlig, men det får bare være for nå :) 

 

Du får si i fra om du trenger hjelp etter hvert :) Har praksis, men kan jo hende det faktisk klaffer en dag jeg har fri, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helg!! 

Og å flytte er grusomt! Herlighet, er jo neverending story jo! Tror jeg nærmer meg slutten på et rom og egentlig har jeg bare skrapt på overflaten :aww: 

Bestiller kalendergave til ungene, er jo snart jul jo! Ungene ser på shrek og tror jeg skal poppe oss litt popcorn snart. Er ikke heeelt ferdig med helgvasken egentlig, men det får bare være for nå :) 

 

Flytting er skikkelig hat! Masse lykke til! Hvor flytter dere? :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel mye til for at du har over 3,5 tonn i møbler ;) 

Å, du aner ikke hva all julepynten veier :lol:

Er linjer som man virkelig har flust av her i Norden (og som tenderer til overbrukt), oppdretteren som importerte har jo til og med nær slekt selv allerede. Det må jo være mye mer jobb den importen enn å kjøpe en hund (valp eller voksen) med akkurat de samme linjene i Sverige (som det allerede finnes flere av og sikkert blir flere av etterhvert) ser jeg for meg :teehe: 

Jeg har fått masse kommentarer på hvor HIMLA spennende det var at jeg tok inn nye linjer fra Tsjekkia - det er jo så flott med nytt blod, vet du... Det folk ikke tenker over er jo at Yasmine har masse nordiske hunder i stamtavla si og overhodet ikke tilfører noe særlig nytt blod liksom :lol:. Men jeg var interessert fordi nettopp KOMBINASJONEN av mor og far var noe jeg hadde lyst på :D. Enkelt og greit - ren egoisme :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du aner ikke hva all julepynten veier :lol:

Jeg har fått masse kommentarer på hvor HIMLA spennende det var at jeg tok inn nye linjer fra Tsjekkia - det er jo så flott med nytt blod, vet du... Det folk ikke tenker over er jo at Yasmine har masse nordiske hunder i stamtavla si og overhodet ikke tilfører noe særlig nytt blod liksom :lol:. Men jeg var interessert fordi nettopp KOMBINASJONEN av mor og far var noe jeg hadde lyst på :D. Enkelt og greit - ren egoisme :D

Denne har vel fra signert kontrakt vært reklamert for som avlshund, det syns jeg blir litt forskjell :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Er en Mercedes Benz Sprinter i lang og høy utgave - med løftelem :P Kan kjøres på B såfremt møblene ikke veier 3,5 tonn :P 

..er said bil pakket klar for å kjøre til Kongsvinger... ørn øøøøøørn

Jeg hadde noe sant jeg å men den var ombygd bak så jeg kunne flytte veden min på lemmen. Ser ut som en mini lastebil men kjøres på B lappen. Det vil si at lasterommet er breiere og slipper hjulbuer så lettere å laste store ting 

Edit: noe lignende av dette jeg leidehttp://www.bislet.no/Hjem/Bilkategorier/Varebil/V3-Skapvogn-19m3-3500kg-m-lem

Endret av lijenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har vel fra signert kontrakt vært reklamert for som avlshund, det syns jeg blir litt forskjell :P

Joa, det er en viss forskjell *ler*. Jeg måtte bare fortelle, for alle tror jo at man tar inn nytt blod når man importerer :lol:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...