Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Må være trist å være Sissel, som får sånne tårevåte historier hele tiden...  

 

Sorry men :blink: :blink: 

:| skjønner at jeg også reflekterer lite over min hund sine føleser. Tror jeg kommer til å fortsette med det :P 

...vil alle valpene opp i sofaen for å sove. Det er ikke aktuelt det heller, så jeg sårer de nok ved å la de sove på gulvet. Føler nok seg ikke elsket :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Må være trist å være Sissel, som får sånne tårevåte historier hele tiden...  

 

Sorry men :blink: :blink: 

Sorry men :lol: :lol:  Koko...

 

Har forsovet meg skikkelig, og ligger nå i senga og hører på "bæ bæ lille lam" i babycallen :lol: 

Endret av Wednesday
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være trist å være Sissel, som får sånne tårevåte historier hele tiden...  

 

Sorry men :blink: :blink: 

Bli fratatt muligheten til å bli mamma? Gawds, bikkja virket til å ha en ansvarlig eier som ikke ønsket at uønska valper skulle flomme over landet. 

Jeg kjenner jeg blir frustrert over at noen sikkert lar seg påvirke av et slikt innlegg til å ikke gjøre det fornuftige når bikkja tjuvparrer seg!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har de kommet!  Hadde aldri sett en hjortelusflue før jeg plukka en ut av håret mitt for en uke siden. I dag kravlet det en på øret til Katla. :thumbsdown: Vanskelig å ta livet av er de også, ble jo nesten anpusten her. :P

 

....burde jeg legge meg, skulle lagt meg for lengst, så da får jeg vel gjøre det. Bare få dratt med meg den firbente potetsekken ut for å tisse først. 

ååååh æsj!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå vurderer jeg å hente meg en kopp kaffe før jeg setter i gang med å sjekke hvordan det går med oppdatert programvare. Jeg føler meg ikke helt kompetent til å vurdere slike ting, men har fått ei sjekkliste så det burde vel gå greit.

Ferdig til lunsj, så da skal bilen få nye vinterdekk før jeg drar på en god tur med de 3 hundene som venter hjemme. Passer ei elghundtispe for en kollega, trivelig og rolig eldre dame. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, sola skinner og jeg skal på tur med gullmynten.

Gullmynten har ikke fått det med seg, og ligger å sover. 

Jeg skulle vaske opp, her sitter jeg.... elendig.

Og så ler jeg av  sissel kommentaren, og grøsser av hjortelusa. Vil ikke ha det i tillegg til flått:|

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX hvorfan går det med svar på prøvene? Aner ikke om du har skrevet noe mer om det her inne, men tenkte brått på deg. 

Alle prøver som kan taes er tatt og X'en er ferdigbehandlet. Takk for omtanken!

Jeg har satt en kompis på saken for å få opp overvåkingskamera i gamlefjøset, kom ut til halvspist unge og mor og 5 barn er bare borte... Veldig nysgjerrig på hva som har tatt dem, siden det går 13 ungdyr i nabobingene som er urørt (de er nå flyttet i en binge med tak på - just in case). Håper han kommer på noe lurt og vi kan finne ut hvem som tar dem... Er det slemt å skyte om det er rev og vi får sjansen? :icon_redface: Ingen her som har viltkamera til låns tilfeldigvis? 

Æsj, så ekkelt med grevling så nærme - det var jo en (sporadisk) sonenhund som fikk skikkelig juling av en grevling, selv om hunden nok ga like bra tilbake også. Jeg skjønner godt at dere får/fikk den skutt, selv om en bor i naturen må det gå en grense for sikkerheten også.

Nå skal jeg ikke overraskende pakke. Flyttelasset skal flyttes 4. november, så det er bare å stå på. Jeg har en puff full av papir i stua som jeg skal sortere, og deretter skal jeg gå på hunderommet og pakke det ned. Det eneste jeg lurer på er om hundepledd hadde vært greit å bruke som demping drapert rundt møbler i flyttebilen for å unngå store bumpeskader.

Men først frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle prøver som kan taes er tatt og X'en er ferdigbehandlet. Takk for omtanken!

Æsj, så ekkelt med grevling så nærme - det var jo en (sporadisk) sonenhund som fikk skikkelig juling av en grevling, selv om hunden nok ga like bra tilbake også. Jeg skjønner godt at dere får/fikk den skutt, selv om en bor i naturen må det gå en grense for sikkerheten også.

Nå skal jeg ikke overraskende pakke. Flyttelasset skal flyttes 4. november, så det er bare å stå på. Jeg har en puff full av papir i stua som jeg skal sortere, og deretter skal jeg gå på hunderommet og pakke det ned. Det eneste jeg lurer på er om hundepledd hadde vært greit å bruke som demping drapert rundt møbler i flyttebilen for å unngå store bumpeskader.

Men først frokost.

bra :) 

Ja, jeg har fått tips om tiltak jeg kan gjøre for å hindre at flere kommer, men den som var her måtte vi ta. Føler meg fæl, men det måtte bare bli slik.  Håper vi slipper flere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over hvor vanskelig det er å finne valpebæsj i hagen når hagen også består av store deler brunt løv?

 

Du får ta på dig ett par stövlar och gå en runda i hagen. Lagen om alltings jävlighet kommer få skiten att fastna under stövlarna och sen är det bara att skölja av. Voila, skitfri hage. :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta på dig ett par stövlar och gå en runda i hagen. Lagen om alltings jävlighet kommer få skiten att fastna under stövlarna och sen är det bara att skölja av. Voila, skitfri hage. :P

Det var jeg klar for. Så muckene fikk like mye med seg som posene. Også var det bare til å finne spylerslangen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle prøver som kan taes er tatt og X'en er ferdigbehandlet. Takk for omtanken!

Æsj, så ekkelt med grevling så nærme - det var jo en (sporadisk) sonenhund som fikk skikkelig juling av en grevling, selv om hunden nok ga like bra tilbake også. Jeg skjønner godt at dere får/fikk den skutt, selv om en bor i naturen må det gå en grense for sikkerheten også.

Nå skal jeg ikke overraskende pakke. Flyttelasset skal flyttes 4. november, så det er bare å stå på. Jeg har en puff full av papir i stua som jeg skal sortere, og deretter skal jeg gå på hunderommet og pakke det ned. Det eneste jeg lurer på er om hundepledd hadde vært greit å bruke som demping drapert rundt møbler i flyttebilen for å unngå store bumpeskader.

Men først frokost.

Hvis du skal bruke flyttebyrå så har de haugevis av bumpetepper med seg, i følge min erfaring i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal bruke flyttebyrå så har de haugevis av bumpetepper med seg, i følge min erfaring i alle fall.

Nei, jeg skal bruke venner og store biler :P

Jeg fant selvangivelsen min fra 2010. Jeg antar jeg kan kaste den...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Nei, jeg skal bruke venner og store biler :P

Jeg fant selvangivelsen min fra 2010. Jeg antar jeg kan kaste den...

Det var utrolig deilig å leie en ca 20 kubikk  den kunen kjøres på B lappen. Så jeg med mitt og halve sønnen sitt slapp med to turer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig deilig å leie en ca 20 kubikk  den kunen kjøres på B lappen. Så jeg med mitt og halve sønnen sitt slapp med to turer

Ja, jeg vet ikke hvor mange kubikk denne bilen er på, men den er lastebilschwæææær, så den bør kunne ta i hvert fall alt av møbler. Kasser kan jeg kjøre skyttel med senere.

Da kan det være lurt å bruke massevis av egne bumpetepper ja. :)

Jupp, og bruker vi ikke alle tar det ikke lang tid å slenge de i en søppelsekk og ta med til det nye hjemmet heller. Men alt annet hunderi jeg har følt at jeg trenger kan pakkes :P

Endret av SFX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ja, jeg vet ikke hvor mange kubikk denne bilen er på, men den er lastebilschwæææær, så den bør kunne ta i hvert fall alt av møbler. Kasser kan jeg kjøre skyttel med senere.

Jupp, og bruker vi ikke alle tar det ikke lang tid å slenge de i en søppelsekk og ta med til det nye hjemmet heller. Men alt annet hunderi jeg har følt at jeg trenger kan pakkes :P

Håper det er en som det jeg leide for den var utrolig grei å flytte med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:| skjønner at jeg også reflekterer lite over min hund sine føleser. Tror jeg kommer til å fortsette med det :P 

...vil alle valpene opp i sofaen for å sove. Det er ikke aktuelt det heller, så jeg sårer de nok ved å la de sove på gulvet. Føler nok seg ikke elsket :lol:

Du er så slem og kynisk, du :lol:

Har jeg vært på Lillehammer og det var så vakkert å kjøre langs Mjøsa. Nå skal jeg straks til tannlegen for å se om hun kan låne meg en midlertidig tann eller noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er det tydelig at Pigg er midt i tannfellinga nå. På trening i går splætta det blod når vi lekte og leken var plutselig full av blod. Tydeligvis hadde det gått en tann. Det så ikke ut til å plage ham nevneverdig, han bare smattet litt og lekte videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart jobb (dra om 1 time). Skal bli litt deilig med helg, selv om det blir "lesehelg" må gjøre en del kjemi. Henger litt bak ønsket sted på noen punkter (har 3 ulike bøker).  Jeg liker å være student igjen. Bare synd pendleveien er så lang og at jeg må jobbe såpass mye. Bare være student hadde jo vært så luksus og kos!
Men jeg gleder meg til å være ferdig og få en relevant jobb, for hele poenget med ennå et studie er jo og nå ta noe som er veldig relevant for arbeidsmarkedet og hvor arbeidsplassene ikke er så glisne i antall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...