Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Hvordan klarer NKK å legge inn dag én fra dobbeltstevne i dogweb, men ikke dag to?

Det er ofte arrangør som legger inn resultatene, og noen ganger fordeler klubben dagene mellom ulike personer, så kanskje en er mer iherdig enn den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Sånn apropos kreditering på skrytebilder og sånt, så holder det å tagge den andre eieren, @Line? :P  

Hehe ja, det synes jeg er greit, for da vet jo eieren av den andre hunden at den er avbildet og kan kommentere selv :)

Edit: Hvis det er bildet mitt fra Hamar for tre år siden du sikter til så var det ingen hundenavn på det. Det fordi resultatene kom i eg egen post tidligere på dagen, og ja, der ble navn på alle hunder og eiere lagt inn og BIR-hundens eier og også oppdretter gratulert ;) 

 

Endret av Line
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mobb Dixi! *true med å hoppe på toget og hente* og Thorvald er jo bare søt :wub: 

Prøv å lære hottie noe dere, da kan dere snakke om vakum.

:lol: 

 

Overlevde det skumle i dag, så da blir det muligens lettere å være meg litt fremover. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 pakker på posten til meg i dag jo :D

yeyyy, heldig :). Jeg har fått pakke, jeg også. Bestilte fra USA seint søndag kveld, og i dag er'n her! Bra jobba :). Og siden jeg har allergi mot slike postleveringsfirma som skal levere pakker hjem til folk på dagtid, så fikk jeg endret slik at jeg kan hente selv hos DHL. Også skal jeg hente et stuebord og et mindre bord hos noen borti veien her etter jobb. Det er ikke mange av møblene hjemme hos meg som er kjøpt nye :). Jeg liker konseptet gjenbruk. 

Denne sofagruppen hentet jeg forrige uke :) 
1932207_1195419553818585_835358721299252

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå venter jeg på forsinka pasient og da kan jeg sjekke sonen imens. En kollega lurte på om vi skulle ta lunsj sammen i kantina på fredag, det var hyggelig :) Som regel ganske stappa på det lille pauserommet vårt og ikke så enkelt å føre en samtale med andre enn de som sitter nærmest.  

Etter jobb i dag skal hundene tures i nytt område, enda jeg lovte meg selv at det skulle jeg ikke gjøre nå mens det er så kort tid med lys. Men jeg har lært! Så det er et nokså flatt område og jeg skal ta med hodelykt :icon_redface:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Etter jobb i dag skal hundene tures i nytt område, enda jeg lovte meg selv at det skulle jeg ikke gjøre nå mens det er så kort tid med lys. Men jeg har lært! Så det er et nokså flatt område og jeg skal ta med hodelykt :icon_redface:

Blir det så tidlig mørkt hos dere? Du er jo langt sør for meg jo!

Det sagt, så har jeg begynt å ha med meg lommelykt når jeg er ute å går alt. Hodelykta drøyer jeg fortsatt litt med, for jeg vil ikke innse at det er mørketid snart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det så tidlig mørkt hos dere? Du er jo langt sør for meg jo!

Det sagt, så har jeg begynt å ha med meg lommelykt når jeg er ute å går alt. Hodelykta drøyer jeg fortsatt litt med, for jeg vil ikke innse at det er mørketid snart :(

 

 

Nei, altså, det blir vel ikke mørkt før i 18.30 tiden (da mener jeg nok mørkt til at jeg blir nervøs, jeg hater mørket når jeg går alene i skogen :P ) Men jeg er gjerne ute i 2-2,5t og da er det om å gjøre å ikke rote seg bort og bli enda lenger ute :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mobb Dixi! *true med å hoppe på toget og hente* og Thorvald er jo bare søt :wub: 

Prøv å lære hottie noe dere, da kan dere snakke om vakum.

:lol: 

 

Overlevde det skumle i dag, så da blir det muligens lettere å være meg litt fremover. 

:lol: Neitakk, holder meg til spisshunden min tror jeg :teehe: 

 

Så bra, uansett hva det er :)  :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå spiser jeg is. :aww: 

Det tror jeg hadde vært greit her også :aww: bare synd jeg ikke orker å gå på butikken. Jeg sliter fortsatt med den skiven jeg spiste for snart to timer siden og det stikker godt i magen enda. Så jeg har nettopp bestilt pizza til guttungen, så skal jeg bare bli bra nok til å gå på musikkøving i kveld. En litt spesiell øving i dag med noen kriseløsninger på plass, så hele styret bør nok stille, til tross for laber form for min del. Gleder meg til kvelden er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Neitakk, holder meg til spisshunden min tror jeg :teehe: 

 

Så bra, uansett hva det er :)  :hug: 

haha :D tenkte meg det. 

Takk :hug: 

Det tror jeg hadde vært greit her også :aww: bare synd jeg ikke orker å gå på butikken. Jeg sliter fortsatt med den skiven jeg spiste for snart to timer siden og det stikker godt i magen enda. Så jeg har nettopp bestilt pizza til guttungen, så skal jeg bare bli bra nok til å gå på musikkøving i kveld. En litt spesiell øving i dag med noen kriseløsninger på plass, så hele styret bør nok stille, til tross for laber form for min del. Gleder meg til kvelden er over. 

usj, god bedring!  is var helt fortreffelig :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det egentlig vært ganske kaldt her, høsten har kommet på ordentlig. Er veldig fint da, med alle fargene!

Banankaken er tatt ut av ovnen, nå skal den få hvile seg litt før jeg smaker :D 

Casper har løpt og herjet på tur! Han virkelig elsker å leke med ballen sin, løper som en kule og slenger den rund om kring :ahappy: 

12074624_10156148162410597_3212935784577

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en "interessant " test på studiene. Nesten helt blank og måtte gjette meg til starten av en oppgave, en annen måtte gjette meg til fremgangsmåten til et delspørsmål på. Håper jeg traff sånn ca, for jeg har ikke så lyst til å ta testen på nytt :P

 

Har fri i helga og håper jeg får rotet meg til å ta nye bilder av 3 hunder da. Må bare vaske de først 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, det synes jeg er greit, for da vet jo eieren av den andre hunden at den er avbildet og kan kommentere selv :)

Edit: Hvis det er bildet mitt fra Hamar for tre år siden du sikter til så var det ingen hundenavn på det. Det fordi resultatene kom i eg egen post tidligere på dagen, og ja, der ble navn på alle hunder og eiere lagt inn og BIR-hundens eier og også oppdretter gratulert ;) 

Jepp, det var bildet jeg tenkte på. Jeg syns bare det var morsomt at det ikke sto noe om hvilke hunder det var, med tanke på utblåsninga du hadde i går. Jeg lurte et øyeblikk på om jeg skulle spørre om du var ei sur kjerring på over femti, men jeg tenkte jeg skulle ta det her i stedet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-verket ringte. 

Det er visstnok ikke ok at strømmen står på avdøde personer gitt. Man skal visst helst leve for å være strømkunde.  

Jeg sa jeg syntes det var litt søtt,  men at jeg skulle få sambo til å rydde opp.  At det tok de 3 år å oppdage at vedkommende  ( bestemoren til sambo ) var avdød synes jeg egentlig er enda særeie,  men regningene har jo blitt betalt så da er vel de fornøyd :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var bildet jeg tenkte på. Jeg syns bare det var morsomt at det ikke sto noe om hvilke hunder det var, med tanke på utblåsninga du hadde i går. Jeg lurte et øyeblikk på om jeg skulle spørre om du var ei sur kjerring på over femti, men jeg tenkte jeg skulle ta det her i stedet :lol: 

Med tanke på at jeg postet dette tidligere så ble det ingen navn på bildet i det hele tatt :D

"NKK Hamar int show: Skruff's Black in the USSR-Isis, aka Smula, cc, cac, cacib, and BOS! Gratulerer til Tine med BIR på Gregorous, Yes Man Superman!!"

Home, sweet home. Handlet har jeg også, og tror jammen jeg straks skal ut og klippe plen! :blink: 14.oktober liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer NKK å legge inn dag én fra dobbeltstevne i dogweb, men ikke dag to?

TTT! Venter fortsatt på dag 2 for å få den hersens tittelen og offisielt opprykk, stevnet var vell i august :lol:

NKK skylte på at de ikke hadde mottatt stevnepapirene til meg, til arrangør som postet resultatene kvelden på stevnet som purret fant de ut at de hadde papirene. Dag 1 er lagt inn, men vi konkurrerte bare dag 2, utålmodig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Skulle vært på jobb i kveld, men ser ingen grunn til å prøve å ta livet av pasientene eller smitte kolleger med snørr og gørr.. Typisk når jeg har hatt en jobbedag på en mnd, så kan jeg ikke gå... Sikkert karma fordi jeg fortalte på jobbintervju forrige uke at jeg aldri var borte pga sykdom.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...