Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

AN har jeg sagt ja til å avlegge "unødvendig" blodprøve frivillig. Jeg var med på et studie i fjor fordi den type kreft jeg har hatt er en forholdsvis uvanlig type kreft, og nå lurte de på om de kunne få litt mer blod av meg, og det kan de jo. Jeg klapper meg litt på skuldra for det, som blir med på sånt (jeg er/var med på et sånt studie pga MCTD'en også) selv om jeg ikke liker å ta blodprøver. Jeg føler meg flink, faktisk :P 

Det morsomme var at hun startet med å presentere seg, og sier "du skal jo hit på MR den 18 november". Okay, det visste jeg ikke, den timen har jeg ikke fått innkalling til enda nemlig. Det er ikke mer enn et par dager siden jeg lurte på om jeg ikke burde ringe de og spørre om jeg ikke skal på sånt før kontrollen i november, men da slipper jeg jo det - jeg skal på MR den 18 november jeg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is på bilen min! Jeg var ikke klar! Har nemlig ikke isskrape [emoji14] 

Jeg fant et veldig fint bankkort i lommeboka. [emoji1]

Jeg har alltid ledd av folk som ikke har skrape når den første frosten kommer og må bruke kortet, men nå har exen tatt alle skapene da han tok den gamle bilen og det fulgte ingen med den nye. [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 pakker på posten til meg i dag jo :D

Oj, så snill du har vært! :D

I dag er den store vaskedagen, for å gjøre klart til visning i morgen. Litt usikker på hvor jeg skal ha hundene i mellomtiden. To av dem røyter... Jeg tror det er umulig å bli kvitt alt av hundehår, med mindre jeg setter de bort i to måneder i forveien. Men vi får gjøre mest mulig i dag, også flikke litt ved behov i morgen med støvsuger og klut. Ikke er det klinete i skogen heller, om jeg rekker tur i dag.

Det er litt uvirkelig at jeg skal flytte enda. Hittil har jeg bare flyttet om jeg MÅ - på grunn av studier, skifte av studier, oppsagt leiekontrakt fordi huseier plutselig ikke likte hund, samlivsbrudd, etc. Nå flytter jeg fordi jeg har LYST, og jeg flytter til et sted jeg VIL bo, og ikke det første og beste stedet jeg fant som passer situasjon og lommebok - slik har det ALLTID vært hittil.

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

4,5 minus ute. Rim på min side av veien, sol på naboens...Kan ikke bytte til piggdekk helt enda...

Fikk faktisk fri fra jobb den desember-helga utstillingen er, selv om det så litt mørkt ut en stund. En kollega var snill og bytter jobbhelg med meg, så jeg får vist fram lille frøken snupp.

Timmy har gravd seg ned under dyna i dag. Han bare vet veldig godt når det er kaldt ute. Ser ikke så mye som et lite øre en gang. Han fikk frokost på senga, så får vi se om han vil bli med på tur med meg og Bizi, eller om han foretrekker en innedag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bursdagsgratulasjonene i går folkens :flowers:

Sjokoladekaka ble godt mottatt på jobb (serverte den med is og nonstop).

Og når jeg kom hjem banka brått typen på døra. Helt uventa. Han hadde reist 7t-ish for å komme på overaskelsesbesøk på bursdagen min!:wub::banana::wub::banana::wub:

Har besøk resten av uka og er skikkelig glad nå :) Brått ble det faktisk en bra ting at hundekurset jeg skulle på i helga ble avlyst tilogmed, mer kjærstetid :)

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper er trøtt, han ligger fremdeles under dynen og sover :) merker ikke lengre at han sniker seg oppi sengen om natten :o 

Tror jeg må lage banankake i dag... har 4-5 bananer som er veldig overmoden. Greit å slippe å kaste dem.

 

Bør egentlig kjøpe en brystsele til hunden, greit å ha utenpå genser og dekken som kommer mer og mer på. Liker best å bruke sele når vi er ute å lufter oss :)

også må jeg kjøpe en dyne som jeg kan ha i bilen, stakkars hund må jo ikke fryse :P 

Skal også i haloweenbesøk, men aner ikke hv jeg kan gå som. Har mest lyst å kjøpe en kul parykk og finne noe hjemme eller hos mamma. Meeen der er problemet, vi har flyttet så mye at vi ikke har noe "gøy på loftet". Vurderer å være Pippi Langstrømpe da :P ikke så vanskelig å få til, og jeg kan klare å sy det selv. Men jeg vil egentlig være en kul pirat eller en lekker dame fra 20-tallet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å hatt en liten lydighetsøkt på stuegulvet, så innser jeg at det er ikke akkurat noen malle jeg har :lol: jeg har fullstendig glemt hvor lang tid innlæring kan ta :P

 

dixi hilser å si at det er fryktelig vanskelig å lære at man skal sette foten på ei musematte når man ikke har noen føtter.. Det finnes jo ingenting bak ørene liksom :p

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å hatt en liten lydighetsøkt på stuegulvet, så innser jeg at det er ikke akkurat noen malle jeg har :lol: jeg har fullstendig glemt hvor lang tid innlæring kan ta :P

 

dixi hilser å si at det er fryktelig vanskelig å lære at man skal sette foten på ei musematte når man ikke har noen føtter.. Det finnes jo ingenting bak ørene liksom :p

Du kan få trene Thorvald i noen minutter, så blir sikkert Dixie super etterpå? :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg journalist da, og selv om jeg har hatt journalistiske fag tror jeg neppe jeg stiller langt fremme i køen der. Har ikke kamera engang! Edit: Så jeg er frilans på andre områder som innebærer tekstskriving!

-------------------------------------

Før i år har da bikkja fått påvist allergi, hatt ørten besøk til dyrlege med ørebetennelser og ymse fremmedlegemer i magen (les: tau). Det var ikke nok tenkte'n og bestemte seg for å kaste opp blod. Var jo tross alt èn hel uke siden han var hos veterinæren sist!

Det spiller ingen rolle om det er journalistikk eller andre typer tekstskriving, my statement still stands :lol:  Du må ta kontakt og tilby tjenestene dine. Med hvert enkelt sted. Det er fremdeles forferdelig praktisk.

Falcon vil jo selvfølgelig bare passe på at du ikke har råd til å bli rusmisbruker. :aww:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få låne Freya. Har en mistanke om at det hadde dere syntes var skrekkelig moro begge to :lol:

 

:lol: :lol: 

Skjønner ikke hva du snakker om :teehe: Du syns da vel ikke han er teit og han syns vel ikke du er teit vel :lol: 

jeg tror faktisk han synes jeg er mest teit når jeg står og messer om at han må forte seg litt, når man har god tid :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å kjøpe i dag jeg og :P Tror mobiletuiet mitt kan bli litt slitt, hvis jeg fortsetter å bruke det til skraping :P 

Haha, jeg har sånn mykplast cover! Men veldig masse fine kundekort, men hjelper lite når tilogmed jeg kun når kvart innpå ruta og ikke når toppen! Høy rute på bilen ja!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...