Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Kompostgrinder redder tv-benken med alle sine tusen kabler her i huset :-) Vi har en rolig dag med to halvsjuke folk, og valpis ser ut til å skjønne at i dag er det sløving som gjelder.

Men er det noen som har hørt om at en bare 9 uker gammel valp reagerer når tante rød kommer på besøk? Visste mange hannhunder reagerer på det, men trodde det gjaldt de litt eldre som hadde nådd en viss grad av kjønnsmodning? Han her har alltid likt å ligge i fanget på oss begge, men i dag ble han plutselig superfokusert. Han har ikke så mye som luktet på meg der før, men med en gang det var i gang borra han snuten helt inni. Har selvsagt jaga ham konsekvent bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Da har jeg shoppet klær til bryllupet. Endelig, begynte å bli litt stressa. Jeg blir ikke stivpynta, for det gidda jeg ikke :sleep:

Lørdag og ingen planer. GODT! Skal bare være hjemme sammen katten og hunden min og se netflix heeeele kvelden :thumbsup:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nok. En bekjent på facebook legger ut så mange stygge innlegg at nå rant det over for meg. Første gangen jeg reagerte var det et bilde av en pistol rettet mot en mors mage, en protest mot abort. Da ble jeg så sint, men jeg gikk bort fra pcen og roet meg ned. I ettertid har det kommet mange andre stygge innlegg, rettet mot muslimer og Islam. Alle skrevet sarkastisk "det er ikke vi som er de onde" (personen er selv kristen), "åja, de er bare snille og grei altså?" osv, da finner hun alle kriminalsaker hvor den mistenkte er muslim, og bruker dette som begrunnelse. Hun har bare i dag lagt ut flere slike stygge innlegg, men i dag merket jeg at jeg ikke klarte å holde igjen. Kildene hun buker er ikke gode og veldig useriøse. Så jeg skreiv et langt innlegg og tømte min frustrasjon over henne og hennes sneversynte tankegang. Det er sjelden det topper seg sånn for meg altså, men jeg ble så sint så jeg bare måtte si i fra. Jeg følte liksom det var nettutgaven av "Hvem bryr seg", og jeg måtte bry meg.

Og ja, nå er hun slettet fra min venneliste, jeg orker ikke slike innlegg lenger.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nok. En bekjent på facebook legger ut så mange stygge innlegg at nå rant det over for meg. Første gangen jeg reagerte var det et bilde av en pistol rettet mot en mors mage, en protest mot abort. Da ble jeg så sint, men jeg gikk bort fra pcen og roet meg ned. I ettertid har det kommet mange andre stygge innlegg, rettet mot muslimer og Islam. Alle skrevet sarkastisk "det er ikke vi som er de onde" (personen er selv kristen), "åja, de er bare snille og grei altså?" osv, da finner hun alle kriminalsaker hvor den mistenkte er muslim, og bruker dette som begrunnelse. Hun har bare i dag lagt ut flere slike stygge innlegg, men i dag merket jeg at jeg ikke klarte å holde igjen. Kildene hun buker er ikke gode og veldig useriøse. Så jeg skreiv et langt innlegg og tømte min frustrasjon over henne og hennes sneversynte tankegang. Det er sjelden det topper seg sånn for meg altså, men jeg ble så sint så jeg bare måtte si i fra. Jeg følte liksom det var nettutgaven av "Hvem bryr seg", og jeg måtte bry meg.

Og ja, nå er hun slettet fra min venneliste, jeg orker ikke slike innlegg lenger.

Jeg leste det du skrev, og synes det var veldig fint skrevet. Tøff du! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det du skrev, og synes det var veldig fint skrevet. Tøff du! <3

Takk :) Jeg orket ikke å prøve å finne kilder eller skrive godt og gjennomtenkt, jeg bare måtte tømme meg!

Det er sjelden jeg blir så sint, men jeg syntes hun var så urettferdig og full av hat at jeg bare måtte. Har sett på andre innlegg også at det er få som er enige med henne, for hun blir like ekstrem som de hun selv snakker om.

Igjen, takk! <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nok. En bekjent på facebook legger ut så mange stygge innlegg at nå rant det over for meg. Første gangen jeg reagerte var det et bilde av en pistol rettet mot en mors mage, en protest mot abort. Da ble jeg så sint, men jeg gikk bort fra pcen og roet meg ned. I ettertid har det kommet mange andre stygge innlegg, rettet mot muslimer og Islam. Alle skrevet sarkastisk "det er ikke vi som er de onde" (personen er selv kristen), "åja, de er bare snille og grei altså?" osv, da finner hun alle kriminalsaker hvor den mistenkte er muslim, og bruker dette som begrunnelse. Hun har bare i dag lagt ut flere slike stygge innlegg, men i dag merket jeg at jeg ikke klarte å holde igjen. Kildene hun buker er ikke gode og veldig useriøse. Så jeg skreiv et langt innlegg og tømte min frustrasjon over henne og hennes sneversynte tankegang. Det er sjelden det topper seg sånn for meg altså, men jeg ble så sint så jeg bare måtte si i fra. Jeg følte liksom det var nettutgaven av "Hvem bryr seg", og jeg måtte bry meg.

Og ja, nå er hun slettet fra min venneliste, jeg orker ikke slike innlegg lenger.

Slike finnes det dessverre mange av, men det er bare positivt når noen tør å si ifra om at det der er urettferdig! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene har en ny lek... Skli på magen ned fra sofaen med hodet først. Noen ganger er det veldig gøy, mens andre ganger er det vondt. Men siden det kanskje kan være veldig gøy, så gjør de det igjen og igjen.

Hoppe fra stuebordet har de gjort lenge. Men nytt fra i dag er at den ene hopper mens den andre står nede og tar imot :| De detter selvsagt og man hører at det smeller i hodene. Også ler de :| Galskap.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått pakken! Postnord var uskyldige, var menneskelig feil på coopen, stakkars søte damen var så lei seg for at hun hadde rotet at da bonden henta pakken fikk han med en pose twist og skriftlig beklagelse fra damen. Stakkars, får helt vondt av henne. Men veldig snilt gjort da :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått pakken! Postnord var uskyldige, var menneskelig feil på coopen, stakkars søte damen var så lei seg for at hun hadde rotet at da bonden henta pakken fikk han med en pose twist og skriftlig beklagelse fra damen. Stakkars, får helt vondt av henne. Men veldig snilt gjort da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tror jeg hunden min har blitt skrullete. Masse småboffing og knurring mens han står og lytter hele kvelden, sikkert på lyder jeg ikke hører. Ikke så lett å få ham ut av det heller, han vil sjekke det ut. Er det vanlig at de begynner sånn i tenåra eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tror jeg hunden min har blitt skrullete. Masse småboffing og knurring mens han står og lytter hele kvelden, sikkert på lyder jeg ikke hører. Ikke så lett å få ham ut av det heller, han vil sjekke det ut. Er det vanlig at de begynner sånn i tenåra eller? :P

Jepp :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh joy :P

Roer han seg om han blir bedt om å gå ned å legge seg? :) Sånn boffing er slitsomt å høre på i lengden :P

Lurer på om jeg skal gå langtur i morgen, men alle andre går jo også der på søndager. Sånn sett er det bedre å vente med den turen til mandag formidag. Kanskje hun skal få trene litt jakt i morgen istedenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roer han seg om han blir bedt om å gå ned å legge seg? :) Sånn boffing er slitsomt å høre på i lengden :P Lurer på om jeg skal gå langtur i morgen, men alle andre går jo også der på søndager. Sånn sett er det bedre å vente med den turen til mandag formidag. Kanskje hun skal få trene litt jakt i morgen istedenfor...
Hm, det har jeg ikke prøvd ennå. Boffer han igjen får han beskjed om å gå ned, for jeg orker ikke høre på det i lengden. Teite hunden. Nå har vi bare distrahert ham ved å gi ham en oppgave, men strengt tatt burde han vel fått beskjed om at han ikke trenger å passe på huset. . Du kan få til fin langtur fra Aunet gård/Aunkleiva over væretunnelen og til fykenborg. Så går det an å gå derfra ned langs traktorveien over motorveien til Være igjen og ta bussen hjem derfra. Det er ikke like mange som tar turen oppi der. I hvertfall ikke hvis det er halvdårlig vær ;-)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...