Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Dere går ikke på husbesøk til folk altså? Det driver visst et parti her oppe med... Går rundt til folk og banker på dører for å snakke med dem. Det er jo rene Jehovas Vitner liksom. Jeg er rimelig sikker på at det virker mot sin hensikt :aww:.

Vi hadde besøk av Venstre på døra en dag vi, og jeg er ikke så fryktelig glad i sånn politisk husbesøk jeg heller kjenner jeg :thumbsdown:

Og det spiller ikke noen rolle hvilket parti det er heller.

Jeg ga en halv gravy bone til katta før i dag og merket meg at han svelgte den hel! :huh: Hvorfor i all verden tygde han den ikke? Kanskje han har vonde tenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Da begynner det meste til morgendagen å være i orden. Hundene har fått en god tur, de har fått real skjeggevask og rumpevask - og Willy sin sedvanlige snoppevask, de er tørket og Willy er børstet ferdig, Yasmine står nå for tur. I går fikk jeg tatt klør, finpusset under potene deres sånn at de ikke skal ha pels under tredeputene som gjør at de glir (aner egentlig ikke hvordan underlaget er?), de har fått en liten klipp foran øynene og midtskillen er på plass...

Da gjenstår vel å få pakket ut i bilen diverse premier både til vinnere og dommer og ringpersonell, kritikker og premieliste, rosetter og stæsj til spesialen i morgen.... og jeg lurer på hva jeg kommer til å glemme...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde besøk av Venstre på døra en dag vi, og jeg er ikke så fryktelig glad i sånn politisk husbesøk jeg heller kjenner jeg :thumbsdown:

Og det spiller ikke noen rolle hvilket parti det er heller.

Nei, det spiller jo faktisk ingen rolle hvilket parti det er - bare det å oppsøke folk hjemme synes jeg er skikkelig ufint faktisk :hmm:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt ikveld!

Ventet to timer på buss, endte opp med å sitte på mannen hjem.. bare fordi de nok engang ikke kom bortom stoppet "mitt". Ringte skyss, men de kunne ikke gjøre noe, som vanlig. Jeg kunne evt legge ut for taxi, for så å søke om å få det refundert. Ikke alle som kan legge ut for slikt, da.

Nå har jeg blandet meg malibu og 7up, og tenker på å fargelegge litt før jeg finner senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi spist og drukket vin, og fy søren så utrolig heldige vi var - makan til nydelig ost! Og den passet helt perfekt med vinen! Da er det ålreit med ost og vin til middag, da.

Jeg måtte over på rugsprø istedenfor den glutenfrie kjeksen da, for kjeksen var så utrolig kjip :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud i himmelen hjelp meg. Har fått tilbud om en stor leilighet å leie til ok pris, men de vil først hilse på hundene før de bestemmer seg. Så imorgen er planen å stå opp grytidlig, løpe over alle fjellene i Bergen med kløv og dra direkte på besøk. Håper de er litt mindre energiske da slik de ikke hyler og bjeffer når jeg tar de ut av bilen i forventning for noe gøy og ikke knøvler den lille tibetanske spanielen deres. Hahah Be for meg! Sent fra min E6553 via Tapatalk

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud i himmelen hjelp meg. Har fått tilbud om en stor leilighet å leie til ok pris, men de vil først hilse på hundene før de bestemmer seg. Så imorgen er planen å stå opp grytidlig,gå laaang tur i fjellet med kløv og dra direkte på besøk. Håper de er litt mindre energiske da slik de ikke hyler og bjeffer når jeg tar de ut av bilen i forventning for noe gøy og ikke knøvler den lille tibetanske spanielen deres. Hahah Be for meg!

Sent fra min E6553 via Tapatalk

:lol: lykke til! Valium?
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, høres ut som noe jeg hadde måtte gjort med mine også, hehe :)

Mine er jo helt ville når de ser huseier, og selv om Isak har gitt henne blått øye i ren glede (han klarer ikke å ha alle fire beina på bakken), så synes hun bare de er så søte og gode og flinke. Aner ikke hvor hun får den flinkbiten fra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud i himmelen hjelp meg. Har fått tilbud om en stor leilighet å leie til ok pris, men de vil først hilse på hundene før de bestemmer seg. Så imorgen er planen å stå opp grytidlig, løpe over alle fjellene i Bergen med kløv og dra direkte på besøk. Håper de er litt mindre energiske da slik de ikke hyler og bjeffer når jeg tar de ut av bilen i forventning for noe gøy og ikke knøvler den lille tibetanske spanielen deres. Hahah Be for meg! Sent fra min E6553 via Tapatalk

Haha, anbefaler valium jeg og. :P

Bor du i sentrum, forresten? Synes jeg så en blondine med en BC og en AH med en fyr fra bussen for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud i himmelen hjelp meg. Har fått tilbud om en stor leilighet å leie til ok pris, men de vil først hilse på hundene før de bestemmer seg. Så imorgen er planen å stå opp grytidlig, løpe over alle fjellene i Bergen med kløv og dra direkte på besøk. Håper de er litt mindre energiske da slik de ikke hyler og bjeffer når jeg tar de ut av bilen i forventning for noe gøy og ikke knøvler den lille tibetanske spanielen deres. Hahah Be for meg! Sent fra min E6553 via Tapatalk

:lol: krysser fingrene for deg!!!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode gavetips! :)

Her har kveldsroen senket seg. Vi har gjort kål på litt for mye potetgull for vårt eget beste og sett serie på dumboksen, og jeg fikk meg en sånn ordentlig ingefærøl. Digg! Hunden kom nok en gang i ni-tida og så trøtt og myk og nusselig ut. "Kan vi ikke gå ned på soverommet og legge oss der da..?" Så legger han hodet sitt i fanget mitt med flate ører og sukker. Jeg må peke på trappa og si "gå ned", så går han og legger seg nede :P Han trenger jo strengt tatt ikke spørre, men han syns vel det da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finske lapphunder er så fine!

11951510_10156058975650341_6026070136363

:stalker:

Det er sååå typisk staffeeiere å bruke treningsmetoder som tilogmed schæferfolket så bort ifra på 90 tallet :P Jippi for natoløkka! Og jippi for de som applauderer eieren, fordi innad i en hundeflokk så er det fysisk avstraffelse som gjelder! Stå på, det er viktig å lære en hund å gå pent i bånd!

Jesus fucking christ :no:

Natoløkke er så...ille :no: Husker jeg fikk tips om det når jeg var på luftetur med hunden til en venninne for mange herrans år siden, lenge før jeg kunne noe som helst om kun (nå kan jeg jo alt :teehe: ), selv da knøt det seg inni meg når damen snakket om det :no:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natoløkke er så...ille :no: Husker jeg fikk tips om det når jeg var på luftetur med hunden til en venninne for mange herrans år siden, lenge før jeg kunne noe som helst om kun (nå kan jeg jo alt :teehe: ), selv da knøt det seg inni meg når damen snakket om det :no:

Jeg blir rett og slett kvalm over sånn håndtering av hunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Aslan Jeg mener jo fortsatt det, at hvis jeg skal ha finsk lapphund så må det være med Thorvald sine gener. Kanskje ham krysset med Lumi hadde vært fint? :ahappy:

Hvis vi blir enige om ting og liker hverandres hunder kan det være at Thorvald kanskje får besøk av halvtanta til Lumi (tror jeg :teehe: De er i slekt ihvertfall) sånn utpå høsten en gang, just sayin' :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...