Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

@Krilo sånn ang BH. Jeg trenger bh hjelp. Fikk hjelp hos change i tbg en gang og endte opp med en bh til 600kr som ikke passer. Så gidder ikke dra dit igjen. Hvor bør jeg dra for å få skikkelig hjelp? Uten å måtte betale en liten formue? Er slank rundt og har små pupper men uansett hva jeg gjør så er det ingen som sitter perfekt. :P

Testet forskjellige modeller hos oss? Vi har ganske stort utvalg i smale og små cuper.er også en undertøysforetning i larvik og horten som har rn del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Jepp. Eller, jeg er innleid igjennom Adecco som ferievikar ved TK-tjenester (starta opplæringa + deltid i april da, så har vært her ei stund). Sitter på Steinkjer og får kjeft og takk om hverandre. :lol: Svarer på spørsmål ang. omregistrering og eierforhold på biler, og skal gjøre det til og med neste uke, før jeg igjen er mellom jobber. :P

Ååå, du er sånn heldig som får sitte med slike oppgaver ja *ler*. Kjenner jeg er litt glad jeg ikke har så mye publikumskontakt :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at bilen skal på eu kontroll i høst. Bra jeg sjekket, er jo iløpet av august. Pappa tror ikke den har noen mangler, alt virker og lite rust. Eneste er at håndbrekket har lang vandring, men virker fint da. Så strammer opp det før kontroll.

Men hvordan er det, må jeg ta ut hundeburet? Sette opp setene? Naf skriver ren og ryddig bil, det er ikke noe problem. Men litt styrete med buret. Skal de sjekke der ekstradekket ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor alle skryter sånn av Change på BH-fronten. Prøvd å handle der et par ganger, men sist fikk jeg blåmerker av BH-en de mente passet perfekt ("Det skal være litt ubehaglig" sa de..)

Og jeg får ikke vondt eller blåmerker av de, gjør heller ikke mammaen min. Jeg skryter av de fordi jeg finner gode bher der, men det sagt kan det være at folk ikke finner bh til seg der. Er et hav av modeller, str og merker, så en må bare prøve her og der til en finner den som sitter riktig på sin kropp, enten det er Change, mindre u.tøysbutikk, Cubus, Lindex eller H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så spennende! Gleder meg til masse bilder ;)

Gjett om det blir :D Denna har jeg venta på lenge, føles virkelig som en evighet :rofl:

Nå er jeg sykt gira, spent, nervøs og småkvalm. Hva er det man kaller det? Skrekkblandet fryd :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første møte med skolen og klassen overstått. Ikke hilst noe særlig enda, men skal være med ut ikveld. Vors klokka 18, så ut senere. Rekker akkurat hjemom en liten tur, fordi jeg har en snill mann som tilbydde seg å kjøre. Blir nok ikke sene kvelden, men greit å være med, hvertfall i begynnelsen, før folk har blitt kjent :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første møte med skolen og klassen overstått. Ikke hilst noe særlig enda, men skal være med ut ikveld. Vors klokka 18, så ut senere. Rekker akkurat hjemom en liten tur, fordi jeg har en snill mann som tilbydde seg å kjøre. Blir nok ikke sene kvelden, men greit å være med, hvertfall i begynnelsen, før folk har blitt kjent :P

Bli med mest mulig, så blir du kjent med folk, du også :) Lurt å ta kontakt med folk i pausene i forelesning også, finne seg noen å spise lunsj med ++

Nå vet jeg ikke hvor du studerer, men det finnes en drøss med studentaktiviteter å bli med på, det anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med mest mulig, så blir du kjent med folk, du også :) Lurt å ta kontakt med folk i pausene i forelesning også, finne seg noen å spise lunsj med ++

Nå vet jeg ikke hvor du studerer, men det finnes en drøss med studentaktiviteter å bli med på, det anbefales!

Skal være med på mest mulig tenkte jeg, ja. Men,siden jeg bor hvor jeg bor, så blir det ikke så sent hver kveld. Helgen er greit, men de andre dagene, når.jeg.må opp tidlig, så klarer jeg ikke være for sen :P Men er jo ikke verre enn å være med fra begynnelsen, også heller dra hjem litt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, du er sånn heldig som får sitte med slike oppgaver ja *ler*. Kjenner jeg er litt glad jeg ikke har så mye publikumskontakt :D.

Publikumskontakt er egentlig greit det stort sett, men kjenner det er fryktelig slitsomt å bare jobbe med det. Spesielt siden alt går pr telefon og jeg kun har et fagfelt. Jeg er ikke lei meg for at jeg er ferdig etter neste uke egentlig. Trivelig lønn og trivelige kollegaer, men det stopper der. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke på en stund ihvertfall.

Mates i fjor ble hele undertøysavdelinga vår gjort om og vi fikk større og bedre utvalg i forskjellige størrelser og modeller :) nå vet jeg ikke helt hvem som har ansvaret i u.tøyer i tønsberg, men de skal være hjelpsomme og kunne mye der, om ikke er hun som er ansvarlig hos oss i Larvik kjempe flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glam har fått klippet klør og gredd seg litt, og det er veldig kjekt å erfare at han er så håndterbar. Det gikk nemlig veldig bra. Jeg glemte å teste hva han synes om blåseren, men en skal jo ha noe å gjøre senere i uka også :P

Gloria fikk også klippet klør, og der har fôrverten gjort en god jobb med henne. Hun står på tre bein og lar meg gjøre hva jeg vil med den fjerde.

Kanskje de skal få lære Foenix det, siden det alltid er en kamp å klippe klørne hennes :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabbe er undervurdert, spesielt rå! *sitter å gomler* ÅÅååå som jeg gleder meg til middag idag! Potetball, pølse, bacon, potet og kokt rabbe :D :D Det beste med ballmiddag er at det alltid blir lagd nok til stekt ball! Og det er om mulig enda bedre enn kokt! :D

Fin tur idag, om enn litt varmt utenfor skogen, for jeg hørte anntydning til rasping i pusten til Vigdis selv om hun hadde fått en pille. Men gikk fint altså, mesteparten av turen foregikk jo i skogen i skyggen :) Også fikk de gjørmebade litt, det satte de pris på.... Grisedyra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabbe er undervurdert, spesielt rå! *sitter å gomler* ÅÅååå som jeg gleder meg til middag idag! Potetball, pølse, bacon, potet og kokt rabbe :D :D Det beste med ballmiddag er at det alltid blir lagd nok til stekt ball! Og det er om mulig enda bedre enn kokt! :D

Fin tur idag, om enn litt varmt utenfor skogen, for jeg hørte anntydning til rasping i pusten til Vigdis selv om hun hadde fått en pille. Men gikk fint altså, mesteparten av turen foregikk jo i skogen i skyggen :) Også fikk de gjørmebade litt, det satte de pris på... Grisedyra.

Hva er rabbe?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at bilen skal på eu kontroll i høst. Bra jeg sjekket, er jo iløpet av august. Pappa tror ikke den har noen mangler, alt virker og lite rust. Eneste er at håndbrekket har lang vandring, men virker fint da. Så strammer opp det før kontroll.

Men hvordan er det, må jeg ta ut hundeburet? Sette opp setene? Naf skriver ren og ryddig bil, det er ikke noe problem. Men litt styrete med buret. Skal de sjekke der ekstradekket ligger?

Tror ikke du trenger å ta ut hundeburet, men er ikke sikker. Det ble jo strengere eu kontroll nå i juni, så det er flere punkter de sjekker. F.eks om du har refleksvest i bilen, for å nevne en ting. Også er man jo ikke nødt til å ta det hos Naf, heller. Jeg tok det på vanlig bilverksted.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at bilen skal på eu kontroll i høst. Bra jeg sjekket, er jo iløpet av august. Pappa tror ikke den har noen mangler, alt virker og lite rust. Eneste er at håndbrekket har lang vandring, men virker fint da. Så strammer opp det før kontroll.

Men hvordan er det, må jeg ta ut hundeburet? Sette opp setene? Naf skriver ren og ryddig bil, det er ikke noe problem. Men litt styrete med buret. Skal de sjekke der ekstradekket ligger?

De sjekker ikke om det er ekstradekk, det er ikke pålagt å ha. Jeg har en basskasse i hele bagasjen, gikk gjennom teknisk kontroll hos statens vegvesen og EU. Har ikke noe å si at buret er der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...