Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Er det noen her som vet om det går an og hive seg med på nrh trening andre steder enn "hjemplassen"? Skal nedover til Gjøvik i september, hadde vært artig og prøvd og hive meg med på ei trening der om det hadde vært mulig.. :P men jeg er grønn, og vet rett og slett ikke om det går an :o:)

Bare ta kontakt med dio'n og høre det :) men antar de fleste er reale og synes det er greit :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

@Aslan For å få øyelyst en hund må man ha med stamtavle, og resultatet legges umiddelbart ut på DW. Du får ikke øyelyst uten.

Jo det gjør du. Veterinærer kan øyenlyse uten å være autorisert.

Ikke sikker på om kasko sin andre øyenlysning havnet på dw? Det var hos autorisert øyenlyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da øyelyst hund uten å ha med stamtavle hos autorisert øyelyser jeg, det var dog for 6 år siden eller noe sånt.

Ja, det har jeg også gjort, men da med andre bevis på ident så de fikk det på rette hunden og i DW.

Jeg valgte faktisk droppe uføreforsikring, mulig jeg angrer på det senere i livet. Den var dyr, over 500 kr mnd.

Den er mye viktigere å ha enn livsforsikring når man er enslig. Mye! Veldig mye!

Litt dødtid før dagens siste to timer..

Edit: @raksha - en hund som er øyelyst av en som ikke har autorisasjon er pr def ikke øyelyst. Den har bare fått sjekket øynene sine av veterinær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg også gjort, men da med andre bevis på ident så de fikk det på rette hunden og i DW.

Den er mye viktigere å ha enn livsforsikring når man er enslig. Mye! Veldig mye!

Litt dødtid før dagens siste to timer..

Edit: @raksha - en hund som er øyelyst av en som ikke har autorisasjon er pr def ikke øyelyst. Den har bare fått sjekket øynene sine av veterinær :)

Ligger ikke ute på DW heller, ikke hadde jeg med meg noe identifikasjonspapirer på henne, men skjemaet fikk jeg med meg hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. spiser jeg red velvet og funderer for meg selv på om den burde spises, er ikke helt fersk :P Men den smaker godt da, så tipper jeg overlever! 

Mitt motto er at hvis det ser ok ut, lukter ok og smaker ok, så er det bare å spise.. Hvis ikke kan man evt vurdere varmebehandling..

Og jeg har overlevd :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@HP :lol:

11889538_10207781796851350_3732222268089

Quebec baby!

Gubben er i allefall skyldig i nr 2 og 3 der :lol:

Han vet hvilket fly eller helikopter som flyr over oss uten å engang se opp, han kjenner igjen lyden :lol:

Og se film med han er like irriterende som å se dyrefilmer med meg :whistle: Feil flylyd i forhold til bilde av innsiden er visstnok veldig vanlig og veldig irriterende :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrir jeg hode for å komme på en grei bursdagsgave til K. Har "alt" og ønsker seg ingenting...

Lurer på billetter til revy el lign. Og litt lommepenger til gutteturen i sept. Kanskje.

Helikoptertur over Bergen? Sånn hvis du har noen å spleise med...

Den derre saken på Bryggen hvor en blir låst inn en gjeng og må løse oppgaver for å komme seg ut?

Paintball eller laserkamp en vei?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helikoptertur over Bergen? Sånn hvis du har noen å spleise med...

Den derre saken på Bryggen hvor en blir låst inn en gjeng og må løse oppgaver for å komme seg ut?

Paintball eller laserkamp en vei?

Aldri hørt om den derre saken...? :P

Har sett på helikoptertur, men firma oppgir ikke pris på siden man må først lage konto /registrere seg og det irriterer meg grønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om den derre saken...? :P

Har sett på helikoptertur, men firma oppgir ikke pris på siden man må først lage konto /registrere seg og det irriterer meg grønn...

http://www.escapebryggen.no

Virker ganske gøy, kunne tenkt meg å prøve en gang.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om den derre saken...? :P

Har sett på helikoptertur, men firma oppgir ikke pris på siden man må først lage konto /registrere seg og det irriterer meg grønn...

Paragliding fra Ulriken! :D 1500 kr. En kompis fikk det i ursdagsgave av kjæresten i våres, han var helt i hundre etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paragliding fra Ulriken! :D 1500 kr. En kompis fikk det i ursdagsgave av kjæresten i våres, han var helt i hundre etterpå.

Det måtte mannen min gjøre i utdrikningslaget, han spydde :P Var visst ikke bare bare med sånne piruetter :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke frisk av forsikring, men du så mye greiere ting er med kroner i kassa :)

Så alle som er unge og friske; tegn forsikring med en gang. Du vet ikke når den blir god å ha!

Nei, jeg hadde ikke blitt frisk av forsikring, men jeg hadde kanskje ikke vært full av gjeld jeg måtte betjene med mine 2 G heller :)

Så ja. Tegn forsikring. Når livet ditt raser sammen og du må lære deg å leve med sykdom, NAV og all slags crap, så er det kjekt å slippe å bekymre seg for å miste alt man har av eiendeler i tillegg :)

Jeg valgte faktisk droppe uføreforsikring, mulig jeg angrer på det senere i livet. Den var dyr, over 500 kr mnd.

Om du blir syk og er sykmeldt i over ett år, går inntekta ned til 66 % av det du har nå. Det er dyrere enn forsikring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paragliding fra Ulriken! :D 1500 kr. En kompis fikk det i ursdagsgave av kjæresten i våres, han var helt i hundre etterpå.

Uææh, hadde jeg fått det av en kjæreste, hadde vedkommende funnet seg selv single før de kunne sagt "surprise!" :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Fonnafly og spør hva det koster. De har base i Sandviken og tar sånne oppdrag.

Ettersom de har en hjemmesiden så burde det ha stått der.

Paragliding fra Ulriken! :D 1500 kr. En kompis fikk det i ursdagsgave av kjæresten i våres, han var helt i hundre etterpå.

Fallskjerm, paragliding og den type ting er ikke aktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tips til hvor jeg kan henvende meg for følgende prosjekt:

Koret mitt skal delta i NM i oktober, og vi i styret har lekt med tanken om å ha "noe" som identifiserer og uniformerer oss. At når vi går rundt i byen, på hotellet eller i konkurranseområdet, så har vi på oss noe som er felles og som gjør at folk kan nikke og si "aaah, der går Créme Fraîche". Vi tenker for eksempel et fint skjerf med logoen vår, eller en veske/bag til noter. Det kan ikke koste en formue, for NM er allerede en dyr affære for oss.

Men hvor henvender en seg for å få 35 av noe tekstilt, helst med logo?

Edit: Vi har like korkjoler, men vi tenker noe som vi har på oss når vi ikke står på scenen, for eksempel under hotellfrokosten eller nachspielet eller whatever myldreområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tips til hvor jeg kan henvende meg for følgende prosjekt:

Koret mitt skal delta i NM i oktober, og vi i styret har lekt med tanken om å ha "noe" som identifiserer og uniformerer oss. At når vi går rundt i byen, på hotellet eller i konkurranseområdet, så har vi på oss noe som er felles og som gjør at folk kan nikke og si "aaah, der går Créme Fraîche". Vi tenker for eksempel et fint skjerf med logoen vår, eller en veske/bag til noter. Det kan ikke koste en formue, for NM er allerede en dyr affære for oss.

Men hvor henvender en seg for å få 35 av noe tekstilt, helst med logo?

Edit: Vi har like korkjoler, men vi tenker noe som vi har på oss når vi ikke står på scenen, for eksempel under hotellfrokosten eller nachspielet eller whaever myldreområde.

@Mari fikset jo Hundesonen t-shirts, vet ikke om hun jobber med sånt lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...