Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Forsikringsutbetalingen går til den forsikringstaker fører opp :)

AH... tipper nok datterbarnet som er pleietrengende er oppført, som seg hør og bør :)

Han overlevde. Han fant nemlig ikke skateboardet der det skulle ligge :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Nei skjønner ikke greien. Men det samme skjedde i fjor når jeg handlet på ett annet apotek, da ville de ha meg inn på "bleierommet" for å snakke om det.

136,- tror jeg det var pr pakke. 80x90 og 30 stk i pakken.

Jeg handlet slike på dyrebutikken, jeg. Der var det ingen som var flaue :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt problem angående valp... Jeg startet i ny jobb på mandag, og har ikke lengre mulighet for å ha med hund på jobb. Fyren har heller ikke mulighet til noe slikt... Jeg jobber 8 - 16 (stort sett) hver dag, han jobber skift hvor han begynner alt mellom 06.00 - 15.00.... Hvordan gjør man det egentlig med valp i slike situasjoner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt problem angående valp... Jeg startet i ny jobb på mandag, og har ikke lengre mulighet for å ha med hund på jobb. Fyren har heller ikke mulighet til noe slikt... Jeg jobber 8 - 16 (stort sett) hver dag, han jobber skift hvor han begynner alt mellom 06.00 - 15.00.... Hvordan gjør man det egentlig med valp i slike situasjoner? :P

Tar ut ferie og evt litt ulønna permisjon i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apoteket på Kløfta ville også inn på bleierommet og snakke om det da jeg kjøpte kladder i fjor, og min reaksjon på deres (helsefolk) forsøk på diskresjon er å svare høyt og tydelig. Jeg ække spesielt flau av meg, jeg :P

Nå var kladdene først og fremst til valpene, men jeg lå på sånne jeg og når jeg hadde stråleskader i hele lyske-området, da er visst luft bra :lol:

Jeg gjorde det samme på tirsdag da jeg var på gastro-kirurgisk avdeling, men det var mest fordi at dama bak skranken gjorde meg sur. Jeg pleier å ha forståelse for at ting tar tid på legekontor-ting jeg, men når det gikk en halvtime etter oppsatt time uten at jeg har fått noe beskjed om hvor forsinka de er, så tenkte jeg at jeg skulle snakke med dama i resepsjonen. Hun var passe slitsom da jeg kom, og hun hadde ikke blitt noe mindre slitsom på den tiden jeg hadde sittet og venta, så når hun spurte "hvorfor er du her igjen?" (nei, jeg forventa ikke at hun huska det, altså), så svarte jeg høyt og tydelig at jeg skulle på rektoskopi. Jeg kan ikke helt se at hva jeg kom dit for hadde noe med saken å gjøre, hun så jo hvem lege jeg var oppsatt hos, da burde hun klare å hoste opp sånn ca hvor forsinka han var uten å spørre om hva jeg skulle. Og det blir fjollete å prøve å være diskret når det står en 30 cm unna og blir ekspedert av den andre dama i resepsjonen (noe av grunnen til at jeg var sur, var at de åpenbart hadde en gå sakte-aksjon på gang, så alt gikk i sirup-tempo.. Hadde ikke overraska meg litt engang om de var årsaken til at det ble en halvtimes venting :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ut ferie og evt litt ulønna permisjon i starten :)

Ingen av oss har mer ferie, han har ikke mulighet til permisjon fordi de mangler folk, og jeg tør ikke spørre om permisjon rett etter jeg har begynt i ny jobb :P

Akkurat nå, så hadde det vært mye enklere om vi flyttet nærmere familien til en av oss. Men litt sent å tenke på det nå, tre uker etter vi flytta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY søren så sliten man blir av å starte i ny jobb!

Men det går bra, da. Spent på mandag, da begynner vi med faktisk undervisning, og jeg er i fare for å ha dem alene :|:lol:

Det har dukket opp litt ting i løpet av dagen, blant annet fikk jeg vite at en av elevene har en kamerat med kreft. Kreft er jo grusomt uansett, men å bli minnet på at det også forekommer hos barn, knuste hjertet mitt litt, altså. Men det er veldig fint å vite det så vi kan gi litt ekstra oppfølging.

Fy søren, tenk så stor forskjell jeg kommer til å lage i livene til disse barna. Jeg har blitt glad i dem allerede, jeg. :lol::heart:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss har mer ferie, han har ikke mulighet til permisjon fordi de mangler folk, og jeg tør ikke spørre om permisjon rett etter jeg har begynt i ny jobb :P

Akkurat nå, så hadde det vært mye enklere om vi flyttet nærmere familien til en av oss. Men litt sent å tenke på det nå, tre uker etter vi flytta :P

Da må man vente med valp til man har mulighet til ferie og permisjon :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt problem angående valp... Jeg startet i ny jobb på mandag, og har ikke lengre mulighet for å ha med hund på jobb. Fyren har heller ikke mulighet til noe slikt... Jeg jobber 8 - 16 (stort sett) hver dag, han jobber skift hvor han begynner alt mellom 06.00 - 15.00.... Hvordan gjør man det egentlig med valp i slike situasjoner? :P

Man kan ha valpen i bilen., evt spørre oppdretter om han kan ha den til den er 3 Mnd, og så kan den være alene hjemme og evt låne en eldre hund i starten som selskap..

Evt skaffer seg en omplasseringshund..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man vente med valp til man har mulighet til ferie og permisjon :)

Det var nettopp det. Kanskje jeg skal overtale min personlige hundepasser(altså mamma) til å flytte oppover? :P

Man kan ha valpen i bilen., evt spørre oppdretter om han kan ha den til den er 3 Mnd, og så kan den være alene hjemme og evt låne en eldre hund i starten som selskap..

Evt skaffer seg en omplasseringshund..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Valp i bil er vanskelig, da det er utendørs parkering. Hadde det vært parkeringshus eller kjeller, så hadde det vært enklere. Men det kan det jo hende at vi kan få til, om fyren bare finner seg en annen parkeringsplass enn vanlig, så kan jeg hente valpen når jeg er ferdig på jobb. Vi jobber jo begge i eller rett ved sentrum, så det burde være overkommelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp det. Kanskje jeg skal overtale min personlige hundepasser(altså mamma) til å flytte oppover? :P

Valp i bil er vanskelig, da det er utendørs parkering. Hadde det vært parkeringshus eller kjeller, så hadde det vært enklere. Men det kan det jo hende at vi kan få til, om fyren bare finner seg en annen parkeringsplass enn vanlig, så kan jeg hente valpen når jeg er ferdig på jobb. Vi jobber jo begge i eller rett ved sentrum, så det burde være overkommelig :P

Hvor fikk du jobb?

Kost meg med artig fotballkamp på TV, og ønsker at jeg kunne rumensk så jeg kunne lest nettavisene derfra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en når en person ikke svarer telefonen eller meldinger? Jeg forsøker å få tak i en fagmann som skal gjøre noe for meg, og jeg får ikke tak i ham. Jeg har pepret ham med tekstmeldinger hele uka, og ringt flere ganger. Jeg har snakket og tekstet med ham på samme nummer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en når en person ikke svarer telefonen eller meldinger? Jeg forsøker å få tak i en fagmann som skal gjøre noe for meg, og jeg får ikke tak i ham. Jeg har pepret ham med tekstmeldinger hele uka, og ringt flere ganger. Jeg har snakket og tekstet med ham på samme nummer før.

finn en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du jobb?

Kost meg med artig fotballkamp på TV, og ønsker at jeg kunne rumensk så jeg kunne lest nettavisene derfra :D

TeliaSonera :ahappy:

Tror huseieren min så på samme kampen, det har vært ekstrem hyling og roping oppe en liten stund :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en når en person ikke svarer telefonen eller meldinger? Jeg forsøker å få tak i en fagmann som skal gjøre noe for meg, og jeg får ikke tak i ham. Jeg har pepret ham med tekstmeldinger hele uka, og ringt flere ganger. Jeg har snakket og tekstet med ham på samme nummer før.

Ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hvor fikk du jobb?

Kost meg med artig fotballkamp på TV, og ønsker at jeg kunne rumensk så jeg kunne lest nettavisene derfra :D

Åh, jeg hadde samme tanke :lol: Gøy å lese kommentarfeltet på klubben(altså, vår klubb) sine facebooksider da! Flere rumenere som har kommentert og skrevet at det var velfortjent :ahappy:

Nuh har jeg tatt helg. Godt var det etter tre lange skoledager. Har dog aldri vært så inspirert og klar for å lære mer, så det blir et bra skoleår tror jeg. I morgen blir det dogwalk på moteshow og resten av helga blir tilbringt på ag-stevne. Plutselig er det mandag igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***** det er varmt i Norge! Trodde jeg hadde kledd oss smart, kidden har joggebukse og ulltrøye, jeg har fleecegenser og olabukse. Jakker ( 2 lag) pakket vi i håndbagasjen på flyet.

*heteslag *

Å gå fra maks 10 grader, regn og nordavind til 25 pluss og sol var bare vondt. Jeg trodde det skulle føles godt :|

Haha, vi reiste fra Oslo og 14-15 grader (pluss en iiiiskald flytur), til Zakynthos og 37 grader. Varmen traff oss som en vegg idet vi stakk hodet utom flyet.. :aww:

Stresser over EDS og manglende varer og pakker :hmm:

I det minste får gubben i orden hundevasken i kjelleren idag siden jeg skal vaske Emma og Lani hver andre dag i en uke :blink:

Stand på EDS? :D må prøve dc zero sele på Aron!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...