Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har tips til hvor jeg kan henvende meg for følgende prosjekt:

Koret mitt skal delta i NM i oktober, og vi i styret har lekt med tanken om å ha "noe" som identifiserer og uniformerer oss. At når vi går rundt i byen, på hotellet eller i konkurranseområdet, så har vi på oss noe som er felles og som gjør at folk kan nikke og si "aaah, der går Créme Fraîche". Vi tenker for eksempel et fint skjerf med logoen vår, eller en veske/bag til noter. Det kan ikke koste en formue, for NM er allerede en dyr affære for oss.

Men hvor henvender en seg for å få 35 av noe tekstilt, helst med logo?

 

Edit: Vi har like korkjoler, men vi tenker noe som vi har på oss når vi ikke står på scenen, for eksempel under hotellfrokosten eller nachspielet eller whaever myldreområde.

Du kan finne mye med å Google ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Er det noen som har tips til hvor jeg kan henvende meg for følgende prosjekt:

Koret mitt skal delta i NM i oktober, og vi i styret har lekt med tanken om å ha "noe" som identifiserer og uniformerer oss. At når vi går rundt i byen, på hotellet eller i konkurranseområdet, så har vi på oss noe som er felles og som gjør at folk kan nikke og si "aaah, der går Créme Fraîche". Vi tenker for eksempel et fint skjerf med logoen vår, eller en veske/bag til noter. Det kan ikke koste en formue, for NM er allerede en dyr affære for oss.

Men hvor henvender en seg for å få 35 av noe tekstilt, helst med logo?

Edit: Vi har like korkjoler, men vi tenker noe som vi har på oss når vi ikke står på scenen, for eksempel under hotellfrokosten eller nachspielet eller whaever myldreområde.

Masse skjerf på salg på zalando

MY551H00O-J11@3.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid like gøy å dra på apoteket og kjøpe kladder. Apotekeren virker alltid tro jeg er litt små gærn og flau på mine vegne over at jeg spør etter det med normal stemme. De skal pakke det inn osv sånn at ingen ser hva jeg har kjøpt enda posene har egne håndtak.

Altså jeg forstår at sengeveting er følsomt tema for mange, men det er jo evt jeg som skal være flau, ikke de på apoteket :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått ja til valp fra huseieren :D

Da må vi bare bestemme rase da. Det kan jeg umulig se for meg at blir enkelt :P

Det kan da umulig være vanskelig?!

10372741_10152301119026985_5818330989720

Sliten, og har overhodet ikke lyst til å gå langtur med jentene i dag. Spørs om de ikke må klare seg med en litt kortere en i varmen...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva lukter skikkelig fjøs, det er egentlig litt rart siden vi ikke har vært i nærheten av et fjøs.... Tror C skal få bade henne når han kommer hjem, nuh avgårde på jobb, også tror jeg at jeg stikker en tur på hytta i morra, skal ikke på jobb igjen før natt til søndag, og jeg er lei varmen her nede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått ja til valp fra huseieren :D

Da må vi bare bestemme rase da. Det kan jeg umulig se for meg at blir enkelt :P

Whippet så klart!

 

Det kan da umulig være vanskelig?!

 

Postet bilde

 

Sliten, og har overhodet ikke lyst til å gå langtur med jentene i dag. Spørs om de ikke må klare seg med en litt kortere en i varmen...

Pff.. Hva vet vel du :P de der har pelsstell :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da umulig være vanskelig?!

10372741_10152301119026985_5818330989720

Sliten, og har overhodet ikke lyst til å gå langtur med jentene i dag. Spørs om de ikke må klare seg med en litt kortere en i varmen...

Whippet så klart!

Pff.. Hva vet vel du :P de der har pelsstell :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

:lol: :lol:

Jeg vil ha noe større enn DS(Ser for meg sånn omtrent mellomstor +/-, kanskje), fyren liker ikke whippet(annet enn valper, fram til jeg forteller han hvilken rase det er) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå burde jeg ha kommet i gang med husarbeid, men jeg er litt sliten i dag etter en heftig dag på jobb. Har gjort noe fornuftig da, og har fått pakket ned klær og sengtøy til helgen. Lurer på om jeg skal stole på yr og la regnklærne ligge hjemme? Som nordlending bosatt i Trøndelag føles det helt feil å ikke skulle ha med klesskift for minst tre typer vær. :P

Bris og TJ dro på blodsportrening ganske nettopp, første gang han har dratt alene på trening med henne. :shocked: Decoy er hjemme sammen med meg, og skal få litt jakttrening når temperaturen er litt mer Decoy-vennlig. :) Og jeg har gjort unna pliktene mine. Kan bli lenge til med dette tempoet med andre ord. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til gjengjeld så har ikke jeg hundehår i maten, sofaen, klærne eller andre steder :lol:

Man legger ikke så mye til de når man i tillegg har rottis shø :lol:

 

 

 

:lol: :lol:

 

Jeg vil ha noe større enn DS(Ser for meg sånn omtrent mellomstor +/-, kanskje), fyren liker ikke whippet(annet enn valper, fram til jeg forteller han hvilken rase det er) :lol:

Han må møte mine da! De fleste liker dem :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man legger ikke så mye til de når man i tillegg har rottis shø :lol:

Han må møte mine da! De fleste liker dem :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Han ble bitt i trynet av en whippet og har arr enda. Så jeg vet nesten ikke om jeg får han med på å møte en whippet engang, med mindre jeg bare sier at vi skal hilse på en hund, også ikke nevne rase før vi er der :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble bitt i trynet av en whippet og har arr enda. Så jeg vet nesten ikke om jeg får han med på å møte en whippet engang, med mindre jeg bare sier at vi skal hilse på en hund, også ikke nevne rase før vi er der :aww:

Såpass.. Nei, da skjønner jeg den..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

:lol: :lol:

 

Jeg vil ha noe større enn DS(Ser for meg sånn omtrent mellomstor +/-, kanskje), fyren liker ikke whippet(annet enn valper, fram til jeg forteller han hvilken rase det er) :lol:

Finsk lapphund så klart! Lumi boffer litt når det kommer folk, men er ikke noe bråkebøtte ;)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå burde jeg ha kommet i gang med husarbeid, men jeg er litt sliten i dag etter en heftig dag på jobb. Har gjort noe fornuftig da, og har fått pakket ned klær og sengtøy til helgen. Lurer på om jeg skal stole på yr og la regnklærne ligge hjemme? Som nordlending bosatt i Trøndelag føles det helt feil å ikke skulle ha med klesskift for minst tre typer vær. :P

Bris og TJ dro på blodsportrening ganske nettopp, første gang han har dratt alene på trening med henne. :shocked: Decoy er hjemme sammen med meg, og skal få litt jakttrening når temperaturen er litt mer Decoy-vennlig. :) Og jeg har gjort unna pliktene mine. Kan bli lenge til med dette tempoet med andre ord. :lol:

Stole på yr? Er du gal? Alle må ta med regntøy, så vi er sikre på at det ikke blir regn :P Også må du glemme solbriller! Jeg må visst begynne å pakke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bar til bar i morgen, og vi skal ha "hvor er willy" som tema. Har ingen rødstripet genser, og kunne ikke finne i butikkene jeg var innom heller. Har en genser med svarte striper jeg tenker å bruke. Usikker på om jeg skal ha blå bukse som willy, eller ta svart og heller satse på "kjeltringen" i bøkene? Han har jo svart og gul genser egentlig, da... Hva tenker dere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mari fikset jo Hundesonen t-shirts, vet ikke om hun jobber med sånt lengre?

Det er sant, det hadde jeg glemt. Kanskje @Mari kan svinse innom her?

Du kan finne mye med å Google ;)

Jo takk, det kom opp mangt og meget, derfor jeg håpte noen kunne hjelpe meg å snevre inn søket ;)

Masse skjerf på salg på zalando

MY551H00O-J11@3.jpg

Vi vil aller helst ha med logo på, og da blir det minst et ekstra ledd å handle 35 skjerf derfra...

@SFX

Så et kult nett på ebay med en stor note på

Kunne det vært noe?

Skal få lagt ut bilde om du er intr når jeg er på pc

Som sagt, vi vil aller helst ha med logo - altså vår logo - på. Men send gjerne lenke, så har jeg i bakhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
    • Har briard, hun nærmer seg 9 år nå men er sprek ennå. Kunne tenkt meg en briardvalp mens min nåværende er sprek og rask! Hun har så herlig personlighet at jeg vil hun skal være med å prege valpen. Har forsåvidt sett litt på andre raser også som border collie (har ei på 4,5 år nå) og toller, men synes briarden har så herlig personlighet! Nå ligger det ut lite informasjon om oppdrettere i landet så jeg lurte på om noen visste om noen oppdrettere og evt kunne sende meg en pm om man ikke vil legge ut her? Vet av cathrine i trondheim men de er bortlovet, ble for sen der. 😅 men noen må da vite av noen oppdrettere? Står lite på briard/picard hjemmesiden. Litt dårlig det. 😬
    • Hvis du skal bruke folk som "hjelp", så pass på at de holder avstand og ikke tar kontakt med hunden først. Jeg ville oppholdt meg i områder med en del folk (ikke tette mengder) hvor det er mulig å regulere avstanden, og belønne ro og kontakt. Det valpen først og fremst trenger å erfare er at han ikke trenger å forholde seg til folk om han ikke vil. Hvis du skal trene sammen med folk, still dere på avstand og hold en samtale. Belønn all interesse hunden viser for den andre personen, hos deg selv, slik at han må søke ut igjen mot dem for å få belønning. Om han faktisk viser interesse for å gå bort til dem, la ham gjøre det, og la de kaste godbiter til ham (ikke bøye seg over ham!). Du kan hjelpe ham å hilse på folk du vil han skal møte (besøk, familie, venner osv.) med target-trening evt., så fokuset er på targeten og ikke på dem. Vær tydelig når han ikke trenger å forholde seg til folk og belønn kontakt med deg. Det skal ikke være opp til ham å måtte ta valget.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...