Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Hoppe i dusjen etter et par småærend og en tur innom klubbens uoff cup. kanskje jeg klarer å komme på en lur gave nå :P

Skoene mine kom i dag, kjempefine men akkurat litt for liten. Kjipt! Har samme merke bare annen modell i str over, men de var litt store igjen. Blæææ. Tror ikke de har halve str men skal sjekke, må uansett sende de i retur. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn en annen.

Det er organisten i min søsters bryllup :(

Ferie?

Han kom nettopp tilbake fra ferie, etter at vi forsøkte å nå ham i hele sommer, så jeg tviler.

Jeg skal synge under vielsen, og skulle øve med organisten, men jeg får **** ikke avtalt et tidspunkt med ham. Og akkurat det stresser meg noe innmari, jeg vil være godt forberedt både for å kunne gjøre det fint for min søster og for å få roet nervene mine. Akkurat nå er jeg så stressa at jeg har mest lyst til å trekke meg, framfor å risikere at noe skjærer seg fordi organisten og jeg ikke er samkjørte i framførelsen.

Det er ni dager til bryllupet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er organisten i min søsters bryllup :(

Han kom nettopp tilbake fra ferie, etter at vi forsøkte å nå ham i hele sommer, så jeg tviler.

Jeg skal synge under vielsen, og skulle øve med organisten, men jeg får **** ikke avtalt et tidspunkt med ham. Og akkurat det stresser meg noe innmari, jeg vil være godt forberedt både for å kunne gjøre det fint for min søster og for å få roet nervene mine. Akkurat nå er jeg så stressa at jeg har mest lyst til å trekke meg, framfor å risikere at noe skjærer seg fordi organisten og jeg ikke er samkjørte i framførelsen.

Det er ni dager til bryllupet...

Oi ! :( Da vet jeg ikkeom jeg hadde turt å stole på at han faktisk dukket opp? Ingen andre som kan spille så du får sunget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ! :( Da vet jeg ikkeom jeg hadde turt å stole på at han faktisk dukket opp? Ingen andre som kan spille så du får sunget?

Jeg skal kontakte koret jeg synger i i morgen om han ikke svarer da, i håp om at en av dem spiller piano - men det er jo himla kort varsel og to timer unna, så jeg er ikke optimistisk. Vi lette lenge etter en pianist før vi fant denne fyren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kontakte koret jeg synger i i morgen om han ikke svarer da, i håp om at en av dem spiller piano - men det er jo himla kort varsel og to timer unna, så jeg er ikke optimistisk. Vi lette lenge etter en pianist før vi fant denne fyren også.

Krysser fingre for at de løser seg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ikke lett å tape for "lille" RBK :lol:

www.aftenposten.no/100Sport/fotball/europaleague/Tapte-for-Rosenborg---sa-klikket-det-fullstendig-for-klubbeieren-586483_1.snd

2 spillere sparket, og lønningene kuttet med 50% :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kontakte koret jeg synger i i morgen om han ikke svarer da, i håp om at en av dem spiller piano - men det er jo himla kort varsel og to timer unna, så jeg er ikke optimistisk. Vi lette lenge etter en pianist før vi fant denne fyren også.

Krysser fingrene for at det løser seg! Det der er et unødvendig stressmoment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at de løser seg :hug:

Tusen takk! Det er en del av bryllupsgaven, så det suger skikkelig om det faller i fisk. Jeg har til og med betalt for sangtimer for å få hjelp til å gjøre det best mulig... Men jeg er bare meg, ei som liker å synge og har minimal solisterfaring, så jeg vil ikke improvisere under vielsen fordi han ikke tar dette seriøst og møter meg på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Nytt problem angående valp... Jeg startet i ny jobb på mandag, og har ikke lengre mulighet for å ha med hund på jobb. Fyren har heller ikke mulighet til noe slikt... Jeg jobber 8 - 16 (stort sett) hver dag, han jobber skift hvor han begynner alt mellom 06.00 - 15.00.... Hvordan gjør man det egentlig med valp i slike situasjoner? :P

Jeg har hatt en uke fri også har jeg tatt med hunden i bilen og luftet i matpauser. Dere går jo endel om hvernadre så det kan bli liten tid alene for valpen. Men også omplasseringshund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk! Det er en del av bryllupsgaven, så det suger skikkelig om det faller i fisk. Jeg har til og med betalt for sangtimer for å få hjelp til å gjøre det best mulig... Men jeg er bare meg, ei som liker å synge og har minimal solisterfaring, så jeg vil ikke improvisere under vielsen fordi han ikke tar dette seriøst og møter meg på forhånd. 

Hvis det er kirkebryllup, så kan du prøve å ta kontakt med det tilhørende kirkekontoret om de har annen kontaktinformasjon eller noe..

I alle fall på bygda er det mye kontakt mellom den faste organisten og presten :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det løser seg! Det der er et unødvendig stressmoment.

Tusen takk!

Hvis det er kirkebryllup, så kan du prøve å ta kontakt med det tilhørende kirkekontoret om de har annen kontaktinformasjon eller noe..

I alle fall på bygda er det mye kontakt mellom den faste organisten og presten :)

Han vikarierer for den faste organisten, som er på ferie, men kanskje de har kontaktinfo lell - det tenkte jeg ikke på, tusen takk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg nervene begynner å komme! Reiser i morgen, har ingen aning om hvor jeg skal eller hvordan jeg kommer meg dit (når jeg har gått av toget vel og merke), og absolutt 0 peiling på hvor jeg skal på lørdag, og hvor jeg skal gå for å komme meg DIT! :lol:

...Lite søvn i natt, tror jeg... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stand på EDS? :D må prøve dc zero sele på Aron!

:no: Zero DC sliter med å holde produksjonen oppe og min pakke med 300 seler kommer ikke før i oktober/nov... :bye: Grunn nok til å flytte EDS det altså :icon_cry:

Håper de har kommet til NKK Hamar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:no: Zero DC sliter med å holde produksjonen oppe og min pakke med 300 seler kommer ikke før i oktober/nov...  :bye: Grunn nok til å flytte EDS det altså  :icon_cry:

Håper de har kommet til NKK Hamar!

Neei :( har venta sååå lenge nå! Har ikke funnet den noen andre steder, og gidder ikke bestille bare for å teste størrelser :aww:

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei :( har venta sååå lenge nå! Har ikke funnet den noen andre steder, og gidder ikke bestille bare for å teste størrelser :aww:

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Hvilke str er aktuell tror du?

Jeg har i Small, kan ta med til EDS hvis du vil prøve på der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke str er aktuell tror du?

Jeg har i Small, kan ta med til EDS hvis du vil prøve på der :)

Lurer på om det var S-M (om det var noe som het det? :P ) som kunne passa. Må måle bikkja og sjekke størrelser i morra :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...