Gjest Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Jeg gleder meg hver dag over deilige dufter fra kaprifolen min som blomstrer noe så innigranskauen - og det har den gjort i mange uker nå. Det er en sånn vidunderlig duft av den... men jeg kunne godt greid meg uten ligustersvermerne som også er glad i kaprifolen... ikke at de gjør noe, men de er jo som forsvarets Hercules fly... dundrer avgårde og summer grovt... You caught me at airplane, men hva er en liguster? google gave me shit nothing, så jeg tenker det er en skriveleif? .... Jeg er så oppspist av mygg at det ikke er morsomt en gang. Har et myggstikk under øyet som er mongo-hovent og ser ut som jeg har elveblest i halve trynet. Myggjævler!
mokken Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Puh tålmodighet og lunte, hvor kjøper man det? Ebay? Trenger sikkert nytt filter snart og. Ebay har alt!
Tekopp Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Bakte cookies i dag, og savnet (for første gang på lenge) å bo i kollektiv. Da kunne jeg bake, spise det jeg ville ha og sette resten igjen på et bord med en hyggelig lapp og vissheten om at andre tok seg av "restene" mine, og gjenngjeldte tjenesten senere Får vel prøve å fryse noen av de denne gangen, trenger ikke spise to brett med småkaker de neste par dagene
Tricolor Skrevet 2. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2015 Puh tålmodighet og lunte, hvor kjøper man det? Ebay? Trenger sikkert nytt filter snart og. Så mye tålmodighet som du innehar, så tror jeg at du må ha kjøpt opp alt allerede.
maysofie Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Shell Narvik tar altså 80 norske kroner for en pose Smash... Så nei, da ble det EGO-sjokolade og tortillachips
xxx12345 Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Avreagering er for bikkjer Tror kanskje jeg bare må gå og legge meg...
HeleneFS Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Avreagering er for bikkjer Tror kanskje jeg bare må gå og legge meg... Har du havnet i en spennende fb diskusjon igjen ?
Raksha Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Så mye tålmodighet som du innehar, så tror jeg at du må ha kjøpt opp alt allerede. har dessverre ikke samme tålmodighet ovenfor min mor som jeg har mot enkelte andre. Eller kanskje heldigvis? Men litt mer enn jeg har etter en lang dag med et barn som kun vil hvine høy og skjærende og ingenting annet, det fortjener hun altså.
Guest Jonna Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Bare farge hår i morgen. Tror jeg skal spare litt til også evt prøve fikse en av de her frisyreneSent from my iPhone using Tapatalk
Anette Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Heter ikke valpen Flux da? Eller har du fått flere? Hun ble flux på stamtavlen også og jeg vet ikke jeg. Vi kaller henne bare valpen/valpis .. Nå håper jeg valpen sover hele natta for kroppen er ikke klar for å bevege på seg inatt 1
xxx12345 Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Har du havnet i en spennende fb diskusjon igjen ? Nei, det handler mer om hva som ikke er gjort denne gangen
maysofie Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Hun ble flux på stamtavlen også og jeg vet ikke jeg. Vi kaller henne bare valpen/valpis .. Nå håper jeg valpen sover hele natta for kroppen er ikke klar for å bevege på seg inatt Stemmer fortsatt for Sif, jeg
Eplefe Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Fem over halv tolv på kvelden går brannvarsleren vi antok ikke virket. Fordi naboen puttet batteri i sin. Huhei. Nå har jeg en stresset dalmis, to stressede katter, og en stresset Eple. 1
Guest Gråtass Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 @JeanetteH den første var tøffest!
Monab88 Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Akkurat nå er jeg fryktelig imponert over at jeg la ut dette mindre flatterende bildet av Nora på ei bernergruppe på fb og faktisk presterte å få 700 "likes" på det Det skal visst ikke så mye til. 16
mokken Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Akkurat nå er jeg fryktelig imponert over at jeg la ut dette mindre flatterende bildet av Nora på ei bernergruppe på fb og faktisk presterte å få 700 "likes" på det Det skal visst ikke så mye til. Herlig!
maysofie Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Vant riesenen IPO NM i dag, forresten?
Zitka Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Vant riesenen IPO NM i dag, forresten? Jepps! Sent from my iPhone using Tapatalk
Enits Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Hjemme, med lumi. Hun får sove i sengen i natt 1
Artemis Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 På 2 August 2015 20:46:08, AnetteN skrev: Gått spor med valpis og lekt med Lani, valpis må snart ha et navn eller så blir det bare som fetter til @Artemis Hehe, som forøvrig fremdeles er navnløs. 1
xxx12345 Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Forøvrig første gang det er en riesen som vinner NM 5
Guest Jonna Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 @JeanetteH den første var tøffest! Tror jeg likte den best også. Får tygge på det ett par uker til.
Recommended Posts