Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg gleder meg hver dag over deilige dufter fra kaprifolen min som blomstrer noe så innigranskauen - og det har den gjort i mange uker nå. Det er en sånn vidunderlig duft av den... men jeg kunne godt greid meg uten ligustersvermerne som også er glad i kaprifolen... ikke at de gjør noe, men de er jo som forsvarets Hercules fly... dundrer avgårde og summer grovt...

You caught me at airplane, men hva er en liguster? google gave me shit nothing, så jeg tenker det er en skriveleif? :lol:

....

Jeg er så oppspist av mygg at det ikke er morsomt en gang. Har et myggstikk under øyet som er mongo-hovent og ser ut som jeg har elveblest i halve trynet. Myggjævler!

• Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Skrevet

Bakte cookies i dag, og savnet (for første gang på lenge) å bo i kollektiv.

Da kunne jeg bake, spise det jeg ville ha og sette resten igjen på et bord med en hyggelig lapp og vissheten om at andre tok seg av "restene" mine, og gjenngjeldte tjenesten senere :heart:

Får vel prøve å fryse noen av de denne gangen, trenger ikke spise to brett med småkaker de neste par dagene :ahappy:

Skrevet

Puh tålmodighet og lunte, hvor kjøper man det? Ebay? Trenger sikkert nytt filter snart og. :aww:

Så mye tålmodighet som du innehar, så tror jeg at du må ha kjøpt opp alt allerede.

Skrevet

Så mye tålmodighet som du innehar, så tror jeg at du må ha kjøpt opp alt allerede.

:lol: har dessverre ikke samme tålmodighet ovenfor min mor som jeg har mot enkelte andre. Eller kanskje heldigvis? Men litt mer enn jeg har etter en lang dag med et barn som kun vil hvine høy og skjærende og ingenting annet, det fortjener hun altså.
Skrevet

Bare farge hår i morgen. Tror jeg skal spare litt til også evt prøve fikse en av de her frisyrene

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Heter ikke valpen Flux da? Eller har du fått flere?

Hun ble flux på stamtavlen også og jeg vet ikke jeg. Vi kaller henne bare valpen/valpis :lol:

.. Nå håper jeg valpen sover hele natta for kroppen er ikke klar for å bevege på seg inatt :P

• Like 1
Skrevet

Hun ble flux på stamtavlen også og jeg vet ikke jeg. Vi kaller henne bare valpen/valpis :lol:

.. Nå håper jeg valpen sover hele natta for kroppen er ikke klar for å bevege på seg inatt :P

Stemmer fortsatt for Sif, jeg :D
Skrevet

Fem over halv tolv på kvelden går brannvarsleren vi antok ikke virket. Fordi naboen puttet batteri i sin. Huhei. Nå har jeg en stresset dalmis, to stressede katter, og en stresset Eple.

• Like 1
Skrevet

Akkurat nå er jeg fryktelig imponert over at jeg la ut dette mindre flatterende bildet av Nora på ei bernergruppe på fb og faktisk presterte å få 700 "likes" på det :lol:

Det skal visst ikke så mye til.

11822410_10153422329725225_1210272651647

• Like 16
Skrevet

Akkurat nå er jeg fryktelig imponert over at jeg la ut dette mindre flatterende bildet av Nora på ei bernergruppe på fb og faktisk presterte å få 700 "likes" på det :lol:

Det skal visst ikke så mye til.

11822410_10153422329725225_1210272651647

Herlig! :lol:

Skrevet
På 2 August 2015 20:46:08, AnetteN skrev:

Gått spor med valpis og lekt med Lani, valpis må snart ha et navn eller så blir det bare som fetter til @Artemis :P

Hehe, som forøvrig fremdeles er navnløs. :getlost:

• Like 1
Skrevet

@JeanetteH den første var tøffest!

Tror jeg likte den best også.

Får tygge på det ett par uker til.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...