Frida og fuglehundene Skrevet 6. September 2015 Rapporter Skrevet 6. September 2015 Jeg synes også hun virker kjent, men aner ikke hvorfor! Det der har jeg tenkt også! Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Siter
Eloise Skrevet 6. September 2015 Rapporter Skrevet 6. September 2015 Såh.. Man burde ikke kalle folk kødd på tv, men man kan slenge drit om de på nett? Vi får håpe hun ikke leser på sonen Jeg synes ikke man skal kalle folk for merr eller kødd enten det er på TV eller ikke, og jeg synes heller ikke det er galt å si at man reagerer på den slags oppførsel heller. Siter
KristinR Skrevet 6. September 2015 Rapporter Skrevet 6. September 2015 Jeg kjenner dama jeg. Hun er herlig, fargerik og jeg spøker med at hun er skapnordlending Kjenner henne ikke veldig godt skal sies, men har aldri oppfattet henne som frekk eller nedlatende. Siter
Tekopp Skrevet 7. September 2015 Rapporter Skrevet 7. September 2015 Er det i dag neste episode sendes? Siter
Justisia Skrevet 7. September 2015 Rapporter Skrevet 7. September 2015 Er det i dag neste episode sendes? Nei, onsdag sendes episode 2 Det går reprise på episode 1 i dag kl 22.00 på TVNorge 1 Siter
jaktlykke Skrevet 7. September 2015 Rapporter Skrevet 7. September 2015 Erna Solberg filmet på EDS for siste episode Vi hadde besøk av Erna og company og TV-folk i ringen min da vi hadde spesialen - burde vi bli nervøse :| 2 Siter
Urvana Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Tydeligvis Sent fra min GT-I8190N via Tapatalk Siter
Mirai Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Så digg ut med strikker i trynet! Siter
Meg Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Klipper de værhåra? ganske vanlig på mange raser det. Mye finere uten- gir et "renere uttrykk" sier de 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Er det et problem at man klipper værhår? mvh 2ne, puddeleier som barberer bort værhår Siter
Lillekrapyl Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Er det et problem at man klipper værhår? mvh 2ne, puddeleier som barberer bort værhår Samme gjør jo jeg så jeg reagerte ikke på det. Siter
ElisabethHH Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Værhår har jo en funksjon, så hvorfor i all verden skal man fjerne dem? 2 Siter
mushi Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Skal man slutte å barbere alle raser i ansiktet fordi det er værhår der? Kan jo ha doodle-look på puddler Noen raser er det vanlig på, andre ikke. Jeg barberer vekk på min under pelsstell. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Ser på sammen med min fine mann. Nærbilde av CC'en Samuel, og et sjokkert utrop følger: "Hæ?!? Har ikke bikkja noe pels?!? Også DEN sveisen!!" 8 Siter
Guest 2ne Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Værhår har jo en funksjon, så hvorfor i all verden skal man fjerne dem? Vel, for vår del så handler det mest om at det er vanskelig å barbere bort pelsen i ansiktet uten å ta med seg værhårene i samme slengen. Hva fungerer værhårene til egentlig? For pudler blir barbert i ansiktet første gangen når de er 3-4 uker gamle, og hver 2-3-4 uke etter det. Kan ikke si at det ser ut som de plages av det, men hva veit vel jeg? Kanskje jeg må teste og klippe Nora sine? Hva skjer da, liksom? Siter
Mirai Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 FLAUT at folk er så opphengt i resultater at de glemmer å lufte hundene sine på en hundeutstilling... 5 Siter
ElisabethHH Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Vel, for vår del så handler det mest om at det er vanskelig å barbere bort pelsen i ansiktet uten å ta med seg værhårene i samme slengen. Hva fungerer værhårene til egentlig? For pudler blir barbert i ansiktet første gangen når de er 3-4 uker gamle, og hver 2-3-4 uke etter det. Kan ikke si at det ser ut som de plages av det, men hva veit vel jeg? Kanskje jeg må teste og klippe Nora sine? Hva skjer da, liksom? http://illvit.no/naturen/hvorfor-har-dyr-varhar 1 Siter
MaritaS Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Er ikke alltid det at man ikke har tid. Kuma dreit akkurat idet vi kom inn i hallen i Bø i år. Ikke fordi han ikke var blitt lufta, han hadde nemlig hatt tre kvarter med luftetur før vi dro, men fordi han er så ***** sær på bæsjeplasser og holder seg til han MÅ. 1 Siter
Perfect Image Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Man kan si hva man vil om pekingneserene, men herregud så hyggelige de menneskene er 9 Siter
maysofie Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Jeg har også hatt barberingshunder, der har man ikke noe annet valg enn å ta værhåra hvis man skal ha snuta ren. Men å klippe værhåra bare for å klippe værhåra, det skjønner jeg ikke 2 Siter
Perfect Image Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Huff, følte virkelig med panikken til Adriane når Samuel ble borte. Fy flate så j*** på et ukjent sted i nytt land osv 2 Siter
mushi Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Huff, den bikkja som ble borte. Det virker ikke så avslappende å stille hund. Siter
Recommended Posts