Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstilling på TV


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så, jeg har ikke tv-kanaler, men det fiksa Janka! Hun satte opp laptopen sin foran tv-en, også Skypa vi. :lol:

Uthevet/understreket = helt enig. Og tenker de burde hatt med en sånn som meg som "joda, jeg bader nå hunden så den er ren" og "trene utstilling? Neida, putter på en utst lenke så går det som det går"

Det verste er jo at man synes dette er helt normalt... ....

Herlighet, så morsomt! Og Adriane er utrolig underholdende :lol:

Jeg var så heldig å møte Adriane via @MegaMarie på NKK Bergen utstillingen i år, og herregud så gøy det var å se henne på tv. Det gjorde det enda mer morsomt! For en søt og jordnær jente hun er, synes hun gir denne serien en fin vri i personlighetstyper som driver med utstilling!

---

Jeg satt som klistret til skjermen, for en utrolig morro serie. Sambo skjønte ikke bæret og dro fort fram "angry birds" istedenfor... Jeg satt og lo, og kjente meg igjen i masse! Kjente jo igjen folkene og! Så gøy!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg tenkte det samme: "Dette så nå ut som det pleier" :lol:

Ja, ikke sant? :lol:

Herlighet, så morsomt! Og Adriane er utrolig underholdende :lol:

Ekteparet med pekingesere virket utrolige koselige :)

Adriane er jo et naturtalent foran kamera også :).

Ja, er det ikke det??? :D

:teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for oss som alltid har vært overbevist om at utstilling i dagens form bør legges død for evig og alltid faktisk er enda mer overbevist. For en galskap.

Akkurat som man sitter og ler av andre tragiske skjebner på diverse realityprogrammer havner dette seg i akkurat samme skuff, jeg ble flau på menneskehetens vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for oss som alltid har vært overbevist om at utstilling i dagens form bør legges død for evig og alltid faktisk er enda mer overbevist. For en galskap.

Akkurat som man sitter og ler av andre tragiske skjebner på diverse realityprogrammer havner dette seg i akkurat samme skuff, jeg ble flau på menneskehetens vegne.

Uthevet/understreket = helt enig. Og tenker de burde hatt med en sånn som meg som "joda, jeg bader nå hunden så den er ren" og "trene utstilling? Neida, putter på en utst lenke så går det som det går" og "klær til meg? Jorra, finner nok noe i skapet sånn rett før jeg skal dra" og "pakke utst.bag? Putter lenke, nr lapp og vaksinasjonskort i lomma, går så bra atte" og "børste/føhne/BÆRE hunden over plassen fordi det har regnet!! Jaggu gitt, den får gå selv så børster jeg av litt søleflekker og grer litt på ører/hale sånn rett før vi skal inn" og attpåtil har greid både sopper og BIR'er *flir*

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morsomt og underholdende, og søte mennesker (overrasket over hvor mange jeg "kjente" ) , men utifra hvordan det ser ut som hundene har det (å gå konstant med hårruller / ikke kunne gå i skogen / bare bli gredd, samt penkingerserne som ikke kunne sitte i ro på fanget uten å pese seg ihjel) så er jeg nok litt enig med Bølla dessverre.

Og helt i harryhandel og svenske hollywoodfruer stil! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for oss som alltid har vært overbevist om at utstilling i dagens form bør legges død for evig og alltid faktisk er enda mer overbevist. For en galskap.

Akkurat som man sitter og ler av andre tragiske skjebner på diverse realityprogrammer havner dette seg i akkurat samme skuff, jeg ble flau på menneskehetens vegne.

Javisst er det galskap. Positiv galskap synes jeg som ikke er spesielt kjent med utstillinger. For noen flotte karakterer og artige hunder. Neste del av programmet skal definitivt følges med popcorn og cola i umiddelbar nærhet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette var så galt jeg. Noen av folkene var jo absolutt ikke i min smak, vi hadde sikkert kræsja skikkelig om vi skulle samarbeidet om noe :P
Men noen var jo også veldig koselige. Og jeg forstår jo at produsenten gjerne vil ha litt fargerike innslag ;)

Jeg er også overrasket over hvor mange jeg kjente igjen, jeg kjenner jo mest til polarhundfolk, og de glimret jo med sitt fravær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som at ordinært kjedelige mennesker handler på Ullared, så tenker jeg de fleste forstår at ikke alle som drar på hundeutstilling er som de fem utvalgte de fulgte i dag heller.

TV-teamet har jo også etterlyst debutanter som de gjerne vil følge, så det kan jo tenkes at serien viser litt mer mangfold framover.

Jeg er i hvert fall positivt overrasket, det var ikke bare hysteri og titteljag, men mennesker som åpenbart også er glad i hundene sine.

Og for en som har jobbet i media, så vet jeg veldig godt at en kutter det som er for hverdagslig og traust, og framhever det som gir noe å prate om. Hadde teamet vært fullstendig medmenneskelig og overhode ikke journalist, hadde de for eksempel filmet på nytt det uheldige regnestykket nedi kjelleren der. Men tenk så lite folk hadde fått å snakke om da...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skjønt det riktig at hun mister hunden sin på WDS? :|

Tror det.

Og helt ærlig, jeg skjønner ikke hvorfor en hund som er "livredd mennesker" er med på noe sånt. Ut fra det jeg har sett på reklamen iallefall..

Edit: stemmer det at de skal filme til siste episoden på EDS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss som stiller ut, sitter mesteparten av tiden og ser på andre hunder i ringen, prater masse med andre, og viser hund i noen minutter, spiser vafler, shopper litt, og prater enda mer. Programmet er jo laget for å underholde, og de vi så i dag kan ikke helt sies å være en gjennomsnitts utstiller :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...