Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015


Raksha
 Share

Recommended Posts

Tenkte på termometer og nesespray (eller sprøyte og saltvannsløsning) så da pakker jeg det med meg.

Babynestet blir med ut på sin siste tur tror jeg, for det er nesten for lite allerede... trodde det skulle vare litt lenger, men føttene hans treffer allerede enden.

Har også altfor mye klær, vi skal liksom bare være borte i to døgn!

Null peiling på pakking til baby, men angående nestet, kan dere ikke åpne det i bunn? Den kan vi med vårt, da stikker føttene ut nederst men det har ikke så mye å si for redefølelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

La sammen to og to, sjekket denne fine the wonder weeks appen, og jaggu stemte ikke det jeg ante, midt i et nytt utviklingssprang. Det forklarer alle de nye lydene hennes, og den intense øvinga på å rulle rundt +++ mere nye ting hun har begynt med, og dårlig matlyst/ ikke ro i kroppen til å spise og den evige markinga både før hun sovner og i søvne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående babynest/rede: på jobben så ruller vi sammen håndklær som vi legger rundt babyene. På de største babyene blir beina ofte liggende over kanten, men det har ikke så mye å si så lenge man får pakket godt rundt de ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jenta er hormonell. Når jeg tre ganger i løpet ettermiddagen går i grininga for ting på tv og i avisa, da er det en del svingninger i gang! :blink:

Holder fortsatt på slik.... minsten blir 16 år på søndag..... :aww: Kanskje det gir seg om noen år når han flytter ut og jeg blir alene her?? :ermm: Er vel større sjanse for at det er en tapt sak.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null peiling på pakking til baby, men angående nestet, kan dere ikke åpne det i bunn? Den kan vi med vårt, da stikker føttene ut nederst men det har ikke så mye å si for redefølelsen :)

Har samme nestet som deg tror jeg, Sleepyhead, så ja de kan åpnes i bunn. Men syntes det blir rart å bruke når føttene henger helt på utsiden, men virker nok litt til. Vet ikke helt hvor fort de vokser i lengden..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme nestet som deg tror jeg, Sleepyhead, så ja de kan åpnes i bunn. Men syntes det blir rart å bruke når føttene henger helt på utsiden, men virker nok litt til. Vet ikke helt hvor fort de vokser i lengden..

Vi har åpnet det og hun merker ikke noe til det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skamklipte jeg ungen min :( Hun har pannelugg som går langt ned i øynene og hun nekter å bruke strikk eller spenne. Jeg er veldig mye flinkere til å klippe potehår enn pannelugghår :aww: Det hjelper jo ikke at ungen aldri sitter stille heller. Heldigvis vokser det fort ut igjen! (Håper jeg).

Jeg fikk melding fra legekontoret kl 22 i går kveld med svar på siste blodprøver. Tror legen min har litt dårlig samvittighet over at hun ikke har helt trodd på meg når jeg har sagt hvordan jeg føler meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skamklipte jeg ungen min :( Hun har pannelugg som går langt ned i øynene og hun nekter å bruke strikk eller spenne. Jeg er veldig mye flinkere til å klippe potehår enn pannelugghår :aww: Det hjelper jo ikke at ungen aldri sitter stille heller. Heldigvis vokser det fort ut igjen! (Håper jeg).

 

Jeg fikk melding fra legekontoret kl 22 i går kveld med svar på siste blodprøver. Tror legen min har litt dårlig samvittighet over at hun ikke har helt trodd på meg når jeg har sagt hvordan jeg føler meg. :P

Lol! Pannelugger er ikke bare bare!

Mamma løp og tok telefonen en gang når hun drev og klippet meg, men jeg trengte jo ikke mamma til det så jeg klippet bare hele luggen av jeg!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skamklipte jeg ungen min :( Hun har pannelugg som går langt ned i øynene og hun nekter å bruke strikk eller spenne. Jeg er veldig mye flinkere til å klippe potehår enn pannelugghår :aww: Det hjelper jo ikke at ungen aldri sitter stille heller. Heldigvis vokser det fort ut igjen! (Håper jeg).

Jeg fikk melding fra legekontoret kl 22 i går kveld med svar på siste blodprøver. Tror legen min har litt dårlig samvittighet over at hun ikke har helt trodd på meg når jeg har sagt hvordan jeg føler meg. :P

Pappan her ble så skuffet sist jeg klippet panneluggen, så nå har vi latt den bli ordentlig lang. Hadde også det problemet at hun ikke ville ha noe i håret, men nå har det blitt så langt at det er i veien, så da ber hun om det selv. I tillegg har hun blitt så glad i å pynte seg, så bare vi har noen glitrete spenner eller strikk så går det bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet for lenge i barnehage til å ha en jente med langt hår! :P

Når de nekter å bruke kliper og strikk, får håret fullt av snørr, baconost og i tillegg nekter å vaske håret. Bah!

Mamma jobbet i barnehage når jeg var liten, og både hun og kollegaene hennes var lei av at jeg alltid fikk mat og annet klin i håret så hun lot ene kollegaen klippe meg når hun var på tur med en annen gruppe. Når mamma kom tilbakr lurte hun på hvem den nye gutten var... Det var meg det :P etter det hadde jeg kort hår frem til 2. Klasse sånn ca :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel :heart: Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av :ahappy:

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel :heart: Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av :ahappy:

Gratulerer :D !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel :heart: Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av :ahappy:

Gratulerer så mye! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel :heart: Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av :ahappy:

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel :heart: Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av :ahappy:

Gratulerer så mye Cloudberry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...