Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015


Raksha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

Lykke til @Martine ! :)

------

Her er det full fart, M smiler og ler, ålekrabber rundt i hele huset, har begynt å "skravle" mer og blir mer og mer mobil. Det er neesten så hun klarer å sette seg opp selv på flatt underlag og jeg tror ikke det er altfor lenge før hun begynner å reise seg opp etter ting, selv om jeg godt synes det kan drøye en stund :P

De siste nettene har hun funnet ut at klokka 04 på natta er et passende tidspunkt å starte dagen. Mor er ikke enig. Når klokka bikker 06 får hun en flaske melk på senga, bare fordi jeg ikke orker og gidder å stå opp enda. Da sover hun et par timer til.

Men søt er hun da :wub:

17863891098_407f09fca9_c.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Masse lykke til @Martine! !:D

Lykke til @Martine ! :)

------

Her er det full fart, M smiler og ler, ålekrabber rundt i hele huset, har begynt å "skravle" mer og blir mer og mer mobil. Det er neesten så hun klarer å sette seg opp selv på flatt underlag og jeg tror ikke det er altfor lenge før hun begynner å reise seg opp etter ting, selv om jeg godt synes det kan drøye en stund :P

De siste nettene har hun funnet ut at klokka 04 på natta er et passende tidspunkt å starte dagen. Mor er ikke enig. Når klokka bikker 06 får hun en flaske melk på senga, bare fordi jeg ikke orker og gidder å stå opp enda. Da sover hun et par timer til.

Men søt er hun da :wub:

17863891098_407f09fca9_c.jpg

Supersøt morgenfugl! :wub:

Strekk oppvåkningen så lenge du kan.

Vi har gått fra før 04 til 06 ved hjelp av vekkerklokke etc.

Ingen respons fra mamma før klokken ringer 04:30 , så 05:00 etc.

Nå kan han faktisk sove til 06:30 i ukedagene. Men ikke i helgene. Da våkner han før, men han maser ikke før 06..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*syt og klag*
Å, som jeg håper legen har noe fornuftig å si om smertene jeg har i hofta! Teller timer til timen i morgen. Er vondt å gå, vondt å sitte, vondt å sette seg, vondt å snu seg i senga, kommer meg så vidt opp av senga om morgenen, klarer bare så vidt å lufte bikkja i hagen. Ofte hogger det til så jeg gisper og beinet svikter. Gikk til kjøkkenet og tilbake og var helt svett og på gråten etterpå. Mormor på 91 er bedre til beins enn meg nå.

Kan bekkenløsning kjennes sånn ut? Har ikke vondt i symfysen eller korsryggen, bare venstre hofte, "inni" leddet på en måte. Vondt både når beinet bærer og når det "henger" fra hofta. Varierer litt da, kan være ganske smertefri en stund før det plutselig hogger til igjen av samme bevegelse som var smertefri ista.

Varm dusj hjelper litt, men kan jo ikke stå i dusjen hele dagen heller.

*syt og klag slutt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*syt og klag*

Å, som jeg håper legen har noe fornuftig å si om smertene jeg har i hofta! Teller timer til timen i morgen. Er vondt å gå, vondt å sitte, vondt å sette seg, vondt å snu seg i senga, kommer meg så vidt opp av senga om morgenen, klarer bare så vidt å lufte bikkja i hagen. Ofte hogger det til så jeg gisper og beinet svikter. Gikk til kjøkkenet og tilbake og var helt svett og på gråten etterpå. Mormor på 91 er bedre til beins enn meg nå.

Kan bekkenløsning kjennes sånn ut? Har ikke vondt i symfysen eller korsryggen, bare venstre hofte, "inni" leddet på en måte. Vondt både når beinet bærer og når det "henger" fra hofta. Varierer litt da, kan være ganske smertefri en stund før det plutselig hogger til igjen av samme bevegelse som var smertefri ista.

Varm dusj hjelper litt, men kan jo ikke stå i dusjen hele dagen heller.

*syt og klag slutt*

Jeg fikk sånn vondt av og til, og litt mer på slutten. Legen sa det var bekkenrelatert. Hos meg hjalp det å sitte ned før det ble skikkelig vondt, presset jeg meg for langt låste det seg helt og varte lengre.

Ikke noe godt. Håper legen har noe fornuftig og kan hjelpe på så det ikke gjør så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på 3D ultralyd. Følte at vi måtte, siden vi gjorde det sist. Vi kan jo ikke drive med forskjellsbehandling!

Synes det er helt uvirkelig å se at det ligger en fiks ferdig baby inni der som åpner øyne og munn og fikler med hendene sine! Han var stor og vekt ved termin ble estimert til 4,2 kg om han fortsatte i vekstkurven sin. Jeg håper han kommer litt før og iallefall ikke på overtid! Men godt å se at babyen har det bra selv om jeg har det mindre bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på 3D ultralyd. Følte at vi måtte, siden vi gjorde det sist. Vi kan jo ikke drive med forskjellsbehandling!

 

Synes det er helt uvirkelig å se at det ligger en fiks ferdig baby inni der som åpner øyne og munn og fikler med hendene sine! Han var stor og vekt ved termin ble estimert til 4,2 kg om han fortsatte i vekstkurven sin. Jeg håper han kommer litt før og iallefall ikke på overtid! Men godt å se at babyen har det bra selv om jeg har det mindre bra!

3D må være kjempespesielt!

Kjipt at det ikke er så bra med deg da... og med den vekta håper jeg han kommer heller litt før ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...