Gå til innhold
Hundesonen.no

Game of Thrones - for oss som ikke har lest bøkene (USA sendetid). Advarsel: spoiler av nyeste utgitte episode.


Mirai
 Share

Recommended Posts

6 minutter siden, 2ne skrev:

Det jeg satt og tenkte når Sansa var på skjermen, var om Sophie Turner kommer til å klare å spille en rolle som ikke er Sansa Stark noen gang. Er ikke mye forandring i hverken tonefall eller ansiktsmimikk på den der altså :yawn: 

 

Haha. Jeg måtte se X-Men Apocalypse fordi hun spilte i den. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regner med det ikke bare er meg...  

Da første scene starta, trudde jeg det var et tilbakeblikk. Og så forsto jeg... Å sitte i storsalen på Colosseum og kjenne gåsehuden reise seg antakelig simultant med 900 andre og kjenne applause

Hurra! Vant billetter til premieren av første episode som vises på Colosseum!!! 

Posted Images

 

Apropos hundene :) (jeg leste det var cane corso). Høres ikke sånn supertrivelige ut ?

Q: "One of the great moments is when that dog gets right in your face. Were any of the dogs actually close to your face?"


Iwan: "No. They can’t really do that because these dogs we use, they’re not your average dog. They’re not trained for that. They’re trained as guard dogs. They’re really vicious. They only listen to their owner. When they come on set, no big movements, no eye contact with the dogs, and all that kind of stuff. You can’t really be that close to them in case it actually happened in real life. Which I was glad [to see didn't happen] because I thought, “Hey, it’s my last scene, maybe they’ll just do it.” [Laughs] Get a few cameras rolling, finish it off. Glad they didn’t. Life goes on."
 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Poter skrev:

Lurer på hvorfor Sansa ikke sa til Jon at hun kom med onkelen? Den enkleste forklaringen er antakelig for å skape spenning for oss seere :P 

Men visste hun det da - eller var hun bare forberedt på å ta livet sitt? Hun sendte et brev, men det er jo ikke sikkert at hun rakk å få noe svar tilbake.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minutt skrev:

Men visste hun det da - eller var hun bare forberedt på å ta livet sitt? Hun sendte et brev, men det er jo ikke sikkert at hun rakk å få noe svar tilbake.... 

Ja, nei, kanskje hun ikke visste det. Han sa vel nei da hun var der og spurte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Poter skrev:

Lurer på hvorfor Sansa ikke sa til Jon at hun kom med onkelen? Den enkleste forklaringen er antakelig for å skape spenning for oss seere :P 

Mener du Littlefinger? Han er ikke onkelen til Sansa. Han er jo en berykted sleip fyr, og dette vet jo Sansa - så er nok en av grunnen til at hun ikke sa noe til Jon om ham. Fordi hun vet at Jon ikke ville like det. 

Det var i en tidligere episode hvor vi så Littelfinger med Robin(han lille sønnen til Lysa som falt ut av the moondoor i en episode for mange sesonger siden). Da fikk han jo ham til å skulle hjelpe Sansa i Nord, og at de skulle sende soldater. Senere møtte han Sansa, med Brienne i Mole`s Town - hvor hun konfronterte ham med at han spleiset henne med Ramsey. Der sa hun klart fra at hun ikke ville ha hans hjelp, men senere forsto hun nok at hun kom til å trenge hæren allikevel. Derfor skrev hun, og var nokså sikker på at han ville dukke opp, for det skyldte han henne. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poter skrev:

Ja, nei, kanskje hun ikke visste det. Han sa vel nei da hun var der og spurte? 

Han spurte først, og hun sa at han bare kunne pelle seg vekk, men så skrev hun senere et brev som formodentlig gikk til han, i og med at han og hæren hans dukket opp.... Han ville nok ikke ha sagt nei, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Minutt skrev:

Han spurte først, og hun sa at han bare kunne pelle seg vekk, men så skrev hun senere et brev som formodentlig gikk til han, i og med at han og hæren hans dukket opp.... Han ville nok ikke ha sagt nei, nei.

Nei, enig. Han ser nok på dette som en måte å få mer makt på fordi Starksene for alltid vil skylde ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. juni 2016 at 1:14 PM, Lola Pagola skrev:

 

Apropos hundene :) (jeg leste det var cane corso). Høres ikke sånn supertrivelige ut ?

 

Det er to cane corsoer og to presaer med i serien. Masse snakk om det på alle presa-sidene på FB, hehe..  Den ene presaen har jeg faktisk møtt før :ahappy:  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse til den siste episoden, litt kjipt, men gleder meg mest. Spent på hvordan denne sesongen vil slutte.
Hvem tror dere dør i den siste episoden? Tror dere Dany setter seil mot Westeros? Kommer White walkers sør for muren? Får vi svar på R+L=J teorien? Hva skjer med Cersei?

Jeg tror at Cersei bruker wildfire for å komme seg fri fra anklagene, og at dette medfører til Tommens død. Vi vet jo fra Maggie the frog at alle barna hennes vil dø. Jeg ser ikke helt for meg at highsparrow går ned for telling riktig ennå, eventuelt at det blir Margaery som til slutt sørger for at han dør. Tror også at Loras dør. Noen må jo også Tyrell familien miste. 

Er så spent på Arya også, om vi ser henne komme tilbake til Westeros i denne episoden, eller om vi må vente til neste sesong. Lurer på om vi får se Sam og Gilly mer i år, jeg tviler egentlig på det..

69 minutter episke minutter venter - det er helt sikkert! :D  

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en fantastisk episode! :D Episk! Så mange høydepunkt at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Hadde håpet at Margaery skulle komme seg ut, men det ser vel dårlig ut på den fronten, så nå får gamla overta! ;)

Det eneste problemet nå er at mandagene framover kommer til å bli utrolig kjipe - GoT har jo vært ukas høydepunkt, og nå må vi vente nesten ett år (?) på noe nytt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o:o:o

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang ! 

Kan ikke vente et helt år til neste sesong ! :o

Jeg vil se trynet på Cersei når Danarys ankommer Nuh,  jeg vil vite om Sansa 's bekymringer for om littlefinger vil prøve seg på å få Jon Snow fjernet nå, hva mer faenskap finner Arya på, og er det bare meg som føler at det er en gryende romanse på gang i mellom en viss dverg og en dragemor? 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen jeg likte daua var jo sånn sett forventa, men jeg var skikkelig nysgjerrig på hva Margaery hadde planlagt for å komme ut av hele highsparrow greia. Håper bøkene gir litt info på hva hun har tenkt der. :P (Når jeg får råd til å kjøpe dem, forhåpentligvis er den nyeste kommet ut innen jeg får kjøpt og lest alle) Blir spennende å se hva gamla finner på da, nå har jo Cersei virkelig gjort henne hevngjerrig så det kan bli spennende! 
Kjedelig lite sorg/anger å se hos Cersei over Tommen, hadde forventa at de gjorde litt mer utav det, men det kommer gjerne i neste sesong når hun og Jamie får snakket/sett hverandre igjen. 

Pga alle teoriene så var ikke baby john eller wildfire greia så veldig sjokkerende. Måååååå holde meg unna slikt neste gang, mister liksom wow effekten når jeg forventer det. :P 
Men blir gøy å se hvordan John får vite av herkomsten sin og hvordan det påvirker king of the north greia samt ankomsten til Dany. 
Elsker at Arya er tilbake i westeros! :D Go girl! :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...