Gå til innhold
Hundesonen.no

Game of Thrones - for oss som ikke har lest bøkene (USA sendetid). Advarsel: spoiler av nyeste utgitte episode.


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regner med det ikke bare er meg...  

Da første scene starta, trudde jeg det var et tilbakeblikk. Og så forsto jeg... Å sitte i storsalen på Colosseum og kjenne gåsehuden reise seg antakelig simultant med 900 andre og kjenne applause

Hurra! Vant billetter til premieren av første episode som vises på Colosseum!!! 

Posted Images

10 timer siden, Mirai skrev:

Hadde hørt at slutten var trist, men hallo!!! :cry: Det der var sånn hulkegråt-trist spør du meg, da jeg koblet at "hold the door" panisk ble til Hodor. 

Typen hadde sett den mens jeg var på jobb, men snill som han er så ville han se den sammen med meg til middag også. Når hu ropte "Hold the door" så tittet jeg på typen og sa "Høhøh.. om du sier det fort så høres det ut som Hodor", han sendte meg bare et trist blikk :o Skjønte kjapt hvorfor.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mud skrev:

Av alle dødsfallene I GOT  ( det er jo en del :P ) var Hodor sin den tristeste synes jeg. :icon_cry:

Han er jo "bare " en bifigur,  men han var så lojal.  Hjerteskjærende :(

 

Ja, var det jeg syns og. Han forsvarte seg jo ikke engang, bare gjorde som Meera sa. Snufs.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne sesongen så langt faktisk er langt bedre enn de forrige? 

 

Helt enig, beste så langt. Synes de forrige har vært snakk og venting, vin og sex. Endelig skjer det virkelig noe. Ikke at det ikke har skjedd ting før, har jo vært spennende hele veien. Men ikke på denne måten, det løsner liksom nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler litt på at vi har gått glipp av noe når det kommer til Bran. Hvordan endte han opp hos skogsfolka? De har vi ikke blitt introdusert for før, de dukka liksom bare opp i denne sesongen. Hva er greia med dem? Tydeligvis noen magiske vesener av noe slag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, rosinbolle skrev:

Jeg føler litt på at vi har gått glipp av noe når det kommer til Bran. Hvordan endte han opp hos skogsfolka? De har vi ikke blitt introdusert for før, de dukka liksom bare opp i denne sesongen. Hva er greia med dem? Tydeligvis noen magiske vesener av noe slag...

De er introdusert - du har bare glemt det! Det var vel i sesongen før forrige sesong tror jeg, da han der husker-ikke-hva-han-het som var med Meera, Hodor og Bran (broren til Meera) ble drept..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, rosinbolle skrev:

Jeg føler litt på at vi har gått glipp av noe når det kommer til Bran. Hvordan endte han opp hos skogsfolka? De har vi ikke blitt introdusert for før, de dukka liksom bare opp i denne sesongen. Hva er greia med dem? Tydeligvis noen magiske vesener av noe slag...

 

Akkurat nå, TonjeM skrev:

De er introdusert - du har bare glemt det! Det var vel i sesongen før forrige sesong tror jeg, da han der husker-ikke-hva-han-het som var med Meera, Hodor og Bran (broren til Meera) ble drept..

Jepp, som TonjeM skriver. Men Bran var jo borte hele forrige sesong. broren er vel Jojen tror jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TonjeM skrev:

De er introdusert - du har bare glemt det! Det var vel i sesongen før forrige sesong tror jeg, da han der husker-ikke-hva-han-het som var med Meera, Hodor og Bran (broren til Meera) ble drept..

Jeg lurer på om dette betyr at jeg må se serien på nytt.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, rosinbolle skrev:

Jeg lurer på om dette betyr at jeg må se serien på nytt.... :P

Jeg så alt for første gang i høst og så alt på nytt nå før sesong 6 kom. Kommer sikkert til å se alt på nytt før sesong 7 :lol:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også føler jeg må se alt på nytt nå, er for mye som har glippet av informasjon. 

 

Husker feks ikke historien bak Meera. 

Hvem er Meera [emoji38] shit.... de navnene. Måtte google. Er en teori på at hun er søsteren/tvillingen til Jon Snow. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2016 at 0:57 PM, Chako skrev:

Men det er jo ikke logisk! Hvordan kan han endre fortiden, når Hodor allerede har levd med konsekvensene av denne hendelsen så lenge som han har gjort?? Det er jo ulogisk at Hodor sa kun Hodor i sesong 1 da, når det som gjorde ham til Hodor nettopp skjedde?! Jeg er totalt forvirra...

Det kommer helt an på hvordan du ser på tid og tidsreiser! Sånn det ser ut til å fungere her, så er det å reise tilbake i tid på en måte "forutbestemt".

På 23.5.2016 at 3:14 PM, Lola Pagola skrev:

Tror dere det var Bran som gjorde The mad king gal?


From S6E3, Bran realizes that others can hear him during the visions from the past, but doesn't understand that they cannot fully understand him.
He attempts to reason with King Aerys when shown a vision of him.
The King only hears whispers, and is driven mad by it.
Bran tries to fix this, however makes it worse.
Mad King Aerys burns Bran's grandfather alive while Bran frantically tries to stop him.
All he hears is whispers.
Bran sets the events of the show in motion.

OMG det var jo faktisk litt kult :lol: Men nei, det tror jeg nok ikke. Han så jo at det som skjedde med Hodor, allerede var skjedd, så han vil nok skjønne at han ikke kan forandre noe ved å reise tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Hvordan blir det egentlig fremover med bøkene tror dere? Hvor involvert er Martin i serien? Blir det sånn at han kommer til å følge serien nå, og ikke omvendt som det har vært?

Jeg tror de skiller helt lag utenom på de største linjene.  Jeg kan ikke se for meg at han lar serien skrive historiene for seg. 

Hadde han vært veldig involvert i serien hadde den neppe skilt seg så mye fra bokserien tror jeg.  Jeg kan ikke se for meg at han hadde latt Jamie voldta Cersei feks.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...