Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0

Kaja
 Share

Recommended Posts

• Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Hei!

Jeg har et dumt spørsmål: er en tre år gammel gutt for liten til kino (gitt at filmen er passende, så klart)?

Jeg har vært på kino med datteren min på 3 år flere ganger :) Kommer jo an på barnet også da, men jeg hadde prøvd, og heller gått ut igjen hvis det ikke gikk. :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kino med datteren min på 3 år flere ganger :) Kommer jo an på barnet også da, men jeg hadde prøvd, og heller gått ut igjen hvis det ikke gikk. :)

Takk for svar! Det er sønnen til et vennepar av meg, litt usikker på om han klarer å sitte i ro. Men da foreslår jeg kinotur, så får vi se:-)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag kveld : 'mamma, du vet jeg må ha nisseklær i morgen? '

Nei tenk , det visste ikke mamma. Det er sånt andre mødre skjønner helt av seg selv når det står "nissefest" sikkert, men ikke jeg :aww:

Det startet et kaos uten like. Han har tre (3!!) Nissekostymer, men de har alle havnet hos faren på mystisk vis, slik som alt annet.

Da ble det kaotisk leting i alle skap, og jeg klarte å trylle frem en litt for liten rød joggebukse han arvet av kusina en gang, og det heklede sjalet til min avdøde bestemor.

Pappaen fikk vi ikke tak i.

Mine forsøk på å få han til å akseptere å gå i nissefest uten nisselue var fåfengt, så 06:50 fredags morgen var vi på jobben min for å kjøpe den siste nisselua jeg visste vi hadde - den som var skrivd ned på eget forbruk og brukt som "loddpose" under julekalenderen på jobben.

Flott!

Leverte poden ferdig sminket og utkledd i barnehagen.

Oppdaget at mobilen var borte når jeg kom i bilen , kjørte først hjem for å lete, så på jobb for å lete, før jeg dro tilbake til barnehagen for å sjekke sekken hans og for å understreke at jeg er verdens mest distre mor...

Den var selvfølgelig ikke der heller ( og A bare lo av meg :aww: ) , men jeg fant den heldigvis hjemme etter jobb.

Man vet ikke hva stress er før man får barn :aww:

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vår barnehage som skriver tydelig hvis barnet skal kles ut? :lol: Stod "nissefest - fint om barna er utkledd som nisser" - kan liksom ikke misforstås. :lol:

I vår stod det "fint om barna har på seg noe rødt". :P

Bare min unge som ikke har røde klær sånn til daglig tenkte jeg da, og kjøpte en rød to-delt nissepysjamas med tilhørende lue til 99,- på Sparkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår stod det "fint om barna har på seg noe rødt". :P

Bare min unge som ikke har røde klær sånn til daglig tenkte jeg da, og kjøpte en rød to-delt nissepysjamas med tilhørende lue til 99,- på Sparkjøp.

:lol: Godt noen barnehager er vant med surrete mødre. Fikk beskjed om at det holdt med rødt, men vi har én rød body, thats it. Så ble nissedrakt fra nille OG europris :lol: Fant nille sin først, men den var så diger, så da jeg fant en mindre på europris så ble den og med hjem. Der var lua aaalt forlita da. Men da har vi nissedrakt til neste nissefest også, og sikkert den etter der... :lol.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...