Djervekvinnen Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Endelig fikk jeg satt meg ned for å lage en tråd til vårt nyeste tilskudd i flokken. For de som ikke har sett i valpetråden min, så er Mynte en greyhound tispe som kommer fra Gotland. Hun har vært her i bare to dager, så vi holder fortsatt på å bli kjent med henne. Hun er 8 uker nå. Ekstremt søt og nusselig! Lett å bli betatt av denne lille skapningen. Hun er veldig kontaktsøkende og nysgjerrig. Bort til alle som kommer for å hilse. Vi har hatt en snekker her hos oss disse dagene, og det er mye banking, skruing og saging i veggene, men hun bryr seg ikke noe om alle lydene. Nitro syns det er litt uvant, vet ikke helt hvordan han skal være rundt henne. Han prøver å leke litt, men da kan hun bli litt redd og hyle og løpe bort. Og når hun er i erte-humør og pågående på han, kan han blir litt "sur" og knurre litt eller komme med ett boff. Men med tanke på at hun har vært her så kort tid, så har begge hundene kommet langt. Om 1 uke er ting sikkert mye mer harmonisk. Får skrive litt etter hvert når vi blir mer kjent med henne. Foreløpig virker hun veldig lovende! Supersøt!! Kveldstur på jordet i går. Ligger godt i genene disse sovestillingene hehe. Fine sove dyr Nitro begynner å skjønne tegninga om hvem som kommer til å bli sjefen her i huset haha På stranda for første gang i dag. Her kommer vi til å tilbringe mye tid i årene fremover. 22 Siter
Hermes Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Den stranden der, og to greyhounds i fri dressur om et års tid—dere er heldige Hun ser herlig ut, gleder meg å følge henne videre! 1 Siter
Carro92 Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 For en utrolig skjønn skapning!! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Ååå gratulerer så mye med å få henne hjem! Hun ser så fin ut! Gleder meg til å følge henne videre, du må være flink jente og oppdatere blogg og denne tråden med masse bilder, ofte! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 1) Utsikten din er helt sinnssyk. 2) Mynte er det søteste greyhound-navnet jeg noensinne har hørt. 3) Valpen er ikke så verst den heller. 1 Siter
Teserere Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Så søt krabat! Gratulerer med familieforøkelsen 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 6. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2013 Tusen takk dere! Koselige kommentarer. Gleder meg til hun blir større og kan leke med Nitro. Det blir vel ca 6 mnd til de kan løpe sammen. Nå må en være i bånd av gangen. Hun fikk sitte i fanget og se på Nitro lange ut i full fart. Hun så veldig fasinert ut. hihi Nå skal vi bruke tiden på å oppleve mye, kjøre omkring og utvikle forholdet. Deilig at det fortsatt er sommer og vi kan være ute mye. Har bare hatt vintervalper før og det er begrensende! Siter
SoppenCamilla Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Herrrrrrrrrrrrrligheten, så søt! 1 Siter
Taz Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Så søt hun er. Grattis med familieforøkelsen. 1 Siter
GryAnettN Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Åå, for en skjønning! Gratulere so mykje 1 Siter
Lemen Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Så nyyyyydelig Mynte er! Jeg smeltet helt av det vakre utrykket hennes. Gratulerer så mye med den vakre jenta! jeg gleder meg til mer Mynte-spam. 1 Siter
QUEST Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Nydelig barn det der! <3 Men hvorfor kan du ikke ha de løse sammen for om 6 mnd. ? Er den voksne veldig voldsom og uvøren? 1 Siter
Whips Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 ÅÅåh, så nydelig hun er!!! Også så fint navn!! 1 Siter
Mud Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Det er sjelden jeg blir valpesyk, men nå ble jeg kvalmt valpesyk! Herlighet, for en søt liten skapning! Nyyyyyydelig! 1 Siter
roxie88 Skrevet 6. August 2013 Rapporter Skrevet 6. August 2013 Gratulerer så mye, for et herlig lite vesen Hun var bare supernydelig, skjønner godt at dere koser dere masse 1 Siter
Recommended Posts