Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Da fikk jeg Dulcolax tabletter på apoteket, jeg har handlet inn grovbrød, druer og biola :) Også chips, fordi jeg syns synd på meg selv. Så ringe jeg meg inn syk, for tablettene virker ikke før i morgen. Ikke kult å være på jobb og måtte løpe på do. Krysser fingrene for at jeg blir bra nå.

Sånn ellers skulle jeg ønske jeg kunne være hos mamma og pappa litt til. Føler meg ikke helt klar for å ta vare på meg selv og være voksen og alt det der.. :(

:hug: ååh, kjenner igjen den følelsen altså. Noen ganger er det litt sårt å bo sånn alene. Jeg har tidligere bodd med venninner, men i år bor jeg for første gang helt alene. Etter å ha bodd her alene i rundt 1 måned skjærte jeg meg skikkelig i fingeren, det var ikke så vondt, men masse blod, så jeg mååtte gråte bittelitt, bare fordi ingen kom med plaster til meg, måtte finne det selv :icon_cry::baby:

God bedring, håper blondie tar godt vare på deg!

Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette å prøve å presse ut noen (u)kloke ord til oppgaven, eller bare om jeg skal gi opp og legge meg i stedet. Nå er det en uke til det skal leveres, jeg har 3500 av 8000 ord, ca 500 av de er drøfting, som jo er det viktigste og vanskeligste... :gaah: Jaja, jeg skal se meg litt om etter ny bil nå, fikk akkurat høre at dersom jeg står på eksamen (da starter jeg jo i jobb), så får jeg sånn "årntli" billån, ergo kan jeg kjøpe meg skikkelig bil :D Har veeldig lyst på en jeep patriot kjenner jeg, og det får jeg faktisk lån til. Må bare sjekke hvor mye jeg må betale i forsikring da.. Det kan jo fort bli like mye som avdragene på billånet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Lill, :hug::console:

Dæven hvor rask den valpen kan være avogtil! Full fart opp i snopeskålen på bordet og fikk slukt innpå 3-4 biter med smågodt. Og jeg som trodde hun var trøtt... :P

:lol:

Når pappa ringer og forteller at han har flyttet og nå bor i Selbu, så har jeg ikke helt hjerte til å fortelle ham at der har han faktisk bodd de siste 15-20 årene... :hmm:. Ja, min bror jobber for å få ham til å innse at det kanskje er lurt å få seg en omsorgsbolig.

:hug::console: han får det nok fint i en omsorgsbolig når han kommer så langt, men det må være vondt å se utviklingen hans.

I kveld har jeg vært på musikkøving etter en lengre pause, noe jeg kjenner..... Og jeg rakk akkurat en butikk på veien hjem, ikke fordi vi trengte så mye, men jeg var litt godtesyk. Tror snopet skal få vente til i morgen, for rygg og mage begynte å krangle når jeg kom hjem. Sengen neste!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:  ååh, kjenner igjen den følelsen altså. Noen ganger er det litt sårt å bo sånn alene. Jeg har tidligere bodd med venninner, men i år bor jeg for første gang helt alene. Etter å ha bodd her alene i rundt 1 måned skjærte jeg meg skikkelig i fingeren, det var ikke så vondt, men masse blod, så jeg mååtte gråte bittelitt, bare fordi ingen kom med plaster til meg, måtte finne det selv  :icon_cry:   :baby:

God bedring, håper blondie tar godt vare på deg!

 

Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette å prøve å presse ut noen (u)kloke ord til oppgaven, eller bare om jeg skal gi opp og legge meg i stedet. Nå er det en uke til det skal leveres, jeg har 3500 av 8000 ord, ca 500 av de er drøfting, som jo er det viktigste og vanskeligste... :gaah: Jaja, jeg skal se meg litt om etter ny bil nå, fikk akkurat høre at dersom jeg står på eksamen (da starter jeg jo i jobb), så får jeg sånn "årntli" billån, ergo kan jeg kjøpe meg skikkelig bil :D Har veeldig lyst på en jeep patriot kjenner jeg, og det får jeg faktisk lån til. Må bare sjekke hvor mye jeg må betale i forsikring da.. Det kan jo fort bli like mye som avdragene på billånet :P  

Fikser svaret ditt i morgen.. Har glemt det jeg.. Heh :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH! Som jeg gleder meg til 6 juni og ny Harry Hole bok :drool:

Oi... Idag har hundene mine bare fått EN (jogge)tur i løpet av hele dagen. Resten av tiden har vi vært inne. Herlighet - de er FOR greie! Jeg får gå en liten tur i mørket, da.

Høres nesten ut som du pleier å jogge flere turer om dagen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker på den på hjørnet vis-a-vis ting og ved siden av kristiansen gullsmed, adecco etc :P

Herregud, har Alfheim stadion blitt kjøpesenter :cry: Ting har skjedd siden "den tiden" jeg frekventerte fotballmiljøet... :P

Ah! Ja, den ja. Jeg redigerte innlegget igjen, men var visst ikke rask nok. :P

Joker på alfheim er virkelig bitteliten da, dagligvarebutikk i kioskstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH! Som jeg gleder meg til 6 juni og ny Harry Hole bok :drool:

Høres nesten ut som du pleier å jogge flere turer om dagen? :lol:

Jajaja... Minst 8 per dag :lol: neida, men kun en drøy halvtime ute med hundene kl 11 er ganske dårlig av meg!

Nå er jeg traumatisert for livet. Prøvde å sove men ble holdt våken av noe som kilte. Jeg hadde en edderkopp i ansiktet!! Jeg hater edderkopper (kan svime av!)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens føkkings awesome musikk!

*svirre rundt i musikalsk heaven*

Elsker kvelder hvor jeg blir litt sentimental - leser tilbake i nettdagboka mi fra videregående, og senere år, og tenker på det fine jeg har gjort, på de fine tingene jeg har sett, og kjenner på at livet har vært og er helt OK for meg. At JEG er fornøyd med det JEG har gjort på en måte. Selvoppforing, eller no sånn? Det som kanskje ikke hadde betydd en dritt for andre... Betyr så mye for meg. Føle seg takknemlig, huske folk rundt seg som har betydd noe. Kjenne på hvor godt det var å gjøre noe godt for andre, eller få godhet fra andre. Det er godt å kjenne på, stresser ikke så fælt da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah "gleden" med utekatt; kodak hadde med seg den største musa jeg har sett i mitt liv. Dæven den var diger, heldigvis død. Og hun har matforsvar bikkjer kunne missunt henne. Fikk kasta musa ut vinduet og lukket dt. Satser på at noe tar den, fortrinnsvis noe amnet enn hundene mine. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg jo på kongsberg også rett som det er, og kommer gjerne og går tur. :) pappa er fra mjøndalen, så jeg er godt kjent på de trakter. :)

Bare og slenge seg på hvis du er i nærområdet :D Vi er bestandig glad for litt selskap :D

Er butikkene åpne i morgen? Er dritsvett etter tur, ikke fordi jeg trimmet så hardt, men fordi det er så innmari lummert ute... trenger strengt tatt ikke noe i kveld, men i morgen må jeg ha noe sikkert... har mest lyst til å hoppe i dusjen, men hvis det er slik at det er stengt i morgen må jeg bare få det unnagjort før regnet kommer...

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Nei uff føler veldig med deg :hug::hug:

Planlegger å opprette en kursserie innen konkurranselydighet for de som er i gang med konkurranser. Jeg har en idé til et genialt opplegg! Nesten så jeg vil delta selv :P

... lese til eksamen, ja. Det var det jeg egentlig holdt på med. Har lest 11 sider på en hel dag. Kan ikke akkurat si meg fornøyd med egen innsats, men jeg tar meg en øl likevel, jeg.

Hurra blir spennende og høre mer om :D

Takk for klemmer, folkens :hug: Dere er en fin gjeng dere :ahappy:

Pappa er veldig flink med bil han, så det fikser seg nok. Resten også, håper jeg, det bare renner over litt nå. Det går over. Alt går over :)

:hug:

Når pappa ringer og forteller at han har flyttet og nå bor i Selbu, så har jeg ikke helt hjerte til å fortelle ham at der har han faktisk bodd de siste 15-20 årene... :hmm:. Ja, min bror jobber for å få ham til å innse at det kanskje er lurt å få seg en omsorgsbolig.

:hug::hug:

Det blir nok ikke i Sandvika hver gang i hvertfall. Planen er å ha det mange forskjellige steder. Det skal være et kurs med fokus på å få hunden til fungere i konkurranse (ikke spesielt ift innlæring av øvelser)! Derfor start-kravet. Og sånne serie-kurs blir jo fryktelig dyre hvis det skal være 4-6 samlinger, så det er nok bare å fylle opp havregryn-lagerne, ja! :lol:

Ja men det betyr at Tindra og jeg må starte snart da.Det hørtes jo ikke særlig lurt ut :innocent: Men absolutt er kurs vi kunne trengt :D

Det er meldt regn i morgen og det skulle det jo ikke være..Vi skal jo trene sammen med andre i morgen endelig og hvis det regner kommer jo ikke de andre :cry:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Jeg som hater kliss klarer ikke å holde tårene tilbake :lol: menn som stopper bilen sin for å hjelpe gamle damer over veien er kvalmt fint- Fin video rett og slett.

Djises christ in the skies :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Jaja, da fikk man renska opp i tårekanalene i det minste.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å opprette en kursserie innen konkurranselydighet for de som er i gang med konkurranser. Jeg har en idé til et genialt opplegg! Nesten så jeg vil delta selv :P

... lese til eksamen, ja. Det var det jeg egentlig holdt på med. Har lest 11 sider på en hel dag. Kan ikke akkurat si meg fornøyd med egen innsats, men jeg tar meg en øl likevel, jeg. 

Jeg vil! Issi trenger det!

Lill :hug:

Våken nå og føles ut som ti elefanter har trampet meg ned. Dr har dratt ventilen og kabelen opp fra magen og ut av hodet så kanskje ikke rart :-P

Ligger med trykk måling og morfin :-D

Håper dette går og jeg slipper ventil!

Nå orker jeg ikke holde mobilen lengre men måtte si hei!

Natta sonen

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Anette, håper alt ordner seg for deg nå!

Jaaa *hulk* :lol:

Herregud ja, du snakker om å regelrett sitte og HIKSTE og grine. Lurer på hvorfor man blir sånn av å se folk være snill og greie liksom :P Where's the master thesis on that??? :P

Only parallell to when watching certain scenes in The Green Mile og mogwai-hunted by a freak etc :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå jeg blir barnslig på deres vegne, alle dere som har det tøft om dagen. Det er for mange nå og da kjenner jeg at jeg får lyst til å brøle litt! Dere skal da ikke ha det vondt, ingen skal det! Det er urettferdig! smilie_girl_270.gif Sånn, da har jeg fått det litt ut, drømt så mye om dere i natt! Siri og faren, 2ne, Lill, Marvin +++

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fælt det var her da *klemme på*

Klokka er ikke ni enda og jeg er ør i hodet. Har lovt ungen at han får komme ut kl ni , det skal bli godt.

Har kjøpt noen nye fisker som jeg digger over evne!

Og så ble jeg fornærmet på jobb i går.

Jeg har jobba mye på vm den siste uken, de sliter med sykdom midt i sesongstart så jeg har varemottat mine egne ordre. Da kan man jo ha musikk på ørene, så jeg koste meg med N.I.N på full guffe og storkoste meg.

En av sommerhjelperene (ca 16-17 år) måtte jobbe litt for å få kontakt når han trengte hjelp og spurte meg hva jeg hørte på.

Når jeg fortalte han det ble han helt sjokkert. "Du??? Hører DU på Nine inch Nails?? Det hadde jeg aldri trodd, det er jo FET musikk! "

Jeg var sekunder fra å svare " jeg hørte på N.I.N før du ble født, din lille drittunge" , men det ville bare fått meg til å virke enda eldre.

Jeg er for gammel kjerring til å høre på "fet musikk", faktisk. ..

Drittunger :aww:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...