Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Takk jeg veit, dro fra Oslo i går.... :cry::cry::cry:

Men then again, mammas 50årsdag er jo noe å få med seg da. Og du er jo frk. glad i snø er du ikke? :whistle::P

Alt til sin tid, alt til sin tid :D.

Hahah, nei, men jeg har sett på mye rart der :P Med Narvesen og 7eleven som enste matkilde og du helst ikke vil spise pølser eller baguetter, vel, da ser du på mye rart på Narvesen og 7eleven.

:lol: Jeg skal innrømme at jeg har heller aldri sett etter svisker på Narvesen altså :lol:

Joda, men midtlivskrise er en tullekrise, er det ikke? Det da man får seg silikonpupper (ikke noe jeg har tenkt å skaffe meg altså), feit sportsbil (det har jeg ikke råd til), elsker (det er jeg for singel til å skaffe meg), eller drar på jordomseiling eller prøver å redde verden (det har jeg heller ikke råd til).

Jo, det er jo en tullekrise :). Jeg kjøpte meg småbruk, min bror en BMW... jepp, jeg har vel opplevd denne krisen jeg også (selv om den bare har ført godt med seg til nå :)).

Nå bryr ikke Supra seg om verken sau eller hest, så det er mest det at man føler seg litt forfulgt når de kommer i hopetall etter deg. I fjor hadde jeg en gjeng etter meg, så da fant jeg ut at jeg skulle skremme dem litt for å bli kvitt dem. Så da trampet jeg i bakken og "husjet" på dem. Det jeg ikke tenkte på, var at disse hadde lam som de forsvarte, så det jeg oppnådde var at den ene kom byksende mot oss, mens den blåste gjennom nesa. Det var sikkert et festlig syn: Supra og meg i full fart gjennom busk og kratt, men en illsint killersau i hælene :lol:

Heldig du som har hund som ikke bryr seg *skule bort på den hårete*. Vi har jo noen slike kampsauopplevelser fra Romeriksåsen, vi :). Steike de er skumle disse søyene med lam... De mosa inn i hundene rett som det var :).

Hjemme fra jobb, har slått plena og spist kyllingvinger :D. Skal bare sløve resten av dagen har jeg tenkt. Også se på "En ny start" på TV Norge. Må jo følge med når det er kjentfolk på tv :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Siden hunden min bare ligger og sover tror jeg han tåler å få et par-tre timer til alene hjemme i dag. Så kan jeg heller dra på skolen og faktisk få gjort noe fornuftig i stedet for å sitte her og sose. Skal bare henge opp tøy og vaske opp først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, skaff deg en avtale på siden. "Svart" klipp hjemme hos frisøren :lol:

:lol:

Kunne vært noe, men hun kommer mest sannsynligvis til å flytte til Oslo-området, tulledama :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å multisitere, såå..

Takk for tips alle sammen :ahappy: Trening hjalp ikke stort, kom hjem og drakk, mot mine smaksløker (neida, det var faktisk ikke så gale) kaffe og spiste en gulerot for å få i gang systemet. Det endte opp med at guleroten var siste maten jeg orker å ta inn, og jeg følte jeg ikke hadde plass til mer, så jeg kastet opp igjen. Allmennformen er på topp da, så jeg vet ikke helt hva som er greien. Enten er jeg syk enda, ellers så er det forstoppelse.. Nei, jeg vet ikke. Får se om jeg orker å dra innom apoteket senere å få noe i tarmene. De er åpen til 21 :) Apoteket altså :lol: I mellomtiden holder jeg meg til biola. Men jeg tror nok jeg dropper jobb i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er butikkene åpne i morgen? Er dritsvett etter tur, ikke fordi jeg trimmet så hardt, men fordi det er så innmari lummert ute... trenger strengt tatt ikke noe i kveld, men i morgen må jeg ha noe sikkert... har mest lyst til å hoppe i dusjen, men hvis det er slik at det er stengt i morgen må jeg bare få det unnagjort før regnet kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er butikkene åpne i morgen? Er dritsvett etter tur, ikke fordi jeg trimmet så hardt, men fordi det er så innmari lummert ute... trenger strengt tatt ikke noe i kveld, men i morgen må jeg ha noe sikkert... har mest lyst til å hoppe i dusjen, men hvis det er slik at det er stengt i morgen må jeg bare få det unnagjort før regnet kommer...

Helligdag i morgen sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjon nå. Tut tut!

:hug:

Er butikkene åpne i morgen? Er dritsvett etter tur, ikke fordi jeg trimmet så hardt, men fordi det er så innmari lummert ute... trenger strengt tatt ikke noe i kveld, men i morgen må jeg ha noe sikkert... har mest lyst til å hoppe i dusjen, men hvis det er slik at det er stengt i morgen må jeg bare få det unnagjort før regnet kommer...

Helligdag i morgen, lola. Det var forrsten deilig å gå tur i regnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er butikkene åpne i morgen? Er dritsvett etter tur, ikke fordi jeg trimmet så hardt, men fordi det er så innmari lummert ute... trenger strengt tatt ikke noe i kveld, men i morgen må jeg ha noe sikkert... har mest lyst til å hoppe i dusjen, men hvis det er slik at det er stengt i morgen må jeg bare få det unnagjort før regnet kommer...

Rød dag i morgen, så kommer an på hvor du bor da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykehjem var det ett tegn på forstoppelse. Det kan sive "rundt" på en måte :P

Men altså når jeg fastet sist og ikke klarte spise ordentlig dag 2 så tok det på 3 dagen før ting var i gang igjen :P

Men ville du da bare ventet å sett det an til i morgen, ikke gjøre noe med det i dag? I morgen er jo apoteket uansett stengt, sånn om jeg ikke er bra til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ville du da bare ventet å sett det an til i morgen, ikke gjøre noe med det i dag? I morgen er jo apoteket uansett stengt, sånn om jeg ikke er bra til da.

Det er jo ikke krise å ikke ha avføring på noen dager, med mindre du får sterke smerter... Spesielt ikke når du nettopp har vært dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ville du da bare ventet å sett det an til i morgen, ikke gjøre noe med det i dag? I morgen er jo apoteket uansett stengt, sånn om jeg ikke er bra til da.

Dra på apoteket i dag og kjøp Laktulose og/eller laxoberal. Det myker opp og får fart på systemet. Om du føler deg "stappet" og har smerter så ville jeg gjort noe med det i dag. Avføringen hardner til når den ligger for lenge, og det kan nede med at du må få "hjelp" til å få det ut, så derfor ville jeg ikke ventet.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på apoteket i dag og kjøp Laktulose og/eller laxoberal. Det myker opp og får fart på systemet. Om du føler deg "stappet" og har smerter så ville jeg gjort noe med det i dag. Avføringen hardner til når den ligger for lenge, og det kan nede med at du må få "hjelp" til å få det ut, så derfor ville jeg ikke ventet.

Takk for råd :) Da tror jeg at det blir det. Sier meg enig med deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denne forstoppelse-praten får meg til å tenke på en hendelse for noen år siden. Jeg og ei venninne dro på apoteket og spurte etter lakse-olje (vi skulle gi det til hundene). Joda, det hadde de, så vi kjøpte en liten flaske hver og ga anbefalt dose til hundene. Neste morgen jeg åpnet opp døren til hunderommet ble jeg møtt av en helt grusom lukt og forferdelig syn. Hele rommet var nedspruet med hundediaré!! Vi kikket på flaska en gang til og der stod det "Lakserolje", ikke lakseolje... Joy.

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Æsj, veterinæren sa at Vegas har betennelse og at det knekker i frsmbena. Skal få betennelsesdempende i en uke nå, og ny kontroll om to uker. Nå er det jo agility to ganger i uka, og klart det sliter på bena..

Veterinæren sa vi kunne trene agility til tross for dette, men han burde vel ha fått pause så vi får se det an? Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, veterinæren sa at Vegas har betennelse og at det knekker i frsmbena. Skal få betennelsesdempende i en uke nå, og ny kontroll om to uker. Nå er det jo agility to ganger i uka, og klart det sliter på bena..

Veterinæren sa vi kunne trene agility til tross for dette, men han burde vel ha fått pause så vi får se det an? Noen tanker?

Jeg hadde ikke gått lange turer engang jeg, om min hund hadde betennelse i beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette?

1. The dog is not allowed in the house!
2. Okay, the dog is allowed in the house, but only in certain rooms.
3. The dog is allowed in all rooms, but has to stay off the furniture.
4. The dog can get on the OLD furniture only.
5. Fine, the dog is allowed on all the furniture, but is not allowed to
clear.gifsleep with the humans on the bed.
6. All right, the dog is allowed on the bed, but ONLY by invitation.
7. The dog can sleep on the bed whenever he wants, but NOT under
clear.gif the covers.
8. The dog can sleep under the covers by invitation ONLY.
9. The dog can sleep under the covers every night.
10. Humans must ask permission to sleep under the covers with the
clear.gifdog.
  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, veterinæren sa at Vegas har betennelse og at det knekker i frsmbena. Skal få betennelsesdempende i en uke nå, og ny kontroll om to uker. Nå er det jo agility to ganger i uka, og klart det sliter på bena..

Veterinæren sa vi kunne trene agility til tross for dette, men han burde vel ha fått pause så vi får se det an? Noen tanker?

Pause er på sin plass ja, og ikke bare fra ag, men fra andre harde strabaser også til det er bedre.

Nå er det tid for LP trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skummelt om du har veldig sterke magesmerter og du kaster opp samtidig. Promper du? Lukter det avføring av oppkastet?

Kastet bare opp en gang. Ja, det vel omtrent bare luft som kommer ut bak, annet enn litt veske. Nei, det luktet spy av oppkastet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...