Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Regn eller oppholdssvær?

Bukse eller skjørt?

Og hvis skjørt - sort strømpebukse som skjuler hunden eller hvit strømpebukse som blir full av gjørmeprikker?

Jeg vet. Jeg har seriøse problemer denne morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir stor skal jeg høner på tunet! Har såå lyst på høner!

Snekre egen hønsegård også. Må bare få mitt eget sted først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn eller oppholdssvær?

Bukse eller skjørt?

Og hvis skjørt - sort strømpebukse som skjuler hunden eller hvit strømpebukse som blir full av gjørmeprikker?

Jeg vet. Jeg har seriøse problemer denne morgenen.

Været har ikke bestemt seg, så da foreslår jeg bukse. Da slipper du å tenke på strømpebukser og skitne prikker (og du har vel bestemt deg og reist for lenge siden)

Da er det dags for tatovering, og datteren skal være med. Jeg tror det er en hver tennårings drøm å se sin mor pines i flere timer :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

....innså jeg at butikkene er stengt og steiker meg kyllingfile til frokost :P

Sånn er det når jeg alltid jobber helligdager (men det blir det jo penger av :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er jeg sikker på at Supra er reinkarnasjon av en mann, der hun ligger på rygg og promper og snorker så det nesten ikke er til å holde ut :getlost: Godt hun er søt og yndig i våken tilstand :wub::P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg skikkelig skikkelig trøtt. Har sovet ganske dårlig, vært varmt på soverommet og så har jeg drømt alt for mye. I den ene drømmen var TJ superdust, og jeg hadde mest lyst til å klinke til han da jeg våknet. *flire*

Nei, er vel bare å finne fram sporutstyret og sånt og komme seg avgårde på trening. Våkner sikkert når jeg kommer meg ut i frisk luft. Håper jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå jeg blir barnslig på deres vegne, alle dere som har det tøft om dagen. Det er for mange nå og da kjenner jeg at jeg får lyst til å brøle litt! Dere skal da ikke ha det vondt, ingen skal det! Det er urettferdig! smilie_girl_270.gif Sånn, da har jeg fått det litt ut, drømt så mye om dere i natt! Siri og faren, 2ne, Lill, Marvin +++

DU er søt du, Margrete :).

Og hvis skjørt - sort strømpebukse som skjuler hunden eller hvit strømpebukse som blir full av gjørmeprikker?

*tenke at ei sort strømpebukse aldri kan greie å skjule en Berner*

:lol:

....innså jeg at butikkene er stengt og steiker meg kyllingfile til frokost :P

Sånn er det når jeg alltid jobber helligdager (men det blir det jo penger av :D )

Lære seg litt planlegging, kanskje? :whistle:

Har vi hatt en lang og sløv morgen - ahhhhh, så deilig. Kanskje jeg skal bevilge meg en liten stund i kosestolen med litt kaffe og ei god bok også før jeg skal ut og fylle sandkassen med hagejord. Tror det blir eneste prosjekt i dag :). Evt burde jeg fått ned de tre clematisene i jorda også, men noe sier meg at jeg har så mye stein i jorda at jeg må ha spett for å få gravd stort nok hull til å plante dem. Jeg har ikke spett... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Lære seg litt planlegging, kanskje? :whistle:

Næsj hvorfor skal man det når det er kyllingfile og middag til frokost, og på jobb er det sushi i dag :D

Har vi hatt en lang og sløv morgen - ahhhhh, så deilig. Kanskje jeg skal bevilge meg en liten stund i kosestolen med litt kaffe og ei god bok også før jeg skal ut og fylle sandkassen med hagejord. Tror det blir eneste prosjekt i dag :). Evt burde jeg fått ned de tre clematisene i jorda også, men noe sier meg at jeg har så mye stein i jorda at jeg må ha spett for å få gravd stort nok hull til å plante dem. Jeg har ikke spett... :aww:

Plantasjen er sikkert åpen, de har spett vet du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilige og avslappende morgener dere har da. Jeg har blitt slått, sparket og spyttet på. Noen som vil ha barn? Ung og lovende, med et noe intenst gemytt og mengder av kamplyst? Ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært musemasaker på kjøkkengulvet her i natt. :lol: Yep vinduet har stått oppe, milo kom seg ut for et par dager siden og da vil vi gi han muligheten til å komme seg inn, men spørs nå - litt teit å tørke blodsøl og museinnmat på kjøkkenet om morgenen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært musemasaker på kjøkkengulvet her i natt. :lol: Yep vinduet har stått oppe, milo kom seg ut for et par dager siden og da vil vi gi han muligheten til å komme seg inn, men spørs nå - litt teit å tørke blodsøl og museinnmat på kjøkkenet om morgenen. :lol:

ÆSJ! :lol: :lol: :lol: Nå ble jeg veeeeldig glad for at jeg har innekatt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ! :lol: :lol: :lol: Nå ble jeg veeeeldig glad for at jeg har innekatt :lol:

:lol: neeeida, er bare å ikke la vinduet stå åpent så man har kontroll på hva katten har med seg inn. :lol:

Men jeg skal inrømme at museinnmat er litt mer enn jeg vil takle på morgenen enda, så bonden fiksa. Jeg kasta ut den digre musa i går, så. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilige og avslappende morgener dere har da. Jeg har blitt slått, sparket og spyttet på. Noen som vil ha barn? Ung og lovende, med et noe intenst gemytt og mengder av kamplyst? Ikke?

Jeg og startet klokken 0430 i dag med å få 19 kg hund på låret mitt (varmt så jeg lå uten dyne), som endte i tre lange og dype kloremerker :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg vondt mellom tommelen og pekefingeren på begge hendene. Jeg og samboeren har raka løv sammen i 2 timer, vi er kanskje ferdige med 1 fjerdedel av plena..... Hvorfor var det at jeg kjøpte stor hage igjen?

Jeg håper det ikke er noe :hug: Lenge sida forresten, hei! :wave:

Nei, ikke jeg heller :( Hun viser ikke smerte før det er ganske ille, det vet jeg av erfaring. Men jeg håper jo at hun bare er litt støl, kanskje ligger litt skjeivt iblant og sånn, det gjør jo folk og uten at det er farlig eller noe.

Ja veldig lenge sia! Turdate en dag snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg vondt mellom tommelen og pekefingeren på begge hendene. Jeg og samboeren har raka løv sammen i 2 timer, vi er kanskje ferdige med 1 fjerdedel av plena.... Hvorfor var det at jeg kjøpte stor hage igjen?

Nei, ikke jeg heller :( Hun viser ikke smerte før det er ganske ille, det vet jeg av erfaring. Men jeg håper jo at hun bare er litt støl, kanskje ligger litt skjeivt iblant og sånn, det gjør jo folk og uten at det er farlig eller noe.

Ja veldig lenge sia! Turdate en dag snart? :)

HAHHA ikke si sånt vi driver og prøver å kjøpe oss bolig med hage :lol:

Ja, det kan være det. Håper det. Lille søte Sita!

Jaa, det syns jeg :) Nå er det jo lenge lyst også, så blir ikke like hemmet av at jeg jobber utforbi byen og har lang reisevei lengre :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jupp da har faktisk rottisfaen flydd løs den, og kom farende fra hagen sin og ut på veien hvor jeg gikk med mine i bånd. Den kom med hele tanngarden klar men vi "rottet" oss sammen og jaggu snudde den når mine to sto rett forann meg og jeg over de og skrek til bikkjen. Og hva sa damen "**** kom" ble stående og når den kom tilbake "skam deg" også fikk bikkjen fortsette være løs.

Men nå vet jeg hvor de bor og det der er t.o.m farlig i trafikken, jeg kjører også der normalt!

Orker ikke bruke energi på damen for det er jo helt klart at hun mener det er helt ok det der. Men skjer det flere ganger nå så melder jeg, det der er ikke bra. Det er ett stort beist av en sinna feit rottis tispe. Hvordan gi en rase dårlig rykte ved å ha en dårlig eier liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....er frokosten over, Diagnosis Murder er ferdig, og jeg lurer på hva jeg skal finne på. Våknet i dag med en vond langfinger på høyre hånd... kjennes nesten ut som den er forstuet. Merkelig. Og den siste uken har håndbaken på høyre hånd vært øm. Små plager som krever masse hjernevirksomhet. Ikke rart jeg føler jeg ikke får gjort noe når jeg bare går rundt og kjenner på småvondter. :D

Rydding i dag, med innlagt tur innimellom regnbygene, var opprinnelig planen. Og er jeg smart, så holder jeg meg til den.

Kaffe, jeg har glemt kaffe... rydde etterpå :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: ååh, kjenner igjen den følelsen altså. Noen ganger er det litt sårt å bo sånn alene. Jeg har tidligere bodd med venninner, men i år bor jeg for første gang helt alene. Etter å ha bodd her alene i rundt 1 måned skjærte jeg meg skikkelig i fingeren, det var ikke så vondt, men masse blod, så jeg mååtte gråte bittelitt, bare fordi ingen kom med plaster til meg, måtte finne det selv :icon_cry::baby:

God bedring, håper blondie tar godt vare på deg!

Takk :) Ja, det er litt verre. Jeg har heldigvis fått lov å være der siden jeg fikk spysyken natt til mandag da :ahappy: Men det er litt rart å bo HELT alene. Merker jeg krever mye mer sosialt nærvær nå enn da jeg bodde med familien. Trives du med å bo alene ellers da? Jeg gleder meg litt til å en dag kunne flytte i kollektiv eller noe :)

Våknet for ca en halvtime siden, woops! Har ingen grenser for søvn når jeg har "fri". Ikke like vondt i magen i dag, men det hadde ikke skjedd noe i løpet av natten til tross for fine piller. Spiste to skiver med grovbrød igjen på tross av at jeg ikke var sulten, jeg som alltid er sulten om morgenen. Så skjedde det litt :) Tenker å gå en liten tur med Blondie senere for å få start på systemet også. Det er deilig og varmt ute i dag, selv om det er overskyet :ahappy: Kanskje jeg skal ta med kamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp da har faktisk rottisfaen flydd løs den, og kom farende fra hagen sin og ut på veien hvor jeg gikk med mine i bånd. Den kom med hele tanngarden klar men vi "rottet" oss sammen og jaggu snudde den når mine to sto rett forann meg og jeg over de og skrek til bikkjen. Og hva sa damen "**** kom" ble stående og når den kom tilbake "skam deg" også fikk bikkjen fortsette være løs.

Men nå vet jeg hvor de bor og det der er t.o.m farlig i trafikken, jeg kjører også der normalt!

Orker ikke bruke energi på damen for det er jo helt klart at hun mener det er helt ok det der. Men skjer det flere ganger nå så melder jeg, det der er ikke bra. Det er ett stort beist av en sinna feit rottis tispe. Hvordan gi en rase dårlig rykte ved å ha en dårlig eier liksom..

Oiii, godt den tok til vettet å holdt avstand! :huh:

....er heimen shinet og snart skal vi en tur på trening :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...