Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Er butikkene åpne i morgen? Er dritsvett etter tur, ikke fordi jeg trimmet så hardt, men fordi det er så innmari lummert ute... trenger strengt tatt ikke noe i kveld, men i morgen må jeg ha noe sikkert... har mest lyst til å hoppe i dusjen, men hvis det er slik at det er stengt i morgen må jeg bare få det unnagjort før regnet kommer...

Søndagsåpne er åpne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Guest Christine

Jeg hadde ikke gått lange turer engang jeg, om min hund hadde betennelse i beina.

Nei, jeg og tenkte at det ble en rolig periode, men virka ikke som om hun syns det var så alvorlig. Ihvertfall ikke når hun sier at jeg kan trene som før, men at det bare tar litt lengre tid før det leges..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette?

1. The dog is not allowed in the house!
2. Okay, the dog is allowed in the house, but only in certain rooms.
3. The dog is allowed in all rooms, but has to stay off the furniture.
4. The dog can get on the OLD furniture only.
5. Fine, the dog is allowed on all the furniture, but is not allowed to

clear.gifsleep with the humans on the bed.

6. All right, the dog is allowed on the bed, but ONLY by invitation.
7. The dog can sleep on the bed whenever he wants, but NOT under

clear.gif the covers.

8. The dog can sleep under the covers by invitation ONLY.
9. The dog can sleep under the covers every night.
10. Humans must ask permission to sleep under the covers with the

clear.gifdog.

*Fniser og tenker på den strenge hundedama på Sessvoll :lol:*

Har jeg gumlet Twist og har gjenopprettet energibalansen etter joggeturen i går :aww:.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsåpne er åpne :D

Har ingen her :/

Ååå dusteCasper! Sa han ikke fikk gå opp i sengen fordi han er dritskitten, og nå ser jeg han har gått å lagt seg i det eneste møbelet han ikke får være i, en lenestol som suger til seg hår! Gah! Hva er galt med sin egen seng liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Nei, æsj, så leit :(:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

My bad, men det er en tentativ betennelse. Jeg bør fortsatt la han ta det rolig, sant? Legger ikke merke til halting eller noe, men nå er han ekstremt flink til å skjule smerter.

:hug: til Lill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Ånei :cry::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

åååh :(:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN "søndagsåpne" butikker på Lillehammer? Det finner jeg særdeles spesielt... :aww:.

Ingen i Tromsø heller, og vi skal jo visstnok være en av de større byene i Norge... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Ånei!!! Jeg kan ikke en gang forestille meg hvor fælt det må være å hele tiden vite at tiden er så begrenset... En ting er liksom når man ser at hunden er dårlig, men å vite at problemet kommer om noen år høres uttholdelig ut :( Føler med deg, Lill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Ånei :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN "søndagsåpne" butikker på Lillehammer? Det finner jeg særdeles spesielt... :aww:.

Nei...jeg har iallefall ikke funnet noen :P Er i moelv da tror jeg. Men det hjelper jo ikke. Var jo ikke søndagsåpent i Hamar heller før ett par år siden-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å opprette en kursserie innen konkurranselydighet for de som er i gang med konkurranser. Jeg har en idé til et genialt opplegg! Nesten så jeg vil delta selv :P

... lese til eksamen, ja. Det var det jeg egentlig holdt på med. Har lest 11 sider på en hel dag. Kan ikke akkurat si meg fornøyd med egen innsats, men jeg tar meg en øl likevel, jeg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviiiler på at det er tilfellet. Kanskje jeg bare har lært veldig lite, sånn at jeg klarer å huske alt jeg har lært :lol: Jo mindre man kan, jo lettere er det.

Har eksamen om 13 dager og 20 dager. Så jeg har jo faktisk veldig godt tid også. Men så må jeg jo "ta igjen" lesning fra et helt semester, så jeg burde begynne å stresse litt, eller i det minste legge litt press på meg selv! Når var det jeg ble en sånn avslappet jamaica-type?

Jeg har på følelsen av at det kommer til å gå ganske bra jeg. Så får vi håpe at det stemmer :P Kanskje du har veldig godt kontroll på stoffet selv om du ikke har lest og lest, og at du derfor ikke er så stressa heller. Vi satser på det ;)

Det har jeg også så da ses vi :D

Det er ikke så langt unna meg så kanskje vi ses en gang :D

Hit vil jeg også(Finland),men lurer på om jeg har noen og stille egentlig :innocent:

Sånt er ikke jeg vant til å tenke på :P Kanskje jeg bare har en som kan stilles da? Hvis Dany er regelmessig, så starter hun å løpe i midten av oktober ca. Eller litt mot slutten..

Operasjon nå. Tut tut!

Masse lykke til! Teit at du måtte vente hele dagen før de kunne starte altså..

All denne forstoppelse-praten får meg til å tenke på en hendelse for noen år siden. Jeg og ei venninne dro på apoteket og spurte etter lakse-olje (vi skulle gi det til hundene). Joda, det hadde de, så vi kjøpte en liten flaske hver og ga anbefalt dose til hundene. Neste morgen jeg åpnet opp døren til hunderommet ble jeg møtt av en helt grusom lukt og forferdelig syn. Hele rommet var nedspruet med hundediaré! Vi kikket på flaska en gang til og der stod det "Lakserolje", ikke lakseolje... Joy.

Det er litt stygt atlså, men jeg må bare :lol:

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Nei!! :shocked::no:

Så utrolig leit! Uff det var kjipe greier atlså. :cry:

Stor klem fra meg Lill! :hug:

Jeg har spist og drukket et glass vin. Og nå lurer jeg på hva jeg skal ta meg til. Mulig det blir senga snart... Fatkisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

:hug: :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Fniser og tenker på den strenge hundedama på Sessvoll :lol:*

Har bare møtt hun som har hunder som deltar aktivt i ost og kjeks party fra gromplassen i sofaen, jeg :whistle:

f"¤#¤" dusteliv. Oliver har katarakt. Vil miste synet på det ene øyet før han blir fem regnet hun med og vil være blind på begge før han er 8. Øyelyser på nytt på vhs til uken, bare for å få en second opinion selv om jeg ikke tviler, bare godt å få det gjort. Bare grini siden vi fikk vite det :cry::cry: Nei, få ungene i dusj og sengs så legge meg i fosterstilling på sofaen med han og sjokolade.

Nei og nei og nei :hug:

Nei...jeg har iallefall ikke funnet noen :P Er i moelv da tror jeg. Men det hjelper jo ikke. Var jo ikke søndagsåpent i Hamar heller før ett par år siden-.

7-11, der har de da alt :lol:

Har forresten vært voksen i dag, også. Vært på kontraktsmøte med selger(e) og megler og det var riktig så hyggelig. Deretter gikk jeg ned i banken med kontrakten og han tok en kopi og skal gjøre ting før overtakelsen. Så blir jeg ringt etter når han har gjort ting og så får han nesten alle pengene mine og jeg får en leilighet!

Selger tok noen mål for meg, slik at jeg kan se etter et passe stort garderobeskap. Dessuten avtalte vi overtagelse klokka ti i stedenfor fem om ettermiddagen, for jeg har kommet til å ordne og fikse med Tommy flyttemann fra Lillehammer og litt av hvert, uten å tenke på om jeg hadde nøkler enda :) Snille selgermannen :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...