Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Vi har plutselig begynt å lukke pus inne steder. Først var det bare badet, men nå har vi klart å lukke ham ute på balkongen også. :huh: Får håpe vi klarer å unngå å gjøre det når vi ikke er hjemme. :lol:

Igår når jeg skulle legge meg var pus ute på verandaen i 2 etasje :huh: Jeg aner ikke hvordan hun har kommet seg opp der (det er fysisk "umulig" for henne å klatre opp fra utsiden) så jeg får håpe at hun har klart å snike seg opp der innenifra, selv om hun aldri er inne :icon_confused: Håper ikke hun har vært der siden 16 Mai ihvertfall, men så ikke sånn ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er jeg litt irritert.. Var på totimers tur med hundene og ei venninne i marka, og når vi kom ned til sivilisasjonen møtte vi en løs Irsk Setter. Stopper bilen for å hanke inn hunden, men den var sky og trakk seg unna. Etter litt om og men fikk jeg endelig tak i den og spurte rundt meg etter eier. Jo, eieren var på vei oppover gata for å lete etter den. Bikkja hadde pigghalsbånd, så det tok jeg av, også kobla jeg til i et annet halsbånd. Skulle til å kaste(oops :P) pigghalsbåndet i søpla da eieren akkurat kom. Først er hun kjempeglad for at jeg fikk tak i den, også kommenterer en mann at hund ikke skal forlates ved butikk, og jeg poengterer at det ikke er lov. Damen ble så sur på oss at jeg ble paff, og glemte hele regla jeg hadde om pigghalsbånd oppi hodet mitt..

Hunden hadde visst blitt stjelt av en psykisk ustabil mann i pyjamas.. Han bruker visst å henge rundt der å gå nære bikkjene, og jeg trengte da ihvertfall ikke å si at det var ulovlig å sette fra seg hund for det endte da så godt så! Jeg bare gikk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snart er det vinter og jul!! :bananas:

Gærning!

Akkurat nå har jeg kommet inn fra tur i skogen med bikkjedyrene, så nå får jeg vel arbeidsro i et par timer i alle fall. Semesteroppgave i kulturminneoppsyn, hvor det vanskeligste med hele oppgaven er å skulle velge seg ut bare ett kulturminne. Det er jo så mye å velge i!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

165418_10152802286180632_1390612326_n.jp

:aww:

.. har jeg tatt stinga og fått plastikk over sårene, spenstig. også ler jeg av en film av en sonis som løper i en bilkø for å skremme vennninnene sine :lol:

Nå er det lunsj, utsatte badeturen med issi litt da det regner og jeg får ikke bli våt enda :P jeg lekker jo! :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

I dag skal vi forresten til veterinæren igjen, og jeg er litt spent. Droppa agilitytreninger og tatt det litt med ro. Kuren på betennelsesdempende er over, så blir spennende mtp om beina er likens som for to uker siden.. Håper de er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...