Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå er jeg veldig :gaah:, samtidig som jeg er ganske nær ved å være :sint_01:, men aller helst har jeg lyst å være :D

Nesten så jeg vurderer om det kanskje kan være en god idé å bare legge meg med engang, satse på at det er bedre i morra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Bambi døde i armene mine hos veterinæren- før veterinæren fikk sjansen til å gi henne noen sprøyte i hjerte.

Veterinæren mente hun mest sannsynlig hadde en svulst i hjernen, og at dette også var årsaken til hennes epilepsi.
Mulig at hun ogaå har hatt et slag.
Hun mente ikke at Bambi hadde hatt store smerter dette siste døgnet ( noe ikke vi føler heller) mer at hun var gammel, utslitt og litt "utenfor seg selv.", og at hun hadde hatt godt av en rolig og lang avskjed med oss alle.
Det fantes ikke noe mer man kunne gjøre.

942295_379392745503191_135133584_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambi døde i armene mine hos veterinæren- før veterinæren fikk sjansen til å gi henne noen sprøyte i hjerte.

Veterinæren mente hun mest sannsynlig hadde en svulst i hjernen, og at dette også var årsaken til hennes epilepsi.

Mulig at hun ogaå har hatt et slag.

Hun mente ikke at Bambi hadde hatt store smerter dette siste døgnet ( noe ikke vi føler heller) mer at hun var gammel, utslitt og litt "utenfor seg selv.", og at hun hadde hatt godt av en rolig og lang avskjed med oss alle.

Det fantes ikke noe mer man kunne gjøre.

:hug::cry::heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har blitt mor og far:D

Hurra!!! baby-girl.gif

En vakker dag skal jeg reise til et "stan"-land og hente hjem en taigan.

Kan du ta med en ekstra?

Ikke hatt mezzi lengre enn 3 uker men fytti katta det var tomt her uten han!

Er'n borte?

Bambi døde i armene mine hos veterinæren- før veterinæren fikk sjansen til å gi henne noen sprøyte i hjerte.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tia, som er norsk utstillingschampion, kan hun gå i championklassen i Sverige?

Ja, i alle de nordiske landene i alle fall, etter endringene til felles regelverk.

Dvs hun kunne gått i champ før også, men etter endringene kan hun motta cert fra champklassen om det ikke er andre grunner som tilsier at hun ikke kan få (brukskrav).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asti har fått våkeksem på halsen, rett der hvor halsbånd/flåtthalsbånd ligger. Så jeg kan ikke bruke skjerm for å stoppe kløing. Noen som har noen gode tips? Han har for øyeblikket på potesokker, men det kløøøøøør sier A!! Uff nå har jeg vondt av han, for han er veldig mamma-ta-bort-jeg-vil-ligge-på-fanget-hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel: :hug:

Charleen&Espen: Grattis med første skikkelige sonenbaby! (Hun burde ha "sonis" som mellomnavn. :aww: )

Margrete: Sette på han noe tøystykke over halsen? En tshirt eller noe, så blir det mindre friksjon mot huden?

Hint til alle dere som leier: Ta bilde av leilighet når dere flytter inn, og ta vare på kvitteringer på ALT dere kjøper av møbler etc. Så slipper dere diskusjon om hva som er deres og ikke... :P Her har de forsøkt å tvi seg to hyller, en sjenk, et skap, sofa, sengene mine og samtlige knagger jeg har på dørene. :P Rart de ikke har forsøkt seg på hvitevarene enda. :P

Våken. Og våknet av at noen syntes at det var utmerket å bruke mitt hode som hodepute.... :P Og den hunden er forøvrig svensk...

Starta å høre på "Inferno" også nå. Ikke helt superfan enda, som jeg er av "Engler og Demoner" da, men bedre enn den forrige i det minste. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta med en ekstra?

Ja, men spørs om jeg klarer å gi fra meg en, da...

Enkelte mener forøvrig at taigan er den opprinnelige afghaneren, eller at den opprinnelige afghaneren minnet mer om taigan slik den eksisterer i Afghanistan, Kazakhstan, og slike land i dag. I så fall kan man jo undre seg over hva som har skjedd med afghaneren...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Yodel <3 :cry: Begynte å grine av bildet du la ut.. Jeg synes det er fint jeg at hunder dør på den naturlige måten og jeg tror nok hun satte pris på all kosen hun fikk før tiden var kommet.. *klem*

Litt typisk. :P drømmedama er antakelig allergisk mot hund. :P

Oh noooooes! :P

sk%C3%A4mtteckning15.jpg

Nei huff den var fæl :lol:

Jeg er i godt humør jeg :D Har vært en tur i byen for å møte mamma og søstre jeg ikke har sett siden jul. De skal nemlig på Bon Jovikonsert! Hyggelig lunsj og is! :D Og så på vei dit ringte Neo Tokyo meg (animesjappe i byen) så imorra skal jeg på intervju! :D Woho! Håper jeg får den! Og på torsdag kommer fotograf fra VG hit for å ta bilder av at Mana eter rått kjøtt :P Morro..!

Nå skal jeg rydde litt og så hive meg ut på langtur.. Hater når det er så klamt i været..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå... Etter å ha lest dette, så sitter jeg bare og lurer på hvilke profilbilder man kan ha. Om man skal holde seg unna "topp 10" :icon_confused:

Enkelt og pent bilde av ansiktet. Innså faktisk at jeg tydeligvis ikke faller innefor disse 10 typene, med et helt vanlig bilde av ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er'n borte?

Han har vært hos veterinæren idag.

Da er Mezzi omsider hjemme!

Han har kraftig øvre luftveisinfeksjon, i tillegg til noe i lungene. de har tatt prøver å sendt videre til dyrkning.

Han skal gå på antibiotika til svarene fra dyrking foreligger.

Masse slim, veldig hoven og blør fra halsen stakkar :(

Men, nå blir han forhåpentligvis bedre raskt!

Vi liker Mezzi rolig, men sånn som han er nå er bare helt forferdelig. Tusler med hodet hengende, halen nede og orker ikke logre engang *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og pent bilde av ansiktet. Innså faktisk at jeg tydeligvis ikke faller innefor disse 10 typene, med et helt vanlig bilde av ansiktet.

Ja, jo, det tenkte jeg faktisk ikke på. Blitt litt småpåvirket av de 400 vennene mine på facebook hvor nesten alle faller inn under de typene, kanskje? Meg selv inkludert :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferie! Eller, begynner på jobb i morgen, det er jeg IKKE klar for i det hele tatt, men det får vel bare gå. Nå trenger jeg i alle fall ikke å tenke før i september. :aww: Det er nok like greit, for hjernecellene mine har jeg visst brukt opp.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo, det tenkte jeg faktisk ikke på. Blitt litt småpåvirket av de 400 vennene mine på facebook hvor nesten alle faller inn under de typene, kanskje? Meg selv inkludert :aww:

Tja skal ikke si at jeg ikke vanligvis faller innenfor :P Egentlig ganske tilfeldig at jeg ikke faller innenfor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...