Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Akkurat nå har jeg gått over til å skrive på rapport fra praksisuka med SNO, og igjen må jeg sjekke opp om figurteksten skulle være over eller under bildet. Skulle tro jeg hadde lært det til nå, men neida. :P

Figurtekst under, tabelltekst over :).

I dag har jeg hilst på en splitter ny sonen"borger" på 4 ben.

Du vet sånn A og B og sånt.. .:P

Har jeg spist laks i fløte med spinat og reker - stekt/kokt i aluminiumsform med lokk som de har på Biltema *yeyyy*. Også har jeg investert i dyyyyre joggesko. Nå skal det bli slutt på vannblemme under foten, altså... Testa dem til og med på tredemølle - følte meg nesten som en proff *hahahahha*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos fysio og fått nåler i leggmusklene, det var vondt, var det. Og så ble det ekstra vondt når man strammet musklene fordi det var vondt. *Snufse*

Ellers har jeg spist resten av tacoen fra i går og vasket/hengt opp klær, så da tror jeg det blir litt sofing framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambi døde i armene mine hos veterinæren- før veterinæren fikk sjansen til å gi henne noen sprøyte i hjerte.

Veterinæren mente hun mest sannsynlig hadde en svulst i hjernen, og at dette også var årsaken til hennes epilepsi.

Mulig at hun ogaå har hatt et slag.

Hun mente ikke at Bambi hadde hatt store smerter dette siste døgnet ( noe ikke vi føler heller) mer at hun var gammel, utslitt og litt "utenfor seg selv.", og at hun hadde hatt godt av en rolig og lang avskjed med oss alle.

Det fantes ikke noe mer man kunne gjøre.

942295_379392745503191_135133584_n.jpg

:cry::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lettet og glad! Sølve har vært hos Thoresen i dag og fått akupunktur og behandling for bekkenplagene - og jeg ser han går mye bedre allerede. :)

Dessverre var det gamle skade som hadde satt seg igjen på høyre side, men det hadde ingenting med venstre kneskål å gjøre, som forøvrig ble vurdert til en svak 1 og ikke noe som burde gjøres noe med siden han er så lite plaget som han er. Jeg tror uansett at han vil bli helt fin igjen, det skulle ikke mange behandlinger til for 4 år siden så jeg regner med dette går bra nå også. :)

Nå er det hviletid, Sølve og jeg skal slappe av på sofaen og vente på at skuldrene mine siger ned fra opp under ørene. :)

EDIT: Kjære vene, jeg så nå at Bambi har reist videre. :hug:@Yodel m/familie.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjennes det ut som skinnet på ryggen begynner å passe til ryggtavla :P Blei sittende litt for lenge med ryggen mot sola, uten solkrem, så jeg blei skikkelig brannbilbrun :D Men for en fantastisk pinsehelg vi hadde på Koster :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må ha verdens snilleste hunder. La meg og sov i nesten to timer, da jeg stod opp igjen var det ingen reaksjon fr noen av dem, de sov til jeg vekket dem og putta dem i gangen så jeg kunne gå i fjøset. De er nok værsyke i tillegg til å se og høre at jeg ikke er i form men likevel da!

Nå prøver jeg å slå ihjel tid, ferdi med dyrestell og foring men må vente på fylltømmeren som skal fylle vogna igjen til neste foring... Den er treg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..skal jeg dra og fjerne sting og det gleder jeg meg overhodet ikke til :aww: synd at morfin og slikt ikke fungerer prevantivt :lol:

Uff, det er ikke særlig godt nei.

Jeg tåler ikke de morfinpreaparatene, så jeg må i narkose når stingene skal tas. For det er så mange av dem og de gror skikkelig fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på en liten skogstur med venninne og en skokk med hunder i dag. Utrolig deilig. 25 grader, men høye trær gav behagelig skygge. Og Easy ELSKER skogen :) Ikke langt og kun i en time. Men det føltes DEILIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde jeg også, så nå hviler jeg magen litt før vi skal ut på joggetur :aww:

Samme her, eller jeg tenkte å sykle en tur. Men da må Dany bli hjemme :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sitter jeg her å venter på typen som sitter i kø på vei hjem. Gresk salat til middag idag, med rundstykker sidenav, samt jordbær til dessert! Nam :D

Det hørtes skikkelig godt ut!

Nå har jeg faktisk fått ryddet og ordnet litt her i heimen. Flyttet ting opp i boden, satt på klesvask og påstartet rydding. Må jo være fint til masse gjester på lørdagen, særlig siden formiddagen min på lørdag blir som ringsekretær.

Morgendagen går nok også bort til henting av akvarie og slikt, og kjekt om gangen faktisk er shinet og striglet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos fysio og fått nåler i leggmusklene, det var vondt, var det. Og så ble det ekstra vondt når man strammet musklene fordi det var vondt. *Snufse*

Ellers har jeg spist resten av tacoen fra i går og vasket/hengt opp klær, så da tror jeg det blir litt sofing framover.

Jeg leste soling og lurte på hvor du var :lol:

Da har jentene fått seg litt tur. Snart kommer foreldrene mine en tur og etterpå skal jeg pusse litt klør og litt pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjørte jeg forbi fire stykker med hver sin hund, og de fikk hilse i bånd. Greit nok det. Men plutselig tar han ene tak i hunden sin, løfter den over på ryggen og holder den nede slik at den andre hunden får snuse den i skrittet. :blink: Dessverre kunne jeg ikke stoppe bilen for å spørre hva i all verden det der var godt for, for det hadde egentlig vært interessant å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjørte jeg forbi fire stykker med hver sin hund, og de fikk hilse i bånd. Greit nok det. Men plutselig tar han ene tak i hunden sin, løfter den over på ryggen og holder den nede slik at den andre hunden får snuse den i skrittet. :blink: Dessverre kunne jeg ikke stoppe bilen for å spørre hva i all verden det der var godt for, for det hadde egentlig vært interessant å vite...

Mye rart….

For et par år siden var jeg på joggetur med ene min og løp fordbi en familie som hadde en schæfer. Den laga selvfølgelig itt lyd idet vi passerte. Idet jeg løper videre med ryggen til dem hører jeg schæferen hyle og snudde meg: da stod gubben og fillerista bikkja og trøkka den ned i bakken så den skrek samtidig som han gaula bikkja inn i øret. Tydeligvis fordi den hadde laga lyd.

Det hele var så ubehagelig at jeg ble helt paralysert (og DET er det ikke ofte jeg blir….) og fikk dermed ikke gikk noen Pauli ord til gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...