Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Tusen takk for gode ord dere, dette er tøft.

Hun er nok ikke i koma. Hun har prøvd å reise seg to ganger, men beina holder ikke lenge.

Vi har forsøkt å bære henne ut når hun selv viser initiativ til å komme seg opp, men hun tisser ikke. Vi forsøker å få henne til å drikke, men hun er ikke så interessert. Vi fukter bare munnen hennes litt. Hun faller fort i dyp søvn. Da reagerer ikke på lyder eller at vi prøver å kontakte henne rolig. Men det virker som om hun nyter all kosen, klappen og godpraten hun får.

Nå skal hun få sove i sengen vår i natt.

Jeg håper egentlig hun får krysse broen på den naturlige måten. Så hun slipper stresset med en tur til veterinæren i morgen.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Tusen takk for gode ord dere, dette er tøft.

Hun er nok ikke i koma. Hun har prøvd å reise seg to ganger, men beina holder ikke lenge.

Vi har forsøkt å bære henne ut når hun selv viser initiativ til å komme seg opp, men hun tisser ikke. Vi forsøker å få henne til å drikke, men hun er ikke så interessert. Vi fukter bare munnen hennes litt. Hun faller fort i dyp søvn. Da reagerer ikke på lyder eller at vi prøver å kontakte henne rolig. Men det virker som om hun nyter all kosen, klappen og godpraten hun får.

Nå skal hun få sove i sengen vår i natt.

Jeg håper egentlig hun får krysse broen på den naturlige måten. Så hun slipper stresset med en tur til veterinæren i morgen.

Huff, det er utrolig trist. Men jeg må si jeg på ett vis synes dere er uheldig som havnet på denne fridagen når det først skulle skje, for jeg vet ikke om jeg hadde klart å la hunden "vente" til i morgen - om du skjønner? Altså, at hjertet og samvittigheta mi ikke hadde latt meg sove osv, fordi jeg følte alt var så forferdelig. Men det er utelukkende på bakgrunn av hva du skriver her, og hvordan situasjonen er for dere og hunden i virkeligheten avskriver seg nok helt annerledes. Håper dere får veterinærhjelp så tidlig som overhodet mulig i morgen, stor klem til deg og hele familien :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin dag! Nydelig vær hele dagen! Jeg har hatt besøk av Sara, vi var på Plantasjen sammen, og så laget vi middag og avsluttet med å spise is på verandaen. Nå skal jeg ut og gå litt med hundene mens solnedgangen farger sommerkvelden og heggen dufter! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på koselig grilling, og tre kjekke hunder kosa seg ilag :heart:

971608_10152885722470341_1936585413_n.jp

Vakringen i midten har epilepsi, og responderer dårlig på medisinen sin for tida. Vakre lille. Nå må medisinen snart fungere godt igjen! :cry:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør liksom ikke like innlegget, på grunn av den siste setningen, men det var et fryktelig fint bilde, av fine hunder!

Takk :) Og det er lov å like innlegget fordet :heart::) Men ja, det er innmari vemodig. Han er bare 4 år, hatt epilepsi siden han var 1. Har frem til jula i fjor respondert veldig fint på medisin og vært anfallsfri nesten hele tida, men så fikk han leverproblemer og de måtte prøve å justere medisinen eller miste ham, og etter det har det gått veldig opp og ned, de klarer liksom ikke å finne en god dose for ham igjen, så nå går det bare et par uker mellom hvert anfall :cry: Sist anfall var natt til i dag.. Lille vennen :cry:

Denne hunden er utdanna terapihund og elsket jobben sin, men måtte førtidspensjoneres før han ble 2 år grunnet epilepsien. Et tap for miljøet, og for hunden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli rimelig lei av å lese! I tillegg så må jeg sitte oppe lenge nå, for E må være hjemme fra bhg i morgen (hun skulle jo være hjemme likevel, men blir litt verre når hun har øyekatarr!). Får krysse fingrene for at vi får en lett eksamen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk vi sånn fin mail fra emneansvarlig. "Husk at dere ikke kan basere eksamenslesingen på forelesningsnotater og kollokvieoppgaver. Det blir alt for tilfeldig og tynt. Eksterne kilder og annet pensum må benyttes. Jeg kommer ikke rundt under eksamen. Skjønner dere ikke oppgaven er det antagelig fordi dere ikke kan pensum godt nok"

Eksamen er imorgen kl 9. Mailen fikk vi idag. Lykke til, dette går fint, liksom!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk vi sånn fin mail fra emneansvarlig. "Husk at dere ikke kan basere eksamenslesingen på forelesningsnotater og kollokvieoppgaver. Det blir alt for tilfeldig og tynt. Eksterne kilder og annet pensum må benyttes. Jeg kommer ikke rundt under eksamen. Skjønner dere ikke oppgaven er det antagelig fordi dere ikke kan pensum godt nok"

Eksamen er imorgen kl 9. Mailen fikk vi idag. Lykke til, dette går fint, liksom!

Det var jo litt av et tidspunkt å komme med slike beskjeder på :huh:

941196_504068202981668_2081092560_n.jpg

Har hatt kjempekoselig besøk i helga av mamma, pappa, bruttern og Misty :ahappy:

Og mikro-Misty er nå forbivokst av rullepølsa, aka Inya :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til de som trenger det :hug:

Jeg er nå nede i 104 bilder fra Athen, og 251 bilder fra Island.. Hmmm.

Er dere hjemme igjen - jeg ser gjerne 100 + bilder og 250 + bilder altså :whistle::lol:

--

F to the a k k hvor sulten jeg er. 6 minutter har aldri vart så lenge :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er det på tide med litt søvn :)

I morgen skal jeg sove til jeg våkner av meg selv, lufte hunder også spise en god frokost med min kjære. Så en gang utpå dagen pakker vi bilen, vasker ut av hytten og kjører hjem igjen :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så teite. Når de spør om jeg vil ha en unge til engang og jeg svarer at det er ikke utenkelig at det kommer en til i fremtiden så får jeg til svar at "man må jo være fornøyd med det man har fått. Jeg er så fornøyd med mine at jeg kunne ikke tenke meg å få fler"

No kidding liksom. Tror du folk skaffer seg flere unger fordi de ikke ble fornøyde med første resultatet liksom? Neste gang skal jeg søren meg svare "jeg også er så fornøyd med mine og ser hvilken utrolig gode gener jeg gir videre at jeg bare må berike jorden med en til jeg."

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så teite. Når de spør om jeg vil ha en unge til engang og jeg svarer at det er ikke utenkelig at det kommer en til i fremtiden så får jeg til svar at "man må jo være fornøyd med det man har fått. Jeg er så fornøyd med mine at jeg kunne ikke tenke meg å få fler"

No kidding liksom. Tror du folk skaffer seg flere unger fordi de ikke ble fornøyde med første resultatet liksom? Neste gang skal jeg søren meg svare "jeg også er så fornøyd med mine og ser hvilken utrolig gode gener jeg gir videre at jeg bare må berike jorden med en til jeg."

Klart man kan får lyst på flere når man er fornøyd med de man har :):)

Hvia man velger utenfor "standard" så får man høre mye rart. Da vi fikk nr 1 ble alle glade, og det samme da vi fikk nr 2. Da nr 3 kom var det greit, men da forventet alle at nå var det nok. Litt senere kom nr 4 og da kom en del kommentarer a la "prøver dere å befolke verden alene" osv. Og da nr 5 kom fikk jeg klar beskjed; "Enda en?? Har dere ikke nok?" En i familien uttalte også at hun skammet seg over å si at vi hadde fem barn når noen spurte henne, for så mange barn var det kun "analfabeter" som fikk…..

Som om det angår andre hva som er "nok" for meg og min partner.

Jeg lærte meg å bare lukke ørene og tenke at MITT liv er MITT. Her bestemmer JEG.

Samme regla hører jeg stadig om hundene mine forresten….hva skal jeg med mer enn en….. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...