Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Nirm: Quotene dine ble borte de :( Men altså, håper inderlig at Noomi blir bedre om dere flytter. Og søsteren din trengte sikkert bare å summe seg litt. Du har jo fortalt henne om store omveltninger som tar litt tid å fordøye, samt at det har vært litt helligdager. Håper jeg i hvert fall.

Åh, jeg er så gald for at Kjellaug vant VM i lydighet. Hun er antagelig verdens snilleste menneske. Hun vant VM og EM (et år var det EM istedenfor VM) med den forrige hunden sin, Loppa, og vant nå med lille Flis. Hun er den eneste i verden som noen gang har klart å vinne så mye store mesterskaper!

Min store prestasjon idag er at Kiter har blitt godkjent gjeterhund! Jeg klarer ikke å være sånn suuuper fornøyd, fordi jeg synes han var litt dum som ikke husket noen av de nye kommandoene jeg har lært ham (og som har har blitt drit god på) de siste par ukene. Men, men, han har gjør mye bra. Hadde jeg bare husket å holde linjene kunne vi dratt inn nesten 20 poeng mer, mente dommeren - altså at vi kunne fått omtrent 90 poeng. Det skal vi gjøre neste gang!

Og det står det jaggu stor respekt av! Det sier veldig mye om Kjellaug som hundefører når hun klarer å få frem, først en hund på noen år (til de som ikke vet, Loppa skulle egentlig være gjeterhund og hadde ikke hørt en lp-kommando før hun var nærmere 5) som har bodd i fjøset og så datteren! Herlig dame er Kjellaug å!

Dagens svigermor kompliment. "Næ gud ka svær han e. Æ se nu at han ligne bra på dæ ja når æ ser kor svær han e." Takk for den svigermor. Det var siste gang på skype.

Ja det må jeg si!! Svigermoren sin det, blir jo rent glad i dem

Nå må jeg bare innse at det ikke er mer å gjøre for prinsessen vår, og at det beste er å la henne gå over regnbuebroen.
Har snakket med veterinæren,og er usikker på om vi må dra ned til dyrlegevakta i dag, eller om det kan vente til i morgen, så vi kan dra til kjente omgivelser.

Dette er ******.

Uff nei!! :console:

Sitter på hytta og hører på fuglesang. Litt kjøligere i dag, men sitter da ute og koser meg med kaffen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Yodel, det der må være helt grusomt... :(

Å stille inn SelfControl appen på 6 timer (6 timer uten facebook og hundesonen :o ) DET, er hardt det. Men jeg har plutselig innsett at jeg egentlig ikke kan det jeg skal til eksamen imorgen tidlig. Panikklesing idag...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stille inn SelfControl appen på 6 timer (6 timer uten facebook og hundesonen :o ) DET, er hardt det. Men jeg har plutselig innsett at jeg egentlig ikke kan det jeg skal til eksamen imorgen tidlig. Panikklesing idag...

Flinka! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til Yodel :hug:

1 times tur uten hund gikk fint det, gikk i mitt eget tempo ( som er løpefart for andre hehe) og så både fasaner og hester.

Nå er det 4 timer til sjefen kommer hjem, må få gjort endel fornuftig innen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel :console: Se det an litt, om hun er roligere når du sitter sammen med henne. I så fall så hadde jeg ventet til i morgen. I motsatt fall så ville jeg latt henne slippe nå.

Nå ut og lufte hunder, kjøre en snartur på jobb for å preparere plater og legge i en ovn (privat dette altså, hvis ikke hadde jeg nok ikke dratt på en fridag :P ), og etterpå så skal jeg fortsette å jobbe med fargen min :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFX: Slike dager må man bare tenke at "nå går det bare oppover!"

Bambi har blitt veldig dårlig det siste døgnet. Det startet etter turen på lørdag. Selvom hun bl båret mesteparten av veien, og vi ikke gikk langt ble det mye for henne.

Hun takler ikke lenger å være med på turer.

Hun har blitt gradivs dårligere og dårligere det siste døgnet.I går kveld ble hun markant dårligere. Hun klarer nesten ikke å gå, faller sammen, virker full, dopet og uten krefter. Hun er tørr på snuten og uten matlyst. Hun har sovet hos oss i natt, og både i natt og i dag har hun hatt nye store anfall.

Det virker dog ikke som hun er i store smerter (unntatt under anfallene). Hun er bare totalt slått ut og uten muskelkraft.

Har hun hatt drypp? Relatert til epilepsien?

Nå må jeg bare innse at det ikke er mer å gjøre for prinsessen vår, og at det beste er å la henne gå over regnbuebroen.

Har snakket med veterinæren,og er usikker på om vi må dra ned til dyrlegevakta i dag, eller om det kan vente til i morgen, så vi kan dra til kjente omgivelser.

Dette er ******.

:cry::hug: Håper dere kan vente til imorgen, er så godt når de får reise hjemmefra synes jeg.. eventuelt som vi gjorde med lille basenji. Hun fikk første sprøyten så gikk vi i bilen og vi kjørte rundt. Så hennes siste bevissthet var å ligge i bilen på vei hjem (og hun elsket å kjøre bil). Tenker på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere. Hun er helt rolig og avslappet, men klarer ikke mer. Jeg tror ikke hun er i smerter, men kroppen har gitt opp. Jeg tror ikke hun lever til i morgen. Vi sitter rundt henne og prater rolig mens vi klapper og koser, jeg tror kanskje det er dette hun vil. Rolig og hjemme. Ellers har jeg bestilt første time hos vår dyrlege i morgen tidlig. Om det på noe tidspunkt virker som om hun får smerter drar vi til dyrlegevakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er til deg, 2ne :ahappy:

306126_10151315182688931_1559868763_n.jp

Wee! Puddel er en sunn rase, selv i utstillingsklipp :D

Og ikke hørte jeg et pip mer fra min søster.... Ja ja. Da har jeg prøvd i det minste.

Som andre har sagt, det kan hende hun trenger litt tid til å summe seg litt. Håper du får respons etterhvert, hvis ikke, så har du som du sier i det minste prøvd :hug:

Dette er ******.

:hug:

.. Har jeg vært på tur med jentene. Måtte vekke puddelen, hun og datterbarnet er veldig tenåringer for tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Les Miserable for tredje gang nå! Elsker den filmen der :) og har funnet enda ett Bucketlist punkt, nemlig å dra å se den ekte musikalen i England eller no :)

Les Victor Hugo sin roman som skuespillet er basert på!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel :hug: Fine, rare, lille bambimor. :hug:

...er jeg "våken". Ble lite og dårlig søvn og kvart på elleve bråvåkna jeg og kasta meg over klokka i vill panikk. Når man er så redd for å forsove seg, så er det like greit å stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle sammen er HELT sikker på at de ikke har lyst på en svart AK hannhund valp? :nww:

Pokker :drool:

Nja det er altfor tidlig altså :innocent: Har jo en drittunge i hus fra før :P

SFX: Slike dager må man bare tenke at "nå går det bare oppover!"

Bambi har blitt veldig dårlig det siste døgnet. Det startet etter turen på lørdag. Selvom hun bl båret mesteparten av veien, og vi ikke gikk langt ble det mye for henne.

Hun takler ikke lenger å være med på turer.

Hun har blitt gradivs dårligere og dårligere det siste døgnet.I går kveld ble hun markant dårligere. Hun klarer nesten ikke å gå, faller sammen, virker full, dopet og uten krefter. Hun er tørr på snuten og uten matlyst. Hun har sovet hos oss i natt, og både i natt og i dag har hun hatt nye store anfall.

Det virker dog ikke som hun er i store smerter (unntatt under anfallene). Hun er bare totalt slått ut og uten muskelkraft.

Har hun hatt drypp? Relatert til epilepsien?

Nå må jeg bare innse at det ikke er mer å gjøre for prinsessen vår, og at det beste er å la henne gå over regnbuebroen.

Har snakket med veterinæren,og er usikker på om vi må dra ned til dyrlegevakta i dag, eller om det kan vente til i morgen, så vi kan dra til kjente omgivelser.

Dette er ******.

:hug::hug::hug:

Hundene har fått tur og litt trening.Tindra må selvsagt begynne og kødde med fellesdekken (som er den øvelsen vi har inne 100% ) sånn rett før start :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene har fått tur og litt trening.Tindra må selvsagt begynne og kødde med fellesdekken (som er den øvelsen vi har inne 100% ) sånn rett før start :sint_01:

Om det er noe trøst, på Harly sin siste trening før lp 1 debut hadde han en fellesdekk jeg hadde gitt 5,5 på... 3 dager senere smeller han til men en 10er på konk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...