Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Dagens svigermor kompliment. "Næ gud ka svær han e. Æ se nu at han ligne bra på dæ ja når æ ser kor svær han e." Takk for den svigermor. Det var siste gang på skype.

Unnskyld, men :lol: Huff!

Hjemme fra bursdag! Rydde litt, så folk ser gulvet her på tirsdag :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte gjennom klasse 1 øvelsene utenfor her og det sitter altså :ahappy: Da er det bare det vanlige som står igjen, også trooooor jeg kanskje opprykket kommer i år :ahappy:

Kunne ønske sånt fungerte alltid :P Issi kan hele kl 2, hun kan mesteparten av 3 også hun, men vi trakk oss idag :aww: varmen tok hun.

Hjemme fra rasespesial, sliten men guri hvor deilig det var. Sitte en dag og skravle med kelpie mennesker, klappe og juble, ikke bli solbrent (HAHA) (super takk til Jeanette for lån av solkrem, for T er en rosa gris :lol: ). Nå må jeg se litt på bilder :yawn: men først iskrem :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har besøket gått. Det var hyggelig med slektskaffeslabberas. Hundene satt i bilburene med alle dører og vinduer åpne. Det hadde jeg gruet meg litt til i denne varmen, men det var skyggefullt og svalt i bilen og hundene lå bare og sov. De neste hundene jeg skal ha skal sosialiseres til å tåle kaffeslabberas. :aww: Nå har jeg kvæfjordkake og fruktsalat med masse bær resten av året.

Lufte hunder, lese på verandaen.

Jeg kan komme og hjelpe til med den kaka altså... :aww:

I dag var jeg ute på joggetur klokka 11, kom inn igjen noe før 12 med en varm hund og ennå varmere meg selv. Så spiste jeg og sambisen frokost, før vi gikk ut i sola igjen, og nå har vi ligget i parken helt siden da, like ved bekken, og Kuro begynte etter hvert å vasse frivillig, og han virket ikke plaget av sola i det hele tatt selv om det må ha vært minst 25 grader. :D

Jeg ble littegrann solbrent i dag, men det kommer til å bli brunt til i morgen, tenker jeg. :ahappy: SOMMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært helt sinnssykt varmt i dag, ikke en sky på himmelen og nå ble himmelen sort og det bøtter ned. Så da er det snart ut på tur med bikkja. Stakkaren døde nesten når jeg sov litt lenge i dag og han ikke fikk tissetur før 11. Han liker ikke sol og varme han!

310083_10151657416576411_1147259144_n.jp

Sånn hadde vi i går. Det kom plutselig, vi satt ute, og i løpet av få minutter skiftet det fra skinnende sol til høljregn og torden. Godt tegn, sommertendenser!

I dag har jeg vært på jobb, samboer har vært skriver på myndespesialen, og når har vi vært og grillet ved vannet her med hundene, Calle har dyppet tåfisene litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så gald for at Kjellaug vant VM i lydighet. Hun er antagelig verdens snilleste menneske. Hun vant VM og EM (et år var det EM istedenfor VM) med den forrige hunden sin, Loppa, og vant nå med lille Flis. Hun er den eneste i verden som noen gang har klart å vinne så mye store mesterskaper!

Min store prestasjon idag er at Kiter har blitt godkjent gjeterhund! Jeg klarer ikke å være sånn suuuper fornøyd, fordi jeg synes han var litt dum som ikke husket noen av de nye kommandoene jeg har lært ham (og som har har blitt drit god på) de siste par ukene. Men, men, han har gjør mye bra. Hadde jeg bare husket å holde linjene kunne vi dratt inn nesten 20 poeng mer, mente dommeren - altså at vi kunne fått omtrent 90 poeng. Det skal vi gjøre neste gang!

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens svigermor kompliment. "Næ gud ka svær han e. Æ se nu at han ligne bra på dæ ja når æ ser kor svær han e." Takk for den svigermor. Det var siste gang på skype.

Unnskyld meg altså, men hun svigermoren din tenker seg tydeligvis lite om før hun åpner kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så trøtt man blir av all denne friske uteluften. (Lurer på hva som er den saklige forklaringen på det fenomenet forresten).

Jeg har spist nok kaker og is i dag kjenner jeg. I morgen blir det mye bevegelse og lite kalorier.

Har noen sett den lyse knebuksen min forresten? Apropos kalorier? Jeg finner den ikke, og kanskje jeg burde vente med å finne den til jeg har sluttet å spise is hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så trøtt man blir av all denne friske uteluften. (Lurer på hva som er den saklige forklaringen på det fenomenet forresten).

Jeg har spist nok kaker og is i dag kjenner jeg. I morgen blir det mye bevegelse og lite kalorier.

Har noen sett den lyse knebuksen min forresten? Apropos kalorier? Jeg finner den ikke, og kanskje jeg burde vente med å finne den til jeg har sluttet å spise is hver dag.

Mye sterkt lys er kanskje en forklaring? Mye sol på kroppen (solbrent)? Være mer ute enn man vanligvis er? Dermed også mer aktiv?

Er også trøtt, og endelig inne, med et glass rødvin og is!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Igår møtte jeg og Aïda Helena Bonham Carter og datteren på tur, og datteren tafset på Aïda :cool:

Spurte du om autograf da elleeeeeeeeeeeeeeeer? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig er det lov å legge seg? :lol: Jeg er sliten og soltrøtt, solbrent på nesa, mett og utørst, og veldig klar for å få en lang, god natts søvn. Har sovet nokså dårlig og/eller lite de siste nettene, så det skal bli godt med ordentlig hvile.

Geo fikk excellent på rasespesialen i dag, fornøyd med det. Klubbens første utstilling og lydighetsstevne, gjennomført med glans i strålende vær og med masse supertrivelige folk. :) I dag var Geo riktignok på en helt annen planet enn meg, det var litt frustrerende kjente jeg. Nå ligger han her og sover da, det har vært en varm og slitsom helg for ham tror jeg. I natt var han så varm at jeg til slutt bare satte ham ut så han fikk sove der i stedet, liksom.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så trøtt man blir av all denne friske uteluften. (Lurer på hva som er den saklige forklaringen på det fenomenet forresten).

Jeg har spist nok kaker og is i dag kjenner jeg. I morgen blir det mye bevegelse og lite kalorier.

Har noen sett den lyse knebuksen min forresten? Apropos kalorier? Jeg finner den ikke, og kanskje jeg burde vente med å finne den til jeg har sluttet å spise is hver dag.

Åååå, på HM har de knebukser i tynt tynt t-skjortestoff med stretch og strikk og man kan spise så mye man vilsmiley-eatdrink029.gif

De koster kr 99,- :D

Se portvins-smileysen: smiley-eatdrink043.gif

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært helt sinnssykt varmt i dag, ikke en sky på himmelen og nå ble himmelen sort og det bøtter ned. Så da er det snart ut på tur med bikkja. Stakkaren døde nesten når jeg sov litt lenge i dag og han ikke fikk tissetur før 11. Han liker ikke sol og varme han!

310083_10151657416576411_1147259144_n.jp

Vi hadde akkurat begynt å grille når de skyene kom over oss... Vått ble det gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Vida fått årets første asfaltspor, og Noomi har fått sitt aller første. Og jeg er knallfornøyd me de! :D Vida har kommet så utrolig langt med sporarbeidet sitt, at jeg blir rørt når jeg går bak henne.

Noomi derimot har litt for mye selvtillitt der. Og det er litt sånn "Dette klarer jeg, heng på fatter'n". :lol:

Tilbake til Oslo nå, og selv om vinduer har stått åpne hele døgnet, så lukter det anderledes her. Nå er det sikkert litt psykisk også, men så hadde gitteret foran lufteventilen falt ned, og hva finner jeg rundt kanten der? Jo da, muggsopp. Så da skal jeg straks gå i gang med vasking...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde akkurat begynt å grille når de skyene kom over oss... Vått ble det gitt :P

Haha, jeg hadde akkurat dratt hjem fra grilling hos pappa. :P Rakk å kjøpe meg en soft-is på Statoil før det hølja ned. Klarna opp igjen nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en bra dag kjenner jeg!

Sov til jeg var uthvilt 10.30 og satte meg på terrassen med en yoghurt og avis. Ble sittende en time til sambo stod opp og laget en gedigen, digg frokost. Så lå jeg i solen på terrassen i nesten fire timer, laget god middag og gikk tur rundt et fint vann med Leja OG kjøpte is. Og nå har jeg akkurat vært på joggtur og koser meg med et stort glass iskald cola zero! Solbrent og rosa som en gris, men hey - det er så digg!

Det beste med dagen er kanskje at man kan ha verandadøren åpen ennå og det er fortsatt skikkelig deilig temperatur. Herlig altså :D

Nei, forresten! Det beste er at jeg er hjemme hos mamma og ikke i den fæle, mørke, triste leiligheten min på Ås. Nesten så jeg flytter hjem igjen for godt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk den brua i går ja! Men mulig det var min mor du så? Hun gikk etter oss med Echo. På vei tilbake gikk 3 basenjier, mannen, mamma, jeg med Magnus på skuldrene og Sindre på sykkel samlet ;)

Da var det sikkert henne. Gikk litt fort, jeg kjørte jo veien under, men fikk med meg at det gikk en Basenji der, hihi.

Hjemme fra nok en varm dag på utst. Jeg stilte ikke da, bare tilskuer. Og i dag var Mocca så heldig at hun slapp bli med, hun fikk lang tur med innlagt bading sammen med gode venner. Caius derimot, måtte være med og han er helt utslitt her, var jo så mange fine saluki-damer der :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...