Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Da er Kynologikurset betalt for så da er det vel bare og glede seg til Sept da :D

Jeg trur kanskje Tindra og jeg får til hele stå øvelsen på søndag,men hun har ikke så veldig god pang stå,men men det er bedre enn ingenting..Så da får vi ta det som det kommer på søndag tenker jeg og ikke mange kjente tilskuere håper jeg :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Man blir litt :rolleyes: når det mases etter komplette resultatlister bare noen timer etter utstillingen, jeg har lagt ut alle BIS,BIR,BIM og alle LP resultater med bilder. For hver klasse og rase så blir det imorgen men altså, om det er så viktig å vite asap kunne man heller vært der :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Les Miserable for tredje gang nå! Elsker den filmen der :) og har funnet enda ett Bucketlist punkt, nemlig å dra å se den ekte musikalen i England eller no :)

Jeg så Les Misérables i London for, hmm, tre (?) uker siden. Den var fantastisk og kan absolutt anbefales. :)

Hadde ikke sett filmen før jeg så musikalen, men har sett den i ettertid. Begge deler er bra, men kan egentlig ikke sammenlignes synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se halvskumle filmer engang, ikke de som er dårlige og gamle engang jo.. Blir så stressa :P

Vi er to :icon_redface: Har tidvis svært lav terskel. I stad skulle samboer vise meg video av en som drillet inn venekanyle i leggen til noen, jeg klarte ikke å se dét en gang. Men andre ganger er det helt ok da. Jeg ser masse på criminal minds for eksempel :lol: (men minimerer når det blir veldig ekkelt :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to :icon_redface: Har tidvis svært lav terskel. I stad skulle samboer vise meg video av en som drillet inn venekanyle i leggen til noen, jeg klarte ikke å se dét en gang. Men andre ganger er det helt ok da. Jeg ser masse på criminal minds for eksempel :lol: (men minimerer når det blir veldig ekkelt :icon_redface: )

Criminal minds og den typen kan jeg å se på :aww: men nå ser vi på Missery ( :P ) og ser så og si ikke på, samboer må si hva som skjer :P jeg då på motorsak massakren i speilbildet i vinduet :lol: samboer synes det er slitsomt å se sånne filmer med meg, han må jo gjenfortelle alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criminal minds og den typen kan jeg å se på :aww: men nå ser vi på Missery ( :P ) og ser så og si ikke på, samboer må si hva som skjer :P jeg då på motorsak massakren i speilbildet i vinduet :lol: samboer synes det er slitsomt å se sånne filmer med meg, han må jo gjenfortelle alt :P

Neeei, sånne filmer orker jeg ikke å se :lol: Heldigvis liker ikke samboer det så godt heller (han har sikkert sett nok i den retningen i det virkelige liv stakkar), så da slipper jeg :P Men uuusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, sånne filmer orker jeg ikke å se :lol: Heldigvis liker ikke samboer det så godt heller (han har sikkert sett nok i den retningen i det virkelige liv stakkar), så da slipper jeg :P Men uuusj.

Heldigvis er ikke samboer så opptatt av sånne filmer heller, ironisk nok er det jeg som vil se sånne filmer, men kan jo ikke se de alene :P varpå hyttetur med noen venninner for et par år siden, og de ville absolutt se på en serie, handlet om et par som skulle gifte seg også var de på en øy hvor en av de kom fra også skjedde det mange drap der.. Måtte få en av de som alt hadde sett den p fortelle meg hvem morderen var og hvordan det ente, også satt jeg med iPaden og spilte smurf village og fulgte sånn halvveis med :lol:

En annen film var samboer og jeg å så på på kino (jeg var den eneste som skvatt i salen) ente med at jeg hadde mareritt i flere mnd, og måtte titte under senga for å sjekke at ingen morder var der... Da ga samboer meg forbud for noen av de filmene :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er veldig irriterende at mannen min lærer, får egne meninger, eget syn på rasen, eksteriør&konstruksjon, avl ,diverse collies og linjer så er det innmari gøy og koselig å diskutere og dele med han når det er noe som opptar så mye av livet mitt :) Hadde aldri trodd han engang kom til å bli endel av dette aspektet av hundeholdet.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er veldig irriterende at mannen min lærer, får egne meninger og eget syn på rasen, eksteriør&konstruksjon, avl og diverse collies og linjer så er det innmari gøy og koselig å diskutere og dele med han når det er noe som opptar så mye av livet mitt :) Hadde aldri trodd han engang kom til å bli endel av dette aspektet av hundeholdet.

Jeg irriterer meg over det motsatte på min, eneste argumentet jeg klarer å få ut av han om hvorfor han absolutt skal ha bulldog er "Fordi de er søte!", byttelåne litt avogtil? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over det motsatte på min, eneste argumentet jeg klarer å få ut av han om hvorfor han absolutt skal ha bulldog er "Fordi de er søte!", byttelåne litt avogtil? :lol:

Deal. Må låne din forhåpentligvis ved slutten av sommeren. Jeg har hatt navn klar til mitt første eget kull i over 8 år og nå plutselig kommer han med navnforslag og mener han har noe og si! :| :| Han kan ikke bare komme her og kommer her altså..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal. Må låne din forhåpentligvis ved slutten av sommeren. Jeg har hatt navn klar til mitt første eget kull i over 8 år og nå plutselig kommer han med navnforslag og mener han har noe og si! :| :| Han kan ikke bare komme her og kommer her altså..

Min har en liten drøm om å drive oppdrett etter han så

videoen, så han stiller nok gjerne opp uten noen protester eller forvirring over hvorfor han skal lånes ut! :lol:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes den buksen i farger som passer til bleik hud?

Type, fare for at omgivelsene blir snøblindet... :P

De var i gråmelert, sort og mosegrønn. Alle er da bleke nå :D

I butikken eller på nett??

Jeg kjøpte mine i ungdomsavdelingen :icon_redface: på Oslo City.

Flirer av portvinsmileyen og tenker at tynntynn t-skjortestoff ikke yter lårene mine rettferdighet, for å si det på den måten. De egner seg best bak tjukt og stødig stoff. :icon_redface:

De er jo så slaskete og deilige. Litt sånn Harembukse-light :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle sammen er HELT sikker på at de ikke har lyst på en svart AK hannhund valp? :nww:

Pokker :drool:

Jeg som to sek før jeg leste dette tenkte for meg selv at jeg MÅ ha en sort kelpie en gang. Men nei, ikke nå...nok med en valp i hus desverre :P

Oppe fordi det ble for varmt på soverommet. Lurer på om jeg skal kapre yndlingsplassen min ved sjøen før noen andre kommer dit og bare bruke hele dagen på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke hørte jeg et pip mer fra min søster.... Ja ja. Da har jeg prøvd i det minste.

Kan hende hun trenger litt tid på å fordøye ting og mai er en hektisk måned :hug:

Venter på at mannen og datterbarnet hans skal våkne så jeg får gjort noe uten å vekke de. Rooolig morgen. Barnefri og oppe kl 07. Kanskje jeg skal spise og gå tur. Kan man gå tur uten hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var i gråmelert, sort og mosegrønn. Alle er da bleke nå :D

Jeg kjøpte mine i ungdomsavdelingen :icon_redface: på Oslo City.

De er jo så slaskete og deilige. Litt sånn Harembukse-light :)

Jammen jeg er blek i august og jeg, beina mine har to nyanser, lys blå og lys rosa :P

....har hundene fått tørrfisk til frokost, det var visst veldig godt synes den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Passehundene vekket meg nå. Vet ikke de at jeg er B-menneske?

Også finner jeg bare tre av fire passekatter. Hvordan roper en på en katt?

Jeg roper "pss pssss pssss psssss" i et mykt tonefall. Også brøler jeg "FREDRIK!!" innimellom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFX: Slike dager må man bare tenke at "nå går det bare oppover!"

Bambi har blitt veldig dårlig det siste døgnet. Det startet etter turen på lørdag. Selvom hun bl båret mesteparten av veien, og vi ikke gikk langt ble det mye for henne.
Hun takler ikke lenger å være med på turer.

Hun har blitt gradivs dårligere og dårligere det siste døgnet.I går kveld ble hun markant dårligere. Hun klarer nesten ikke å gå, faller sammen, virker full, dopet og uten krefter. Hun er tørr på snuten og uten matlyst. Hun har sovet hos oss i natt, og både i natt og i dag har hun hatt nye store anfall.
Det virker dog ikke som hun er i store smerter (unntatt under anfallene). Hun er bare totalt slått ut og uten muskelkraft.

Har hun hatt drypp? Relatert til epilepsien?

Nå må jeg bare innse at det ikke er mer å gjøre for prinsessen vår, og at det beste er å la henne gå over regnbuebroen.
Har snakket med veterinæren,og er usikker på om vi må dra ned til dyrlegevakta i dag, eller om det kan vente til i morgen, så vi kan dra til kjente omgivelser.

Dette er ******.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...