Monica123 Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Har folk husket å betale? Hallen må punges ut for i dag Jepp Siter
Anette Skrevet 15. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Litt foreløpige tall: 12 i rekrutt 6 i kl 1 5 i kl 2 3 i kl 3 1 i elite og 17 i matchshow Siter
Red Merle Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Jepp. Det er greit :-) Si ifra når du vet så ser vi hva vi ordner. Da ser det ut til at vi ikke kan få blitt med i år heller Utrolig kjipt. Håper jeg har fått tatt lappen så fort jeg har råd, så jeg kan få blitt med neste år. Vær så snill folkens, ta MASSE bilder! Siter
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Da har Eukanuba vært og levert litt premier, bare å melde seg på folkens Siste dag idag!!! 1 Siter
Heidihj Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Vurderer å melde på Nuka i rekrutt. Går vi på slutten av dagen etter alle klassene da? (løpetid) Siter
Anette Skrevet 16. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Vurderer å melde på Nuka i rekrutt. Går vi på slutten av dagen etter alle klassene da? (løpetid) Du går når alle lp klassene er ferdig ja :-) Siter
borderen Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Jeg får startet (og sluttet) kurset en time tidligere, så da rekker jeg å få med meg et par timer av SM! Kanskje rekker jeg å gå med egne hunder også, men det får bli en bonus i så fall. Uansett topp trening for Kiter som sliter litt i sånne miljøer for tiden. 1 Siter
Kaja Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Kua løper:( så vi går rekrutt i stedet for kl1, så jeg kan belønne. Kjedelig når vi har trent så mye, men god trening blir det! Siter
borderen Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Høytid for løpetid! Amira er på slutten av løpetiden, så tar henne ikke inn før alle uten løpetid er ferdig Siter
Benedicte Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Er det noen som kan stille Tia i matchshowet om hun kræsjer med Pim? Tenkte å tørke støv av den rustne og gale championen Siter
Kaja Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Er det noen som kan stille Tia i matchshowet om hun kræsjer med Pim? Tenkte å tørke støv av den rustne og gale championen Jaaaa:D 1 Siter
Grim Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Grim går på meds, så vi må stå over likavæl. Edit: Ok da ser vi det ann. puh. Godt jeg ikke meldte på matchshow også, skamklippa bikkje er ikke så lekkert. Siter
Whoopsis Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Meldte plutselig på Ella i rekrutt også. Hun får redde familiens ære. Samtidig burde jo Klima fått gå i matchshowet.. (Burde tross alt ta opp kampen mot Pim igjen!) Nå begynner det å bli mye her. og dyrt, ikke minst! 2 Siter
SFX Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Er det matsalg, eller bør sånt tas med hjemmefra? Siter
Anette Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Er det matsalg, eller bør sånt tas med hjemmefra? Hjemmefra. Nina baker en kake håper jeg, og utover det blir det sonens bake ånd. Drammen hundepark holder åpent og selger brus vafler og pølser. 1 Siter
Benedicte Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Meldte plutselig på Ella i rekrutt også. Hun får redde familiens ære. Samtidig burde jo Klima fått gå i matchshowet.. (Burde tross alt ta opp kampen mot Pim igjen!) Nå begynner det å bli mye her. og dyrt, ikke minst! Og gamlingenes kamp? Cita og Ella skal gå mot hverandre i rekrutt, med en noe uerfaren fører Siter
Gjest Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Og gamlingenes kamp? Cita og Ella skal gå mot hverandre i rekrutt, med en noe uerfaren fører Anders? Siter
Benedicte Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Anders? Jepp! Han vet såvidt hva LP betyr, og Cita har ikke blitt trent på 2 år ca? Siter
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Fnis, om vi hadde satt ham med X'en skal jeg love deg han hadde sittet pent hele veien! En oppfører seg, må vite. Jeg har greit med plass til begge jentene i et bur for kortere turer som dette, men når du får haik helt fra Ås er jo det enklere for deg. Du, kanskje jeg kan tigge meg til å få sitte på tilbake igjen? Jeg skal besøke søster og svoger i Oslo, og da fungerer det dårlig å sitte på med noen som kjører tunnelen i stedet for via Oslo. De bor på Carl Berner, så så lenge jeg slippes av i nærheten av en t-banestasjon eller 31-bussens kjørerute kommer jeg meg fram. Siter
SFX Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Du, kanskje jeg kan tigge meg til å få sitte på tilbake igjen? Jeg skal besøke søster og svoger i Oslo, og da fungerer det dårlig å sitte på med noen som kjører tunnelen i stedet for via Oslo. De bor på Carl Berner, så så lenge jeg slippes av i nærheten av en t-banestasjon eller 31-bussens kjørerute kommer jeg meg fram. Det skal gå bra, bare det er greit at jeg blir til the bitter end, i og med at jeg dømmer det siste som skjer Siter
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Det skal gå bra, bare det er greit at jeg blir til the bitter end, i og med at jeg dømmer det siste som skjer Selvfølgelig! Vil jo være igjen til slutt og få med meg premieutdelinger og slikt jeg også. Siter
SFX Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Selvfølgelig! Vil jo være igjen til slutt og få med meg premieutdelinger og slikt jeg også. Jeg regnet med det, men greit å si fra i fall du hadde glemt av Siter
Gjest Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Jepp! Han vet såvidt hva LP betyr, og Cita har ikke blitt trent på 2 år ca? Tøft gjort syntes jeg. Siter
Anette Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Da har jeg de endelige tallene Rekrutt: 18 LP1: 6 LP2: 5 LP3: 3 Elite: 1 Matchshow: 18 1 Siter
Recommended Posts