Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Er det lov å spørre om hva øvelsene er i lp rekrutt? Har litt lyst til å være med.

Står her: http://sonen.corgilicious.net/?page_id=65

Rekrutt

Her er det lov til å belønne hunden mellom hver øvelse!

Øvelsene (koeffisient for hver øvelse står i parantes)

1. Tannvisning (1)

2. Lineføring (2) - ingen springmarsj

3. Innkalling fra sitt (1)

4. Dekk fra holdt (2) - fører og hund går lineføring opp til avmerket punkt. Der kommanderer føreren hunden til å dekke. Når hunden har lagt seg er øvelsen ferdig.

4. Enkeltdekk 1 min (2) – med synlig fører 5 meter unna

5. Helhetsinntrykk (2)

Sum: maks 100 poeng

Annet: bruk av langline på enkeltdekk og innkalling er tillatt, men det vil da ikke gis høyere karakter enn 7.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette vil jeg bli med på!

Om jeg ikke har fått meg førerkort enda til da, er det noen som vi kan få sitte på med da? :P

Vet ikke helt hva jeg skal melde meg på enda. Troooor det blir LP1, vi må ha klart å trent oss opp til det når det er såpass lang tid igjen. Ellers så hadde jo match show vært veldig gøy også! *tenketenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vist vente til siste liten med å melde på jeg. Ser ut som det kanskje blir gratis sydentur på meg den helgen *fysj*

neimenn fysj :aww:

Hmmmm. Det er nesten så jeg har lyst å melde meg på... Tror dere Kuro og jeg får til å være klare til start i rekrutt i oktober, når vi såvidt har begynt å trene? :aww:

Jeg meldte på Amiga bare for å ha det gøy jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har lyst til å være med, men jeg har ikke lyst til å trene. Da blir det litt problematisk, jeg syns nemlig ikke det er så gøy å starte bare for å få en 3.premie eller verre, ikke engang uoffisielt :P

Så, om noen har litt treningslyst til overs, så er jeg veldig takknemlig for å få meg litt, altså :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaaaaa :D

Jammen det er så dyrt å reise sørover. Kanskje om jeg tar fly.. Men samtidig er det knot når det er i Drammen. Jaja, godt det er lenge til, lang tenketid :)

Edit: må jo kunne spre Underholdningsavdelingen LP Trøndelag 2013 til avdeling Oslo, tross alt :lol: Thorvald kan sikkert finne på sprell her og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er så dyrt å reise sørover. Kanskje om jeg tar fly.. Men samtidig er det knot når det er i Drammen. Jaja, godt det er lenge til, lang tenketid :)

Edit: må jo kunne spre Underholdningsavdelingen LP Trøndelag 2013 til avdeling Oslo, tross alt :lol: Thorvald kan sikkert finne på sprell her og :P

Hva er i Drammen mener du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er så dyrt å reise sørover. Kanskje om jeg tar fly.. Men samtidig er det knot når det er i Drammen. Jaja, godt det er lenge til, lang tenketid :)

Edit: må jo kunne spre Underholdningsavdelingen LP Trøndelag 2013 til avdeling Oslo, tross alt :lol: Thorvald kan sikkert finne på sprell her og :P

Er jo mange som kjører bil fra oslo :D

Da er begge muttene påmeldt! Mayah rekrutt og matchshow, Nuka bare matchshow :)

yay :D

Hva er i Drammen mener du?

Sonenmesterskapet :whistle::P er i hundeparken.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...