Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Jeg har en svigerfar som dukker opp relativt ofte uten forvarsel. På dager som dette, da jeg ikke er helt i slaget, og er sofaslask, da er det faktisk direkte ubehagelig, og jeg stresser meg opp, nettopp fordi jeg ikke vet om han plutselig står på døren eller ikke. Han er jo bare snill og god, men allikevel, så synes jeg uventet, ubedt besøk ofte er litt mere pes enn hygge. Spesielt når jeg ikke er helt i slaget. Hva gjør man, a? Jeg kan jo ikke bare si "du, Murermannen Senior, jeg er ikke så keen på at du kommer hit i tide og utide, jeg..."

Alle de uproblematiske problemstillingene man møter på a gitt..

Marvin; fy....... Ja, det var i grunnen det jeg klarte å si...

Vet om følelsen! Knepet er å gjøre akkurat det du ville gjort uten besøk. Bli liggende på sofaen eller fortsett å lage mat. Det må spontangjester finne seg i. Det er vanskelig i starten, men blir fort en vane, og da reagerer ikke besøket heller etter hvert.

Vi har gått tur på nesten bare veier. Trengte ikke brodder en gang! Ellers har jeg ordnet masse i dag, blant annet laget avtale om fysioterapioppfølging etter operasjonen og bestilt nye felger til bilen, de blir montert på mandag. Og så fant jeg en bukse som kan brukes etter operasjonen. Ville egentlig ha med glidelås på leggene, men endte opp med joggebukse med knytting nederst i stedet.

Nå er det bare slaraffenliv! Jeg elsker fredager!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Martine; E er sååå fin og alltid så blid ! Ser likhet ja!

Jeg har aldri hatt problemer med å skille hunder faktisk, men nå har jeg litt erfaring fra da jeg bodde med mange Borzoier blandt annet, og erfart det samme som Krutsi.

Også har Simi og Oliver fått trekt kjetting idag igjen, så skal de ha pause imorgen. Jeg brukte 40 min på 1,6 km :lol: Helt latterlig.

Takk! :D hun har akkurat samme bølletryne som det hadde da jeg var liten :lol:

Får besøk av venninnen til samboeren snart, så jeg må rydde... Rart det der, når jeg skal ha besøk så synes ikke han at jeg trenger hjelp med å rydde! Ikke har han kommet fra jobb enda heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svigerfar som dukker opp relativt ofte uten forvarsel. På dager som dette, da jeg ikke er helt i slaget, og er sofaslask, da er det faktisk direkte ubehagelig, og jeg stresser meg opp, nettopp fordi jeg ikke vet om han plutselig står på døren eller ikke. Han er jo bare snill og god, men allikevel, så synes jeg uventet, ubedt besøk ofte er litt mere pes enn hygge. Spesielt når jeg ikke er helt i slaget. Hva gjør man, a? Jeg kan jo ikke bare si "du, Murermannen Senior, jeg er ikke så keen på at du kommer hit i tide og utide, jeg..."

Alle de uproblematiske problemstillingene man møter på a gitt..

Du ber murermannen gi beskjed til murerpappaen sin! Jeg syns det er sånn jobb den delen av to stk skal gi beskjed om :)

...har jeg vært på skitur. O'lykke :jump: Brukte siste 1/3 på å fortelle meg selv at jeg IKKE skulle gå runden to ganger. Var flink og lovet meg selv at på mandag da skal jeg gå to runder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svigerfar som dukker opp relativt ofte uten forvarsel. På dager som dette, da jeg ikke er helt i slaget, og er sofaslask, da er det faktisk direkte ubehagelig, og jeg stresser meg opp, nettopp fordi jeg ikke vet om han plutselig står på døren eller ikke. Han er jo bare snill og god, men allikevel, så synes jeg uventet, ubedt besøk ofte er litt mere pes enn hygge. Spesielt når jeg ikke er helt i slaget. Hva gjør man, a? Jeg kan jo ikke bare si "du, Murermannen Senior, jeg er ikke så keen på at du kommer hit i tide og utide, jeg..."

Alle de uproblematiske problemstillingene man møter på a gitt..

Marvin; fy....... Ja, det var i grunnen det jeg klarte å si...

Jeg sa i fra til x-svigermor som også hadde det med å komme i tide og utide. Enten det passet eller ei. Jeg formulerte meg høflig, men veldig bestemt siden hun er ekstremt manipulerende. Og jeg fikk beskjed om at hun aldri hadde blitt behandlet så stygt i hele sitt liv.

Sorry ass, men det er faktisk ikke hennes hjem.

Men forstår at ikke det er lett å si. Jeg for min del klarer ikke å ha det sånn, så jeg måtte si fra når den andre parten ikke ville gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder som slåss er ikke kjekt. :( Har aldri hatt problemer med mine egne men har hatt hunder inne til trening som skaps bråk og da har ikke en eneste bikkje noe de skulle sakt for det er jeg som bestemmer. Inne har de bare med å gjøre som jeg sier. Det har de ute også men har helldigvis en fantastisk hannhund som jeg av og til gir tilatelse til å "ordne" opp med bråkebøtter.

Sånn ellers så skjønne jeg ikke hva som går av folk for tiden. Har nesten ikke et eneste vennepar igjen som ikke har gått i fra hverandre. I dag kom beskjeden om at tanten min og mannen har gått i fra hverandre, ikke at det gjør meg noe for jeg liker ikke han, men veldig veldig trist for henne. Så var det disse foreldrene mine som kanskje går i fra hverandre denne gangen da?! Blir faktisk litt forbanna når jeg bor hjemme men INGEN sier noe. Får ringe pappa og spør hva pokker som skjer. Han kommer plutselig ikke hjem i helgen. :blink: Ja greit han jobber i Bergen og har hele familien sin der men at han ikke kommer HJEM i helgen da er ting lite bra. Han er klar over at minstegutten griner som bare det når han er borte og så kommer han ikke hjem.. :icon_confused:

Så noen positivt da! Jeg har fått time på privatklinikk på mandag for å få en ny vurdering! :D Enten så får jeg flere undersøkelser og de finner kanskje noe, ellers så klarer jeg forhåpentligvis å slå meg til ro med diagnosen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om følelsen! Knepet er å gjøre akkurat det du ville gjort uten besøk. Bli liggende på sofaen eller fortsett å lage mat. Det må spontangjester finne seg i. Det er vanskelig i starten, men blir fort en vane, og da reagerer ikke besøket heller etter hvert.

Helt enig! Det gjør vi her, men nå har det blitt en sånn vane med spontangjester her da. Men samboer har fått beskjed av meg om å gi meg en liten notis på at det er folk hjemme om jeg kommer sent fra jobb eller noe. Verste jeg vet er å velte inn døra og glede seg til sofaen, bare for å finne samboer pluss masse kompiser med Call of Duty... Men det endret seg raskt da.

Men poenget mitt var vel egentlig at vi er vant til at folk dukker opp uanmeldt, men da finner de seg også i at vi fortsetter med det vi driver med. Heldigvis hører man svigerfar i lang vei, siden han alltid kjører litt traktor først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder kan virkelig å få folk til å føle seg spesiell.. Svogeren min har prøvd lenge nå og fått nurket til å legge seg. Hun later som hun ikke hører.. Jeg kjem kan, gir samme kommando og hun legger seg me en gang :lol:

Sent from my GT-I9100

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle! Jeg har ikke hørt noe fra politiet. Håper den har klart seg. Har sovet superdårlig i dag, og drømt en hel masse om den. :( Huff. Utrolig hvor fort ting kan gå. Noen sekunder fra eller til i hver retning, hadde enten vært død hund, eller ikke truffet overhode. Og glad jeg kjørte liten IQ. Traff den med hjørnet av bilen, og der er det bare plastikk. Så det er lov å håpe at alt gikk bra da...

Verste er at jeg har opplevd ting som kan klassifiseres som verre på jobb, men dette gikk søren meg mye mer inn på meg... (Man vet man er hundemenneske etc? )

Straks gå igang med middag her. Noomi skal til vetten på mandag og se på labbene sine. Hun klør så latterlig lite nå, at det er helt utrolig at hun har allergi... Og jeg vil tru vetten blir glad da. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder kan virkelig å få folk til å føle seg spesiell.. Svogeren min har prøvd lenge nå og fått nurket til å legge seg. Hun later som hun ikke hører.. Jeg kjem kan, gir samme kommando og hun legger seg me en gang :lol:

Sent from my GT-I9100

Åh da kjenner jeg slik makt når jeg gjør det der *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder kan virkelig å få folk til å føle seg spesiell.. Svogeren min har prøvd lenge nå og fått nurket til å legge seg. Hun later som hun ikke hører.. Jeg kjem kan, gir samme kommando og hun legger seg me en gang :lol:

Sent from my GT-I9100

Åh da kjenner jeg slik makt når jeg gjør det der *ler*

Haha ja..

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bare mumle litt om flytte til Løten og sånt... fnis*.

Det var nettopp deg jeg tenkte på faktisk ;)

Få seg jobb oppover, så kommer jeg jeg :)

Akkurat nå spiser jeg hjemmelaget potetmos. Namnam!

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...