Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Det var nettopp deg jeg tenkte på faktisk ;)

Få seg jobb oppover, så kommer jeg jeg :)

Akkurat nå spiser jeg hjemmelaget potetmos. Namnam!

Siri prøver få med seg alle hun :P

...lurer jeg på om jeg skal pakke skiene i bilen når jeg skal å sjekke ut Løten town og Ådalsbruk i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynner hodepinen å gi seg. Inatt så sov jeg nesten ingenting fordi jeg var sikker på at valpisene kunne dø, og idag har jeg fulgt med dem som en hauk (av samme grunn) og sikkert blitt sliten i hodet mitt av den grunn :lol: Grunnen til at jeg trodde dem kom til å dø er fordi dem har vært litt snørrete, at dem spiser og oppfører seg som normalt gjør ingenting når jeg leser skremsels historier om valpiser som bare dør uten grunn. Gutten hadde ikke lagt på seg så mye som jeg hadde ønsket fra igår til idag heller, men etter kontroll veiing idag så er det som normalt :) (han hadde lagt på seg 32 gram altså, men det er litt mindre enn han har gjort hitill)

Ringt veterinæren å fått antibiotika og, men etter å ha prata med andre oppdrettere gir jeg ikke det, såfremt dem ikke blir slappe og syke.

Det tar på å være hysterisk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mulig å quote noen nå ?

Men, til dere som svarte ang Murermannen Senior

Altså, jeg vet ikke om jeg klarer være så slem å si "sorry, passer ikke" jeg? Han er jo bare snill og god, og forventer jo ingen verdens ting da han kommer. Dette er altså mannen som ga oss 12 kubikk ved, som han kjørte ned til oss, og da vi kom hjem, hadde han hevet halvparten inn i vedskjulet alene. Samme ufattelig snille mannen har også kjøpt en hestehenger, kun fordi jeg driver med hest, som han har brukt mangfoldige uker på å pusse opp, og bygge om. Det er også den mannen som alltid har en hjelpende hånd å låne bort. På bursdagen hans i fjor kjørte han hest + høy for meg. Hver gang dekkene skal legges om, så får jeg beskjed om å komme "lørdag kl 11", så legger han om dekk, kjører de som ikke skal brukes opp på låven, og vasker over bilen. På min, Mureren, Tanta til Mureren, og sin egen bil. Han er liksom hinsides snill, så jeg føler det er så ufattelig slemt å nekte han en sånn ting som han tydeligvis synes er allright, nemlig det å stikke innom for å skravle litt, og ta en røyk og en kaffekopp. Tenk om han blir supertrist?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa foreslo at jeg skulle vente noen dager med å dra sørover. Jeg begynner egentlig på skolen på mandag, men jeg finner ingenting om at første skoledag eller noen av de andre forelesningene er obligatoriske, så da burde det jo i grunnen gå greit å vente noen dager med å dra, så slipper jeg å reise med hoste, snufsing, feber, slapphet og muskelvondt. Og høyspentkelpie, stålbur, stor ryggsekk og bag. Det er ikke en særlig hyggelig medpassasjer å ha med seg heller, det. Men litt bortkastet å ha kjøpt togbillett til 500 kr hvis jeg ikke får brukt den, og jeg i tillegg må kjøpe ny billett. Jeg må nesten bestemme meg snart, også, for jeg bør på en måte ha pakket hvis jeg skal ta toget i morgen tidlig.

Hm. Jaja. Snart er det pizza, som pappa har vært så snill å lage. Det er unektelig veldig deilig å være bortskjemt barn her hjemme når man er syk.

Spennende skiskyting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mulig å quote noen nå ?

Men, til dere som svarte ang Murermannen Senior

Altså, jeg vet ikke om jeg klarer være så slem å si "sorry, passer ikke" jeg? Han er jo bare snill og god, og forventer jo ingen verdens ting da han kommer. Dette er altså mannen som ga oss 12 kubikk ved, som han kjørte ned til oss, og da vi kom hjem, hadde han hevet halvparten inn i vedskjulet alene. Samme ufattelig snille mannen har også kjøpt en hestehenger, kun fordi jeg driver med hest, som han har brukt mangfoldige uker på å pusse opp, og bygge om. Det er også den mannen som alltid har en hjelpende hånd å låne bort. På bursdagen hans i fjor kjørte han hest + høy for meg. Hver gang dekkene skal legges om, så får jeg beskjed om å komme "lørdag kl 11", så legger han om dekk, kjører de som ikke skal brukes opp på låven, og vasker over bilen. På min, Mureren, Tanta til Mureren, og sin egen bil. Han er liksom hinsides snill, så jeg føler det er så ufattelig slemt å nekte han en sånn ting som han tydeligvis synes er allright, nemlig det å stikke innom for å skravle litt, og ta en røyk og en kaffekopp. Tenk om han blir supertrist?

Ta vare på sånne! Jeg mente absolutt ikke at du skulle være slem og kald, bare at når noen stikker innom spontant så må de finne seg i at hverdagen går videre i huset. Moren min var sånn som spratt opp av stolen, fant fram finduken og laget kaffeselskap hvis noen stakk innom, mens nabokona (som nå er min nabo) fortsatte med det hun holdt på med, mens hun pratet med besøket og kokte en skvett kaffe. Jeg husker faktisk at jeg la merke til dette da jeg var liten, og tenkte at for moren min måtte det være et strev når folk kom innom, mens for naboen var det bare et pluss.

Men når det gjelder sofaen full av samboerkompiser når du kommer fra jobb så blir jeg sliten på dine vegne! Husker en periode da jeg og samboer bodde på studentby, vennene våre bodde stort sett på hybler, derfor ble leiligheten vår fritidsklubb. Det kom til et punkt der jeg måtte si fra!

Laks med grønsaker i komfyren! :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå er jeg ganske sjokkert her. Emilie falt opp på Santo mens han sov, og hun slo hodet i veggen og begynte å gråte. Santo reagerte med å reise seg rolig opp, nusse henne litt og så sette seg ved siden av henne. Dette er samme hunden som før prøvde å skremme alle barn så de holdt seg unna. Flink er han, og man ser at han er superglad i E :wub:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mulig å quote noen nå ?

Men, til dere som svarte ang Murermannen Senior

Altså, jeg vet ikke om jeg klarer være så slem å si "sorry, passer ikke" jeg? Han er jo bare snill og god, og forventer jo ingen verdens ting da han kommer. Dette er altså mannen som ga oss 12 kubikk ved, som han kjørte ned til oss, og da vi kom hjem, hadde han hevet halvparten inn i vedskjulet alene. Samme ufattelig snille mannen har også kjøpt en hestehenger, kun fordi jeg driver med hest, som han har brukt mangfoldige uker på å pusse opp, og bygge om. Det er også den mannen som alltid har en hjelpende hånd å låne bort. På bursdagen hans i fjor kjørte han hest + høy for meg. Hver gang dekkene skal legges om, så får jeg beskjed om å komme "lørdag kl 11", så legger han om dekk, kjører de som ikke skal brukes opp på låven, og vasker over bilen. På min, Mureren, Tanta til Mureren, og sin egen bil. Han er liksom hinsides snill, så jeg føler det er så ufattelig slemt å nekte han en sånn ting som han tydeligvis synes er allright, nemlig det å stikke innom for å skravle litt, og ta en røyk og en kaffekopp. Tenk om han blir supertrist?

Tror du det er bedre at muremannen sier det eller du?

Trenger jo ikke si "ikke velkommen". Men bare en liten "Hei kan du ikke sende en sms før du kommer. Er så kjedelig når jeg løper rundt i undertøyet". Spørs hva slags humor de har da, i min famillie hadde det funket, i typen sin not so much *flirer*

Ta vare på sånne! Jeg mente absolutt ikke at du skulle være slem og kald, bare at når noen stikker innom spontant så må de finne seg i at hverdagen går videre i huset. Moren min var sånn som spratt opp av stolen, fant fram finduken og laget kaffeselskap hvis noen stakk innom, mens nabokona (som nå er min nabo) fortsatte med det hun holdt på med, mens hun pratet med besøket og kokte en skvett kaffe. Jeg husker faktisk at jeg la merke til dette da jeg var liten, og tenkte at for moren min måtte det være et strev når folk kom innom, mens for naboen var det bare et pluss.

Enig, hadde noen ramlet inn døren min titt og ofte så hadde de fått fikse seg selv. Når jeg tenker meg om så må vel egentlig alle det som kommer hit. Jeg er en elendig vert :lol:

Men jeg syns det er mye trivligere å komme i slike hus også :)

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke meg gikk rett på ræva på isen i dag og slo halebeinet selv om jeg hadde pigger på så nå sitter jeg i sofaen på den berømte baderingen min(ser sikkert kjempe lurt ut) :angel: Det som er mest irriterende er at jeg ikke får trent hundene i kveld som planlagt BLÆ :bug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri prøver få med seg alle hun :P

:whistle:

Jeg bare forsøker å få til en liten filial av Gardemommeby, vøtt :D.

...lurer jeg på om jeg skal pakke skiene i bilen når jeg skal å sjekke ut Løten town og Ådalsbruk i morgen :P

Synes jeg du skal gjøre - jeg har ei løype på 500 m utenfor (jeg kan ikke love blåswixføre, men....) :lol:.

Men, til dere som svarte ang Murermannen Senior

Altså, jeg vet ikke om jeg klarer være så slem å si "sorry, passer ikke" jeg? Han er jo bare snill og god, og forventer jo ingen verdens ting da han kommer. Dette er altså mannen som ga oss 12 kubikk ved, som han kjørte ned til oss, og da vi kom hjem, hadde han hevet halvparten inn i vedskjulet alene. Samme ufattelig snille mannen har også kjøpt en hestehenger, kun fordi jeg driver med hest, som han har brukt mangfoldige uker på å pusse opp, og bygge om. Det er også den mannen som alltid har en hjelpende hånd å låne bort. På bursdagen hans i fjor kjørte han hest + høy for meg. Hver gang dekkene skal legges om, så får jeg beskjed om å komme "lørdag kl 11", så legger han om dekk, kjører de som ikke skal brukes opp på låven, og vasker over bilen. På min, Mureren, Tanta til Mureren, og sin egen bil. Han er liksom hinsides snill, så jeg føler det er så ufattelig slemt å nekte han en sånn ting som han tydeligvis synes er allright, nemlig det å stikke innom for å skravle litt, og ta en røyk og en kaffekopp. Tenk om han blir supertrist?

Ååååå, skjønner godt at du har problemer med å si fra til en sånn kjernekar, ja :)

Moren min var sånn som spratt opp av stolen, fant fram finduken og laget kaffeselskap hvis noen stakk innom, mens nabokona (som nå er min nabo) fortsatte med det hun holdt på med, mens hun pratet med besøket og kokte en skvett kaffe. Jeg husker faktisk at jeg la merke til dette da jeg var liten, og tenkte at for moren min måtte det være et strev når folk kom innom, mens for naboen var det bare et pluss.

Mamma gjorde også veldig mye utav det når det kom folk innom oss... Da var det te og rundstykker mm. Jeg lurer egentlig litt på hvordan jeg er? Jeg håper jo jeg er mer sånn avslappet som tar ting som det kommer (for det er avslappet og enkelt når man bare plutselig kommer på at man kan legge opp et fat med spekemat når besøket kommer??? :whistle:).

Tror du det er bedre at muremannen sier det eller du?

Trenger jo ikke si "ikke velkommen". Men bare en liten "Hei kan du ikke sende en sms før du kommer. Er så kjedelig når jeg løper rundt i undertøyet". Spørs hva slags humor de har da, i min famillie hadde det funket, i typen sin not so much *flirer*

:lol:

Enig, hadde noen ramlet inn døren min titt og ofte så hadde de fått fikse seg selv. Når jeg tenker meg om så må vel egentlig alle det som kommer hit. Jeg er en elendig vert :lol:

Men jeg syns det er mye trivligere å komme i slike hus også :)

*passe på at man IKKE har ordnet noe når Jeanette kommer i morgen.... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en fin fin telefon. Helle har fått plass på ett avlastningsted. En går i Enebak med terapidyr :) Så nå ser jeg frem til 18 jan. Da skal jeg få en pustepause, Nix skal stilles ut, og jeg har bursdag. Hun kommer nok til å bli litt sur for det, men hun trenger dette og da får hun bare svelge unna.

Så bra! Håper både datterlille og du får utbytte av dette.

Ha det fint, og lykke til!

Tusen takk!

Har du fått hotell i nærheten forresten?

Goooogle sier jeg bor 8.4 km fra Liseberg, så jeg synes jeg er rimelig nærme.

Nå fortalte en kollega at svigerinnen hennes nettopp har blitt banket opp av mannen sin, med planker. Han hadde gått i våpenskapet etterpå og stått over henne med hagla. Og så bestemte han seg for å drepe hundene (elghunder) og gikk etter dem, men det hadde nok skjønt lunta for de klarte å rømme fra huset...

Døtrene deres bor for seg selv, så de var ikke hjemme.

Gal gal verden.......

Edit: la ti noe

WTF?

1200 kr for fem poser.. Skummelt altså!

Bæsjeposer?

Vi er framme på hotellet, og har hatt en problemfri kjøretur. Stoppet i Sarpsborg for å levere stuegardiner til mamma som skal syes om, og hun hadde kjøpt masse niste til meg. Jeg lurte på hvor langt hun trodde jeg skulle kjøre :D Men det var godt da, med oste- og skinkebaguett og sjokolademelk. Jeg husker ikke sist jeg drakk sjokolademelk.

Hotellet er suverent - de har gratis kveldsmatbuffet fram til ni! Det er ikke noe jeg har vært borti før. Og passer suverent, siden frokostserveringen starter etter at jeg hadde tenkt til å være i hallen.

Jeg kjenner jeg har en bra helg allerede - slappe av og gjøre det jeg vil.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått min første smarttelefon! :D Har sittet en stund og tittet litt og lagt inn kontakter. Tro hva jeg kan gjøre nå? Er det der wordfeud(eller hvordan det skrives) fortsatt populært? eller har folk blitt lei det?

Og å skrive sms på den er noe drit :P bruker jo mange minutter på å skrive en kort melding!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle:

Jeg bare forsøker å få til en liten filial av Gardemommeby, vøtt :D.

Synes jeg du skal gjøre - jeg har ei løype på 500 m utenfor (jeg kan ikke love blåswixføre, men....) :lol:.

Ååååå, skjønner godt at du har problemer med å si fra til en sånn kjernekar, ja :)

Mamma gjorde også veldig mye utav det når det kom folk innom oss... Da var det te og rundstykker mm. Jeg lurer egentlig litt på hvordan jeg er? Jeg håper jo jeg er mer sånn avslappet som tar ting som det kommer (for det er avslappet og enkelt når man bare plutselig kommer på at man kan legge opp et fat med spekemat når besøket kommer??? :whistle:).

:lol:

*passe på at man IKKE har ordnet noe når Jeanette kommer i morgen.... :aww:

:lol: Jeg er litt forsiktig med å blir for "husvarm" da, er ikke alle som liker det *flirer*

Da kaster jeg skiene i bilen også. :jump:

Så bra! Håper både datterlille og du får utbytte av dette.

Tusen takk!

Goooogle sier jeg bor 8.4 km fra Liseberg, så jeg synes jeg er rimelig nærme.

WTF?

Bæsjeposer?

Vi er framme på hotellet, og har hatt en problemfri kjøretur. Stoppet i Sarpsborg for å levere stuegardiner til mamma som skal syes om, og hun hadde kjøpt masse niste til meg. Jeg lurte på hvor langt hun trodde jeg skulle kjøre :D Men det var godt da, med oste- og skinkebaguett og sjokolademelk. Jeg husker ikke sist jeg drakk sjokolademelk.

Hotellet er suverent - de har gratis kveldsmatbuffet fram til ni! Det er ikke noe jeg har vært borti før. Og passer suverent, siden frokostserveringen starter etter at jeg hadde tenkt til å være i hallen.

Jeg kjenner jeg har en bra helg allerede - slappe av og gjøre det jeg vil.

Deilig hotel da :D Det er jo topp med kveldsbufe for slike som oss.

Husk å oppdatere meg i morgen da. Og lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri prøver få med seg alle hun :P

...lurer jeg på om jeg skal pakke skiene i bilen når jeg skal å sjekke ut Løten town og Ådalsbruk i morgen :P

Haha, ja hun prøver å flytte Gardemommeby litt høyere opp, og få med seg litt fler i samme slengen :P

Skitur i morgen hørtes fantastisk ut, fint være er det meldt også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor det? :hug:

Fordi han ikke er ret glad i fremmede, hverken mennesker eller hunde, og alle hans rutiner bliver brugt, når jeg flytter... og så bliver det for vanskeligt at finde nogen som kan passe ham, når jeg skal på ture med studiet... Han er ganske rar. Så det er bare bedre for ham, at blive hjemme hos mine forældre, hvor vi bor nu, og hvor han trives...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...