Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Røykere går nok over kosthold i hvem som blir uglesett ja. Sånn vil det nok alltid være fram til ingen røyker med. Samme er om vi tok med oss en som prøvde å sette et skudd av noe slag. H*n hadde nok "utdanket" røykeren også...

Kanskje :aww: Men narkomane er det stort sett litt synd på, mens en røyker bare er dum, så jeg veit ikke det hadde hjulpet så mye. Du hadde sett bra ut da, kjernesunn og åpenbart supertrivelig som menger deg med samfunnets tapere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg var glad jeg ikke var mann jeg :lol: det er sikkert verre :P

Er de her mindre livsfarlige slik? Har brukt breeders kjørestrikk hittil.

Vil tro at de er bedre, brukes jo mye av hundekjørere og slikt. Om jeg ikke tar feil så er det masse tråder med strikk inni, også tredd inn i de flettegreiene rundt. Så om selve strikkene ryker så vil jo fortsett det flettegreiene rundt holde seg. Verre dersom det ryker ved festet til kroken, evt. selve kroken.

Da er jeg akkurat hjemme fra en tur i bakken sammen med samboer og en kompis, det var kjempegøy! Kroppen er sliten og nå koser jeg med restepizza fra igår! Skrubbsulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan trikset å svare under en quot når den først har slått seg vrang? Det jeg skulle svare var: Beardiser er definitivt bare mellomstore hunder ja. Det rare er at jeg også ofte blir overrasket når jeg møter en beardis som jeg før bare har sett på bilder, så liten!

Jeg har det forresten sånn med noen andre raser også, lundehunder er for eksempel alltid mye mindre i virkeligheten enn på bilder.

Det slår meg gang på gang hvor små hunder det egentlig er under all den pelsen deres!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje :aww: Men narkomane er det stort sett litt synd på, mens en røyker bare er dum, så jeg veit ikke det hadde hjulpet så mye. Du hadde sett bra ut da, kjernesunn og åpenbart supertrivelig som menger deg med samfunnets tapere :P

Det trur jeg avhenger av miljøet man henger i og hvor tungt narkomane de er. Om man tar med seg en av de fra gata, eller en av de som faktisk lever et vanlig liv ved siden av narkomisbruket. De sistnevnte blir nok sett på sitt dumme, mens de førstnevnte er det synd på (og hvis man ikke synes synd på de, så er man jo hjerteløs, sjelløs og gudene veit hva, man må til og med ikke finne på å kalle de narkis...).

Dessuten så hadde de bare sett på meg som en som desperat prøver å opprettholde et supersunt image mens jeg smugspise enorme mengder av kaker, sjokolade og junkfood i smug. :lol: Som da jeg takket nei til saus ved en middag. Så fikk jeg slengt på en ganske krass kommentar om "jeg trengte da ikke slanke meg nå!!". At det er svært få sauser jeg liker, var ikke alternativ engang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan trikset å svare under en quot når den først har slått seg vrang? Det jeg skulle svare var: Beardiser er definitivt bare mellomstore hunder ja. Det rare er at jeg også ofte blir overrasket når jeg møter en beardis som jeg før bare har sett på bilder, så liten!

Jeg har det forresten sånn med noen andre raser også, lundehunder er for eksempel alltid mye mindre i virkeligheten enn på bilder.

Jeg trykker på den knappen som er helt til venstre (BBQ mode.) Så kan du skrive utenfor quote-taggene.

Edit: ikke BBQ men BBCode :P

Edit2_

639 (de tallene var det kleggen Casper som ville ha med, mulig det er en kode til Symra). JO det jeg skulle si var at så søt Symra ble da :D Flere bilder!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper altså, han er en liten raring :D Ofte så kommer han og setter seg klin inntil meg i senga, ser på meg, og logrer forsiktig. Med en gang jeg ser på ham så smiler han og dytter det våte gliset sitt i ansiktet mitt. Smilehunder er artige vesener!

Når han ligger på gulvet og koser seg med ett eller annet og jeg ser på ham og smiler, så smiler han sånn sjarmerende skjevt tilbake (sånn type du og jeg, vi forstår hverandre smil), før han fortsetter med det han holdt på med. Det er utrolig morsomt at han faktisk gir respons på smiling, og det er absolutt ikke den type smiske-smiling jeg la ut video av for noen dager siden, det er glad-smil :D (nei jeg menneskeliggjør ikke, han bare er sånn!)

Apropos Casper, en venninne av meg sa i går at jo mer hun blir kjent med meg og Casper, jo mer synes hun vi ligner på hverandre :lol: Det tar jeg som et kompliment, for som dere sikkert har skjønt synes jeg jo Casper er en knakende kul fyr!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, jeg har ikke hatt mulighet for å oppdatere meg i helgen. Har vært på avlsrådskurs og det har gått slag i slag fra lørdag morgen og til nå. Men artig har det vært!

Akkurat nå spiser jeg middag og slapper av :)

Og så ble jeg superstolt over slekta til Dany som gjorde det så bra på lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Nina* var det vel jeg prata med den hundematen jeg skal hente, om!

Jeg spurte mamma igjen nå, fordi jeg er utålmodig og nysgjerrig (vi henter maten i kveld). Det var visst ikke VogH som skal ha noe med den maten å gjøre (men er det rart jeg tror det når hun sier at det blir produsert i Tyskland og har VogH i?), det er visst Nortura, så da går jeg ut ifra at det blir noe ala de Bella-pølsene-ish? Jeg veit ikke. Sikkert ikke noe jeg kommer til å gidde å fullfôre på, ihvertfall, så da kan det hende 700 kg varer en stund! :P Lager en tråd i morgen ellerno, jeg, hvis det står noe innholdsfortegnelse, for sånne ting er jeg ikke god på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, jeg har ikke hatt mulighet for å oppdatere meg i helgen. Har vært på avlsrådskurs og det har gått slag i slag fra lørdag morgen og til nå. Men artig har det vært!

Akkurat nå spiser jeg middag og slapper av :)

Og så ble jeg superstolt over slekta til Dany som gjorde det så bra på lørdag :D

Var det ålreit? Det hørtes veldig spennende ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Utrolig hvor mye arbeid man får gjort når man eeegentlig skal lese.. Jeg har tatt gigaoppvasken, støvsugd stua, tømt kattedoen, lufta bikkjer, måka stallen, rydda og kasta masse ræl. Men jeg har lest i dag altså. Nå skal jeg slappe av og gjøre andre ting fordi da kommer jeg sikkert ikke til å surre med blodgasser og partetiellt oksygentrykk. Jeg tror jammen jeg skal spise litt is også, bare fordi jeg fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad i champagne? :lol:

Så bra at du har kost deg. :)

Thank ju :D

Seriøst, jeg har en thing for champagne! På ordentlig! Man blir liksom så boblete, sprudlete, teit og lykkelig av det - uansett hvor dritt man føler seg! Aaah, jeg hadde vært tidenes beste psykolog :lol:

Neida, men seriøst. Havner jeg i himmelen, så er trærne laget av bamsechips, det vokser chillinøtter på buskene, alt vann er eplejuice, og det spruter Möet fra vasken :lol:

FC0DCDF7-779C-4722-B738-6D1AECC4EF13-259

...og hvorfor i all verden er den nå velfungerende chatten tom? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klådd på søstra til Jäger i dag -_-

Sent from my GT-I9100

Jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte spørre oppdretteren min, så nå er jeg oppdatert og kvelden er redda :aww::lol:

Spist en halv taco og har angst fordi nesesprayen min en nesten tom.

Herregud jeg er dårlig på å være syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror dro hjem i dag, og nå er det så tomt i huset. Fuglene ble jo også med han, så da ble det ekstra tomt. Jeg savner lillebror allerede. Synd jeg ser familien min så sjelden :hmm:

Ganzie lurer også på hvor fuglene er, hun må stadig sjekke kroken hvor de stod. Hun var nemlig veldig fornøyd med de nye kjæledyrene jeg hadde skaffet henne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan trikset å svare under en quot når den først har slått seg vrang? Det jeg skulle svare var: Beardiser er definitivt bare mellomstore hunder ja. Det rare er at jeg også ofte blir overrasket når jeg møter en beardis som jeg før bare har sett på bilder, så liten!

Jeg har det forresten sånn med noen andre raser også, lundehunder er for eksempel alltid mye mindre i virkeligheten enn på bilder.

Sett cursorsen til slutt i innlegget, trykk enter to ganger, og da skal du komme ut av quoten og kunne skrive bortover her som normalt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt vondt i hodet før Idag og etter litt lille brak fall har jeg så vondt i hodet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. To paralgin forte og en migrene pille, mat, et mørkt rom, seng og varme og jeg har fortsatt så vondt at jeg blir gal. Jeg hater trivielle vondter :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.. Må til Lørenskog for å få nypreppa løyper og masse snø serru :D

Tenkte meg det, ja. Var ikke særlig til skiføre ute på jordet mitt akkurat. :P

Nå i kveldinga har jeg hatt tidenes eksamensopplading! Etter å ha sittet på lesesalen noen timer (men somlet bort mesteparten av tiden på andre ting enn pensum), stakk jeg hjem og luftet Geo før jeg og tre venner dro på treningssenteret. Der skulle vi egentlig trene styrke, og det gjorde vi forsåvidt i tjue minutter eller så. Men så ble styrkerommet så overfylt at vi heller ville finne på noe annet. Av alle ting begynte vi å spille badminton, og plutselig hadde vi spilt i en time uten å tenke over at tida gikk. Herlighet, jeg suger i badminton! Men det kom seg etter hvert. Det ble kanskje ikke så mye trening av kroppen på den timen der, men fryktelig mye trening av lattermusklene. Jeg lo så fælt at jeg på et tidspunkt lå på gulvet og skreik. Så stengte treningssenteret og det var på tide å gå hjem, og da måket jeg først snø (helt unødvendig, det har nesten snødd igjen allerede), før jeg tok med Geo og skiene ut på jordet og gikk en liten runde. Litt preparerte løyper hadde virkelig gjort seg, men vi fikk da opp pulsen litt begge to. Friskt og deilig! Så. Som sagt. Jeg har fått ladet opp kropp og sinn til morgendagens eksamen. Nå mangler jeg bare å lære pensum. Men først skal jeg ta en dusj og lage litt middag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg prøvd å rive kjøkkeninnredningen med bakhode. Resultatet ble at jeg gikk ned for telling og sitter her nå med tidenes donald-kul i hode. Kjøkkeninnredningen er fremdeles der den skal, uten synlige skader etter sammenstøtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså, denne kvelden ble plutselig teit. Blaze har hatt to laaaange tissepauser under lufting i dag, han sto i minst ett minutt. Det så også ut til at han hadde trøbbel med å tisse til å begynne med :(

Etterpå sjekka jeg posten og fikk sjokk da jeg hadde fått ei purring på en regning jeg ikke har fått. Jeg betaler alltid regningene mine til rett tid og kjente jeg ble skikkelig stressa over det her :hmm: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ålreit? Det hørtes veldig spennende ut :D

Det var kjempebra! Mange gode innlegg fra flere og debatt til slutt :D

Veldig hyggelige mennesker var det der også, og det var veldig greit å legge opp til sosialt på kvelden synes jeg.

Og så får man litt vondt i hjertet over kunnskapsløsheten en del har innenfor rasen min. Spesielt når det ser ut til at flere liker å blande kooikeren med andre raser fordi de liker deler av rasen, samt at de har hørt at hundene blir friskere. Og attpåtil spør om det er noen som vil stille hannhunden sin til disposisjon for en slik avl. Jeg håper det nytter med alle tilbakemeldingene til slutt, men akkurat nå ser det ikke sånn ut. Har man en søt hund så hvorfor ikke avle på den...

Det er en del som ikke har noen kunnskap om hund fra før, og har en del absurde tanker de ønsker å sette ut i live fordi de ikke vet bedre. Men samtidig er for bastant i sin lære av naboen som "har hørt at..", til å ta i mot kunnskap fra de som kan en del. :(

Ellers tror jeg jeg skal gjøre som mange andre kvelder. Gjøre meg klar for kvelden og ta med både pc og pelser i senga. Kose oss litt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur jeg avhenger av miljøet man henger i og hvor tungt narkomane de er. Om man tar med seg en av de fra gata, eller en av de som faktisk lever et vanlig liv ved siden av narkomisbruket. De sistnevnte blir nok sett på sitt dumme, mens de førstnevnte er det synd på (og hvis man ikke synes synd på de, så er man jo hjerteløs, sjelløs og gudene veit hva, man må til og med ikke finne på å kalle de narkis...).

Det må jo selvsagt være en tungt narkoman, en sånn en det lyser av, og som snakker sånn som de i Torsdag kveld fra Nydalen når de driver med de dølle narko-sketsjene sine :aww:

Dessuten så hadde de bare sett på meg som en som desperat prøver å opprettholde et supersunt image mens jeg smugspise enorme mengder av kaker, sjokolade og junkfood i smug. :lol: Som da jeg takket nei til saus ved en middag. Så fikk jeg slengt på en ganske krass kommentar om "jeg trengte da ikke slanke meg nå!!". At det er svært få sauser jeg liker, var ikke alternativ engang. :P

haha.. Jeg liker heller ikke saus så godt, og det er alltid en masse pes om. "Hæ? Vil du ikke ha bernaise?" Nei, det smaker og lukter høgg, så hvorfor skal jeg ville det? Jeg pleier bare å spørre om de syns jeg trenger å slanke meg jeg, om de gnåler om sånt.. Da pleier det å bli stille på de :P

.. Har datterbarnet kommet hjem og tatt med krøllebølla si på rommet sitt, så nå ligger Norris og jeg i sofaen og ser på "Ville latin-Amerika" på Animal Planet :ahappy: Må vel snart sjekke om det er en film jeg vil se på tv i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså, denne kvelden ble plutselig teit. Blaze har hatt to laaaange tissepauser under lufting i dag, han sto i minst ett minutt. Det så også ut til at han hadde trøbbel med å tisse til å begynne med :(

Etterpå sjekka jeg posten og fikk sjokk da jeg hadde fått ei purring på en regning jeg ikke har fått. Jeg betaler alltid regningene mine til rett tid og kjente jeg ble skikkelig stressa over det her :hmm: .

Huff :hug:

Kanskje han bare hadde drukket veldig mye?

Og ang regninga ville jeg ringt og hørt hva som har skjedd og si at du virkelig ikke har fått regninga, ihvertfall prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...