Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Har funnet det mest fantastiske lille huset til meg, Nora og mannen :wub:

Visning i morgen(som krasjer med rønneblokkleiligheten i 14 etasje, men skal overtale mannen til huset, om ikke kan vi nå begge), og får håpe ingen byr høyere enn hva vi kan by, om vi bestemmer oss for at det ser like fantastisk ut på ekte også. Kribling i magen :ahappy:

Lykke til! :)

Har ikke kjøpt, har FÅTT! :D

Men ja, de ELSKA det! Herregud, Nemi ble helt vill i blikket! :lol:

Nice!

Hva har du FÅTT da? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Er man gærn om man drar å henter en 12 år gammel hund egentlig... Ja? Aff så dumt.... :aww: Vil det så gjerne, men tror kanskje jeg skal se om jeg finner noe fornuft en eller annen plass.. Vi har jo tid... Og plass... Og råd...

Søteste dyret... :wub: Tror jeg må sette sperre på finn.no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man gærn om man drar å henter en 12 år gammel hund egentlig... Ja? Aff så dumt.... :aww: Vil det så gjerne, men tror kanskje jeg skal se om jeg finner noe fornuft en eller annen plass.. Vi har jo tid... Og plass... Og råd...

Søteste dyret... :wub: Tror jeg må sette sperre på finn.no...

Hvorfor skulle det være n o e i veien for det? Annet enn at den ikke nødvendigvis lever så lenge etterpå.

I natt har jeg drømt at jeg har vasket ut et hus i hele natt.

Jrg og en kollega flyttet inn, men det var ikke godt nok vasket ut. Det var 7 soverom og 3 bad og jeg vasket og vasket og vasket og vasket og vasket. Så vekte Ask meg, så sovnet vi litt igjen og så vasket og vasket og vasket og vasket og vasket jeg. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være n o e i veien for det? Annet enn at den ikke nødvendigvis lever så lenge etterpå.

I natt har jeg drømt at jeg har vasket ut et hus i hele natt.

Jrg og en kollega flyttet inn, men det var ikke godt nok vasket ut. Det var 7 soverom og 3 bad og jeg vasket og vasket og vasket og vasket og vasket. Så vekte Ask meg, så sovnet vi litt igjen og så vasket og vasket og vasket og vasket og vasket jeg. ...

Nei det er jo det da, jeg har ikke så mange motargumenter... Annet enn at vi har to hunder og fire katter :P Meeen det er noe med det når en hund treffer deg rett i hjertet, selv om du aldri har møtt den altså... Gah! Jeg får se hva jeg finner på. Jeg må fordøye påfunnet noen timer tenker jeg. Kanskje dukker det opp noe fornuft her xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår holdt kroppen på med sin egne lille slankekur, så natta har ikke vært spesielt morsom ettersom jeg fikk skikkelig hodepine etter og ikke hatt verken mat eller drikke i kroppen. Kl 5 måtte jeg krype til korset og følte meg bra nok til å tørre å ta noe, så fikk da en time med søvn i det minste.

Får se det positive i det, med en hurtig-slankekur en uke før sydentur, samt at det kun varte en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså ryktet til Maria har gått rett vest :aww: så mye rart jeg hører om henne, jeg som så på hun som en sånn lovlydig snill jente som gjorde ingenting galt og var bare snill og søt :aww::no::D:innocent::icon_confused:

.. har jeg sett sesong åpningen på top gear :D <3 bbc player.

ooog,det ser ut som jeg blir hjemme imorgen, slo hodet ganske hardt idag vist :hmm:

Hallo! Hvor kom den lovlydigheten inn i bildet her? :lol: Jeg er enig i at det er litt på kanten å drive å gå ut med folk, men det er lite lovbrudd innblandet altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Hvor kom den lovlydigheten inn i bildet her? :lol: Jeg er enig i at det er litt på kanten å drive å gå ut med folk, men det er lite lovbrudd innblandet altså.
Mhmm. Okay under tvil! Var vel mer Just a saying :-P

.. Skal jeg jobbe hjemmefra Idag og skrike og hyle på nav igjen. Kroppen er mega forslått. Aua

Nå har nav lovet 3 ganger på en uke å ringe meg tilbake. Gjett hva de ikke har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter badmintonspillingen i går har jeg klart å få vondt i høyrearmen min, sånn vondt som man får når man har skrevet for harde livet i mange timer. Litt støl rett og slett. Det passer jo ypperlig når jeg har tre timers eksamen i dag. :P

Nå har jeg spist frokost og skal lage matpakke og en termos med te, så skal hunden få en ordentlig luftetur, og deretter skal jeg gå for å ha eksamen. Jeg håper kunnskapene mine dukker opp på magisk vis når jeg sitter i eksamenslokalet, for akkurat nå husker jeg ingenting om verken søppel eller renseanlegg eller fundamentering av vei.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forsvant alle quotene nå? Teite sonen :P

Men nei, Heidi, jeg har aldri tenkt på deg som spesielt høy, men jeg tenker sjeldent på at folk er spesielt høye så sant de ikke er nære 2 meter heller. Men jeg syns ikke at jeg er så innmari lav heller, selv om jeg åpenbart er lavere enn de fleste.. hehe

Siri, blir jo noe av det samme svaret til deg, jeg syns ikke jeg er lav jeg, det er ikke før folk påpeker at jeg er lav jeg tenker over om jeg er lav eller ikke, og jeg konkluderer stadig med at jeg ikke er spesielt lav. Og joda, jeg veit at fisk er sunt, jeg liker det ikke for det :aww:

Raksha (tror jeg det var.. hehe), jo, jeg får høre at man må lære seg å like ting, og det funker sikkert på unger, men jeg var unge på 80-tallet jeg, så jeg tenker at jeg burde slippe å lære meg å like ting. Jeg tror du også er voksen nok til å få bestemme det sjøl hva du skal spise og ikke ;)

.. Har puddelen blitt snøfri igjen. Jeg burde seriøst bli flinkere til å sjekke temperaturen ute før jeg lufter bikkjene, for 0 grader og snø er ikke spesielt puddelvennlig :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nei, Heidi, jeg har aldri tenkt på deg som spesielt høy, men jeg tenker sjeldent på at folk er spesielt høye så sant de ikke er nære 2 meter heller. Men jeg syns ikke at jeg er så innmari lav heller, selv om jeg åpenbart er lavere enn de fleste.. hehe

Jeg har aldri tenkt på at du er lav, selv om jeg selv kun mangler tjue cm på to meter'n. Kanskje derfor jeg ikke har tenkt på det - jeg er liksom høyere enn de fleste :P

Min beste venninne er bare 158 cm, og hun er lita. Vi har bestandig blitt omtalt som Helan og Halvan :D

...lurer jeg på hvorfor radioen min ikke virker. Og ja, jeg har sjekket at lyden står på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt på at du er lav, selv om jeg selv kun mangler tjue cm på to meter'n. Kanskje derfor jeg ikke har tenkt på det - jeg er liksom høyere enn de fleste :P

Min beste venninne er bare 158 cm, og hun er lita. Vi har bestandig blitt omtalt som Helan og Halvan :D

Men du er høy :aww: ialleffall høyere enn meg :P

.. har jeg pratet med nav og jeg trooor de har ryddet opp. kanskje :P skulle ringe igjen kl 9 for å få svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt på at du er lav, selv om jeg selv kun mangler tjue cm på to meter'n. Kanskje derfor jeg ikke har tenkt på det - jeg er liksom høyere enn de fleste :P

Min beste venninne er bare 158 cm, og hun er lita. Vi har bestandig blitt omtalt som Helan og Halvan :D

hehe.. Jeg tror ikke jeg ser så lav ut som jeg er, for det er bare 3 cm som skiller meg og bestevenninna di ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...da har jeg bestilt time hos veterinæren til valpen så den kan få en ny helseattest, så bør jeg også ringe citroen og bestille time til reparasjon etter kræsjen, meeen, kan hende jeg utsetter det :P Sysselsatt meg selv med helgens mailer som var kommet inn, folk ber om de dummeste ting, og det er så herlig når jeg må gjette halvparten de egentlig ber om... bah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig :D

Nå kom jeg på planen vår om å filme hele gjengen på sykkel i trav :P

Vi må klare det til sommeren!!

Ja, for pokker - DET fikk vi jo aldri gjort liksom!

Det så bare skikkelig deilig ut, men hvordan filmer du, har du kameraet i hånden? Syntes flimen var så "stødig" :)

Det VAR skikkelig deilig :D. Ja, jeg holder kamera i hånden - men jeg blir jo bare dratt avgårde på skiene, så jeg står jo relativt stille og stødig, og da er det bare å holde fram armen og filme i vei (det ser MUUUULIGENS litt pussig ut da, der jeg sitter på huk med arma foran meg og filmer *ler*).

Balsam for sjelen!

Ja, det ER det :). Herregud, det er så deilig å gå på ski med hund :)

Det der så idyllisk ut. Og så flink han er og bare løper forbi folkene :ahappy:

Og ikke bare litt misunnelig på trekkraften :P Ganzie mener nemlig at man skal ikke trekke, båndet skal holdes slakt uansett om det er halsbånd eller sele. Man er da godt oppdratt, må vite :aww:

Hahhahaha - Willy har aldri helt skjønt konseptet "gå i slakt bånd" han *ler*. DET kan jo til tider skape noe frustrasjon, kan man si :). Og ja - han er veldig flink på den der passeringsbiten. Han har jo aldri lært det liksom - han har bare aldri vist noen interesse for dem som kommer i mot oss - eller dem vi passerer for den del :). Han er så flink når vi tar igjen noen også - da skifter han fint spor og går til venstre og drar forbi helt uten å vise noen interesse (om folk ikke stopper og vil prate og sånt da :D).

Siri, blir jo noe av det samme svaret til deg, jeg syns ikke jeg er lav jeg, det er ikke før folk påpeker at jeg er lav jeg tenker over om jeg er lav eller ikke, og jeg konkluderer stadig med at jeg ikke er spesielt lav. Og joda, jeg veit at fisk er sunt, jeg liker det ikke for det .

Jeg tenker forøvrig heller ikke på deg som spesielt lav, egentlig :D.

Brøytebilen kjørte forbi hjemme mellom kl 3 og halv 4 i natt - hjelpes, stakkars brøytebilmann, tenkte jeg. Også ble jeg litt overraska da jeg kjørte ut til jobb, for selv om det var rimelig nybrøyta hadde det rukket å komme mye snø mellom halv 4 og kvart på 7 i morges, gitt. Heldigvis var det tørr og fin nysnø, -4 grader - også håper jeg det ikke blir noe særlig mildere (for ja, vi har samme pelsutfordring som krølledyret til 2ne...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!

Hva har du FÅTT da? :lol:

Rinti, heter det. :) Et tysk våtfôr på boks.

Det virker ålreit, men ikke noe jeg kommer til å fullfôre på. Googla det da vi var på vei hjem i går, fikk en gammel tråd herfra som Tulip hadde svart i, og hun svarte at det så ålreit ut, men det var vannvittig mye vann i det. Så det blir nok noe som jeg slenger oppi i tillegg til VogH til disse dyra, og evt om vi skal avgårde til steder det er vanskelig å ha med seg vanlig VogH, så kan jeg jo ha med sånn her. :)

Akkurat nå sitter jeg her og gruer meg til å gjøre noe, for jeg haaar sååå vooondt i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...åååh jeg fikk så lyst til å melde på til Bø, Only begynner å bli veldig fin igjen etter valpene, hun må bare slankes en kilo først, sitter igjen etter at jeg var livredd for at hun skulle bli tynn etter valpene, så hun fikk litt mye mat :D Men dommer jeg ikke vil stille for, åååh så kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er høy :aww: ialleffall høyere enn meg :P

Er du målestokken for hva som er høy og lav? :P

Men ja, jeg er 180 cm, så da er jeg vel det godt over gjennomsnittet :)

Hahhahaha - Willy har aldri helt skjønt konseptet "gå i slakt bånd" han *ler*. DET kan jo til tider skape noe frustrasjon, kan man si :). Og ja - han er veldig flink på den der passeringsbiten. Han har jo aldri lært det liksom - han har bare aldri vist noen interesse for dem som kommer i mot oss - eller dem vi passerer for den del :). Han er så flink når vi tar igjen noen også - da skifter han fint spor og går til venstre og drar forbi helt uten å vise noen interesse (om folk ikke stopper og vil prate og sånt da :D).

Supra er også flink til å ikke bry seg og bare passere folk (ikke at vi er så ivrige skigåere for tiden, men... :P ), men hun har en greie med at hun MÅ passere på venstre side, selvom det er plass på andre siden. Om ikke det er plass til venstre, blir hun gående bak eller hopper ut i grøfta :lol:

...virker radioen igjen, uten at jeg har rørt den. Den lever sitt eget liv tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg skikkelig effektiv :P Ok... har ikke gjort så mye da, men det har vært skikkelig kjedelige ting. Betalt et par regninger, og husleien noen dager på forskudd, også har jeg sendt et utdrag av eksamensoppgaven til veilederen. Så nå er jeg spent. Kunne virkelig ønske jeg kunne sende henne hele, for jeg er egentlig usikker på alt med den nå merker jeg. JEG føler selv at dette er en bra oppgave, men jeg er livredd for at jeg skal ta feil enda en gang.

Hvorfor sender lånekassen regning til meg forresten? Er det ikke slik at man ikke betaler på lånet når man studerer? Edit: fordi jeg studerer uten støtte foreløpig ja... nå har jeg søkt om utsettelse. Håper vi har fri i vinterferieuken (ser slik ut), så jeg får jobbet en uke... selv om det fortsatt er ett seksifret tall på kontoen kjenner jeg at nettet snører seg litt :S jeg hater å ikke ha inntekt i en eller annen form...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på ny baderomsinnredning, muligens vi får somlet oss til å male bsdet, byttet dusjkabinett og servantskap og annet skap.. Og håper samboer likte den smarte løsningen for å utnytte plassen på veggen ved skråtaket.. :aww:

Vet noen hvor man kan finne litt fine og halvstore kurver/esker? Gjerne i grått eller i en eller annen blå nyanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet det mest fantastiske lille huset til meg, Nora og mannen :wub:

Visning i morgen(som krasjer med rønneblokkleiligheten i 14 etasje, men skal overtale mannen til huset, om ikke kan vi nå begge), og får håpe ingen byr høyere enn hva vi kan by, om vi bestemmer oss for at det ser like fantastisk ut på ekte også. Kribling i magen :ahappy:

Bildet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...