Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Guest Gråtass

MÅ-lese-pensum... skulle ha skrudd av internett hvis det ikke var for at jeg trenger det til enkelte artikler og filmer.. Eksamen i morgen argh!!! Spark meg ut herfra om jeg er tilbake før kl 15!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

:lol: her i huset var en hver form for balll/ball i tråd eller kong/kong i tråd noe som både bestemor og mor stikker av med og tar fra valpene. Så det fikk bare valpene ha når de ble eldre og hadde tid med meg eller uten bestemor/mor. :P

Jeg tror det må bli noe sånt noe her og :lol: Egoistiske mødre ass :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri malla. Du er så utrolig positiv, gøyal og omtenksom overfor alle andre enn deg sjøl. Symra er en grei hund, er hun ikke? Hva i alle verden skulle din bror bedrive kadaverdisiplin for da? Og OM han er streng og ikke lar henne snuse og svime på alt som er, så dauer da vel ikke Symra av det?

Gjør det som er mest lettvindt for deg. Du har blitt operert, kvinne!

Jeg syntes ikke så synd på broren min altså, bare bittelitt redd for at han skal være sur mot lille rampegull!

Oook :lol:

Førbilde:

583E987E-A7EE-4347-A1B4-08A04434D34B-190

Etterbilde: (men husk at jeg ikke er ferdig da)

C7D67AB7-B244-4891-819D-DADA2B003927-190

61C05313-AE1E-4893-A4C1-3BF5E25284F9-190

Oh shit, nå kommer mamma til å angre seg her! :lol:

Gleder meg veldig til å se henne i kveld! Ikke vær redd for ujevnheter og hakk, det ordner vi etter hvert sjø.

Så da var det endelig avgjort at Symra ikke skal stilles på minst et år! :lol:

I dag er det en gjeng dompapper som vimser rundt i hagen min, de er så fine!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på årets første skitur :banana:

Etter å ha gnålet på T i flere døgn så fikk jeg han med, han vil nemlig ikke fordi Doffen har en smule dårlig manerer når han ser andre hunder. Men dealen ble at jeg tok hundene også kunne han bare gå :P Etter masse hyl og skrik fordi OMG DET ER HUNDER DER fra doffen sin side, T så ut som en furie og jeg munter og glad drasset med meg galehunden min, så satte vi ut i skisporet, Doffen skjønte greien og travet fint avgårde etter T og Issi etter han igjen.

Galehunden dreit egentlig fint i folk og barn så lenge han fikk trave avgårde forran meg, hunder dog var fortsatt skrik og hyl og kjære vene drama over. En del løse jakthunder kom selvfølglig bortom. Så snudde vi og gikk opp mot golfbanen fordi der var det mindre folk, fikk god driv og hundene løp fint forran. Så RØYK snørestrikken, og den kom rett i retur i mitt skritt :aww:

Etter en del knuter og knyting så fikk vi mendet kjørestrikken og snudde og satte nesa tilbake.

Når vi kom tilbake etter å ha passert masse folk (uten hyl og skrik :aww: ) så kom vi der vi skulle ta av oss skiene, der var det en liten hump, så jeg trasket opp på humpen, og skulle skli ned også tok hundene full fart mot T, hvorpå jeg tok et veldig luftig svev hvor jeg bare sååå skiene mine mot himmelen, før du hørte tidenes brak og jeg lå i en salig blanding av ski, staver, strikker,hunder og gapskrattet. Jeg hikstet av latter og glede og fordi jeg slo pusten ut av meg, jeg tror alle rundt meg hadde mistet vettet der jeg lå :P

Men T fikk untangled alt og vi kom oss i bilen :P

Skituren ble da fin den, selvom T var negativ til prosjektet, men han ble nå forsonet med det innen vi kom oss hjem :ahappy: Vi kom oss ikke langt på de 40 minuttene vi tuslet rundt men 2,5 km sier mobilene våre (hver sin app også for å dobbeltsjekke :P )

735082_10152432287290464_1227680832_n.jp

Så da har jeg overlevd årets første skitur uten for mye skader :lol::aww: Og nå snooorker hundene :ahappy:

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg er egentlig ikke her, jeg bare datt innom mens jeg søkte etter Florence Nightingale sine "Notes on hospitales", så om noen har boka på norsk "Håndbok i sykepleie" som kom ut i 1984 så betaler jeg GODT for den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Symra var fin jeg, men fikk litt følelse av nøkken? pga halen:)

i går var jeg på fest,og det var stas. Og vi fikk hjortkjøttgryte, veldig godt. Mye gøy kjadd og jeg vant på lotteriet:)

Idag derimot er ikke magen spesielt glad for det hjortekjøttet... Og festen ikveld er avlyst pga snøstorm- det passer meg ypperlig :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Symra var fin jeg, men fikk litt følelse av nøkken? pga halen:)

i går var jeg på fest,og det var stas. Og vi fikk hjortkjøttgryte, veldig godt. Mye gøy kjadd og jeg vant på lotteriet:)

Idag derimot er ikke magen spesielt glad for det hjortekjøttet... Og festen ikveld er avlyst pga snøstorm- det passer meg ypperlig :D

Halen er ikke ferdig ennå. Det er bare jeg som er så spent at jeg ikke klarer å la være å vise dere hele klippeprosessen! :P

Edit: Har nøkken hale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg fikk sove lenge i dag, og hadde dermed bare 30 minutter til å ordne meg selv, spise frokost og lufte hunder før første klippekunden kom, men det gikk fint, etter jeg hadde klippet "taxi" var det Oscar sin tur, han var ikke klippet siden nkk lillestrøm,
der han avsluttet sin utstillingskarriere med å bli veteran vinner, ettersom han avsluttet den karrieren tror jeg mamma syntes man bare kunne droppe å børste han også, så han ble derfor nedklipt i dag og kan vel minne litt om Symra sin frisyre!

Det gjorde litt vondt i hjertet mitt å ta all pelsen hans, så kort har han aldri vært, og med pelsen borte så han litt stusslig ut og dermed enda eldre, han er blitt veldig gammel kjenner jeg.. Så da måtte han få dentastix og polar etterpå, siden han er så søt, jeg er spent på hva mamma sier når hun kommer hjem i kveld og jeg skal levere han der :P Han må gå med dekken ute nå, så kort er han :P

Nå er jeg sulten, ble en veldig kjapp frokost mens hunden stod på bordet her :P
Så får vel spise litt, også rusle en tur med hundene etterpå igjen :)

Men i kveld skal jeg vaske hele leiligheten, gleder meg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var glad jeg ikke var mann jeg :lol: det er sikkert verre :P

Er de her mindre livsfarlige slik? Har brukt breeders kjørestrikk hittil.

Jeg vet ikke. Jeg har investert i strikk fra Seleverkstedet. Tidligere kjørte jeg med et gammelt kobbel, og strikk i magebelte. Det var kroken på kobbelet som røk, ikke kobbelet i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg fikk sove lenge i dag, og hadde dermed bare 30 minutter til å ordne meg selv, spise frokost og lufte hunder før første klippekunden kom, men det gikk fint, etter jeg hadde klippet "taxi" var det Oscar sin tur, han var ikke klippet siden nkk lillestrøm,

der han avsluttet sin utstillingskarriere med å bli veteran vinner, ettersom han avsluttet den karrieren tror jeg mamma syntes man bare kunne droppe å børste han også, så han ble derfor nedklipt i dag og kan vel minne litt om Symra sin frisyre!

Det gjorde litt vondt i hjertet mitt å ta all pelsen hans, så kort har han aldri vært, og med pelsen borte så han litt stusslig ut og dermed enda eldre, han er blitt veldig gammel kjenner jeg.. Så da måtte han få dentastix og polar etterpå, siden han er så søt, jeg er spent på hva mamma sier når hun kommer hjem i kveld og jeg skal levere han der :P Han må gå med dekken ute nå, så kort er han :P

Nå er jeg sulten, ble en veldig kjapp frokost mens hunden stod på bordet her :P

Så får vel spise litt, også rusle en tur med hundene etterpå igjen :)

Men i kveld skal jeg vaske hele leiligheten, gleder meg ikke...

Hvor gammel er Oskar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var glad jeg ikke var mann jeg :lol: det er sikkert verre :P

Er de her mindre livsfarlige slik? Har brukt breeders kjørestrikk hittil.

Har aldri opplevd at den typen har røket. Strikken i noen av båndene våre har blitt dårligere etter lang tids bruk, og det ene strikkbåndet som sikkert er over 15 år gammelt har blitt flisete og ekkelt å ta på. Men Aldri opplevd at de ryker da.

Jeg er egentlig ikke her, jeg bare datt innom mens jeg søkte etter Florence Nightingale sine "Notes on hospitales", så om noen har boka på norsk "Håndbok i sykepleie" som kom ut i 1984 så betaler jeg GODT for den!!!

Klokken er ikke 15 ennå, ut med deg!

:P

Er dette noe lignende?

http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8200419495

Eneste forslaget jeg har å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halen er ikke ferdig ennå. Det er bare jeg som er så spent at jeg ikke klarer å la være å vise dere hele klippeprosessen! :P

Edit: Har nøkken hale?

Vet ikke om nøkken har hale, derfor spørsmålstegn:)

Men kanskje en tuss elller hulder?

en sjarmerende kvinne som lokker menn inn i fordervelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Bones: takk, det er jo forsåvidt noe av det jeg jakter på, men jeg vil egentlig hatt den norske direkte oversettelsen. Den du linket til er laget mer i et historisk perspektiv, men den kan være en god erstatter.

Antikvariatene er tomme, biblioteket har den ikke. Nå må jeg håpe på en sonis!!!! Noen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Symra var fin jeg, men fikk litt følelse av nøkken? pga halen:)

i går var jeg på fest,og det var stas. Og vi fikk hjortkjøttgryte, veldig godt. Mye gøy kjadd og jeg vant på lotteriet:)

Idag derimot er ikke magen spesielt glad for det hjortekjøttet... Og festen ikveld er avlyst pga snøstorm- det passer meg ypperlig :D

Nå er halen tatt. Og jeg tror jeg sier meg ferdig...eeeendelig. Det har tatt timesvis dette. Hun er litt hakkete og sånn, men jeg synes hun er fin :D Og nå har hun fått seg en skikkelig dusj, så hun skal være flunkende fin til mor får se henne i kveld!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...