Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Nei, jeg bestemte meg for å se tvNorge, med Castle og The Closer :ahappy:

hehe.. Jeg er også lav, har jeg hørt. Lurer på om lange personer får høre det samme?

Og jeg ser på valpene.. :-)

Og ja høye eller lange personer får også høre at de er høye.. Jeg fikk høre at jeg var såå høy da jeg gikk i 4-7 klasse at jeg den dag i dag, tror at jeg er over middels høy.. Veeel er vist ikke det prøver noen tilstadighet å fortelle meg når jeg påstår at jeg er høy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest de siste 150 siden i boka nå ikveld (kom hjem kl 20). Det er omtrent like mye som jeg har lest iløpet av hele januar (eller i hvertfall 50 %)! Nå må jeg bare lese 20 sider med notater, så er jeg ganske klar til eksamen imorgen. Blir ikke så store eksamensforberedelser (eller studier i det hele tatt) når man trener hund fra morgen til kveld! En fantastisk treningssamling i Arendal er gjennomført med masse latter, godteri, champagne, indisk mat og høykvalitets LP-trening! Nå har vi gitt hverandre hjemmelekser til neste samling. Sånt er veldig motiverende! :blissysmile:

Men ja, eksamen imorgen ja. Får synke tilbake i "Vern og forvaltning av norsk natur".

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... hjemme fra Lørdagsmiddag hos svigers som var veldig koselig.

Vi så også MGP og jeg syntes Margaret Berger hadde en forferdelig slitsom låt! Skuffet over henne, hun som sang Alanis Morisette på første idol audition og greier..

Nå er jeg såå mye mer oppdatert på MGP enn Whoopsis, ha! Må nyte det mens jeg kan.

:lol: Nå er jeg oppdatert igjen, men den delfinalen i går.. Jeg er i sjokk over hvor dårlig det var. Neste helg håper jeg det blir bra, for da skal jeg møte studievenner og se på MGP, spise potetgull og drikke øl. Så da forventer jeg underholdning, selv om ingen av dem kommer til å slå Datarock uansett.

Husker bare at hun skulle noe så hun ikke fikk sett på idag. :)

Se der ja, noen vet hvordan man skal svare på sånne spørsmål. :aww:

Jepp. :lol: Våknet opp til tre uleste meldinger for en times tid siden, nå syns jeg hun kan svare på min pronto, selv om jeg tviler litt på at det skjer. :aww:

Tipper hun er veldig begeistret for at vi sladrer her! :lol:

Dere to derimot. Helt håpløse. :lol:

Nå har jeg vært dårlig på å prioritere i helgen, så jeg har masse fysikk og matte som burde vært gjort til i morgen.. Jaja, shit i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Nå er jeg oppdatert igjen, men den delfinalen i går.. Jeg er i sjokk over hvor dårlig det var. Neste helg håper jeg det blir bra, for da skal jeg møte studievenner og se på MGP, spise potetgull og drikke øl. Så da forventer jeg underholdning, selv om ingen av dem kommer til å slå Datarock uansett.

Ja det var dårlig var det ikke? Godt å få det bekreftet.

Se der ja, noen vet hvordan man skal svare på sånne spørsmål. :aww:

Tihi, unnskyld til Anette for en hvit løgn! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strengt tatt ingen unnskyldning, jeg er bare kresen. Men når jeg er 40 år gammel, så er jeg ganske sikker på at jeg er gammel nok til å bestemme hva jeg vil spise eller drikke sjøl. Men det enkleste er å si at man er allergisk eller ikke tåler all slags type mat og sånt, da blander ikke folk seg i kostholdet mitt :aww:

Men vi som kjenner deg vet jo at du bare er barnslig som ikke liker fisk og fiskemat. Du VET det er sunt, sant? :P

hehe.. Jeg er også lav, har jeg hørt. Lurer på om lange personer får høre det samme?

Det gjelder å være middels i alt - da får man aldri kommentarer på noe som helst (hilsen hun som er så mainstream at hun nesten er uvanlig :lol:)

Willy trekker kjerring på ski:

http://youtu.be/3j2zLUOyB2k

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var dårlig var det ikke? Godt å få det bekreftet.

Tihi, unnskyld til Anette for en hvit løgn! :lol:

altså ryktet til Maria har gått rett vest :aww: så mye rart jeg hører om henne, jeg som så på hun som en sånn lovlydig snill jente som gjorde ingenting galt og var bare snill og søt :aww::no::D:innocent::icon_confused:

.. har jeg sett sesong åpningen på top gear :D <3 bbc player.

ooog,det ser ut som jeg blir hjemme imorgen, slo hodet ganske hardt idag vist :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi som kjenner deg vet jo at du bare er barnslig som ikke liker fisk og fiskemat. Du VET det er sunt, sant? :P

Det gjelder å være middels i alt - da får man aldri kommentarer på noe som helst (hilsen hun som er så mainstream at hun nesten er uvanlig :lol:)

Willy trekker kjerring på ski:

http://youtu.be/3j2zLUOyB2k

Stilig :D

Nå kom jeg på planen vår om å filme hele gjengen på sykkel i trav :P

Vi må klare det til sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy trekker kjerring på ski:

http://youtu.be/3j2zLUOyB2k

Balsam for sjelen!

... krysser jeg alt jeg har for at jeg ikke blir syk. Alle rundt meg er syke, og nå begynner jeg å kjenne det i halsen...

I morgen kommer lånemallen, og jeg har virkelig ikke tid til å ligge syk de dagene han er he :P

Vi har vært å trent søk i bygg nå i kveld. Det er herlig å trene søk i oppvarmet bygg når det regner og blåser kuling ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så fin kjæreste :wub: Han gir meg sommerfugler i magen, får meg til å le, får meg til å klaske hendene i pannen av oppgitthet hver dag :heart: Konklusjonen er at siden vi er så ulike, er vi fine sammen! *tørke av seg det idiotiske gliset*

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 2ne: får du ikke høre at "man kan læææære seg å like ting!" "man må vende seg til det!" "jeg syns ikke blablabal (gjerne totalt urelevant matvare) var noe godt, men jeg har LÆRT meg å like det!" om du sier du ikke liker noe? Er 40 grensa for å slippe sånt? Jeg er 29 og får ALLTID laaaaangt referat av min mor om det, er ikke så farlig om tingen jeg ikke liker er sunn eller ikke. Og så standardkommentaren da "sukk, tenk aaaaalt det gode du går glipp av!"... Og det verste er jo at jeg er ikke spesielt kresen lenger heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så mistenker jeg at vi kommertil å begynne å få veldig rene gulver etterhvert. Bonden puslet sammen robotstøvsugern jeg kjøpte før jul (billigsak som kom mens jeg lå på sykehus) og den var artig den! :lol: Man kan nemlig styre den med fjernkontroll og greier og den eter virkelig alt som kommer i dens vei, tilogmed kulepenn! :lol: Mannfolk :wub:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy trekker kjerring på ski:

http://youtu.be/3j2zLUOyB2k

Det der så idyllisk ut. Og så flink han er og bare løper forbi folkene :ahappy:

Og ikke bare litt misunnelig på trekkraften :P Ganzie mener nemlig at man skal ikke trekke, båndet skal holdes slakt uansett om det er halsbånd eller sele. Man er da godt oppdratt, må vite :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har gutta og jeg nettopp hatt en økt med LP og jakttrening utenfor - oss og brøytebilene da :ahappy:

(Veldig fin tid å trene, nada biler - og med en svenske i fjortiss alderen (fjortizzz ved nærmere ettertanke) er det greit å ikke ha så mye forstyrrelser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuuuuuuuuriland, for en dag. Henta jo denne pallen med 700 kg boksmat til hund (og det var ikke så nytt og fancy som jeg trodde, det var en tråd på sonen om det, fra 2011, men det var bare ett svar, og det var fra Tulip!), og hadde en ganske diger henger, som var helt umuuulig å rygge med (jeg prøvde ikke, bare stoler på fortellingene), så det ble til at vi måtte BÆRE ALLE ***** BRETTA med mat fra hengeren, og kanskje sånn 50 m bort til døra, og det er jo egentlig ikke så langt, men 700 kg! Så nå er jeg enda mere dødssliten, og det er best for hundene at de liker maten. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuuuuuuuuriland, for en dag. Henta jo denne pallen med 700 kg boksmat til hund (og det var ikke så nytt og fancy som jeg trodde, det var en tråd på sonen om det, fra 2011, men det var bare ett svar, og det var fra Tulip!), og hadde en ganske diger henger, som var helt umuuulig å rygge med (jeg prøvde ikke, bare stoler på fortellingene), så det ble til at vi måtte BÆRE ALLE ***** BRETTA med mat fra hengeren, og kanskje sånn 50 m bort til døra, og det er jo egentlig ikke så langt, men 700 kg! Så nå er jeg enda mere dødssliten, og det er best for hundene at de liker maten. :lol:

Oi, håper de liker maten da! :lol:

Hva har du kjøpt for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuuuuuuuuriland, for en dag. Henta jo denne pallen med 700 kg boksmat til hund (og det var ikke så nytt og fancy som jeg trodde, det var en tråd på sonen om det, fra 2011, men det var bare ett svar, og det var fra Tulip!), og hadde en ganske diger henger, som var helt umuuulig å rygge med (jeg prøvde ikke, bare stoler på fortellingene), så det ble til at vi måtte BÆRE ALLE ***** BRETTA med mat fra hengeren, og kanskje sånn 50 m bort til døra, og det er jo egentlig ikke så langt, men 700 kg! Så nå er jeg enda mere dødssliten, og det er best for hundene at de liker maten. :lol:

Den maten BØR de like - rene dyrebutikken jo :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet det mest fantastiske lille huset til meg, Nora og mannen :wub:

Visning i morgen(som krasjer med rønneblokkleiligheten i 14 etasje, men skal overtale mannen til huset, om ikke kan vi nå begge), og får håpe ingen byr høyere enn hva vi kan by, om vi bestemmer oss for at det ser like fantastisk ut på ekte også. Kribling i magen :ahappy:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...