Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Har vært helt strålende så langt :D.

Nå er ikke jeg så veldig glad i vinter, men selv ikke jeg føler at har behov for å klage :)

I dag tror jeg Supra har behov for å klage. Det må ha kommet litt regn i natt, for det er islag på snøen og det er ekkelt syns hun, så da kunne hun ikke gå ut før gubben hadde måket for henne. Bortskjemt hun? Neeeeida :innocent:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og tar notater av forelesernes powerpoint-presentasjoner. Det er sånn jeg stort sett alltid forbereder meg til eksamen i fag som jeg ikke bryr meg særlig om. :P Og det spørs hvor mye enkelte av foreleserne bryr seg også, når det gjentatte ganger er hele slides stappet fulle av tekst som er kopiert direkte fra Wikipedia. Mildt sagt uinspirerende.

Nå har jeg avtalt lunsj med to venner av meg, så da skal jeg jobbe intensivt og bra en times tid. Nå har det dessuten kommet en annen person på lesesalen, så da må jeg vel kanskje slutte med sånt som å prate i telefonen eller trampe takten til musikken jeg hører på. Fokus fokus fokus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*random*

Jeg skrev det i Tonje sin tråd, men det gjelder jo deg også :P

Skal du på en utstilling med buss/tog/sitte på og dårlig plass så har jeg ørten fjørten bur og tralle. Så bare gi beskjed så tar jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fortalt at jeg har verdens hyggeligste hundematlevrandører? Plutselig hadde jeg fire sekker med ymse, samt fryseren full av V&H uten å betale en krone. Seniorfôret forsvant til Solo. Naboene fikk "Large breed" + sju pølser V&H og jeg sitter igjen med "Small/medium" breed og en litt mindre stappfull fryser. Dessuten får jeg all maten levert på døra, så jeg er ganske bortskjemt :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev det i Tonje sin tråd, men det gjelder jo deg også :P

Skal du på en utstilling med buss/tog/sitte på og dårlig plass så har jeg ørten fjørten bur og tralle. Så bare gi beskjed så tar jeg med :)

Ja, takk! Skal huske på det til neste gang. :) Kan være praktisk å legge ham fra seg litt, i alle fall om det blir lange utstillingsdager. Greit for ham også det, å få slappet av ordentlig i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg kommer hjem etter en herlig helg! Jeg har seriøst verdens beste venner tror jeg! Det er så deilig å vite at man virkelig har noen som backer en opp når det trengs. Som hører etter, trøster, motiverer, hjelper og virkelig tar vare på en når man har det litt dritt. Har vært så utrolig supersur og sliten siste ukene at det har vært litt ekkelt, så søteste kompisen foreslo bytur og en natt på hotell for å ha det litt gøy. Snilleste Mokken sikret champis-korker i fleng i taket når Em fikk være på ferie der :) Det er helt utrolig hvor mye det betyr å ha hunden et sted der man virkelig kan senke skuldrene 300% og utelukkende bare kose seg altså :wub:


Hvertfall, så har vi lekt turister i egen by i 2 netter (vi måtte bli en ekstra natt ettersom vi ikke hadde rukket utsjekk i går om hele hotellet stod i vill brann :lol: ), og hatt det dødsgøy! Bare champis, snop. chips, gode filmer, vin, champis, bading og tull, middag og kos med venner, champis, menn, fyll og tull på byen, og ja! Balsam for sjelen, på ordentlig :aww:

Nå er det stafett på TV, bamsechips, eplejuice, og rekonvaleseringen er i gang! Blir deilig å få Em hjem senere (stakkars, hun vil sikkert mye heller være på luksusferie med super-Harly og co :lol: ), da blir det virkelig good shit :D

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi flyttet ned til 1 etasje :D Tuva godtar endelig at de to andre hilser på bebisene hennes :wub: Hun selv har spist opp 2 kong og 1 tauleke.... Så nå er det restriksjoner på når valpene kan ha leker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var alltid fascinert over en jeg gikk på kurs med engang. Han bodde på Austevoll. Tok fergen over hver dag, og bussen til sentrum. Og gjentar når han skal tilbake. Gikk en del timer av dagen hans til kollektiv, og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan de orker å bo på en øy, med bare ferge som går litt nå og da. :lol:

Hehe ja det kan du si.. Jeg slapper av og koser meg der ute da.. Er veldig fint der, men jeg kunne aldri bodd der.. Hytte kanskje ja :)

Men syns det er teit at hun bor der ute! Blir så mye mer planlegging når vi skal være med hverandre, kan ikke plutselig bare kjøre til hun fordi da går det gjerne ikke en ferge.. Men men :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg kommer hjem etter en herlig helg! Jeg har seriøst verdens beste venner tror jeg! Det er så deilig å vite at man virkelig har noen som backer en opp når det trengs. Som hører etter, trøster, motiverer, hjelper og virkelig tar vare på en når man har det litt dritt. Har vært så utrolig supersur og sliten siste ukene at det har vært litt ekkelt, så søteste kompisen foreslo bytur og en natt på hotell for å ha det litt gøy. Snilleste Mokken sikret champis-korker i fleng i taket når Em fikk være på ferie der :) Det er helt utrolig hvor mye det betyr å ha hunden et sted der man virkelig kan senke skuldrene 300% og utelukkende bare kose seg altså :wub:

Hvertfall, så har vi lekt turister i egen by i 2 netter (vi måtte bli en ekstra natt ettersom vi ikke hadde rukket utsjekk i går om hele hotellet stod i vill brann :lol: ), og hatt det dødsgøy! Bare champis, snop. chips, gode filmer, vin, champis, bading og tull, middag og kos med venner, champis, menn, fyll og tull på byen, og ja! Balsam for sjelen, på ordentlig :aww:

Nå er det stafett på TV, bamsechips, eplejuice, og rekonvaleseringen er i gang! Blir deilig å få Em hjem senere (stakkars, hun vil sikkert mye heller være på luksusferie med super-Harly og co :lol: ), da blir det virkelig good shit :D

Så gøy å høre at du har kost deg, vel fortjent! :ahappy:

...driver jeg å våkner, tror det blir en lat dag *gjesp*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi flyttet ned til 1 etasje :D Tuva godtar endelig at de to andre hilser på bebisene hennes :wub: Hun selv har spist opp 2 kong og 1 tauleke.... Så nå er det restriksjoner på når valpene kan ha leker :lol:

:lol: her i huset var en hver form for balll/ball i tråd eller kong/kong i tråd noe som både bestemor og mor stikker av med og tar fra valpene. Så det fikk bare valpene ha når de ble eldre og hadde tid med meg eller uten bestemor/mor. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg kommer hjem etter en herlig helg! Jeg har seriøst verdens beste venner tror jeg! Det er så deilig å vite at man virkelig har noen som backer en opp når det trengs. Som hører etter, trøster, motiverer, hjelper og virkelig tar vare på en når man har det litt dritt. Har vært så utrolig supersur og sliten siste ukene at det har vært litt ekkelt, så søteste kompisen foreslo bytur og en natt på hotell for å ha det litt gøy. Snilleste Mokken sikret champis-korker i fleng i taket når Em fikk være på ferie der :) Det er helt utrolig hvor mye det betyr å ha hunden et sted der man virkelig kan senke skuldrene 300% og utelukkende bare kose seg altså :wub:

Hvertfall, så har vi lekt turister i egen by i 2 netter (vi måtte bli en ekstra natt ettersom vi ikke hadde rukket utsjekk i går om hele hotellet stod i vill brann :lol: ), og hatt det dødsgøy! Bare champis, snop. chips, gode filmer, vin, champis, bading og tull, middag og kos med venner, champis, menn, fyll og tull på byen, og ja! Balsam for sjelen, på ordentlig :aww:

Glad i champagne? :lol:

Så bra at du har kost deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke det det handler om, men om at man kanskje synes det er litt rart at man må telle kalorier for å i det heletatt finne ut hvor mye man kan spise for å ikke gå opp i vekt? Jeg har aldri telt en kalori i hele mitt liv, men det vil da ikke si at jeg ikke tenker over hva og hvor mye jeg spiser? Jeg har hatt en rimelig stabil vekt alltid (joda - man går jo litt pluss og litt minus), men det er jo fordi jeg vet sånn ca hvor mye jeg kan ha i meg av frokost, lunch, middag og evt godis - i mengde - uten at jeg legger på meg av det (og ikke minst vet jeg jo hva som er sunt og usunt liksom). Det blir som når jeg fôrer hundene det - jeg ser da aldri på fôrsekken med tanke på hvor mye jeg skal gi hunden, det prøver jeg meg fram til liksom, og kjenner jo godt at hunden går opp eller ned i vekt.

Nei, nå skal guttungen og jeg ta oss en skitur igjen, tenker jeg - sånn at jeg får forbrent litt kalorier etter gårsdagens inntak :D.

Så bra det fungerer for deg. Om du har tatt en titt rundt deg, så ser du at det ikke fungerer for andre faktisk.... Ellers hadde det ikke vært noen som hadde ville slanket seg. Da hadde jo de som ville vært tynne vært tynne, de som vil være tykke vært tykke og ingen hadde trengt slankeoperasjon.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saluki med mageknip er en pjusk saluki. Han satte seg opp i senga og PEIP høyt! Stakkars lille. Ser ut som han er bedre nå - mistenker at han rett og slett forspiste seg i går. :lol:

Klarte ikke redde kaninen, forventa men trist likevel. Var ute tidlig i dag, og da lå hun rett ut, men levde enda, så tok henne inn på badet og lot henne ligge i fred etter å ha gitt litt vann og diaremedisin, men hun sovnet inn rett etterpå. Mister jeg flere kaniner nå så kastrerer jeg hele gjengen og driter i avlsprosjekt. Hormonella tåler ikke å drive å miste dyr. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...