Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Hjemme fra skolen og siste forelesning i faget kommunalteknikk. Foreleseren syntes litt synd på oss som måtte lære så mye på bare tre uker, så han ga veldig ledende tips til hva det kunne være lurt å lese på. :lol: Nå skal jeg gå en liten tur med Geo, og så skal jeg lage middag. Etter det skal jeg visstnok på spinning. Grøss og gru. Det tror jeg kanskje er den verste treningsformen jeg vet av. Og denne spinningtimen kommer til å bli så fæl, for det er bare en kompis av meg (som er instruktør på treningssenteret) som skal teste en ny musikkliste på meg og to andre kompiser. De er kjempespreke (i alle fall to av dem, hehe) og jeg har ikke trent på et år liksom. Den eneste grunnen til at jeg sa ja til å bli med var for å overtale dem til å bli med på quiz etterpå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Hvor er du egentlig fra? :P Norge :heart:

Jeg er fra Danmark. Men er 50% norsk. Føler meg mer dansk på de aller fleste områder (hvis man kan si det slik), men jeg må jo bare si at skisport gjør meg stolt av å være norsk og :lol:

Hjemme fra en herlig sparktur! Herregud så deilig det er å slippe å gå lang tur hver dag, de samme stedene, i den samme kulda! Utrolig herlig å bare stå/sparke bak Casper i sola, og komme dit jeg har lyst til å komme, men som regel ikke gidder å gå til hver dag :P Og han er jo helt fantastisk flink. Kunne så ønske jeg fikk filmet ham fra siden, for det steget hans er utrolig altså, den herlige ryggen og frasparket :wub:

Og nå har jeg måkt tiss fra innkjørselen. Siden huseierne er borte har han fått stå i bånd utenfor, for å morgen og kveldstisse. Resultatet av det er jo gule flekker overalt, ikke særlig hyggelig å komme hjem til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke ser noe problem med det, har han kanskje heller ikke sett for seg lufting av hund opp og ned, evt farting med unger etterhvert... hvem sitt ansvar vil det bli, tror du? :)

"Det er heis" sier han. Hva mer skal jeg si da? :P Det er vel en mannegreie å ikke skjønne slikt..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er heis" sier han. Hva mer skal jeg si da? :P Det er vel en mannegreie å ikke skjønne slikt..

...at heisen kan slutte å funke, som alt annet...?

Møtte en venninne på butikken, så da skal E og jeg til henne og sønnen hennes og spise pizza når jeg har hentet E i bhg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er heis" sier han. Hva mer skal jeg si da? :P Det er vel en mannegreie å ikke skjønne slikt..

Men sånn helt seriøst, om dere begge ikke er enige om at det er plassen å bo, ville jeg virkelig ikke gjort det. Det virker ikke som du har veldig lyst til å bo der nemlig. I mine øyne skal man være helt enig når man tar en sånn stor avgørelse å kjøpe noe sammen. Hadde ikke jeg også ønsket å bo her vi bor, hadde aldri samboeren min presset igjenom det.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte briller da jeg dro ut i sted, dermed slo jeg feil kode på kortet mitt tre ganger hos legen og fikk beskjed om at jeg ikke fikk flere sjanser. Dermed ble det ikke noe handling i dag gitt. Hva gjør jeg nå da? Jeg MÅ ha det på mandag, for da skal bilen på EU-kontroll. Hadde vært kult med litt mat også etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at heisen kan slutte å funke, som alt annet...?

Det er jo selvfølgelig trapper! Det er vel ikke lov å ha bare ha heis i høyblokker. Hva om det brenner ol.

Men sånn helt seriøst, om dere begge ikke er enige om at det er plassen å bo, ville jeg virkelig ikke gjort det. Det virker ikke som du har veldig lyst til å bo der nemlig. I mine øyne skal man være helt enig når man tar en sånn stor avgørelse å kjøpe noe sammen. Hadde ikke jeg også ønsket å bo her vi bor, hadde aldri samboeren min presset igjenom det.

Han kommer nok ikke til å kjøpe om jeg ikke vil :) hehe. Men i første omgang skal vi bare å se litt på det. Det er jo ikke slik at vi skal ha barn til neste år heller liksom. I og med at det blir han som kjøper, så har han vel litt mer å si på det enn jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte briller da jeg dro ut i sted, dermed slo jeg feil kode på kortet mitt tre ganger hos legen og fikk beskjed om at jeg ikke fikk flere sjanser. Dermed ble det ikke noe handling i dag gitt. Hva gjør jeg nå da? Jeg MÅ ha det på mandag, for da skal bilen på EU-kontroll. Hadde vært kult med litt mat også etter hvert.

Har du kontaktet banken? Om du ikke kan få ny kode eller nytt kort innen mandag kan du jo ta ut gode gamle cash :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lagt til lydboken min på Ipoden! Hjelp. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Kjøpe Lars Monsen, Norge på tvers på mp3 lydfil forrige uke, men ikke **** om jeg får filene innpå Itunes. Hjeeeelp. Hvis ikke var jo de pengene forgjeves.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig trapper! Det er vel ikke lov å ha bare ha heis i høyblokker. Hva om det brenner ol.

Han kommer nok ikke til å kjøpe om jeg ikke vil :) hehe. Men i første omgang skal vi bare å se litt på det. Det er jo ikke slik at vi skal ha barn til neste år heller liksom. I og med at det blir han som kjøper, så har han vel litt mer å si på det enn jeg :)

Skal dere bo sammen, og begge er innforstått med at dere skal bo sammen er det fortsatt i mine øyne rett at dere har like mye å si selvom det er han som kjøper.

Det er jo bare å titte selvfølgelig, ikke noe galt i det.

Vi tittet lenge på ting før vi kjøpte første gang vi, også et oppsuningsprosjekt som krevde mindr enn deres, slo det fra oss, kjøpte ny leilighet i 4 mannsbolig, 3 slike ble bygd tett på hverandre, for meg gjorde ikke det noe, men samboeren min mistrivdes, det gikk virkelig ut over hverdagen vår, og han hadde det ikke godt. Så vi begynte fort å titte etter noe bedre for oss sånn sett. Hadde vi ikke flyttet ditt først selvom samboer var litt skeptisk hadde vi spart mye penger. Skulle vi gjort om igjen, hadde vi leid der han gjorde helt til det dukket opp det perfekte huset eller leiligheten for oss begge, selvom han står for hovedinntekten og lånet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke skrive under.. Men klart det er trapper, men så utrolig kjedelig om heisen ikke funker, om man bor i 14. etasje. Men mulig jeg er veldig lat :lol:

Det er jo selvfølgelig trapper! Det er vel ikke lov å ha bare ha heis i høyblokker. Hva om det brenner ol.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere bo sammen, og begge er innforstått med at dere skal bo sammen er det fortsatt i mine øyne rett at dere har like mye å si selvom det er han som kjøper.

Ja, altså, det er ikke slik at han vil bestemme alt selv, og driter i hva jeg vil eller mener :) hehe. Men når vi(han) får så "lite" i lån som vi får/i forhold til prisene her, så er det ikke så mye å velge i, dessverre.

Vi kommer til å gå på visningen, om så bare for erfaringer videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke skrive under.. Men klart det er trapper, men så utrolig kjedelig om heisen ikke funker, om man bor i 14. etasje. Men mulig jeg er veldig lat :lol:

Jeg hadde lett brukt trappene og ikke heis, om jeg ikke hadde mye med meg. Trening! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme igjen fra vetten. Prøver tatt av labber og sendt til dyrking, og det resultatet får jeg om en uke. Så skal vil tilbake første tirsdagen i februar og da skal vi også treffe akupunktøren. Så skal jeg snakke med henne før jeg setter igang noe mer. Kan jo ikke gjør alt på en gang, siden da vet man ikke hva som fungerer...

Og det var ikke så lange lysstoffrør på Kiwi. Måtte på Jernia, men de var utsolgt. Men fant i Moss da. Så presterte jeg å knekke ene tappen da jeg skulle vri det på plass, så nå er jeg like langt. Og satt bort ei lita stålampe i stede, og ser om jeg kan få husverten til å hjelpe meg til uka. Jeg virker søren meg ikke. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:banana: Det ser ut til at bestevenninna mi flytter hjem til sommeren!!! Å se henne kun et par mnd om sommeren, og noen dager i julen de siste 4 årene har vært grusomt! Dagens høydepunkt :D
Å det vet jeg alt om, min bestevenninne flyttet til Italia for mange år siden. Det blir litt stusselig å bare ses noen få ganger i året. Vi savner hverandre mye. Skype er fint, men vi får ikke vært så mye sammen mer.

Så jeg forstår den gleden absolutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en drøss med bøker (engelske) som jeg bare kunne tenkt meg å gi bort. Noen som har noen forslag til hvor man gir bort sånt? Jeg har jo ikke bil, så litt vanskelig å levere det noe sted. Var det ikke en gang i tiden slik at skolekorps tok i mot sånt? Her ryddes det for harde livet!

Hm.. lurer på om noe kan være av interesse for meg? Hva slags bøker er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en drøss med bøker (engelske) som jeg bare kunne tenkt meg å gi bort. Noen som har noen forslag til hvor man gir bort sånt? Jeg har jo ikke bil, så litt vanskelig å levere det noe sted. Var det ikke en gang i tiden slik at skolekorps tok i mot sånt? Her ryddes det for harde livet!

Fattighuset på Grønland. :) Det er fult mulig å gå bort dit fra tbanen eksempel. Og heller gå et par ganger mens du samtidig er i sentrum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte briller da jeg dro ut i sted, dermed slo jeg feil kode på kortet mitt tre ganger hos legen og fikk beskjed om at jeg ikke fikk flere sjanser. Dermed ble det ikke noe handling i dag gitt. Hva gjør jeg nå da? Jeg MÅ ha det på mandag, for da skal bilen på EU-kontroll. Hadde vært kult med litt mat også etter hvert.

Pjuh, kortet virker igjen om 24 timer. Var redd jeg måtte bestille nye koder og vente en uke på snailmail.

Merker at den forsvinninga til Arfan Bhatti vekker primitive sider i meg. Kan han ikke bare være nedi der og smake litt på Sharialover og slikt da? Men han har vel en mor som er glad i seg han også.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIIIIIING DA

De ringte- kan hente ho:)

Så godt at det gikk fint! :)

Å det vet jeg alt om, min bestevenninne flyttet til Italia for mange år siden. Det blir litt stusselig å bare ses noen få ganger i året. Vi savner hverandre mye. Skype er fint, men vi får ikke vært så mye sammen mer.

Så jeg forstår den gleden absolutt! :)

Vi er en vennegjeng på fem som har holdt sammen siden barneskolen. Etter videregående så flyttet ei til Bergen, ei til Kristiansand, ei til Skottland, og ei til London for å studere. Nå kommer to av de hjem til sommeren, og det blir utrolig godt! :)

... har jeg vært å trent lydighet på kunstgress, herlig! Jentene er slitne, middagen er straks klar, og jeg lader opp til kurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...