Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Enig med deg! Jeg prøver virkelig alt jeg kan å ikke tenke på hund osv. men nå er det bare tre uker til termin. Da vet jeg i det minste mer sikkert hva som kommer. Oppdretter skal nemlig ha en tispe selv, så tar jeg andrevalget etter ham.

Men dette med å prøve å ikke tenke eller få opp forhåpningene er vanskelig!

Hva slags rase venter du på? :)

... oppdaga jeg at vi er tom for paracet. Nuvel, bedre form i dag så da får jeg satse på å klare meg med den ene jeg allerede har tatt.

Nå kryper tåka oppover åsen her, stilig å se på, men jeg lurer på om det var dumt å legge H i vogna ute. Om jeg flytter henne inn våkner hun definitivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Så datt jeg mellom 2 tavler på hjul på et møte idag, slo kneet mitt kjempevondt -

Sorry altså, men :lol: Hvordan greide du det?

Og så tenker jeg på mødre som skal stresse sånn med barna sine.. lurer på om jeg egentlig er en ganske håpløs uniteressert mor.. snakker med sønnen hver 3. uke eller noe sånt, og forlanger aldeles ikke å bli orientert om steder han skal/skulle/har vært.. På den annen side, jeg tror aldri jeg gir han dårlig samvittighet eller presser han med dårlig samvittighet.. mine egne foreldre bruker den taktikken en del, og har alltid gjort det som et slags makt-middel - det har jeg alltid hatet intenst (så mye at nå er jeg helt immun..) og lovet at sånn skulle jeg aldri aldri gjøre med egne barn.

Jeg hadde nok foretrukket sånne samtaler hver 3. uke i stedet for annenhverdagsamtaler som ble litt i overkant masete for min del. Det førte bare til at jeg aldri selv tok kontakt - det rakk jeg jo ikke, for mamma var jo på tråden lenge før jeg fikk sukk for meg :). Jeg tror det er alt styret hjemmefra som har bidratt til at jeg får pigger straks noen sier at jeg MÅ gjøre noe.... Be meg pent om jeg VIL gjøre noe, men aldri si MÅ :lol:. Da får jeg horn og hale... :lol:

Kanskje noen av dere kreative kan strikke en slik til meg *fnis*

Mari hekler sikkert en sånn til deg :D.

Hehe, men da var jeg jo ungdom! Og det telles ikke, da har man lov til å knele foran politiet. Man har da respekt :P (Politiet skulle ikke snakke med meg altså, sånn til info. Jeg bare var litt ekstra høflig)

Sånn litt ufrivillig kneling da, eller? :whistle:

Sitter jeg og ser på Mjøsa som er full av slush nede ved Minnesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, karma: Står utenfor huset og venter på bussen til Vinterbro før direktebuss til Oslo mens jeg humrer for meg sjøl over de dustene som står på andre siden og venter på bussen til Ski som en stappfull da den kommer, for alle burde jo skjønne at det JEG planlegger er det lureste og raskeste! :aww: Min buss kommer ett minutt seinere, er helt tom, og avleverer meg i perfekt tid for å rekke Oslo-bussen 08.29.

Som ikke går før 08.42. Så jeg må vente ute i Sibir-kulda i nesten 20 min og kommer inn til Oslo 15 min ETTER de som dro til Ski ett minutt før. :frantics:

For å tukte meg sjøl gikk jeg til neste holdeplass. I den ***** Sibirkulda.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kjæresten :lol: Jeg takler ikke snoozing, jeg blir ekstremt hissig, og trøtt+blodhissig Synnøve er ingen god match... Han presterte idag å snooze i 2timer! :lol:

Jeg fortalte han i brølende detaljer at det derre gidder jeg ikke :lol: stakkars, måtte ringe han å si unnskyld når jeg hadde roet meg ned :P:lol:

Skal kjøpe puslespill vekkerklokke til han :aww: funker ikke det må jeg kjøpe meg pute med armkrok, da sover jeg heller alene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Skal jeg strikke opp krøllebølla, og for de av dere som lever i troen på at sånt bare er jåleri, så kan jeg fortelle dere at det er det ikke. Hun ser faktisk nesten ikke gjennom panneluggen sin i det hele tatt, har vi oppdaget nå som hun har gått uten strikker siden i går kveld. Hun sliter f.eks med å se trappetrinn, så i morres så forbarmet jeg meg over henne og bar henne opp trappa, og jeg løftet henne inn i bilen - det er ikke så lett å ta sats og sånt når man har en hel gardin foran øynene, nemlig :aww:

Hun har forøvrig god kvalitet på pelsen sin, selv om den knuter seg for ingenting nå om dagen (ingenting er sånn delvis lik Nora, som er superhormonell for øyeblikket og rir og tygger på krøllebølla så fort hun får muligheten. Det blir en del "Nora! Kutt ut!"-kommandoer i løpet av en dag). Når den er nybørstet (pelsen til Leah altså, det kan jo hende dere mista tråden litt her) så står den så vakkert opp, til tross for at den må være en 15 cm lang i manken :ahappy:

Norris er forøvrig i fin form igjen i dag, så jeg stemmer fortsatt for at hun bare har blitt litt vokal av seg. Lurer på hvor mye lyd jeg ville fått om vi trente litt nå, jeg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags rase venter du på? :)

... oppdaga jeg at vi er tom for paracet. Nuvel, bedre form i dag så da får jeg satse på å klare meg med den ene jeg allerede har tatt.

Nå kryper tåka oppover åsen her, stilig å se på, men jeg lurer på om det var dumt å legge H i vogna ute. Om jeg flytter henne inn våkner hun definitivt..

Venter på en liten munsterbebis :) Den skal deleies med familien da, sånn at jeg har så mye støtte jeg måtte ønske for å få til en god og velbalansert hund. Samt en fantastisk oppdretter som gjerne stiller opp med god veiledning, og bor nærme :)

Også kjenner jeg faren veldig godt da, nemlig godeste Chico til mamma.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en liten munsterbebis :) Den skal deleies med familien da, sånn at jeg har så mye støtte jeg måtte ønske for å få til en god og velbalansert hund. Samt en fantastisk oppdretter som gjerne stiller opp med god veiledning, og bor nærme :)

Også kjenner jeg faren veldig godt da, nemlig godeste Chico til mamma.

Hva skjedde med tolleren?

Din vinglepetter! :P:rofl:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Skal jeg strikke opp krøllebølla, og for de av dere som lever i troen på at sånt bare er jåleri, så kan jeg fortelle dere at det er det ikke. Hun ser faktisk nesten ikke gjennom panneluggen sin i det hele tatt, har vi oppdaget nå som hun har gått uten strikker siden i går kveld. Hun sliter f.eks med å se trappetrinn, så i morres så forbarmet jeg meg over henne og bar henne opp trappa, og jeg løftet henne inn i bilen - det er ikke så lett å ta sats og sånt når man har en hel gardin foran øynene, nemlig :aww:

Og du skjønte aldri hvorfor Willy gikk med Grorudpalme altså? Va'kke fordi det var kult, vøtt, men fordi han ikke så noe uten :lol:.

Norris er forøvrig i fin form igjen i dag, så jeg stemmer fortsatt for at hun bare har blitt litt vokal av seg. Lurer på hvor mye lyd jeg ville fått om vi trente litt nå, jeg? :P

Willy har også blitt veldig vokal av seg i det siste. Han bjeffer jo aldri innendørs, ikke noen boffing, ikke noen småknurring på ukjente lyder - han er rett og slett stille av seg, han (nei, han sier ikke noe når det kommer noen på besøk heller). Men altså - i forgårs begynte han med sånn småboffing som gikk over til knurreul mens han stod og så på meg. Jeg trodde han masa om mat, jeg, og at han da forsøkte ny taktikk siden den gamle med å bare stå og se på meg ikke funka så bra. Men i går kveld, ETTER at han hadde spist, begynte han på samme viset... og kl halv fire i natt merket jeg at han stod og så ut soveromsvinduet. Jeg tror muligens vi har litt besøk rundt huset her om kvelden/natta, jeg :). Ja, av elg eller rev eller noe sånt altså *nei, jeg tror ikke på slike usynlige ting :D*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...da har den søte, snille(gamle) vaktmesteren ordnet hullet i veggen her, har trekt veldig ved bena mine, og jeg har sprengfyrt for å ikke fryse, men nå ble det årnings :D Han er så koselig og sa jeg bare måtte si fra hvis det var noe mer, han er som en sånn bestefartype, hehehe.. Valpen som vi har igjen nå er uvel, og på vei til veterinæren, håper det er noe "enkelt" og at han blir frisk av en liten antibiotikakur.. Mest sannsynlig er det fordi han gikk for lenge med løs mage hos forrige eier, og kan ha blitt litt dehydrert, men han viste bedring etter han kom til oppdretteren min, men er nå dårlig igjen, godt jeg har en så snill oppdretter som ordner for meg iallefall.. Og det er godt han har så mange års erfaring at han vet når det ikke er noe og når det er alvor..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Første gang den har gått, så jeg har jo aldri bytta noe slikt. Men en gang må være den første. :P

Sikker på at det er røret og ikke tenneren som er gåen da?

Takstmann vandrer rundt, måler og styrer for å få ordnet en boligsalgsrapport på huset. Jeg sitter og dingler med beina...

Når han går ned i kjelleren så skal jeg pusse klør tenkte jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med tolleren?

Din vinglepetter! :P:rofl:

Tja, etter å egentlig ha bestemt meg så snek denne munsteren seg tilbake. Jeg klarer ikke å nekte på at det er hjerterasen. Dermed har foreldrene mine og jeg blitt enige om et samarbeid. Samt at det virkelig ikke er en kombinasjon jeg kan la forsvinne uten å ha ihvertfall prøvd. Jeg vet jo ikke sikkert om det blir noen valp til meg der heller, men jeg hadde angret om jeg ikke ventet for å se. Nå får nesten skjebnen bestemme litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det er røret og ikke tenneren som er gåen da?

Nå er du bare vanskelig altså! :aww:

Det skrur seg på, men så blinker det av og på, lyser svakere enn normalt og "skurrer" på en måte. :P

Skal jeg gifte meg, skal det være med en handywoman. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du skjønte aldri hvorfor Willy gikk med Grorudpalme altså? Va'kke fordi det var kult, vøtt, men fordi han ikke så noe uten :lol:.

Nei, jeg skjønner at det er derfor de får grorudpalme, men jeg har oppdaget at det er en og annen som tror det er bare fordi det er søtt eller nusselig eller bare jåleri. Som sier når de får se henne "stakkars, kan du ikke bare la henne være hund?" (noe puddelfolk hadde blitt snurt over, for hun er tross alt ikke en hund, hun er en puddel :aww: ). Jeg tipper at hun kan være hund selv med strikker i luggen jeg. Det ser sånn ut på både henne og Willy, syns jeg :P

Willy har også blitt veldig vokal av seg i det siste. Han bjeffer jo aldri innendørs, ikke noen boffing, ikke noen småknurring på ukjente lyder - han er rett og slett stille av seg, han (nei, han sier ikke noe når det kommer noen på besøk heller). Men altså - i forgårs begynte han med sånn småboffing som gikk over til knurreul mens han stod og så på meg. Jeg trodde han masa om mat, jeg, og at han da forsøkte ny taktikk siden den gamle med å bare stå og se på meg ikke funka så bra. Men i går kveld, ETTER at han hadde spist, begynte han på samme viset... og kl halv fire i natt merket jeg at han stod og så ut soveromsvinduet. Jeg tror muligens vi har litt besøk rundt huset her om kvelden/natta, jeg :). Ja, av elg eller rev eller noe sånt altså *nei, jeg tror ikke på slike usynlige ting :D*.

Jeg tenkte ulv jeg, ikke spøk-Else og sånt :P Men jeg tror ikke det er så mye elg og rev rundt husveggene her. Vi har grevling i nærheten, det har vi sett på et par av våre nattlige turer, men rev har jeg ikke sett noe til, annet enn revebæsj på ene jordet vi går på.. Og jeg tror at de eneste ulvene her i området, er disse alaska huskyene som bor ett eller annet sted i nærheten (seriøst, det er ihvertfall to valper/unghunder, og de tilhører ikke samme eier heller.. Den ene eieren er superflink til å gå tur med hunden sin, jeg ser de nesten hver gang vi er ute, enten det er til fots eller i bil).

Tipper problemet sitter i hodet på Nora jeg. Hun har kjeda seg ganske lenge nå hun :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forøvrig en interessant samtale i går mens jeg satt i studieinfoen. Det ringte inn en enkeltemnestudent som hadde spørsmål om et emne og kravet om deltakelse på seminargruppene. Jeg svarte på spørsmålene og henviste til emnesiden hvor absolutt all informasjon om emnet står. Dessverre var ikke det jeg svarte helt i henhold til hva denne personen hadde sett for seg, så det blei dårlig stemning, gitt! Etter at jeg enda en gang hadde sagt at når det står at en oppmeldt student må delta på alle seminargrupper, da disse er en del av eksamensformen, så betyr det at kun legeerklæring ved fravær vil være gyldig årsak, så blei vedkommende så oppgitt over meg at h*n måtte innrømme at h*n ikke hadde tålmodighet til å forklare meg dette igjen og igjen, og det blei også stilt store spørsmål ved om jeg egentlig var innstilt på å hjelpe eller ikke. "Jeg veit ikke om det er jeg som ikke klarer å forklare dette ordentlig, eller om det bare er at du rett og slett ikke er interessert i å hjelpe meg! Finnes det noen andre jeg kan snakke med?" smalt det (standard spørsmål når studenter ikke får det svaret de vil ha). "Jeg kan forsikre deg om at jeg virkelig ønsker å hjelpe deg", svarte jeg som sant var. "Nei! Jeg tror faktisk ikke det!" svarte vedkommende med lett hysteri og åpenbar indignasjon. "Du var akkurat likedan da jeg snakket med deg i går også!" fortsatte det. Da måtte jeg smile litt for meg sjøl, altså. "Nei, det var jeg nok ikke, for jeg satt ikke her i går, så da var det noen andre du snakka med", svarte jeg.

Det går månedsvis mellom hver gang jeg opplever at studenter reagerer på denne måten, fordi jeg alltid er hyggelig, respektfull og imøtekommende, og sjøl om de ikke nødvendigvis blir fornøyde med svaret, så forstår de hvorfor det er sånn. Mens denne karakteren her muligens kanskje burde gå litt i seg sjøl når h*n klarer å krangle med to ulike personer om samme tema to dager på rad. :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var muligens ikke lurt å dra på kurs i masse minus selv med 3 lag ull.. Spesielt når man hadde begynt å værke i kroppen og vondt i halsen... Så ja, da ligger man her, under 3 lag ned dyner... Kjedelig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal på visning på mandag, på dette stedet. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39366310&ESTATE_SIZE%2FLIVING_AREA_FROM=65&PLOT%2FAREARANGE_FROM&PRICE_FROM&sort=1&NO_OF_BEDROOMS=2&ESTATE_SIZE%2FLIVING_AREA_TO&keyword&COLLECTIVE_DEPT=1&PLOT%2FAREARANGE_TO&areaId=20243&areaId=20220&areaId=20242&PRICE_TO=1600000

Er det noen tips dere her inne kan komme med når dere ser stedet? Go's or no's? Vi er jo nå bare oss to og Nora, men det blir jo smårollinger etterhvert og. Jeg synes jo det er litt kjedelig at den er i 14 etasje, både med tanke på hund og barn/barnevogn ol. men som mannen sier "Det er jo heis".. Jeg synes jo ikke den er noe særlig stor heller. Lite bad feks. Den er vel helt grei? Vi har 53kvd. nå, og det er lite! Noe annet vi bør tenke på? At det er "oppussingsobjekt" synes vi ikke er noe minus, da jeg er veldig interessert i interiør og oppussing.

Egentlig vil vi begge ha hus/leilighet på bakkenivå med hage, men det har vi nesten gitt opp nå. Vi har tittet på hus/leiligheter i over et år, og alt er for dyrt for oss, eller vi må laangt ut på landet. Dette blir jo noe å begynne med i hvert fall. Positivt er jo at det er sentralt og nær mannen sin jobb.

Kjøkken og bad er veldig dyrt å pusse opp. I tillegg syns jeg det var så omfattende behov for oppussing i hele leiligheten, at jeg ikke hadde hatt ork til å gå på noe sånt. Har dere lyst til å bo i malingspann og rot i laaange tider fremover? Jeg kjenner ikke til omgivelsene, så vanskelig å vurdere, men jeg syns det var dyrt for en leilighet i 14 etasje hvor det må gjøres så mye.

Jeg hadde nok foretrukket sånne samtaler hver 3. uke i stedet for annenhverdagsamtaler som ble litt i overkant masete for min del. Det førte bare til at jeg aldri selv tok kontakt - det rakk jeg jo ikke, for mamma var jo på tråden lenge før jeg fikk sukk for meg :). Jeg tror det er alt styret hjemmefra som har bidratt til at jeg får pigger straks noen sier at jeg MÅ gjøre noe.... Be meg pent om jeg VIL gjøre noe, men aldri si MÅ :lol:. Da får jeg horn og hale... :lol:

I hear you! Legg til at jeg fikk høre av min søster her om dagen at mamma hadde sagt at jeg var så sur. Nei, jeg er ikke sur. Jeg er bare dritlei :getlost:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner at det er derfor de får grorudpalme, men jeg har oppdaget at det er en og annen som tror det er bare fordi det er søtt eller nusselig eller bare jåleri. Som sier når de får se henne "stakkars, kan du ikke bare la henne være hund?" (noe puddelfolk hadde blitt snurt over, for hun er tross alt ikke en hund, hun er en puddel :aww: ). Jeg tipper at hun kan være hund selv med strikker i luggen jeg. Det ser sånn ut på både henne og Willy, syns jeg :P

Overså en aldri så liten nyanse, der, jeg :lol:. Men selvsagt - man er jo ikke hund når man har oppsatt hår :lol:. Eller puddel da, :P

Jeg tenkte ulv jeg, ikke spøk-Else og sånt :P Men jeg tror ikke det er så mye elg og rev rundt husveggene her. Vi har grevling i nærheten, det har vi sett på et par av våre nattlige turer, men rev har jeg ikke sett noe til, annet enn revebæsj på ene jordet vi går på.. Og jeg tror at de eneste ulvene her i området, er disse alaska huskyene som bor ett eller annet sted i nærheten (seriøst, det er ihvertfall to valper/unghunder, og de tilhører ikke samme eier heller.. Den ene eieren er superflink til å gå tur med hunden sin, jeg ser de nesten hver gang vi er ute, enten det er til fots eller i bil).

Tipper problemet sitter i hodet på Nora jeg. Hun har kjeda seg ganske lenge nå hun :lol:

Her kunne det jo sagtens vært ulv også, men jeg velger å tro det er elg eller rev :lol:. Og det er iallefall IKKE i hodet til bikkja må vite :lol:. Men stakkaren kjeder seg nok litt han også, for tida...

Ikke at jeg kan hjelpe altså - jeg bare vet at det ikke trenger å være lysrøret som er problemet. Jeg bruker å løse det med å skifte begge deler jeg :P

Jeg har aldri hatt behov for å skifte noe annet enn lysrør når det har begynt å blinke, jeg :).

Sola skinner på Mjøsa, og det siger stadig på med isslush nedover her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal på visning på mandag, på dette stedet. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39366310&ESTATE_SIZE/LIVING_AREA_FROM=65&PLOT/AREARANGE_FROM&PRICE_FROM&sort=1&NO_OF_BEDROOMS=2&ESTATE_SIZE/LIVING_AREA_TO&keyword&COLLECTIVE_DEPT=1&PLOT/AREARANGE_TO&areaId=20243&areaId=20220&areaId=20242&PRICE_TO=1600000

Er det noen tips dere her inne kan komme med når dere ser stedet? Go's or no's? Vi er jo nå bare oss to og Nora, men det blir jo smårollinger etterhvert og. Jeg synes jo det er litt kjedelig at den er i 14 etasje, både med tanke på hund og barn/barnevogn ol. men som mannen sier "Det er jo heis".. Jeg synes jo ikke den er noe særlig stor heller. Lite bad feks. Den er vel helt grei? Vi har 53kvd. nå, og det er lite! Noe annet vi bør tenke på? At det er "oppussingsobjekt" synes vi ikke er noe minus, da jeg er veldig interessert i interiør og oppussing.

Egentlig vil vi begge ha hus/leilighet på bakkenivå med hage, men det har vi nesten gitt opp nå. Vi har tittet på hus/leiligheter i over et år, og alt er for dyrt for oss, eller vi må laangt ut på landet. Dette blir jo noe å begynne med i hvert fall. Positivt er jo at det er sentralt og nær mannen sin jobb.

------

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10106715 "Brukte barnestol som barstol - måtte reddes av brannvesenet". Se bildeserien!

hahahaha!

Håper dere har penger, tid og tålmodighet til oppussing, så ut so. Det var ganske mye som burde og trengs å fikses der. Må dere flytte nå? Om ikke ville jeg nok ikke hoppet på den leiligheten, 14 etasje med hund, og etterhvert små er i mine øyne ikke iddeelt. Men nå vet jeg jo ikke noe om stedet, og priser og slikt der da. Men har dere penger til å pusse opp alt, skifte bad og kjøkken, hadde jeg nok spart de og ventet til noe annet bedre dukket opp. Den leiligheten kostet forøvrig ca det samme som vår splitter nye leilighet i 1 etasje i en 4 mannsbolig, men den lå forøvrig et helt annet sted i landet da, men er relativt dyrt i den kommunen vi bor i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
    • Her er Cuba- også kalt "BomBom", nå litt over 6 uker Hun krøp inn i hjertet mitt litt tidligere enn planlagt (velger ikke valp før de er 7 uker, men nå har hun vært min i over 1 uke alt 😇 ) På bildet med bestemor i samme alder- fineste brunbjørnene ❤️   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...